Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Rudy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Marras 16, 2011 6:34 pm
Paikkakunta: Susiraja

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Rudy »

Lueskelin topicin läpi mutta jäi vähän avoimeksi että missä menee se pahan pojan raja? Voi olla kyse sisälukutaidon hetkellisestä katoamisesta, armoa pyydän. Puhutaanko nyt ihan linnaruunista vai riittääkö siperialaisen palkkatappajan näköinen tyyppi jolla on ollut villi nuoruus?

ABCllä on muutama sivu takaperin hyvä pointti parisuhdeväkivallasta, läheisriippuvuudesta yms. ja minä allekirjoitan sieltä usean kohdan omakohtaiseen kokemukseeni perustuen. Sillä erolla, että käännetään asia henkiseksi väkivallaksi. Jostain taatusti löytyy joku, jonka mielestä käsitettä "henkinen väkivalta" ei ole olemassa ja kyse on vain liian herkästi herneen nenään vetämisestä. Rohkenen olla erimieltä ihan omakohtaisten kokemusteni perusteella. Turpaan on vuosien saatossa tullut, niin henkisesti kuin fyysisesti ja mustelmien piilottelukin tuli joskus huimassa nuoruudessa tutuksi, mutta se henkinen pahoinpitely jätti huomattavasti pahemmat jäljet. Kroppa paranee mutta mieli ei unohda.

Allekirjoittaneen miesmaku lähentelee stereotyyppistä pahaa poikaa, kylläkin lähinnä ulkonäköseikoista puhuttaessa. Minä, harmaista harmain tavis (vakiduunia, asuntolainaa etc.) en ihan rehdin rikollisen ( :mrgreen: ) kanssa halua elämääni jakaa, sen verran kaipaan sitä harmaata taviksen arkea. Jatkuva pelko siitä milloin tulee itselle pataan tai milloin armas venkulani kiikuttaa jotain kuumaa kotiin jemmaan tahi odottelee valtion leipiin lähtemistä, se ei ole minua varten. Olen hyvinkin rauhaa rakastava ihminen enkä tarvitse miestä "turvaamaan selustaani", en koe että pitäisi mitään pelätä plus olen erittäin kykeneväinen huolehtimaan itsestäni mikäli joskus tiukkaan paikkaan joudun. Jokainen huolehtikoon itsestään. Siinä missä joku mies viehättyy Pamela Andersonin näköisestä daamista ja toinen uneksii Keira Knightleystä, minun pääni kääntää iso, ruma, tatuoitu ja parrakas mies. Kyllä, tästä skenestä löytyy niitä isoegoisia akanhakkaajia siinä missä kiiltokuvankomeista arkkitehdeistä ja lääkäreistäkin, voisi ehkä sanoa että omalla kohdalla kävi tuuri :lol: Tosin "tutustuimme", yllätys yllätys, netissä erään yhteisen harrastuksen pohjilta ja vasta myöhemmin selvisi että tämä sankarihan sopii minulle kuin nenä päähän kaikkien ominaisuuksensa puolesta. Joidenkin mielestä hän on stereotyyppinen paha poika, mutta onneksi minua ei järin kiinnosta mitä muut ajattelee :lol:

Lopuksi tuotakoon julki, että tässä jonkun aikaa taustaillessani minäkin luulin VoDKan olevan nainen..
When God created a man, She was only kidding.
Avatar
Hannaaaa
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 8:30 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Hannaaaa »

Rudy kirjoitti: Lopuksi tuotakoon julki, että tässä jonkun aikaa taustaillessani minäkin luulin VoDKan olevan nainen..
Moon kyllä ollu mies kannalla ihan alusta asti.
Silloin kun mies puhuu asiaa ja vielä asiallisesti, niin luullaa naiseksi?
Mitä sitte?
Rudy
Alibin satunnaislukija
Viestit: 53
Liittynyt: Ke Marras 16, 2011 6:34 pm
Paikkakunta: Susiraja

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Rudy »

