Rasistinen solvaus junassa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3136
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Einsatzgruppen kirjoitti:
Gurney kirjoitti:Monestikko se pitää vajakeille erikseen selventää, kun äly ei ilmeisesti riitä ymmärtämään? Jos kännisiä öykkäreitä, jotka heittelevät kaljaa ympäri vaunua ja käpälöivät tyttöjä, kutsuu ihmiskunnan jätteeksi, se ON TOTTA.

Kannattaisiko vajakin vaikka opetella ensin lukemaan ja ymmärtämään lukemansa?
Se tosin on asiakaspalvelussa toimivalta henkilöltä täysin sopimatonta, tämän tajuaa kaikki täysijärkiset.
Hyvin vähästä olen Einsatsin kanssa samaa mieltä, mutta tästä kyllä 100%.

Jos palveluammattilaista esim. räitään naamalle, solvataan tai muutoin väheksytään, niin kyseisen palvelualalaisen kannattaa katsoa peiliin; hän ei ole sopiva alalle.
it's my car !
Berlin
Jack Bauer
Viestit: 936
Liittynyt: To Joulu 31, 2015 2:06 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja Berlin »

Juhani Saari kirjoitti:
Paa kirjoitti:Viisi sivua kohta jauhettu aiheesta, mutta vieläkään ei ole tainnut selvitä mikä tässä sitä rasismia oikeen on. Selvinneekö koskaan? Juttu "unohdetaan" mediassa vähin äänin, oikaisuja on turha odottaa. Taas on päästy syyttämään suomalaisia rasisteiksi, vaikka se ei totta olisikaan.
Monestikko se pitää rasisteille erikseen selventää, kun äly ei ilmeisesti riitä ymmärtämään? Jos tummempia asiakkaitaan kutsuu paskaksi ja ihmiskunnan jätteeksi niin tottakai kyseessä on rasistinen hyökkäys verbaalisella tavalla.

Ihan kuten, jos valkoisempia ihmisiä alkaa kutsumaan Hitlereiksi, tai spermaläikiksi.
Mutta jos kiintiösomali sanoo suomalaisille " syö paskaa ja kuole" niin se ei sitten ole rasistinen hyökkäys?

Voitko perustella, miksi ei ole?
Annaanna: Mistä valtiosta mies oli kotoisin? Afrikasta?
napalanko
Rico Tubbs
Viestit: 1296
Liittynyt: La Marras 05, 2016 6:52 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja napalanko »

Se varmaan juontuu jostain niistä orjajutuista, vähän samanlainen suoja kuin jutkuillakin...valkoisen miehen taakka
Neuvostoliitto 💯 1922-2022
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

Einsatzgruppen kirjoitti:Missä uutisessa mainitaan missä vaunuosastossa kukin rasismista valittaja istui?
Mielestäni osastoitua kaasuvaunuakaan ei mainita uutisessa missään?
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Einsatzgruppen kirjoitti:
napalanko kirjoitti:Se varmaan juontuu jostain niistä orjajutuista, vähän samanlainen suoja kuin jutkuillakin...valkoisen miehen taakka

Ja suomalaisilla elämämkoululaisilla; Isi panee kotona Keijoa perseeseen, Keijoa täytyy ymmärtää. Keijon äiti on huora ja narkkari ei Keijolta voi vaatia sen vuoksi normaalia käytöstä, Äiti syötti Keijolle kourallisen pillereitä, että Keijo nukkuisi eikä häiritsisi äidin huoraamista ja Keijolle tuli aivovamma, Keijon häiriköintiä ja maanista mouhuamista täytyy ymmärtää...
Minulle ei nyt avaudu tuon tarinasi ydin.
Kuka on tuo toinen äiti, joka kirjoitetaan isolla alkukirjaimella keskellä lausetta?
napalanko
Rico Tubbs
Viestit: 1296
Liittynyt: La Marras 05, 2016 6:52 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja napalanko »

