Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

-Bastard-
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 9:18 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja -Bastard- »

Tämä ah niin "tärkeä" työ ja nämä 10h vuorot joissa ei koskaan tapahdu mitään mukavaa, onneks onkin edessä neljä vapaata kunhan pääsee kotiin :D
Naattori
Sofia Karppi
Viestit: 428
Liittynyt: Su Syys 05, 2010 8:05 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Naattori »

Naattori kirjoitti:...kurkkukipu joka toivottavasti ei enteile flunssaa...
Ärsyttää, sillä nyt ollaan kipeinä.

Nippelitieto, sinuna ottaisin kyllä kouluun melko tiukan puhelun :shock:
Todella ikävä juttu teillekin, mutta tuollainen moka keittiössä voi pahimmillaan viedä hengen joltain lapselta! Ei noin saisi käydä.
Conan kirjoitti:Naisvihaa pitäisi alkaa ymmärtämään. Kyllähän naiset on ihan vitun ärsyttäviä, on täysin ok vihata niitä.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kun ukko ja anoppi, kaks mielipidetöntä ja asioista päättämätöntä tanopäätä, ryhtyvät hieman tuumasta toimeen!
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Vaihteeksi pomo avautuu meille. Siis kun porukkaa kyrpii, kun ilmotetaan aamulla, että tämä projekti pitäis saada tänään loppuun, nyt 180% lasissa teette tätä, ja toimeksiannot ovat lähinnä perseestä ja me jotka sitä työtä tehdään asiakkaiden kanssa, saadaan tietysti se asiakkaiden ärsytys niskaamme, kun tehdään työtä sillä lailla mitä meille on ohjeistettu, vaikka se ei kävisi järkeen lainkaan. Niin kuulemma ei ole hänestä kiinni ne projektit, vaan hän vain välittää ne ylemmältä taholta meille. Ja lisäksi projektien kasaantuminen ja "yllätyksenä" tulevat deadlinet eivät kuulemma ole hänen syytään, vaan meidän työntekijöiden pitäisi katsoa peiliin ja tehdä ahkerammin töitä, niin sitten hommat ei kasaantuisi, vaan ne saataisiin hoidettua alta pois ajoissa. Sekään ei ole hänen syytään, jos jotain ongelmaa ilmaantuu, vaikka tuskin kukaan on sitä väittänytkään. Viime viikolla itse tein harvinaisen paskaa projektia, joka piti tehdä ensin paperille, kun kerran ATK väki ei ollut saanut sähköistä alustusta valmiiksi, joka sitten piti viikonloppuna siirtää itse paperilta siihen alustukseen, joka tuli valmiiksi sen jälkeen kun deadline oli jo ohi. Ja sitten projekti oli muutenkin ihan paska ja sain välillä kuunnella kauheeta keuhkoamista asiakkailta. Yritä siinä sitten sanoa, että joo, mä en ole sieltä firmasta, vaan he ovat toimeksiantaneet meidät ja he päättävät mitä me tehdään ja sanotaan. Siitä kun meni sanomaan pomolle, kun luulisi, ettei mikään firma halua itselleen negatiivista mainetta yhden paskan projektin takia, niin nähtävästi pomo otti sen itseensä, vaikka hän on ainoa linkki meidän työntekijöiden ja sen ylihallinnon kanssa.

Työajalla pitää myös tehdä 100% töitä joka ikinen minuutti ja hetki, koska muuten me varastetaan aikaa ja sen takia kaikki menee päin persettä. Lopussa sitten vielä oli, että jos ei kiinnosta, niin sopii lähteä muualle töihin, kun meidän tilalle saadaan kyllä aina joku muu. Tällaista paskaa siis yritykseltä, joka maksaa paskaa palkkaa, eikä maksa kunnollisia iltalisiä eikä LAINKAAN ylityökorvauksia, vaikka aina silloin tällöin tulee joko tuollaisia tallennusjuttuja tai muuten vain ilmoitetaan, että kaikki sitten tällä viikolla tekee vähintään niin ja niin paljon tätä projektia normaalin työajan ulkopuolella.

