Naiset vs. miehet (naisten ja miesten eroavaisuus)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Minua kerran löi poliisi suoraan naamaan. Olin vain nuorena ja hulluna soittanut suutani sille. Tilanteessa oli vain kolme ihmistä. Huom. en kiroillut tai haistatellut (en harrastanut silloinkaan kiroilua), mutta terävästä kielestä sain maksaa. 8)
Olin järkyttynyt poliisimiehen heikosta itsehillinnästä, se oli jutun saldo.
Nothing is quite what it seems
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

aika moni nainen lyö koska "se on sallittua sellainen pikku huitaisu" Eli jotenkin sitä pidetään ihan ookoona että nainen riidan tiimellyksessä huitaisee poikaystävää nassuun. Siitä kuitenkin sitten poru tulee jos poitsu lyö takaisin koska mies ei saa lyödä naista...olen aina miettinyt että mikä tämän naisen lyömisen oikeuttaa, oli sitten iso tai pieni huitaisu kyseessä. Jotku nasiet ovat jopa ylpeitä siitä kun "läpsäisivät" miestä poskille.... :shock:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Mikäköhän tässä lasketaan lyömiseksi?

Jos puolisoni kiusoittelee, vastaan usein avokämmenlyönnillä hauikseen. Onko se verrattavissa siihen, että riidan tiimellyksessä lyö nyrkillä naamaan? Uskoisin varusmiestenkin tarkoittaneen tuota ensimmäistä lyöntityyppiä. Miehet käyttävät sitä taatusti vähemmän naisiin, kuin naiset miehiin. Oma mieheni ainakin ilmoitti (kysyin mielipidettä tähän asiaan), ettei koskaan tulisi mieleenkään "leikillään läpsäistä", pelkää kuulemma että multa lähtisi taju :D Eikä leikilläänläpsäisy taida kuulemma muutenkaan olla mitenkään erityisen miehinen menettelytapa.

Mutta siis: en ole koskaan tosissani lyönyt miestä (enkä naista).
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Tuskin ny mitään läpsäisyjä lasketaan, kyllä minäkin joskus taputtelen tyttöystävän paka.. oho. :D

Eri asia on se tietysti jos nainen tinttaa koko ruumiin voimalla olan takaa naamaan miestä, kylhän se varmaan vähä vihlasee. Mutta useammin minä olen tuttavapiirissäni kuullut siitä, että nainen käy miehen kimppuun, lätkii, repii, raapii jopa lyö jne. Kun että mies tekee jotain naiselle. Mikäpä lie siihen syynä, en osaa sanoa.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Kun oikein kovasti muistelen, niin tulee mieleen yks kerta: teini-ikäisenä puraisin yhtä lääppijää huuleen.... onneksi vastareaktio oli pelkkää kiroilua, eikä tullut nyrkistä. Vaan loppumatkan sain sitten istua rauhassa (oltiin linja-autossa kolmestaan sen tyypin ja kuskin kanssa, tunsin kundin ennestään)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

no ei sellaista pikku "läpsäisyä" lasketa lyömiseksi mutta joillakin naisilla on tapana käyttää avokämmentä aika helposti. Olen jopa käynyt tästä keskustelua ja törmännyt siihen, että koska nainen on "heikompi" niin on oikeus lyödä...todella erikoinen ajatus...mutta mies ei saa sitten huitaista takaisin....Mä olen kyllä raivoissani joskus potkaissut eksää sääreen ja se kyllä sitten potkaisi takaisin...sattui mutta olin varmaan sitten ansainnut sen...muuten ei ole koskaan kukaan missään käynyt väkivaltaisesti kiinni ja eksän kanssakin elettiin vielä vuosia yhdessä tuon tapauksen jälkeen...

Mun mielestä sellainen naamalle läpsiminen on kyllä kanssa inhottavaa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Minney Magia
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: To Elo 16, 2007 9:33 am
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Minney Magia »

^^^Uiih! Bombay! Koska nähdään? :lol:
Kaikki selviää joskus! Jos jokin ei ole selvinnyt,
kysymyksessä ei olekaan loppu.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

^Haha :D
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Jos mies ostaa seksinuken (suu yms. avoinna) niin hän on säälittävä tapaus; runkkari ja naisen esineellistäjä. Mutta jos nainen hankkii hieromasauvan, niin kyseessä on elämyksiä hakeva villi seikkailija.

Tämä on tasa-arvokysymys siinä missä muutkin.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Niinpä. Mutta eikös se Barbara ole ollut jo pitkään out noilla markkinoilla?
Naamioivat penteleet nykyään taskulampuksi, että villit seikkailijat ei heti hokaisi näitä r**kkareita. :lol:

http://www.hotlips.fi/product_catalog.php?c=9
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

no on se hieromasauva ainakin lähempänä todellisuutta kuin se barbara... :roll:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Tiina kirjoitti:^Niinpä. Mutta eikös se Barbara ole ollut jo pitkään out noilla markkinoilla?
Naamioivat penteleet nykyään taskulampuksi, että villit seikkailijat ei heti hokaisi näitä r**kkareita. :lol:

http://www.hotlips.fi/product_catalog.php?c=9
Eikös ne oo ne flesarit jotka taskulampuksi naamioidaan, eikä Barbarat? :F
What you do... Makes you who you are.
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

cicero kirjoitti:no on se hieromasauva ainakin lähempänä todellisuutta kuin se barbara... :roll:
Ai miten niin?
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

DonHessu kirjoitti:Eikös ne oo ne flesarit jotka taskulampuksi naamioidaan, eikä Barbarat? :F
Niin siis tarkotin, että barbara on vanha juttu. Tää taskulamppu eli fleshlight on uudenajan barbara.*nyt menin jo itekki sekasin* :roll:
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

ai miten niin..riippuu tietenkin hieromasauvasta mutta barbara on lähinnä koomisen näköinen....tietty jos saa kiksejä kumiveneistä ja pelastusrenkaistakin...tai niistä puhallettavista krokotiileista ja....

tosin musta on ihan ookoo jos joku tykkää barbarasta.....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Vastaa Viestiin