The Walking Dead

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Sikkis
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 2:53 pm

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

Satama, meri ja laiva olisi paratiisi paikka selviytymiselle. Laahustajilla ei mitään jakoa päästä korkeaan laivaan, turva siis. Ja toiselta puolelta onkimaan päivän lounasta. Case is closed.
TheBride
Poliisikoira Rex
Viestit: 257
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 1:17 pm

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja TheBride »

Kyllä niitä vain on ihmisiä, jotka ihan tosissaan uskovat ja pelkäävät, että zombiet hyökkäävät. :D
Now playing : 6D Zombie apocalypse.

Oon ihan huuli pyöreänä. Eivät voi olla tosissaan!
..We can cruise down Robbert Street all night long, but I think I'll just rape you and kill you instead..
You're the cutest girl I've ever seen in my life. But it's over now, and with my knife.

- Therapy? - Diane.
Sikkis
Remington Steele
Viestit: 246
Liittynyt: Pe Heinä 15, 2011 2:53 pm

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Sikkis »

Erittäin, erittäin syvässä taantumuksen suossa tarpoo sarjamme tällä kaudella.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

No, nyt on ensimmäinen tuotantokausi katsottu ja pitäisi hankkia toinen kausi, sen verran kiinnostavalta vaikutti. Mutta en tietenkään tiedä millaisia seuraavat kaudet ovat, sittenpä sen näkee. Minä en usko mihinkään zombeihin, joten painajaisia ei ole tiedossa :mrgreen:
Gods made heavy metal.
RBW
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Su Elo 25, 2013 6:59 pm

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja RBW »

https://en.wikipedia.org/wiki/Fear_the_Walking_Dead
Tuollainen spinoffi taijotain tulossa.
Ymmärsin että selittäisi juurikin tapahtumia Rickin sairaalareissun ajalta.

Itse odotan tuota innolla. Mukana myös joitain näytteliöitä joita nähty itse sarjassa.
Myöskin tulevalle kaudelle on mulla kovat odotukset, ei voi toista näin huonoa kautta tulla putkeen jos hommalle toivotaan jatkoa.
Lupu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 1:11 pm

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Lupu »

Se jatkuu taas! Kuka seuraa?
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Lupu kirjoitti:Se jatkuu taas! Kuka seuraa?
Joo kyllä.

Toi viime jakso, josta luvattiin että se on K18...ja varmaan suurimmaksi olikin. Normisti K16. Jenkeissä alle 10v lapset seuraa tätä.
...odotin että edes pieni vilahdus tissiä tai lerssiä. Mut ei, se olin vaan se että ihmiset tappaa toisiaan.

Pari jaksoo polkee taas paikallaan. Tosin odotan innolla sitä mitä sieltä tulee. Tiedän jo pikkasen mitä tulevan on. Sieltä tulee sellanen setä, joka on astetta kovempi setä.

Mut ei huono alotus. Kyllä se siitä velä teurastukseksi muuttuu.

Muutama Kiintiöämmä sais kuolla pois. Niitä ei oo tarvittu juuri koskaan mihinkään. Niistä on koitettu tehdä muka tärkeitä.

Onko kukaan muuten lukenu sarjista nim. Crossed? Musta tuntuu että siitä on pöllitty tappamisella mässäily (edellisessä jaksossa) + otsiin merkkailu. Tai voi olla toki sattumaa. Toisaalta samoja tekiöitä löytyy Crossedilla ja Walkkareilla.
Mitä sitte?
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Dr Bergmeister kirjoitti:No, nyt on ensimmäinen tuotantokausi katsottu ja pitäisi hankkia toinen kausi, sen verran kiinnostavalta vaikutti. Mutta en tietenkään tiedä millaisia seuraavat kaudet ovat, sittenpä sen näkee. Minä en usko mihinkään zombeihin, joten painajaisia ei ole tiedossa :mrgreen:
On ihan katsomisen arvoinen "seikkailu" :mrgreen:
Ite alotin seuraan tätä ennenkö rantautu edes suomeen...eli 6 vuotta sitten O.o.
Ja toki sarjakuvia oon lukenu jo since....öö..