^ Kun lukee harvakseltaan jutun sieltä, toisen täältä, voi jämähtää johonkin pieneen juttuun ja kuvitella asian laidan. Nimenomaan kuvitella :lol:
When God created a man, She was only kidding.
Outo Enkeli
Sabrina Duncan
Viestit: 362
Liittynyt: Su Touko 22, 2011 12:21 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Outo Enkeli »

jenni82 kirjoitti:
Outo Enkeli kirjoitti:Kuka tai ketkä on/ovat palstan kiinnostavin/seksikkäin/komein mies/miehet juuri sinun mielikuvissasi, mikä on muodustunut sinulle palstalle olleiden erilaisten seikkojen mukaan?
DL Koska on vanhempi mies joka tietää elämästä paljon. On fiksu joka tekee miehestä seksikkään :wink:
Kakkosurpo koska on niin räävitön, uskoisin että sen kanssa olisi hauskaa :D
Outoenkeli ihan siksi ko on komea ja aikas mukavakin :mrgreen:
Tattooed fucker koska jo nicci sanoo että on paha poika ja pahojen poikien kanssa voi rietastella :twisted:

Jos olisin tyttöihin päin ni sitten ehdottomasti Vodka. Koska on kanssa älyttömän fiksu ja erittäin hyvät verbaaliset lahjat. Tässä sama että kun en osaa kuvitella ulkonäköä mut jos olis ns. ei niin seksikäs ni äly korvaa ja tekee Vodkasta seksikkään ja mielenkiintoisen.

Rosamarine. Pidän hänen ehdottomuudestaan ja siitä tavasta puolustaa ihmisiä. On mielenkiintoinen ja uskon että tulisimme ihan livenäkin toimeen. Pitää kiinni omista mielipiteistään :)

Olkoot tässä mun perustelut :oops:
Hannaaa kirjoitti:
Outo Enkeli kirjoitti:

Kuka tai ketkä on/ovat palstan kiinnostavin/seksikkäin/komein mies/miehet juuri sinun mielikuvissasi, mikä on muodustunut sinulle palstalle olleiden erilaisten seikkojen mukaan?

Perustele max.5-palstalaista ja muista, että huumori on sallittua...


Daminen
* Tykkään Damien suorasta puheesta, ja humoristisesta asenteesta.
* Ihanat viikset ja lakki. Kompensoi toisiaan hienosti.
* Puhuu niin kuin tosi miähen pitääkin puhua.
* ...toivon tässä nyt ja lujaa, että Damien on oikeasti mies
* ...tosin ei se haittaa, vaikka olisikin Viiksekäs tonttu Nainen. Oot silti IHQ.

Outo Enkeli
* Tyylikkäästi tuhma...eiku paha.
* Kertoo asian suorasti ja selkeesti, ei tule väärinkäsityksiä.
* Kekseliäs kaikin puolin.
*


-Anneli on yksinkertaisesti sairas hullu psykopaatti. Ei hullu kuitenkaan perinteisessä mielessä
. Tämä on hieno. Voisi olla jonkun Biisin nimi tai Levyn nimi, mikse vaikka kokonaisen Bändin nimi.
* Sellanen, jolle voisin soittaa ja sanoa "Moi, voit siä olla munkaa??, tuut siä meille..?":
Kiitokset jenni82:lle kehuista. Nyt itsetunto taas nousi. Kiitokset myös Hannaaa:lle hyvistä perusteluista. Huomasin vasta nyt nuo kirjoitukset ja pakkohan oli kiitosta antaa.
el músculo pierde su significado cuando la pólvora se inventó. Así que en lugar de hormonas, comprar un arma buena. por lo que no engañan a nadie que no comprende esto, pero al darse cuenta de esto debe ser un poco desordenado
morbid priest
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 11, 2013 12:38 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja morbid priest »

Nyt meni multakin viestineitsyys mutta on niin paljon omakohtaista kokemusta tästä asiasta että pakko jotain heittää väliin. Itse olen tälläinen muusikonretku ja olen todella huomannut että naiset 30+ on aivan polvet löysänä ku tämmönen "rappiorokkari" tulee juttelemaan. Suoraan sanottuna takan on monta särjettyä avioliittoa ku oma isäntä ei osaa makuukammarissa muuta ku pimeessä peiton alla silmät kiinni ja tietenkin ääneti perus lähetyssaarnaajaa...voi kun te naimisissa olevat miehet tietäisitte mitä vaimonne kaipaa niin kalpenisitte! Puumat kun saa tällaisen "pahan pojan" vällyjen väliin niin siitä on leikki ( ja tunteet ) kaukana. Eräs yöseuralainen tuli kertomaan minulle n.vuosi yhteisen yömme jälkeen että hän vieläkin miettii minua ollessaan miehensä kanssa. Ja älkää hyvät ihmiset suuttuko, tämä viesti ei ole trollausta eikä kiusantekoa mutta naisia viehättää meissä "pahoissa pojissa" vaaran tunne kun on katsottu liikaa leffoja, emme mekään ole sen kummempia ihmisiä kuin kukaan muukaan, ainut ero on että flaksi käy paremmin eli ei mitään kiirettä vaihtaa tyyliä, vielä kerkeää särkemään monta avio-vuodetta. Miettikää miehet sitä kun vaimo on ensi kerran viettämässä "tyttöjen iltaa"...tiedä vaikka löytyisi minun kainalosta
Never forgive, never forget
kakkosurpo
Sherlock John Holmes
Viestit: 8217
Liittynyt: Pe Joulu 24, 2010 11:53 pm
Paikkakunta: Jupiter

