Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

^Yhdyn täysin sieluin edellisiin. Lisään siihen vielä kehujen kalastelijat, jotka kuuluvat mielestäni samaan kastiin. "Voivoi kun olen taas lihonnut ja näytän tosi tyhmältä, kehu nyt minua hieman jookojooko hei". Tyypit, jotka tietävät tasan tarkkaan ettei ole mitään hätää, mutta sanovat asioita vain kuullakseen miten mahtava on. Saatana että :twisted:
Nerot hallitsevat kaaoksen
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

minua ärsyttää olla yksin...muinakin päivinä ärsyttää, mutta tällaiset ns juhlapäivät olisi mukava viettää hyvässä seurassa. yksin vaan ja kaljapullo kädessä jíppii :shock:
Paavo Arhinmäki on äijä!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Mike Manner kirjoitti: Itselläni tosin noissa "-minä kannan nämä painavat laatikot, vaikka selkäni onkin menossa juuri poikki ja lääkärinikin on kieltänyt minua nostamasta mitään, ole sinä vain rauhassa..." tapauksissa yleensä lähden sanaakaan sanomatta esim. kahvitauolle jos olen yrittänyt kertoa ennen tilannetta, että voin ihan mielelläni tehdä sen homman hänen puolestaan tms...
Eli jos joku ihan välttämättä haluaa esittää marttyyriä, niin ihan rauhassa, minä kulutan sen ajan kahvia juoden mieluummin kuin sitä vähämielistä touhua vierestä seuraten.
Haha, hyvä Mike! :lol: Teen ihan samaa. Vastaan tuollaiseen yleensä ilahtuneena "voi kiitos!"/"voi miten mukavaa!" ja jatkan muina miehinä omia puuhiani.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Sitä kuvittelisi, että jos tekee ns. oikeita töitä ja joutuu sen takia tekemään muutamia uhrauksia, että elämänlaatu paranisi hieman, koska eihän kukaan lähde töitä tekemään jos se vain vaikeuttaa elämää. Jos kyseessä olisikin vain se, että vituttaa nousta töihin tai tehdä sitä hommaa, niin ongelmia ei olisi. Se, että työnteko voi näin tuntuvasti oikeasti vaikeuttaa elämää kaikilla tavoin, on käsittämätöntä.

Pakko sanoa, että olin paljon tyytyväisempi puolet paskemmalla palkalla aiemmin.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

pekkaeric
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Tammi 12, 2008 10:04 pm

Viesti Kirjoittaja pekkaeric »

Päivystysluontoinen duuni vituttaa.
Matlock87
Nikke Knakkertton
Viestit: 153
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 1:26 am
Paikkakunta: kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Matlock87 »

Torstaina ryssin vartiointi-firman työhaastattelun (nukuin pommiin) nakertaa edelleen...

Sitten "eilinen" juhannus-aatto, joka meni lähinnä himas jumittaes kiitos koko illan ja yön jatkuneen vesisateen!!.Jäipä kokko ja muut näkemättä noh.. uusia tulee vuoden päästä!!.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Ihmiset, jotka kysyvät neuvoa/mielipidettä, mutta eivät sitten kuitenkaan kommentoi saamaansa vastausta mitenkään ja tekevät kuitenkin alkuperäisen aikeensa mukaan :evil: (mitä v**un hyötyä siitä neuvosta tässä tapauksessa on?)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Johanneksenpäivä on ihan kuin kaikki muutkin päivät: hirveä stressi tekemättömistä töistä. :?
Every ship must sail a world.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Meinaa koskea niskoihin, tai oikeastaan oikealle puolelle niskaa. Se on ollut jo vähän pidemmän aikaa kipeä, ehkä saan lahjottua jonkun hieromaan jossain välissä.

Lisäksi tänään ärsyttää itsekeskeisyys. Olen pohtinut ja pohtinut, että kuvittelenko vain vai onko eräs tuttuni todella niin itserakas miltä välistä haiskahtaa. "Minäminäminäminäminä" ja "mulla menee maailman huonoiten!" jne..
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Vituttaa eräs läskiperse alakerrassa. On vituttanut jo pidemmän aikaa.

Lisäksi vituttaa se, että kaiken pitää toimia niin saatanan hitaasti, ettei mitään rajaa.

Ja vituttaa ihmiset noin ylipäätään. Varsinkin kaikki tutut, tekisi mieli haistattaa pitkä paska jokaiselle ja häipyä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

VoDKa kirjoitti:Vituttaa eräs läskiperse alakerrassa. On vituttanut jo pidemmän aikaa.

Lisäksi vituttaa se, että kaiken pitää toimia niin saatanan hitaasti, ettei mitään rajaa.

Ja vituttaa ihmiset noin ylipäätään. Varsinkin kaikki tutut, tekisi mieli haistattaa pitkä paska jokaiselle ja häipyä.
Jos sille tuntuu niin älä pidättele. Anna palaa vaan!
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Huono olo koko päivän. :(
Nothing is quite what it seems
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

VOI SAATANAN YLE JA LÄHETYS KATKI SAKSA-TURKKI MATSISSA!
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Ärsyttää, kun kaikkien asuntojen vuokrahinnat on suht hirveitä, ottaen huomioon, että olen opiskelija. Tietysti on tuet ja muut, mutta minua kauhistuttaa ajatus siitä, jos en pärjääkään omillani. Työ opiskelun lomassa ei varmaan tule kysymykseen, koska opiskelu vaatii niin paljon aikaa ko. koulutusasteella. Niin ja muutenkin kaiken, siis IHAN KAIKEN hinta ärsyttää. Esim. maito maksaa hirveästi, samoin kilo juustoa... JA entäs sitten bensa? En oikein tiedä, kuka noista hinnoista päättää, mutta se joka niistä on vastuussa on SEKAISIN.
Sakara
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 4:00 am

Viesti Kirjoittaja Sakara »

Pamahdin kämppikseni huoneeseen (koputtamatta) erittäin pahaan aikaan (poikakaveri oli kylässä, siitä voi päätellä paljon) ja hävettää ihan jumalattomasti :D Ei kaunis näky!
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
Lukittu