Mikä ärsyttää tänään?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Mikä sinua ärsyttää tänään?

Minua ärsyttää tieto siitä että pitäisi koululle lähtä aamulla... Hrrr!
What you do... Makes you who you are.

Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Minua ärsyttää se, että tänään on viimeinen päivä sairaslomaa ja huomenna pitäisi nousta reippaana klo 05.00 ja suunnata töihin. Minua ärsyttää tämä jatkuva väsymys, joka ei mene nukkumalla ohi.
Minua ärsyttää meidän akvaario, joka on muuttunut vihreäksi.

Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Minua ärsyttää tänään tuo liikenne.... tai paremminkin keli. Tulin just töistä kotiin ja koko matkan sai ajaa kieli keskellä suuta, kun joka paikassa on ohut jääpeite :evil: (tulisipa kunnon pakkanen, niin ei olis liukasta)
-suolaa, ....kele!-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-

Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Re: Mikä ärsyttää tänään?

Viesti Kirjoittaja Primavera »

DonHessu kirjoitti:Mikä sinua ärsyttää tänään?

Minua ärsyttää tieto siitä että pitäisi koululle lähtä aamulla... Hrrr!
Minua ärsyttävät myöhästelevät opiskelijat.

Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

Minua ei nyt ärsytä mikään :P
I am an African!

Manual
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 pm

Viesti Kirjoittaja Manual »

Julmettu aamu ruuhka liikenteessä 100m/45min :evil: :evil: M50 Euroopan suurin parkkipaikka

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Tässä saatanan banaanitasavallassa netti toimii vähän kiikun kaakun... Tässä sitä nopeasti taas laitellaan yksi vitutusviesti tähän väliin, kohta taas on "internetti rikki". Johan se nyt on seetana kun on laskut maksettu ja vapaata aikaa, niin jotain helvetin asennustöitä taas laiskamadot siellä puunaa kaljapäissään. Ja miksi perkeleessä aina kun näitä asennuksia nuo operaattorit tekevät, aikaisemmilta asiakkailta kytkeytyy yhteydet pois päältä. Tehköön systeemejä, jotka tuuraavat sillä aikaa.

DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

EuroJR kirjoitti:Tässä saatanan banaanitasavallassa netti toimii vähän kiikun kaakun... Tässä sitä nopeasti taas laitellaan yksi vitutusviesti tähän väliin, kohta taas on "internetti rikki". Johan se nyt on seetana kun on laskut maksettu ja vapaata aikaa, niin jotain helvetin asennustöitä taas laiskamadot siellä puunaa kaljapäissään. Ja miksi perkeleessä aina kun näitä asennuksia nuo operaattorit tekevät, aikaisemmilta asiakkailta kytkeytyy yhteydet pois päältä. Tehköön systeemejä, jotka tuuraavat sillä aikaa.
Et tiedäkään paljonko Sonera minulla katkeilee... Tyyliin 20-40 kertaa päivässä.
What you do... Makes you who you are.

Patricia C. Itämaa
Javier Pena
Viestit: 1864
Liittynyt: To Elo 02, 2007 10:53 am

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Ärsyttää krooninen kiire.
Se että tänään on saanut kuulla liikaa ikäviä uutisia.
JA varsinkin se,että olen huomannut turtuvani näihin kaikkiin teksteihin eli alkuinto alkaa kadota. :oops: Luen vain tekstejä,enkä jaksa kommentoida mitenkään.
Totuus on tarua ihmeellisempää

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Aikaan saamattomuus.. Heräsin jopa jo 10 aamulla ja tuossa sitten, että otanpa pikkutirsat.. Todellakin 4h päiväunet..pfff :evil:

jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Tää on just niitä päiviä ettei mikään tunnu onnistuvan ja tuolla ulkona on niin perkeleen liukasta.

Noelie
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: To Loka 04, 2007 6:15 pm

Viesti Kirjoittaja Noelie »

Se että miksei suomessa puhuta television romahdustilasta ja huonoista tuotannoista? Yhes gallupissa ihmiset puhu et on hyvä kun tulee lisää kanavia, minä sanon että yks hailee koska niihin ei riitä kunnon sisältöä, kaikki on halvalla ja nopeasti tehtyä paskaa.

Britanniassa BBC:n romahduksesta ollaan todella huolissaan, puhutaan vakavissaan ja yritetään korjata tilanne. televisio-ohjelmat on niille kuitenkin tärkeä vientituotekkin plus mainosta koko maalle.

Ylessäkin se kaikki raha menee sen paskan pyörittämiseen tekijät ei saa mitään. kaupallisilta kanavilta ei koskaan ole edes tullu mitään muuta jotain paskaa... Jos jotain mielenkiintoista haluat katsoa niin se on ostettava dvd.

Ja miks tavaratalojen ja muiden puljujen sisäänostajat on ihan paskoja
joka paikka on täynnä jotain helvetin krääsää.. ja kaikki jotain karvalakki mallia sun muuta, ne varmaan roudataan tänne kun euroopassa ei kellekkään kelpaa. (vaatteet sun muut)

kiitos

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Onhan tuosta television romahdustilasta puhuttu. Etenkin Jukka Kajava, joka valitettavasti lähti autuaammille metsästysmaille pari vuotta sitten. Hänen ennustuksensa osuivat naulan kantaan. Mitäs meillä nyt oikein on? Pelkkää viihdehömppää ja sitä uskomattoman typerää tekopirteää textarikisailua... Onneksi on ulkomaat ja dvd:t, eipä ole ikävä muita kun vanhoja sarjoja, ja ne mulla on jo kaikki kirjastossa.

Tosin onhan:
poliisitv
rikostarinoita Suomesta
kadonneet...

joten toivoa on! :lol:

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

BB JARKKO :twisted:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi

Noelie
Alibin satunnaislukija
Viestit: 52
Liittynyt: To Loka 04, 2007 6:15 pm

Viesti Kirjoittaja Noelie »

niin kyllähän sitä voi ostaa dvd:n ei siinä mitään, olen jotenkin huolissani yleisesti ihmisten yksinkertaistamisesta kun suolletaan sitä huonoa ulos, huonot tuotannot ei ole kenellekkään hyväksi eikä niissä ole mitään hyvää.

kaikesta puuttuu kunnianhimo tai joku.

Lukittu