Mitä sanoikaan kirjailija Rönnbacka!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Jaakko Terävä
Harjunpää
Viestit: 339
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Vantaa

Mitä sanoikaan kirjailija Rönnbacka!

Viesti Kirjoittaja Jaakko Terävä »

Kirjailija Christian Rönnbacka julkisti Elisan tilassa Lasipalatsissa Helsingissä nyt torstaina 24. syyskuuta "porvoolaisdekkarin" Kylmä syli. Kirjansa julkistamistilaisuudessa Rönnbacka kysymättä sanoi nyt ilmestyneen kirjansa alkuprosessin ja synnytysvaiheen aikana lukeneensa tätä sivustoa, tätä MURHA.INFOA. Rönnbacka pitää tätä sivustoa parempana kuin tämän sivuston verrokkisivustoja!
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä sanoikaan kirjailija Rönnbacka!

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Herra kirjailija oli tänään Radio Rockissa Korporaation haastateltavana. Hän puhui kirjassaan esiintyvästä "jokeenauttajasta" joka siis auttaa humalaisia hoipertelijoita veden syleilyyn.

Asiaahan on minfossa pohdittu mm. otsikolla "Turun veteenheittäjä" tms. On ollut myös keskustelua ruotsinlaivoilla huhutusti operoineesta mereenheittäjästä.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Morgan Kane
Lauri Hanhivaara
Viestit: 143
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 8:33 pm

Re: Mitä sanoikaan kirjailija Rönnbacka!

Viesti Kirjoittaja Morgan Kane »

Olen herran kolme ensimmäistä kirjaa lukenut ja voin suositella.
Jaakko Terävä
Harjunpää
Viestit: 339
Liittynyt: Ma Joulu 31, 2007 1:16 am
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä sanoikaan kirjailija Rönnbacka!

Viesti Kirjoittaja Jaakko Terävä »

Morgan Kane kirjoitti:Olen herran kolme ensimmäistä kirjaa lukenut ja voin suositella.

Eilen, 24.syyskuuta 2015, julkistettiin siis Rönnbackan neljäs teos: Kylmä syli. Imaisin sen päähäni viime yönä ja tänä aamuna. En ihmettele, että elokuvaguru Markus Selin on Rönnbackasta kiinnostunut. Porvoosta on jo katsottu kuvauspaikkoja.... :P
Elämässä on mielenkiintoisia asioita enemmän kuin mitä on aikaa niihin perehtymiseen
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mitä sanoikaan kirjailija Rönnbacka!

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Pitänee lukea Rönnbackan koko tuotanto.
Neljä kirjaa...kai voittaa Reijo Mäen tuotannon.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
steelwork
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Syys 07, 2015 7:57 pm

Re: Mitä sanoikaan kirjailija Rönnbacka!

Viesti Kirjoittaja steelwork »

Korporaatio muuten mainosti sivua jo viikko sitten. Moisio taisi myöntää olevansa lukija, muttei omaa tunnuksia.
Vastaa Viestiin