Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Bombay kirjoitti:Ongame on kivempi muutenkin.
Ongamen ongelma on toi dollareilla pelaaminen... :?
Muuten hyvä setti kaikinpuolin.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

apollo kirjoitti:
loneliness kirjoitti:Mukava päivä, tai yö oikeestaan. Selvinpäin pokeria ja voittoja. Maanantaina napsahtanee massit tilille :D
Missä pelaat pokeria? Pokerihuone.comilla voi kotiuttaa vain kerran kuussa tai muuten ottavat kympin välistä.
Paffilla pelailen. Myös pokerihuoneella ja Nordicilla toisinaan. Paffilla saa kotiuttaa lähes mielin määrin kuukaudessa, en muista mikä se määrä oli, kuinka monta kertaa kuussa sallitaan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mike Manner kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Ongame on kivempi muutenkin.
Ongamen ongelma on toi dollareilla pelaaminen... :?
Hmm. Mikäs ongelma siinä?

EDIT: Itsekkin paffilla, aiemmin Betssonilla mutta hermojen sekä ajan menettämisen (Viime kesänä n. 500e rakebackkia kk ja pelasin pääsääntöisesti 25 omppua ja 10-20d sittareita, max 3-4 pöytää kerralla, siitä voi laskea että tuli pelattua PALJON :D) takia siirryin vain ainoastaan kännigämbläykseen paffille.
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Tänään ilahdutti se että yhdessä elokuvassa oli sittenkin valittavana suomenkieliset subtiittelit...Ostin DVD:n kirpputorilta ja kansi oli ruotsinkielinen...eikä puhuttu mitään mitä tekstityksiä on valittavana... :lol:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Sain ladattua netistä Pasila -sarjan 1.tuotantokauden koneelle jemmaan :D
Viimeksi muokannut Mike Manner, Ma Syys 29, 2008 11:58 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mike Manner kirjoitti:Sain ladattua netistä Pasila -sarjan 1.tuotantokauden :D
Pasila=Parhautta.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Meitsi lähtee kohta beijbejen kanssa shoppaileen, kunhan ne nyt pääsee ensin koulusta...Jihaa... :D
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

tänpäivän työt takana jesh
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Syksy
jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Viikon aresti loppu joten pääsee taas kirjoittelemaan.Uus näyttis koneessa vihdoin pääsee pelaamaan ja tuli viel takuuta päälle 3 vuotta. :D
Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Sama kuin eilen. Pokeri tuntuu sujuvan.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Huomenna vapaapäivä kahden yövuoron jälkeen. Ah, pääsee ekaa kertaa käymään täällä kaupungilla ja voisi illalla hemmotella itseään punaviinin kera kun ukko lähtee koulutukseen ;)
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Muhkea humala + foorumilla vammailu. Huomenna hikoilen sohvan täyteen.
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Sairausloma! Vihdoinkin! Olen koittanut viettää aikaa flunssaisten kanssa, kuljeskellut vähissä vaatteissa ja nukkunut yöt ikkunat auki ja viimein olen saanut sellaisen pienen köhäntapaisen kehitettyä, jonka varjolla kehtasin mennä pyytämään pari lomapäivää. Nyt on ollut koko aamu ja aamupäivä aikaa (tietysti pitkän sängyssä loikoilun jälkeen) siivoilla, kokata ja kuunnella musiikkia. Ja lukea minfoa, jossa on tapahtut kaikkea kivaa, etusivulla on pari erittäin hyvää ja mielenkiintoista juttua, Rattus fiksuna on siirtänyt koirajankkauksen yhteen ketjuun, sorsakkeella on upea ava (myös minun lempipiirtäjiäni). Ai niin, ja Kyllilläkin on upea ava. :D

Ja minulla on vielä huominen, ylihuominen ja sitä seuraava päivä aikaa nautiskella elämästä ilman työstressiä! Oi, onnea.
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Onneksi olkoon Paula! Ja hienoa että joku muukin ymmärtää taiteen päälle...

Minua ilahduttaa se, että äsken tankotanssitunnilla reisiin ei enää sattunut kovin paljon, kun piti seistä tangossa puristaen tankoa reisien väliin.
Lukittu