Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Pula-aho
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 1:58 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Pula-aho »

Madeline_Poel kirjoitti: No en nyt kyllä ihan sitä tarkoittanut, että NIMENOMAAN olisi sinne lähtenyt itsaria tekemään, senhän nyt olisi voinut tehdä ihan kotimaassakin.
Mutta joku SYY siihen on ollut, että se on tehty just Kambotzassa.
Esim.,Reindeerspottingin Janilla oli ilmeisen tukalat oltavat siellä viimeisinä päivinä.
Olisko huumeet, rahat tms. loppu ja sen takia sitten kävi miten kävi :( .
Mutta ei sitä hernettä kannata ihan joka asiasta nenään vetää, tämähän on keskustelufoorumi jossa jokainen saa esittää oman mielipiteensä, vaikka kuinka väärässä olisikin.
Sellaistahan se nistin elämä on, kun sossurahat ja päivittäiset fiksit loppuu ei elämä enää maita. Se on kova paikka ulkomailla. Enkä yhtään ihmettele, ettei nistille lähetetty lisää rahaa, harvassa on ne nistit jotka velkojaan maksavat.
teppo
Perry Mason
Viestit: 3959
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 5:38 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja teppo »

Madeline_Poel kirjoitti: Mutta joku SYY siihen on ollut, että se on tehty just Kambotzassa.
Silloin kun kulutus on iso ja käytettävissä olevat tulot niukat, niin ihan rationaalinen valinta on hakeutua maahan, jossa tarjontaa on ja hinta halpa. En tunne asiaa mutta pidän mahdollisena, että Kamputsea olisi skaalan pääte.
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Mistä te tiedättä että tämä Tatu Kokko oli narkomaani kun olette jo tuominneet ja haukkuneetkin hänet?
Seku vaan päättelitte ilman sen kummempaa tietoa?

https://www.facebook.com/tatu.kokko
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Muppe kirjoitti:Mistä te tiedättä että tämä Tatu Kokko oli narkomaani kun olette jo tuominneet ja haukkuneetkin hänet?
Seku vaan päättelitte ilman sen kummempaa tietoa?
Kukaanhan ei ole ko. henkilöä haukkunut, on vain spekuloitu siitä että miksi/mitä on tuolla Kambotzan paratiisissa tehnyt., sinne kun ei tavis turistit ikinä lähde ja tämä ei ollut ensimäinen (eikä tuskin viimeinenkään), joka siellä omatoimisesti pääsee hengestään.
Surullinen juttu, mutta kuva Tatusta kertoo omaa tarinaansa.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Madeline_Poel kirjoitti:, sinne kun ei tavis turistit ikinä lähde ja tämä ei ollut ensimäinen (eikä tuskin viimeinenkään), joka siellä omatoimisesti pääsee hengestään.
Surullinen juttu, mutta kuva Tatusta kertoo omaa tarinaansa.
Heitä nyt helevettiin tuomonen potaska!
Mene lukemaan vaikka pallontallaajien foorumia tai googlaa kamboza niin saatat yllättyä blogeista ym.,että siellä käy ihan hyvinkin jo pelkästään suomalaisia ihmisiä jotka kammoaa sitä huume-ja huorakulttuuria siellä.
Ihme yleistäjiä,sama kun sinä (oletan sun olevan nainen) käyt Alkossa niin joku alkaa puhumaan,että juoppohan se on,ihan puliakka,ei se sinne muuten olis menny.Siellä käy vain puliakat ja-ukot.aivan deekiksellä,kuolee kohta,maksakin pokshatanu ja ja haima menee ihan just..
Eikö ole mainioita päätelmiä?

