Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

Tampereen Tyttö kirjoitti:Päivän vitutukset tuli miehen kanssa riidellessä...
Miksi MIEHILLÄ kestää lähteminen yhtään minnekään järjettömän kauan. :shock:
Ja miksi MIESTEN mielestä naiset eivät osaa keskustella, vaan kinaavat, mutta MIEHET ne ovat oikeita keskustelun mestareita? Vaikka samasta asiasta tunnin paasaaminen on mielestäni jankuttamista. Ja keskustelua on mielestäni se, että useampi kuin yksi puhuu.... :wink:
Mutta vitutus meni jo ohi. Ja äijä töihin.
ai siis että miehet keskustelun mestareita? Jaa harva mies osaa keskustella saati avata suutaan oikeassa paikassa...tää mun tämänhetkinen mies puhuu välillä kyllä liikaakin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Tiina kirjoitti:Ei ärsytä mikään tänään, mutta huvittavaa kun tässä ärsytysketjussa on jo 43 vastausta ja ilahdusketjussa vasta 13. :lol:
Kaikilla palstoilla, jotka tiedän, Itkuvirret-ketju on yksi kaikkein suosituimmista... :P :lol:
Every ship must sail a world.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

EuroJR kirjoitti:Lisäksi vituttaa pitkään jatkunut kipu rintalastan/-lihaksen kohdalla. Alkoi jo tuossa puolitoista vuotta sitten pitkäaikaisesta flunssasta ja yskimisestä. Häiritsee urheilua. Joku partikkeli siellä on mennyt romuksi, täytyy varmaan tulla Suomen terveyskeskuksessa tarkistamaan. Tän maan puoskareihin en luota.
Herranen aika sentään!!!!ja puolitoista vuotta olet sitten sietänyt rintakipua??????*tekisi mieli läimäyttää korvalle* mene nyt lääkäriin hyvä mies!!! ja toisekseen kyllä espanjassakin löytyy niitä osaavia lääkäreitä, muutenhan ne olisi kuolleet kansana jo sukupuuttoon! *uhkaa* mä etsin sun mutsin ja kerron sille, ettet ole mennyt lääkäriin! :evil:

enkä turhaan kimpoile, ihan vastikää hoidin nelikymppistä infarkti potilasta, joka oli oikeasti luullut rintalihaksen revähtäneen....
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Hmph, netti katkeili pelin aikana hirmuisesti ja lagitti... No kävin lyömässä nettiboksia ja nettihän katkes 20 min. -.-
What you do... Makes you who you are.
jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Netti pätki täälläkin.Harvinaisen vittumaista kun istuu pelipöydässä.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Täällä katkeilee päivittäin 20-30 kertaa ja pingi käöy vähän väliä yli 400 -.-
What you do... Makes you who you are.
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Olen niistänyt varmaan jo 2 litran edestä, olo on sen mukainen (haluaisin nukkumaan, mutta pitäisi noin 3 h päästä olla pimeänajoa suorittamassa). Ja minun tuurilla kuitenkin olen kipeä vielä perjantaina, ja silloin kyllä vituttaa, koska isän 50-vuotisjuhlat tiedossa. Duactia ja Panadolia, sillä pärjää!
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Lasten kanssa yksin kotona. Mies iltavuorossa. Tylsää. Ainakin kolme päivää olen puhunut, että täytyisi käydä ruokakaupassa hakemassa perusruokaa, eilenkin piti käydä, kun oli sunnuntaiaukiolo. No, aamulla lähdin töihin, vein muksut hoitoon ja mies jäi nukkumaan. Kun tulin töistä lasten kera, joista toinen murjotti, että hain liian aikaisin ja toinen oli niin hiekkainen, että jo päin katsominen sotki omat vaatteet. Kukaan ei ollut käynyt kaupassa! Leipäpussi jätetty aamulla auki niin, että jokainen pala on kuiva korppu eikä leivän päälle ei ole mitään laitettavaa. No, oli sit jotain soppavärkkiä, mutta ei nuo mukulat sitä laittamaani soppaa syöneet, kun huomannut päiväkodin seinältä lukea, mitä oli ollut tarjolla, no soppaa.

En jaksa lähteä itse kauppaan noiden vintiöiden kanssa, koska yleensä jompikumpi on jossain hukassa kaappien, laatikoiden tai vaatteiden takana tai jäävät jumiin leluhyllyn viereen. Toinen tai molemmat roikkuvat missä tahansa, mikä todennäköisesti menee hajalle, jos siinä roikutaan. Ja auta armias, jos ei ole autokärryjä, voi sitä itkua ja auta armias jos on autokärryt: eiväthän ne siellä pysy. Joo laita turvavyöt, mutta kun lapsi haluaa niistä pois, niin se kyllä kuuluu toiselle puolelle maata. Tämmöstä tänään.

Ja sit vielä: Et voi tehdä uutta viestiä heti edellisen jälkeen, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen
Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Juoruämmät.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark
Noelie
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: To Loka 04, 2007 6:15 pm

Viesti Kirjoittaja Noelie »

naapurin äijä koko vitun hissi haisee kun kissankusi aamulla, jos se on käyttänyt sitä.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5189
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Kerron erään salaisen fobiani... :oops:
Inhoan kaikkia yleisiä ovia, hissejä, tietokoneita, valokatkaisijoita jne. , koska niihin koskee ihmiset jotka eivät pese käsiään... Lapsiakin olen varoittanut portaikkojen kaiteista....
Avaan ovet, jos mahdollista, kyynärpäällä, samoin painan hissin nappeja hihalla jne. :roll:

Tuosta hajusta vielä, että kerrostalossa kun joku tupakoi kämpässään, niin on se haju kamala, ei voi mittään!
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

mulla on vähän samanlaisia fobioita eli kaikkialla on likaista kun ihmiset likaisilla käsillään näpräävät joka paikassa ja arvatkaa tekeekö pahaa kun näkee pikkulasten pusuttelevan kaupan ikkunoita/oven ikkunoita yök,öök hyhyhyh, vilunväreet....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

rutisitjat, kitisijät, uikuttajat, valittajat ja vinkuintiaani.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Aamukahviin kaatamani maito tuli purkista kiinteässä, eikä suinkaan nestemäisessä muodossa. :cry:

Niin ja Et voi tehdä uutta viestiä heti edellisen jälkeen, ole hyvä ja yritä hetken kuluttua uudelleen
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Nuoriso herätti n. klo 5.16 GRRRRRRR
Lukittu