Täällä pitäis sitten jaksaa vielä n. vuosi jos ens vuonna kolmas kerta toden sanois ja pääsis yliopistoon. Ja mä kyllä varastan aikaa tekemällä muuta työaikana, koska taukoja ei saada pitää, ruokatunti on pakollinen ja maksuton, työhön sisältyy pakollisia palkattomia vapaita ja meitä kohdellaan niin kuin kasaa paskaa. Lisäksi oon yksi parhaimpia työntekijöitä ja yli vuoden oon ollut töissä ja mulle lykätään paljon vastuuta ja joustan todella hyvin esim. ylitöiden tekemisen suhteen, mutta silti ei tule missään nimessä kysymykseenkään, että palkkaan saisi mitään korotusta - mikä luo edelleen sen tilanteen, että pystyn tekeen vähemmän töitä täällä ja vähemmän tehokkaasti, kun tän työn lisäksi pitää olla toinen työ, että tulisin ylipäätään toimeen! :evil:
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
BloodSucker
Poliisikoira Rex
Viestit: 271
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2009 3:06 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja BloodSucker »

No tänään olen kyl vittuuntuneisuuden omaa luokkaani oleva valio yksilö sekä vittuuntuneiden kuningatar!!
Muutenkin uniongelmia enemmän ja vähemmän ja sit saatana klo 07:00 alkaa PAM PAM PAM PAM FUCKING PAM kuulumaan katosta ku työmiehet päättivät sitten pistää kattoa uuteen uskoon, ja ei ole muutenkaa viime yönä kunnolla nukkunut.. Tungin filtterit korviin yhes vaihees (ei ole korvatulppia täl hetkel, siksi filtterit), ja sit ne lopettiki sen paukuttamisen.. No eihän siinä sit, odotin n. puol tuntia, ja otin filtterit korvista ja eikös menny n. 5 min ja PAM PAM PAM PAM PAM!!! Rääääääääääääähhhhhh!! Ei sit saanu levätä rauhas edes.. Taitaapi mie olla tänään täys perseelle ammuttu ämmä.. Nyt vaan musiikit korvilla ja kuunnellen oikein aggressiivista musiikkia et edes vähä rauhottuis.. EHKÄ!! :evil:
~ Some crimes are so brutal. That if you survive, your only option is revenge. ~
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Kotona haisee järkyttävä kissan PA...! En millään jaksais siivota!

....nii ja yläkerran muksu on huutanu kohta 3kk joka yö putkeen. Saan nukuttua yöllä max 4h. Oon aika väsynny :cry: .
Mitä sitte?
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Jumalauta ärsyttää taas kaikki maailman pomot, kun meitä saa näköjään kohdella ku paskaa, avaudutaan jatkuvasti, että ette yritä tarpeeksi, ette tee tarpeeksi tulosta, jos ei näin hieno työpaikka kelpaa niin painukaa hevonvittuun, kukaan piittaa. Eli koska nyt on tehty työtä oikein kuukausi edellisen tuloskatsauksen jälkeen, niin eiköhän laiteta heti uusi vastaava. Kun sehän työtä parantaakin, kun koko ajan takaraivossa jyskyttää ajatus, että pakko saada ihan vitusti tulosta, ihan pakko tai saa potkut, jonka jälkeen ei oo kunnolla varaa edes elämiseen. Ja tällä viikolla on siis töitä 56 tuntia, minkä lisäksi on 6 tuntia koulua ja pomo soitti justiin, että teillä on mennyt niin huonosti koko kuukausi, kun se on 4% tavoitteen alapuolella, kuinka kehtaatte olla noin huonoja, ei auta selitellä, että moni oli kipeänä, koska niiltä sairaanaolopäiviltä on sama tulostavoite kuin normaaleilta työpäiviltä, niin se pitää sitten vaan korvata silloin kun on töissä, älkää jauhako paskaa, vaan tehkää töitä senkin eläimet niin että teistä on edes jotain hyötyä. :evil:
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
Tuulitukka84
Poliisikoira Rex
Viestit: 265
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 9:11 pm
Paikkakunta: In the middle of nowhere

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Tuulitukka84 »

Revähtäneet nivelsiteet, flunssa ja tyhmä poikaystävä ei tuu hoivaan mua. Kämppä on kaaoksen vallassa kun en voi kauheesti ton kintun kans mitään tehdä, huomena pitäis lähtiä suorittaan hykieeniapassia monenkymmenen kilometrin päähän ja tietenki se on kaasujalka ja oon ainoo ajokortillinen. Ota nyt täsä sitten kuumia rommitoteja flunssaan ko aamula pittää autoilla.
Nepenthe
Neuvoja-Jack
Viestit: 546
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 4:19 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nepenthe »

Paska jota sataa niskaan. Viime viikko meni päin helvettiä, 56 tuntia töitä, 6 tuntia koulua. Tänään sain potkut. Oon aika varma että laittomasti, joten hyvä että ehin liittyä ammattiliittoon. Olin kipee kaks päivää, niin se laskettiin tulokseen ja sanottiin, että ei tarvitse tulla enää. Toinen sai potkut vielä räikeemmin laittomasti, kun se oli kipee koko testiviikon, kun piti tehdä väh. 3 vuoroa, niin se sai potkut. Luultavasti siis siksi kun se uus pomo ei tykännyt siitä.