PS mitä tuo kuva sulle kertoo? Kuollut ihminen selkä kuvaanpäin..Mitä se "kertoo" sulle? Mulle siinä on kuollut ihminen,jossa lautumia,en osaa muuta diagnosoida,mutta sinä osaat kuvasta tehdä kuolinsyy diagnoosin? Aika guru.

ja että ihan "omatoimisesti kuoli"... raportoitu että sydänkohtaus,mutta sinähän näet kuvasta kaiken toisin,kuvasta jossa näkyy pelkkä kuolleen ihmisen selkä ja sanot,että narkki,itse aiheutettu..
Kohta paljastuu,että kundi piti pallontallaajissa suosittua blogia,kiersi maailmaa sponssatuna blogistina,oli raivoraitis ja kaikki odotti uusia kuvia,Tatuhan on olut siellä jo 29. huhtikuuta 2015 ainakin,jos ei jo ennemminkin..
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Kerropa tuosta kuvasta,että mitä kaikkea oli vetäny,oliko paljon velkoja,välit poikki vanhempiin jne?

Sähän näet tällaisia asioitakin?
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Muppe kirjoitti:
Madeline_Poel kirjoitti:, sinne kun ei tavis turistit ikinä lähde ja tämä ei ollut ensimäinen (eikä tuskin viimeinenkään), joka siellä omatoimisesti pääsee hengestään.
Surullinen juttu, mutta kuva Tatusta kertoo omaa tarinaansa.
Heitä nyt helevettiin tuomonen potaska!
Mene lukemaan vaikka pallontallaajien foorumia tai googlaa kamboza niin saatat yllättyä blogeista ym.,että siellä käy ihan hyvinkin jo pelkästään suomalaisia ihmisiä jotka kammoaa sitä huume-ja huorakulttuuria siellä.
Ihme yleistäjiä,sama kun sinä (oletan sun olevan nainen) käyt Alkossa niin joku alkaa puhumaan,että juoppohan se on,ihan puliakka,ei se sinne muuten olis menny.Siellä käy vain puliakat ja-ukot.aivan deekiksellä,kuolee kohta,maksakin pokshatanu ja ja haima menee ihan just..
Eikö ole mainioita päätelmiä?

Anteeksi, jos nyt satuin pahoittamaan sun mielesi mutta, en ollut nähnyt muuta kuvaa Tatusta, kuin sen sivulla 2 olevan hirttäytyneen miehen kuvan (josta jo aikaisemmin totesin, että ei voi olla suomalainen) ja ei todellakaan Tatun Fb-profiilin perustella.
Joo, olen nainen ja joskus käyn A-kaupassakin, mutta en ole ajatellut lähteä itseäni Kambotzaan tappamaan...voi se sydäri tai aivoverenvuoto tai itsari-ajatukset iskeä ihan täällä kotonakin.

PS mitä tuo kuva sulle kertoo? Kuollut ihminen selkä kuvaanpäin..Mitä se "kertoo" sulle? Mulle siinä on kuollut ihminen,jossa lautumia,en osaa muuta diagnosoida,mutta sinä osaat kuvasta tehdä kuolinsyy diagnoosin? Aika guru.

ja että ihan "omatoimisesti kuoli"... raportoitu että sydänkohtaus,mutta sinähän näet kuvasta kaiken toisin,kuvasta jossa näkyy pelkkä kuolleen ihmisen selkä ja sanot,että narkki,itse aiheutettu..
Kohta paljastuu,että kundi piti pallontallaajissa suosittua blogia,kiersi maailmaa sponssatuna blogistina,oli raivoraitis ja kaikki odotti uusia kuvia,Tatuhan on olut siellä jo 29. huhtikuuta 2015 ainakin,jos ei jo ennemminkin..
No joo, en kyllä ole nähnyt mitään muuta kuvaa, kuin sen sivulla 2 olevan.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
HP OG
Alibin satunnaislukija
Viestit: 62
Liittynyt: La Loka 08, 2011 8:31 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja HP OG »

Se kuva oli linkkinä tämän ketjun ENSIMMÄISEN sivun ENSIMMÄISESSÄ viestissä :roll:

Ja juu kamputseassa käy porukkaa tosi paljon matkailemassa, espanjasta kiihottuvat eläkeläisturistit on sitten asia erikseen :lol:
gunvald74
Nikke Knakkertton
Viestit: 166
Liittynyt: Ti Elo 27, 2013 7:32 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja gunvald74 »