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja kakkosurpo »

Meneppäs nyt "pahapoika" iltapesulle ja muista puristaa finnit sekä oikoa ne kaksi rintakarvan alkua.
Piilohomot on in.
morbid priest
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Loka 11, 2013 12:38 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja morbid priest »

kakkosurpo kirjoitti:Meneppäs nyt "pahapoika" iltapesulle ja muista puristaa finnit sekä oikoa ne kaksi rintakarvan alkua.
ei oo vielä ruennu rintakarvat kasvamaan mutta pistän vinkin mieleen :wink:
no joo olihan siinä hiukan lapin lisää...mutta ei se oikeesti oo kiinni ku siitä että kasvata pitkä tukka , hommaa prätkärotsi ja liity "pahamaineiseen" bändiin ni siitä se lähtee! Vielä tietysti jos on jonkun näköinen rikosrekisteri niin ei haittaa asiaa. Mutta nyt painun puristelemaan ne finnit poies jos totta puhutaan niin varatut naiset ei nappaa pätkän vertaa . Mutta en ole itse keksinyt mitään järjellistä syytä siihen miksi pahat poijjaat vetoaa naisiin, itsekin on tullu pähkäiltyä aihetta aika paljonkin mutta mysteeri se on vielä minullekin. Olisko että vähän rajummin pukeutuvaa miestä naiset katsoo vaaran houkutus mielessään? En tiedä, jos joku keksii niin ilmoitttele ihmeessä mullekin! Nyt lopetan provosoinnin niin päästään itse asiaan
Never forgive, never forget
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Määritelmä paha poika.Mitkäköhän lienee ns.perustelut :?: Kolikollahan on aina se toinenkin kääntöpuoli.Meinaan itte omasta elämänpolusta,kun on punkannut samassa kämpässä,ja tokaissut,että naisten hakkaaja en ole ym paskaa..niin ilman mitään syytä on meinannut nyrkit ja kaikenmahdolliset astalot tulla päälle.Jos ja kun mies sanoo,ettei lyö naista,luuleeko naiset,etttä täysillä päin vaan,vaikka tietää jo aikaspitkälti meikäläisen asioista...Joo olen kovastikkin sovinisti. :wink: yhet sille.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Fanfan
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Maalis 12, 2012 11:22 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Fanfan »

Mikä on rajummin pukeutuva mies? Jotain _mauttomia_ liekkihuppareita ja lompakkoketjuja? Hyi yäk. Tai vastaavaa paskaa, mitä koko muullakin porukalla? Höh.

Itse en juuri mistään "pahoista pojista" perusta, mutta pitkä tukka sytyttää aina.
rutanen
Armas Tammelin
Viestit: 71
Liittynyt: Ma Huhti 29, 2013 10:09 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja rutanen »

Jos jollain on tarvetta sanoa että "En lyö naisia", niin se kertoo lähtökohtaisesti jo siitä että on sellaisia taipumuksia kun sitä nyt täytyy erikseen mainostaa.

Pahoihin poikiin rakastuvista naisista mulla on sen verran kokemusta, että lähes kaikki ovat sanoneet tarpeekseen yrittää "parantaa" miehen. Jotain holhoamista se tuntuu olevan. Plus tietynlaista jännityksen hakemista, kyllähän tavikset on aika tylsiä ja sen asian kanssa ei sitten osata elää vaan haetaan jännitystä elämään.
Fanfan
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ma Maalis 12, 2012 11:22 am

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Fanfan »

Omilla korkkareillaan itse pystypäin seisovalla naisella ei ole mitään tarvetta rakastua mihinkään "pahoihin poikiin" tai alkaa ketään parantelemaan.

Mulle ei nyt ihan auennu tää pahojen poikien laatu, mutta joku aavistus on. Miksi ihmeessä kukaan omillaan toimeentuleva järkevä nainen ottaisi mitään tribaalitatuoitua lähipubin sekakäyttäjää vaivoikseen?