Lisäksi tässä feissarin työssä on muutenki ollu paskaa ku toi toinen on normaalisti mun kanssa vuoroissa, mut kun se oli kipee, tein yhden idiootin kanssa, joka ei siis tee tiimityötä vaan tekee tulosta muiden kustannuksella. Lisäksi viime viikolla sain pahimman paniikkikohtauksen ikinä. Paska juttu että se oli kesken vuoron ja laskettiin tulokseen. Aloin rääkymään ja hyperventiloimaan ja pyörryin sen hyperventiloinnin takia, minkä jälkeen sain lähteä vuorosta kotiin. Tää oli kai lähinnä stressistä ja ai niin joo, ja ehkä siksi, että ilmeisesti joku persujen kannattaja KÄVI MUN KIMPPUUN vuorossa. Sitä kun vitutti, että autetaan "saatana neekereiden lapsia ne on elukoita mee sinne saatana perseraiskattavaksi jos niistä niin kauheesti tykkäät", jne jne. Paska juttu, ettei meillä oo työssä turvaa pahoinpitelyiltä. Henkivakuutus on, mutta kun tällä kertaa ei lähtenyt, niin palkaksi tilanteesta selviämisestä ja vuoron jatkamisesta sain ensin selkäänpuukotusta siltä toiselta feissarilta, joka tekee vittu työtä huvin vuoksi kun se on niin rikas, että ei tee muuten muuta kun bilettää ja lentää ympäri maailmaa. Ja sitten paniikkikohtaus mulle ja potkut.

Että voisivat saatana kaikki miettiä vähän miten toisia ihmisiä kohtaan oikein käyttäytyvät! Sentään kun sain potkut, ei enää tarvii tehdä töitä niin että on jatkuva uhka paitsi väkivallasta niin kanssa potkuista.

Eli ärsyttää vitusti ne kaikki paskat ihmiset, joita oon joutunut feissarina kohtaamaan, jotka ajattelee, että niillä on oikeus tehdä mulle mitä tahansa, koska mulla on järjestön liivi päällä. Että te jotka tunnistatte ittenne, niin miettikää nyt vitun urpot että onko kauheen perusteltua valittaa, miten teitä häiritään niin kauheesti (kysytään kadulla, olisko hetki aikaa) että se oikeuttaa kaikki uhkailut ja käsiksikäymiset ja solvaamiset ja muun paskan, mitä mun kaltaset, jotka ei muuta työtä oo saaneet, joutuu kestämään JOKA VITUN PÄIVÄ!

Ja ennen kun joku ehtii avautumaan, että mä maksan järjestölle enemmän kun tuotan, niin meille kun opetettiin tapa laskea, mitä yksi meidän mukaan saama kuukausilahjoittaja lahjoittaa, niin kun äsken laskin, mitä mun "urani" aikana tekemä työ loppupeleissä järjestölle tuottaa ja se on mun kohdalla n. 45 000 €. Se on aika paljon verrattuna siihen, että tän puolen vuoden aikana oon saanut järjestöltä palkkaa yhteensä n. 2500 €.
"You have robbed my revenge of sweetness, and now I must go hence in bitterness, in debt to your mercy."
-Bastard-
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 9:18 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja -Bastard- »