Voisko joku linkittää sen kuvan tänne, samallailla kun se hirttäyneen kuvan tossa aiemmin?
...
Avatar
Thelea
Martin Beck
Viestit: 846
Liittynyt: Ke Marras 23, 2011 1:22 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Thelea »

Sikäläisellä palstalla oli linkki uutiseen: http://ann.com.kh/post/476771014432065715555635551.html

Kuva sivun yläosassa, ei sumennettu joten herkät varokaa.
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Thelea kirjoitti:Sikäläisellä palstalla oli linkki uutiseen...
...herkät varokaa.
Huh, tuollapäin ei kauheasti varota uutisoinnissa. Passit ja kaikki levällään sumuttamatta tietoja.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Alice
Neuvoja-Jack
Viestit: 563
Liittynyt: To Heinä 09, 2015 6:01 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Alice »

^ Jep, jos haluaa kadota hyvin, ei kannatta tuonne mennä katoamaan, ellei halua ottaa riskiä halpuuden suhteen, ja nauttia elämän kivoista siihen asti kuin se kestää, välittämättä omaisista. Moniko alkkis/nisti välittää, lopulta? Ehkä välittää, vaan ei voi vaan mitään.

Mutta ihminen saa Suomessa lähteä reissuun, saa kadota, jos ei epäillä rikosta, niin mitään ei virallisesti tule julki, muualla toisin.
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

HP OG kirjoitti:Se kuva oli linkkinä tämän ketjun ENSIMMÄISEN sivun ENSIMMÄISESSÄ viestissä :roll:

Ja juu kamputseassa käy porukkaa tosi paljon matkailemassa, espanjasta kiihottuvat eläkeläisturistit on sitten asia erikseen :lol:
No nyt VASTA näin sen ensimmäisen kuvan, aiemmin oli vain se joku hirttäytyneen äbäläväbän kuva.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
Madeline_Poel
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: Su Maalis 15, 2015 6:13 pm

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja Madeline_Poel »

Alice kirjoitti:^ Jep, jos haluaa kadota hyvin, ei kannatta tuonne mennä katoamaan, ellei halua ottaa riskiä halpuuden suhteen, ja nauttia elämän kivoista siihen asti kuin se kestää, välittämättä omaisista. Moniko alkkis/nisti välittää, lopulta? Ehkä välittää, vaan ei voi vaan mitään.

Mutta ihminen saa Suomessa lähteä reissuun, saa kadota, jos ei epäillä rikosta, niin mitään ei virallisesti tule julki, muualla toisin.
No kuka vaan voi suomessa täysi-ikäisenä kadota minne lystää, poliisi voi läheisille tiedottaa että elossa on, mutta ei halua pitää yhteyttä tms.
Mutta voihan tuonnekin kadota tai kuolla mitään jälkiä jättämättä, ei muuta kun passi vaikka vessanpönttöön riekaleina.
En usko siihen, että tämä nuori jätkä on (aivohalvaukseen tai sydäriin) kuollut nukkuessaan, vaikka se voi kyllä olla mahdollistakin.
Ihan hyvä, että paikalliset viranomaiset julkaisivat passin, niin omaiset saavat pojan kotiin.
Kukaan ei ymmärrä minua, en edes minä itse
jupuduu
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 1:50 am

Re: Kuusankoskelaismies kuoli kambotzassa

Viesti Kirjoittaja jupuduu »

Madeline_Poel kirjoitti:
HP OG kirjoitti:Se kuva oli linkkinä tämän ketjun ENSIMMÄISEN sivun ENSIMMÄISESSÄ viestissä :roll:

Ja juu kamputseassa käy porukkaa tosi paljon matkailemassa, espanjasta kiihottuvat eläkeläisturistit on sitten asia erikseen :lol:
No nyt VASTA näin sen ensimmäisen kuvan, aiemmin oli vain se joku hirttäytyneen äbäläväbän kuva.
Se hirttäytynyt on se Reindeerspottingin Jani josta olet itse puhunut useampaan otteeseen. Allekirjoituksesi pitää kyllä paikkansa :roll:
Vastaa Viestiin