Eka jakso on ollu kaikista paras ikinä!
Ekan kauden jaksot oli jänniä. Mutta siihen turtuu kun kattoo muutaman kauden eteenpäin xD.

Kyllä ite meinaan seurata ihan loppuun asti, vaikka ei aina oliskaan mieleinen jakso. Tästä on tullu jo elämäntapa :P. Joskus rakastaa paljo ja joskus vihaa nii lujaa.
TWD fu eva.
Mitä sitte?
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8146
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Virdon »

Tämä kuudennen kauden toinen jakso oli aikamoista tuubaa. Omasta mielestäni tässä ei edennyt "tarina" millään tavalla, vaan tämä oli ainoastaan sekopäistä ja veristä riehumista erilaisten teräaseiden kanssa. Tässä kun on jo aiemminkin ollut mukana kaikenlaista laholatvaa ihmistä(massamurhaaja-kuvernööri, Terminuksen sekopääkannibaalit) ja sitten nyt nämä tuoreimmat halonhakkaajat, niin mahtaako tekijöillä olla jatkossakin tarve tuoda tähän mukaan entistäkin psykopaattisempia "selviytyjiä". Sitten kunhan tämäkin sarja aikanaan loppuu, niin se loppuu varmaan siihen että kaikki jäljelle jääneet ihmiset tappoivat toisensa.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Saman pistin merkille,että astalot heilui tiheään tahtiin.Lieneekö sarjasta idea jo loppumassa ja kovastihhan tuo myy.Pakko tehdä lisää,että katsojaluvut pysyy korkealla.Alkaakohan kääntymään splatteri touhuksi tästä eteempäin.Pelisarjassa enemmän juonta mielestäni,kuin sarjassa.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
URSA
James Bond (David Niven)
Viestit: 11395
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja URSA »

Olen pitänyt Walking Deadista, koska siinä ei ole ollut epäloogisilta tuntuneita juonenkäänteitä. (Eri jaksojen laatutaso on ainoastaan vaihdellut uskomattoman paljon.) Mutta nyt olen kolmen jakson verran ihmetellyt, miksi se iso zombilauma piti houkutella pois avolouhokselta? Eikö olisi ollut helppoa tuikata pari zombia tuleen, pudottaa louhokseen, katsella pari päivää kun koko lössi lopulta palaa liikkumiskyvyttömiksi luurangoiksi ja sitten ajella traktorilla raadot tuhkaksi? Sen sijaan lähdetään karjanajoon tuhansien zombien lauman kanssa.
Lupu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 1:11 pm

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Lupu »

URSA kirjoitti:Olen pitänyt Walking Deadista, koska siinä ei ole ollut epäloogisilta tuntuneita juonenkäänteitä. (Eri jaksojen laatutaso on ainoastaan vaihdellut uskomattoman paljon.) Mutta nyt olen kolmen jakson verran ihmetellyt, miksi se iso zombilauma piti houkutella pois avolouhokselta? Eikö olisi ollut helppoa tuikata pari zombia tuleen, pudottaa louhokseen, katsella pari päivää kun koko lössi lopulta palaa liikkumiskyvyttömiksi luurangoiksi ja sitten ajella traktorilla raadot tuhkaksi? Sen sijaan lähdetään karjanajoon tuhansien zombien lauman kanssa.
Koska lauma pitää jotenkin saada kolkuttelemaan Aleksandrian portteja... polttaminen olisi pilannut koko hienon juonen. ;)