Einsatzgruppen kirjoitti:
napalanko kirjoitti:Se varmaan juontuu jostain niistä orjajutuista, vähän samanlainen suoja kuin jutkuillakin...valkoisen miehen taakka

Ja suomalaisilla elämämkoululaisilla; Isi panee kotona Keijoa perseeseen, Keijoa täytyy ymmärtää. Keijon äiti on huora ja narkkari ei Keijolta voi vaatia sen vuoksi normaalia käytöstä, Äiti syötti Keijolle kourallisen pillereitä, että Keijo nukkuisi eikä häiritsisi äidin huoraamista ja Keijolle tuli aivovamma, Keijon häiriköintiä ja maanista mouhuamista täytyy ymmärtää...
Tuonko takia haluat tänne niitä parempia geenejä, että neekerin siittämällä lapsellasi voisi olla parempi lapsuus, kuin itselläsi mitä tuossa kuvailit?
Ymmärrettävää katkeruutesi suomalaisuutta kohtaan.
Neuvostoliitto 💯 1922-2022
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

napalanko kirjoitti:
Einsatzgruppen kirjoitti: Ja suomalaisilla elämämkoululaisilla; Isi panee kotona Keijoa perseeseen, Keijoa täytyy ymmärtää. Keijon äiti on huora ja narkkari ei Keijolta voi vaatia sen vuoksi normaalia käytöstä, Äiti syötti Keijolle kourallisen pillereitä, että Keijo nukkuisi eikä häiritsisi äidin huoraamista ja Keijolle tuli aivovamma, Keijon häiriköintiä ja maanista mouhuamista täytyy ymmärtää...
Tuonko takia haluat tänne niitä parempia geenejä, että neekerin siittämällä lapsellasi voisi olla parempi lapsuus, kuin itselläsi mitä tuossa kuvailit?
Ymmärrettävää katkeruutesi suomalaisuutta kohtaan.
Hieno teko, että nimimerkki Einsatzgruppen tuli julki omalla nimellään: Keijo. Minulla oli hänestä kyllä mielikuva Keijoannikkina, mutta nythän tuo selvisi.

...ja mitä itse ketjun aiheeseen tulee, niin vikaa oli sysissä kuin sepissäkin. Ääripäät saivat aiheen meuhkata ja olipa kuulemma pöyristymisiäkin havaittu. Huonosti käyttäytyviä on ojennettu. Muistaako kukaan milloin huonosta käytöksestä tuli hyväksyttävää?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
killingfields
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Su Heinä 24, 2016 9:49 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja killingfields »

Doctor Lecter kirjoitti: Hieno teko, että nimimerkki Einsatzgruppen tuli julki omalla nimellään: Keijo. Minulla oli hänestä kyllä mielikuva Keijoannikkina, mutta nythän tuo selvisi.

...ja mitä itse ketjun aiheeseen tulee, niin vikaa oli sysissä kuin sepissäkin. Ääripäät saivat aiheen meuhkata ja olipa kuulemma pöyristymisiäkin havaittu. Huonosti käyttäytyviä on ojennettu. Muistaako kukaan milloin huonosta käytöksestä tuli hyväksyttävää?
Tuohan on...LAUTAMIESTEKSTIÄ. Kaikki Kälviälläkin jännittää saako Doctor Lecter bannia lautamiestekstistä kuten muut, vai sallitaanko lautamiestekstiä TAAS kerran Doctorille. :lol:

Taisi Doctorille osua ja upota tuo Einsatzgruppenin heitto, se koira älähtää johon kalikka kalahtaa :mrgreen:

Itse olen törmännyt juopotteleviin suomalaisiin useastikkin, useammin kuin juopotteleviin neekereihin, sanotaanko, että kerra sadasta kyseessä on joku muu kuin valkoihoinen.
Paa
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:19 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja Paa »

