Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Vituttaa nämä "kaverit" vaikka parhaita kavereita onkin, monesti tulee mieleen hankkia vielä paremmat...

Vituttaa tollaset pellet jotka lähinnä pelaa sen takia että minä maksan. MINÄ.

Ja tänään... Taas vaihteeksi turhaa maksoin.. Turhaa olen maksanut varmasti päälle 100 e...

Jooh, älkää edes kysykö...

FIDDU!
What you do... Makes you who you are.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Tiina kirjoitti:Ei ärsytä mikään tänään, mutta huvittavaa kun tässä ärsytysketjussa on jo 43 vastausta ja ilahdusketjussa vasta 13. :lol:
Nonytkylläalkoihirveästiärsyttäätommosetylipirteätihmisetjotkatuleetännepilaamaanhyvänvitutusketjun :evil: 8) :) :lol: :wink:

-happiloppuujapyörryttää-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

DonHessu kirjoitti:Vituttaa nämä "kaverit" vaikka parhaita kavereita onkin, monesti tulee mieleen hankkia vielä paremmat...
Vaihtoon vaan. Mulla oli aikanaan 90-luvun puolessa välissä puhelinvastaajassa viesti: "Laman johdosta karsin ystäväpiiriä. Äänimerkin jälkeen saa viestin jättää vain kauniit naiset ja varakkaat miehet..."
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

EuroJR kirjoitti:
DonHessu kirjoitti:Vituttaa nämä "kaverit" vaikka parhaita kavereita onkin, monesti tulee mieleen hankkia vielä paremmat...
Vaihtoon vaan. Mulla oli aikanaan 90-luvun puolessa välissä puhelinvastaajassa viesti: "Laman johdosta karsin ystäväpiiriä. Äänimerkin jälkeen saa viestin jättää vain kauniit naiset ja varakkaat miehet..."
Samaa mieltä, passitin juuri suurimman osan "kavereistani" mäkeen kun ilmeni, että parempiakin löytyy.

edit: Ärsyttää tälleen itseään laittaessa, miten miehille kaikki on jotenkin helpompaa, vaatteet päälle ja töihin vaan. Kokovartalokuorinta, meikinpohjutus, meikkaus, vaatteitten ja korujen valinta ja pitkän tukan laitto olisi musta miehillekin suositeltava kokeilumielinen homma aina aika ajoin, ymmärtäisivät miksi meillä naisilla aina kestää.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

No tämä kaveri on kuitenkin paras kaverini... Since I dont Remember, long time ago.

Huoh, niinhän tämä päättyi että MINÄ pyysin anteeksi.

Ainoa joka vituttaa nyt on se ettei kukaan kavereistani koskaan voi myöntää erehtyneensä. SE vituttaa.

Eikä mulla oo varaa karsia kavereita, ihme että nyt on muutama.
What you do... Makes you who you are.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

noh, noh...

mua ärsyttää tänään se, että oon niin saamattomalla tuulella. Ajattelin tehdä kanaa korma ja naan-leipää mutta tässä sitä istutaan pershomeessa koneen ääressä. pojat touhuaa pihalla omiaan ja tytteli nukkuu...juu ei enää ehdi millään kuudeksi ja sitten en vielä löydä googlella ohjetta sille hemmetin "paputahnalle"...jonka nimeä en muista tietenkään...niin ja marsipaani stolleakaan ei löytynyt :evil:

niin ja google ärsyttää kun en löydä sillä mitään mitä haluaisin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

DonHessu kirjoitti:-------

Ainoa joka vituttaa nyt on se ettei kukaan kavereistani koskaan voi myöntää erehtyneensä. SE vituttaa.

Eikä mulla oo varaa karsia kavereita, ihme että nyt on muutama.
Huoh! pakko kompata, tuo kavereitten erehtymättömyys on todella ärsyttävää.... sittenkin, vaikka itse tietäisi, että useimmiten ne kaverit on kyllä oikeessa :roll: Muttakun sen yhden kerran sadasta ne todellakin on väärässä...

Oikeestaan mua ärsyttää jo nyt huomiset pikkujoulut.... akkalaumalla mennään teatteriin ja syömään ja ollaan mukamas niin hyviä kavereita, niin hyviä kavereita (vaikka tekis mieli repiä toinen kappaleiksi)
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

DonHessu kirjoitti:No tämä kaveri on kuitenkin paras kaverini... Since I dont Remember, long time ago.

Huoh, niinhän tämä päättyi että MINÄ pyysin anteeksi.

Ainoa joka vituttaa nyt on se ettei kukaan kavereistani koskaan voi myöntää erehtyneensä. SE vituttaa.

Eikä mulla oo varaa karsia kavereita, ihme että nyt on muutama.
Ei se sitä tarkoita, että koska ei ole varaa karsia, ei pitäisi karsia. Huonot kaverit maitojunalla takaisin mistä tulivatkin, ja uusia, parempia tilalle. Ei siitä ole kellekään mitään iloa ettei tule toimeen "kavereidensa" kanssa. Vrt. ylempi pikkujoulupostaus.
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Ei tämä kaveri ei todellakaan ole huono.. Ehkä kuvailin huonosti.. Voisi vaikka sanoa etten koskaan parempaa löytäisi...

Mutta pistää vaan vituttamaan tuo ainainen muiden syyllistäminen ja se ettei voi myöntää erehtyneensä.
What you do... Makes you who you are.
Vaaka69
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Ma Loka 08, 2007 12:01 pm

Viesti Kirjoittaja Vaaka69 »

Yksinkertaisesti vaan vituttaa ..jotenkin ollu äärimmäisn huono päivä :evil:
"silmä silmästä..."
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Päivän vitutukset tuli miehen kanssa riidellessä...
Miksi MIEHILLÄ kestää lähteminen yhtään minnekään järjettömän kauan. :shock:
Ja miksi MIESTEN mielestä naiset eivät osaa keskustella, vaan kinaavat, mutta MIEHET ne ovat oikeita keskustelun mestareita? Vaikka samasta asiasta tunnin paasaaminen on mielestäni jankuttamista. Ja keskustelua on mielestäni se, että useampi kuin yksi puhuu.... :wink:
Mutta vitutus meni jo ohi. Ja äijä töihin.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
mika741
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Pe Elo 03, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: tallinna

Viesti Kirjoittaja mika741 »

Päivän vitutus tuli siittä,että otin lopputilin jo 11 vuotta kestäneestä työsuhteesta,kun 3vuoroa ei pysty tekemään,pää ei kestä,mutta onneksi on jo uusi paikka mihin mennä duuniin :D
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Murhan chat joka on heittänyt minut jo kahdesti ulos niin, että on juminut koko koneen! MUUURRRH
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

^Lähes aina, jos lähden käymään chatista keskustelupuolelle, päivä mikä hyvänsä, niin jumittuu.
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Ailar
Jessica Fletcher
Viestit: 3284
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 3:25 pm

Viesti Kirjoittaja Ailar »

Keljuttaa, kun on piiiiiiiiiiiiiiitkä aika F1:siin. Kohta sit loppuu rallikin, kun MM selviää!
Ei mua oikeesti ärsytä mikään. :lol:
Lukittu