Tarinan näkökulmasta taas asian voisi ymmärtää siten, ettei polttaminen joko kerta kaikkiaan juolahtanut kenenkään mieleen tai sitä pidettiin liian riskisenä tai mahdottomana toteuttaa. Bensaa tms. palavaa ainetta ei kenties ollut tarpeeksi saatavilla, ja valtava palava kokko olisi saattanut houkutella paikalle muita vaeltavia laumoja, jolloin tehtävää hoitamassa olleet ihmiset olisivat joutuneet vakavaan vaaraan. Zombit olivat jo muutenkin pääsemässä montusta hetkenä minä hyvänsä, joten polttamisyritys olisi lopulta johtanut siihen, että hallitun zombikarjan ajon sijasta käsiteltävänä olisikin ollut villisti ympäristöön levittäytyvä palava zombilauma. Zombithan eivät kuole heti palaessaan, joten niiden tuhoaminen polttamalla on erittäin riskialtis toimenpide. Kuopassa ne tietenkin olisi turvallista polttaa, mutta tässä tapauksessa ne tosiaan olivat jo muutenkin pääsemässä montusta, ja kuten lopulta sitten näimme, niin niitä tosiaankaan ei olisi ehditty polttaa ennen pakoväylän avautumista.

Jossain vaiheessa tulevaisuudessa ihmisten on joka tapauksessa opittava hallitsemaan suuria zombilaumoja (jotka eivät ole montussa jumissa), joten tämä on nyt jonkinlaista esimakua siitä.
Dr Bergmeister
Adrian Monk
Viestit: 2803
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 10:37 pm
Paikkakunta: Pohjanmaan rannikkoseutu

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Neljä kautta on nyt katsottu, ja nyt pitäisi hankkia se viides kausi dvd-levyinä, että näkisi miten se jatkuu. Viimeksi katsoin sen jakson, jossa porukka pääsi Terminukseen. Jännää nähdä mikä paikka se Terminus on...

Mutta hyvät ihmiset, älkää tehkö mitään juonipaljastuksia, kun ei kaikki ole vielä nähneet koko juttua. Menee into katsomiseen, jos joku kertoo kaikki yksityiskohdatkin etukäteen. Filmeissä on parasta se, että ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Tai mistä se seuraava zombi ilmestyy.
Gods made heavy metal.
Avatar
Virdon
Sherlock John Holmes
Viestit: 8146
Liittynyt: To Maalis 05, 2009 1:03 am
Paikkakunta: Minas Tirith

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Virdon »

No vaikeapa tv-sarjoista on keskustella jos täytyisi olla täydellinen juonipaljastuskielto päällä. Ei taitaisi jäädä paljon mitään keskusteltavaa jäljelle. Mielipiteitä on toki monia, mutta omasta mielestäni sarjojen tapahtumat ovat sen jälkeen keskusteluissa aivan vapaata riistaa kunhan ne vain kotomaan ohjelmistossa ovat jo esitettyinä olleet. Jos joku tulee ns. "jälkijunassa", niin hänenhän se kuuluisi itse huolehtia siitä että pyrkii välttämään aiheita jotka hyvin luultavasti ainakin jonkinlaisia juonitapahtumia sisältävät.
Onnellisuutta on se ettei vituta ihan joka päivä.
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: The Walking Dead

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Dr Bergmeister kirjoitti:Neljä kautta on nyt katsottu, ja nyt pitäisi hankkia se viides kausi dvd-levyinä, että näkisi miten se jatkuu. Viimeksi katsoin sen jakson, jossa porukka pääsi Terminukseen. Jännää nähdä mikä paikka se Terminus on...

Mutta hyvät ihmiset, älkää tehkö mitään juonipaljastuksia, kun ei kaikki ole vielä nähneet koko juttua. Menee into katsomiseen, jos joku kertoo kaikki yksityiskohdatkin etukäteen. Filmeissä on parasta se, että ei tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu. Tai mistä se seuraava zombi ilmestyy.
Joo. Koitetaan (ottaa sormet rististä pois) puida sarjaa sillai kokonaisvaltaisesti, eikä vain sen viime jakson perusteella.
Mitä sitte?
Vastaa Viestiin