Nettikaapelit oli poikki koko eilisen päivän ja vaikka soitin asiakaspalveluun aamupäivällä (kun saikulla oleva puoliso infos asiasta)sitä ei kukaan kertonut, vaan illalla sitten, kun uudelleen soitin, olis pitän hoitaa harrastuksiin liittyviä asioita töiden jälkeen ja muita, eikä se tällä kännykällä ole oikein mielekästä ja läppärin yhteys on taas järkyttävän huono siinä missä asun, onneks se on eri operaattorilta, et edes toimi, mut siin on joku katvealue, ettei se toimi kunnolla, no onneks tässä kuussa tulee kaks uutta mastoa siihen viereen.
Kun on töissä 6:30-16:30 ei oikein motivoi alkaa kännykän pienellä näytöllä sen jälkeen hoitamaan tärkeitä asioita :( no aamulla katsoin sen verran, ennen töihin lähtöö, et näytti yhteydet onneks toimivan. Aika mitätön ongelma mutta jurpi silti.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Lainaan itseäni 8 surmanluotia -mitä tarkoittaa-ketjusta näin:
Tuo nykyfilmien äänenlaatu suomalaisessa elokuvissa sapettaa niin maan perusteellisesti, etten esimerkiksi siitäkään syystä edes harkitse meneväni elokuvateatteriin katsomaan - tässä tapauksessa enemmänkin siis kuulemaan - kotimaista elokuvaa. Koto-blueraylla/-DVD:llä sentään voi hinkata eestaas, että mitä ne trendipellet siinä oikein mumisee, jonkun tähdenlennon kertakestohitin jylistessä bassovetoisesti. Haluaisin oikein ikioman vitutus-ketjun aiheelle, että pääsis avautumaan ja purkamaan muutenkin vaan pahaa oloaan sen kautta!

Onko syy sitten se, että pitää markkinoida "menevää" poppista "menevälle" "nuorisolle"?
Koska on paha olla siis ja täten ärsyttää, jatkan aiheesta.

Tuota asiaa siis pahentaa vielä se nimenomainen mumina, kun pitää puhua "uskottavan kuuloista" puhekieltä/slangia. Jopa silloinkin, kun puhe on selvästi jälkiäänitetyn kuuloista, niin ei selvää saa millään. Asiaan varmaan auttaisi hifistely (siis se ihan oikea sellainen), mutta minä en perkele ala hifisteleen kotonani! Elokuvasaleihin en siis ole uskaltautunut, kun saattaa vain kuvitella miten jossakin toimintakohtauksessa (lainaan laitteistonimeä Alivaltiosihteeriltä) Dobly Surrur-järjestelmistä puskee a) pauketta ja ryskettä b) jonkun munattoman kajalikeikarin "aitoa katurokkarisaundii" (tsekkaa facebookista oma ilmainen lataus, jee jee siististi fool!) c) näyttelijäin repliikit tyyliin: "Tsästsä mee akemakeperajaTÄ? Raumvoon iltakone steissill puol seisilt keu keu keikal Stokiskseet!" Vielä jos saa paikat jostakin reunalta, niin kuuluu se pelkkä jylinä ja bassorumputtelu.

Näin sekava on äänimaisema kuin on tuo kirjoituskin.

Kotioloissa siis ei auta äänenvoimakkuuden lisääminen tai edes television äänitasojen säätö, kun NRJ-tasoinen hittisaaste vain jyrää entistä kovemmin pamahtaen soimaan "siinä pakollisessayökerhotanssikohtauksessa, johon on otettu hytkymään avustajia", juuri kun on saanut puheen kuulemisen kannalta edes vain lievästi epätoivoisen kohinan kuulumaan. Joo, joo, hanki kunnon kaiuttimet ja muuta nelisilmä-soopaa... E!

(Ei se muuten niistäkään sen paremmin kuulunut, musa edelleen vain yllätti tykimmin...)

P.S. Kiitos ja anteeksi, että sain purkaa mustaa möykkyä sisältäni!
Pazzie
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 102
Liittynyt: Pe Elo 26, 2011 12:21 am
Paikkakunta: Valley of Death

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Pazzie »

Tänään ärsyttää se, että en pysty millään lopettamaan tupakanpolttamista, tupakka ei rentouta hermoja vaan tekee olon entistäkin ärsyyntyneemmäksi. Mä en haluaisi hankkia mitään "lopettamispillereitä" tai vastaavaa :evil: :evil:
If we could start again, would that have changed the end?
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Kirjakaupasta ostettiin avomiehen kanssa kamasutra-kortit ja eikö mitä heti ensimmäisesessä taiteilussa multa menee selkä! :x
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Tietämättömyys.
Ja vääryys.
Tasa-arvon puute kun sen perään kuitenkin aina on niin hirveä haloo, kai siihenkin sitten on naamaraja.
jenni82
Agentti Scully
Viestit: 676
Liittynyt: To Huhti 17, 2008 1:28 am
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja jenni82 »

Pikku pentujen posken soitto. Mua niin suoraan sanottuna VITUTTAA ko pikku pissikset sekaantuu aikuisten asioihin.. Ollaan niin aikuisia ja ko käry käy vedetään se perkeleen penikka rooli päälle.. Vittuperkelesaatana ja ärrinmurrin :evil:
Life. It´s just fucking thing after nother...
Lukittu