Mikä ilahduttaa tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

jason666
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Su Heinä 08, 2007 12:52 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja jason666 »

jason666 kirjoitti:Ei kyllä yhtään vitun mikään.
Tänäänkään.
Tai jos haluaa oikein yrittää, niin sain laitettua Bioshock 2 koneelle.
On kai se ilosta ja ihanaa ja kaikkee? eiks ni?
Been there, done that, got the scars.

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Laskin, että mun kropan vyötärönympäryksen ja lantion suhdeluku on 0,7 eli ihanne!!!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Katselin netistä mm. kirpparilta vuosia sitten pikkurahalla hankkimieni Arabian kahviastiastojen hintoja ja huomasin yllättäen olevani salavarakas :D

(juu ja ei ole kamalasti maallista mammonaa ehtinyt kertyä erinäisistä syistä joten pienikin ilahduttaa)

Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Siis noi Arabiathan on oikeita kultakaivoksia. Kannattaa ottaa kiitollisena vastaan jos jonkun mummo-vainaan vanhoja teekuppeja tarjoillaan!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!

lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Nooruska kirjoitti:Laskin, että mun kropan vyötärönympäryksen ja lantion suhdeluku on 0,7 eli ihanne!!!
Pari kuvaa todisteeksi?

Naattori
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Su Syys 05, 2010 8:05 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Nooruskan innoittamana laskin oman vyötärö-lantiosuhteeni (josta en siis ollut ennen edes kuullut) ja se on 0.78. Olen siis ilmeisesti tyytyväinen siihen. Tämä testi muuten skippaa kokonaan jenkkakahvat..
Olen oikeen ilahtunut harrastamastani hyötyliikunnasta tänään, kolasin tota loskapaskaa kahden pihan ja yhden parkkipaikan verran. Lisäksi juoksin polviin asti ulottuvassa lumihangessa koirien kanssa reilut puolituntia. Nyt kämpässä kuuluu tasanen tuhina ja kuorsaus ja emäntä ottaa hyvillä mielin lasin valkkaria.
Niin ja tänään tulee taas Top Chef, jos Teemu tippuu niin palaan asiaan tuolla vitutus ketjussa.
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.

Mariacka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5075
Liittynyt: Ma Syys 10, 2007 7:34 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja Mariacka »

Ei lopu ilonaiheet :D Muutaman päivän ja yönkin vaivannut hammassärky poistui tänään kokonaan hammaslääkärissä. Halpaahan se ei ollut ja vaatii vielä lisäkäyntejä, mutta vielä tänään aamupäivällä olin valmis vaikka kallonporaukseen että jomotus hellittäisi. Viheliäinen kipu!

Ai niin, ja ilahduttaa myös Ruotsin vauvauutiset.

lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Pimujen innoittamana suoritin itsekin mittauksen lantion seudulta ja tulos oli 23cm. Tulos oli ihan kelvollinen, kun ottaa huomioon, että tein mittauksen heti avantouinnin jälkeen.

annaanna

Re: Mikä ilahduttaa tänään?

Viesti Kirjoittaja annaanna »

On siinä pituutta.

Löytyiskö pari kuvaa todisteeks?
Ja silleen et toises kädessäsi on lumipallo, jotta uskotaan ikiomakseks. Muu ei mee läpi.
Muisto mun appendisiitistä on enää jotain kymmenen senttiä ja pienenee koko ajan.
Ensin kaikki halus nähdä sen, ja kiva sitä oli esitellä. Mut ei se enää ketään kiinnosta.
Sama varmaan on sullakin edessäs, aikaamyöten kiinnostus lopahtaa.

Ketju jatkuu: http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=16&t=12465 T. Mode

Lukittu