Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

PanCamO
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2007 1:55 am
Paikkakunta: sitä ei moni tiedä..

Viesti Kirjoittaja PanCamO »

sain selvitettyä välit erään ystäväni kanssa.
petetty, lyöty ja päähän potkittu.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Makkarin seinät maalattu,vihdoinkin=eukon naputus väheni 50% tekemättömistä hommista.
One,two,fuck you!
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Vajaan tunnin metsäretkeltä löydetyt melkein kaksi kiloa kanttarelleja :D

Kuva
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Wow!

Kunnon päiväunet pitkästä aikaa. Tytär leipoi tosi herkullisia sämpylöitä, joilla kuittautui lasten iltapala. :)
Nothing is quite what it seems
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Että lonkero voikin maistua hyvältä sen jälkeen kun on tiskannut, tehnyt ruokaa, pessyt ikkunat, imuroinut, luutunnut lattiat ja tehnyt koiran kanssa pitkän lenkin.

I'm a Wonder Woman!
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^ Öh, olet todella "ansainnut" lonkeron tai kaksi.
Itse en ole saanut kovin paljon aikaan tänään (pessyt hulluna pyykkiä ja käyttänyt poikaa lääkärillä), mutta aion silti ilahduttaa sydäntäni lasillisella claretia pienen syötävän kera.
Nothing is quite what it seems
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kyllä lauantain kunniaksi voin ottaa vähän lidlin kaljaa, tällä kertaa ei ole graafenia, vaan nobelaneria, skool!
Paavo Arhinmäki on äijä!
fitness
Sabrina Duncan
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 11:19 pm

Viesti Kirjoittaja fitness »

Eilen yksi ystäväni vuosien takaa sai houkuteltua baarireissulle, ja vaikka vähän nihkeästi lähdin, oli ilta tosi hauska. Aamupuoleenhan se sitten vierähti ja nyt on ihanan väsynyt olo, saunan jälkeen sänky jo kutsuu :D .
Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Kävin katsomassa sotilasvalaa, minkä esikoisenikin vannoi. Olen iloinen ja kiitollinen siitä, että olen saanut ensimmäisen lapseni kasvatettua kohtalaisen normaaliksi ja terveeksi aikuiseksi, vaikka elämästämme ei totisesti ole vaikeuksia puuttunut.

Muutenkin mukava ja lähes poutainen loppukesän päivä, paljon sukulaisia, ystäviä ja tuttavia ympärillä.
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

olen tarpeeksi väsynyt nukkuakseni kunnolla, unettomuus ei vaivaa. Oli kiva ilta "ulkona".
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Erään ihmisen edes jonkinmoinen inhimillisyys ilahduttaa tällä hetkellä kovin. Lisäksi ilahduttaa viimeyön uneni, on se jännä miten mieli sekoittaa asioita keskenään niin, että aamulla herätessä ja unta miettiessä pohtii ja naurattaa.
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

Oli kiva päivä "ulkona" :D
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Olen sellainen, että panostan aamuihin ja iltoihin. Päivät saavat olla millaisia tahansa, mutta aamujen pitää olla mahdollisimman helppoja ja yleellisiä ja iltojen rentouttavia ja nautinnollisia. Molemmat ovat nyt onnistuneet, mukava ilta ystävän kanssa punaviinipullon ja oluen ääressä, tänä aamuna elämäni ensimmäiset onnistuneet itsetehdyt, höyryävät, rakenteeltaan ja koostumukseltaan täydelliset aamiaissämpylät! Kiitos niistä sille, jolle kiitos kuuluu! :D
Kylli
Perry Mason
Viestit: 3546
Liittynyt: Ti Maalis 27, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kylli »

JJIIIIHHHAAAAA :D


Lainaus "en osaa"-ketjusta 22.8.08:

Enkä osaa leipoa leipää! Se suututtaa eniten. Olen harjoitellut vuosikausia ja edelleen haaveilen palaneita, kivikovia ja sisältä raakoja känttyjä katsellessani päivittäisestä tuoreesta, höyryävästä, koostumukseltaan ja rakenteeltaan täydellisestä leivästä.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Juu, ehkä kyse ei ollutkaan minun osaamattomuudestani vaan huonoista ja harhaanjohtavista ohjeista. Tämän ongelman korjaamiseksi tarvittiin vain Kylli. :!:
Lukittu