Mistään ei ole käynyt ilmi että känniseuruetta solvattiin ihonvärin takia.
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
Jukka Siintonen
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 6:36 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja Jukka Siintonen »

Kuka se rasistinen konduktööri on? Sekään ei ole tainnut selvitä vielä. Ei minun Suomessa!
killingfields
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Su Heinä 24, 2016 9:49 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja killingfields »

Paa kirjoitti:Mistään ei ole käynyt ilmi että känniseuruetta solvattiin ihonvärin takia.
Jos on mieli mustunut sen vuoksi, kannattaa varmaan ottaa yhteyttä noihin junassa olleisiin kanssamatkustajiin, jotka kokivat asian rasistiseksi, eikä jankata asiaa joka sivulla tässä ketjussa. Kuulostaako järkevältä?
killingfields
Nikke Knakkertton
Viestit: 183
Liittynyt: Su Heinä 24, 2016 9:49 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja killingfields »

Jukka Siintonen kirjoitti:Kuka se rasistinen konduktööri on? Sekään ei ole tainnut selvitä vielä. Ei minun Suomessa!
Niin hänen nimeään ja naamakuvaansa voitaisiin ainakin käyttää asiakaspalvelukoulutuksissa siitä kuinka asiakaspalvelijan ei tule toimia. Yleensä ollijoki ja Lecterit kaivavat nopsaan henkilön yhteystiedot, ainakin jos väri on oikea, mutta tässä tapauksessa ei ole tullut informaatiota siltä suunnalta.
Jukka Siintonen
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1309
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 6:36 pm

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja Jukka Siintonen »

killingfields kirjoitti:
Jukka Siintonen kirjoitti:Kuka se rasistinen konduktööri on? Sekään ei ole tainnut selvitä vielä. Ei minun Suomessa!
Niin hänen nimeään ja naamakuvaansa voitaisiin ainakin käyttää asiakaspalvelukoulutuksissa siitä kuinka asiakaspalvelijan ei tule toimia. Yleensä ollijoki ja Lecterit kaivavat nopsaan henkilön yhteystiedot, ainakin jos väri on oikea, mutta tässä tapauksessa ei ole tullut informaatiota siltä suunnalta.

Eipä ole MV-lehtikään muuten selvittänyt henkilöllisyyttä! Olisihan tuo hyvä selvittää, ettei rasistireppana enää pääse aiheuttamaan ahdistusta ulkomaalaisille asiakaspalvelu-ammatissa.
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2844
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Niin tässähän on aina olemassa se mahdollisuus, ettei konnari ollutkaan kantasuomalainen, kun ei ole paljoa nimeä ja taustoja huudeltu...tai sitten mm. Ylen älykääpiöllä välähti, että "pöyristynyt" asiasta haloon nostanut matkustaja saattoi oikeastaan olla itse se rasisti, kun lokeroi juurikin tämän tapahtuman mielestään rasismiksi, ihan vain siksi, ettei ne juopot olleetkaan kantasuomalaisia.
Se että viinan voimin remuava ja rälläävä, sekä muita matkustajia häiritsevä juopporemmi on täyttä paskaa ei minusta kyllä juopon lärvin väriä katso.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Anom
Jane Marple
Viestit: 1075
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2015 9:07 am

Re: Rasistinen solvaus junassa

Viesti Kirjoittaja Anom »

SYLWAR kirjoitti:asiasta haloon nostanut matkustaja saattoi oikeastaan olla itse se rasisti, kun lokeroi juurikin tämän tapahtuman mielestään rasismiksi, ihan vain siksi, ettei ne juopot olleetkaan kantasuomalaisia.
Kuten joka ikinen henkilö joka pitää tätä tapausta näillä julkisuuteen tulleilla tiedoilla rasistisena.
Täälläkin mm. Herra Saari.
Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta; joutuu alentumaan niiden tasolle ja lopulta ne voittaa sut kokemuksella.
Vastaa Viestiin