Taviksella ilmeisesti tarkoitetaan miestä, jolla ei ole tarvetta kapinoida ja pullikoida yhteiskunnan ulkopuolella, paitsi Kelan luukulla nää pahikset mieluusti käy ? Niitäkin taviksiakin on sitten joka lähtöön ja se on ihan oma valinta kelpuuttaako lapasen vai haluaako miehen.

Mä haluan miehen, en "poikaa", en lapastakaan vaan miehen.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1436
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 1:48 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

rutaselle ym tiedoksi,että aikaisemmat ovat kokeneet kaikenlaista paskaa,joten sentakia olen jo heti alussa tuon en lyö naista lauseen sanonut.Ulosantini teksinmuodossa taas vähän mitä on.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Ranisvuohta
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Helmi 12, 2013 8:47 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Ranisvuohta »

Viesti neitsyyski lähtee tässä samalla, mutta nyt haluttaa vastata vaikken tiiä onko tämä minun kirjallinen ulosanti kovinkaan selkeää.

Mutta, tässä ku elämä kuljettaa suuntaan ja toiseen aina välillä, niin tajusin tykkääväni yhestä nuoresta miehestä. Tiiän hänen menneisyyden ja teot, kuten myös niitten tekojen taustat. Herra on ehkä monen mielestä ns. "paha poika", hänen tekoaan on tälläki palstalla puitu ja se minut tänne toiki, siitä sitten jumittanu lukemaan muita juttuja.

Silloin ku ensimmäisen kerran näin tämän miehen en tienny kuka hän on, kuiten sain siittä hyvän ensivaikutelman, eikä se mihinkään muuttunu sen jälkeen ku kuulin mitä hän on tehny, en olis arvannu jos en olis sattunu siittä joku vuosi sitten kuulemaan.. Asiasta ollaan puhuttu ja mie en ainakaan näe häntä semmosena pahana poikana, enkä sen takia haluais sitä että se olis "paha poika". Jokaisellahan meistä on menneisyys ja sitä ei voi muuttaa. En nyt ite sanois olevani se kiltti naapurintyttö joka ei koskaan tee mitään väärää, mutta kukapa semmonen oliskaan. Ja ei, mulla ei ole mitään tarvetta tyydyttää hoivaviettiä, en kärsi itsetunto-ongelmista tms. Enkä ees hae mitään jännitystä elämään, toisaalta en vain voi olla semmosen "jään samantien tossun alle- miehen" kanssakaan, kyllä jokasella ihmisellä pitää olla oma mielipide asioihin.

Ja joo tämä ei ole myöskään semmonen lähikuppilan sekakäyttäjä vaan ihan normaali työssä käyvä ihminen. En sitte tiiä että miten se paha poika määritellään, jos oot kerran ollu linnassa syystä tai toisesta niin onko se paha poika vai pitääkös tehä jatkuvasti rötöksiä.. Ainaki minun mielestä se ei tee "pahaksi pojaksi" että teet yhen väärän teon, kärsit rangaistuksen ja olet sen jälkeen elämässä ku kuka tahansa, käyt töissä jne..
Mischa
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Huhti 01, 2013 11:26 pm

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Mischa »

Vastaan tuohon kysymykseen palstailijoista ja pakko tunnustaa, että minä olen ainakin täysin rakastunut VoDKaan ❤, jo monen vuoden ajan, hih ;)
Rebdomine
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Syys 28, 2014 10:15 am
Paikkakunta: 7878km Columbine High Schoolista

Re: Miksi naiset rakastuu ns. Pahoihin poikiin?

Viesti Kirjoittaja Rebdomine »

Itse voin myöntää olevani hybristofiili eli varmaankin ääritapaus "pahoihin poikiin" ihastujista. Mä luulen että naiset tykkää "pahiksista" koska valta on seksikästä, mikä johtaa juurensa siitä että joskus aikojen alussa juurikin kaikilla tapoilla yms metsästyksellä mitattiin miehen miehisyyttä että riittääkö miehestä miestä puolustamaan perhettä. :D

Toi hoivavietti taas.. Niin.. Se on joillakin, se on se kun tosiaan halutaan pelastaa mies kaikelta pahalta ja halutaan että tyyliin 10 vuoden päästä se tulee ystävänpäivänä kukkakimpun kanssa kiittämään että "kiitos kun pelastit minut" hahaha, ei nyt ihan mutta melkeen.. 8)
“Fine, I’ll start shooting anyway!”
-Eric Harris 20.4.1999
Pätemistä Minfossa vuodesta 2011
Vastaa Viestiin