Elovena-tytön itsemurhapommittajalook

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

metallikukko
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:47 pm

Elovena-tytön itsemurhapommittajalook

Viesti Kirjoittaja metallikukko »

Siis kyseessähän on tämä kauraryynipaketin stereotyyppinen suomineito joka on taiteilija Jani Mäkisen kuvassa saanut uuden ilmeen.
Miss Elovena on nimittäin pukeutunut lähi-idän tapaan burkhaan ja sonnustautunut räjähdevyöhön jokapäiväiselle lyhteenleikkuumatkalle.
Tätä Raisio ei taas ole pitänyt sopivana käyttönä brändilleen.

Olikohan ihan loppuunasti ajateltua tämä asia yrityksen päässäkään kun mietitään lähi-idän markkinoille suuntautuvaa mainontaa, niin tässä voisi olla täsmäase.

Näen jo sieluni silmin tienvarsimainokset jossa kuva olisi ja alhaalla joku teemaan sopiva teksti tyyliin:Puuron voimalla paratiisiin tai Elovenaa elämän viimeiseen aamuun :)

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Taiteilijan nimi on Jani Leinonen. Tässä linkki kohukuvaan ja HS:n uutiseen:
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Ja ... 17?ref=rss
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Sue-Ellen
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Tammi 18, 2008 2:26 pm

Viesti Kirjoittaja Sue-Ellen »

Pisti silmään tuo "Leinonen selitti"...

Minkä ihmeen takia taidetta täytyy selittää?
I am what you made me

markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Just.

Eli lakupatukan neekeri loukkaa neekereitä ja se piti siksi poistaa.

Elovena-tuotemerkki ei loukkaa kuitenkaan valkoihoisia eikä sitä siksi tarvitse poistaa.

Elovena-tyttönen kiihkomuslimina ei loukkaa suomalaisia, mutta loukkaakohan se muhamettilaisia niin paljon että tuo pitää poistaa? Aika näyttää.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Olin kuolla nauruun kun luin linkkisi. Loukkaako Elovena, Markja Sinua? Pitääkö jokaisesta asiasta, josta on mahdollista valittaa -valittaa? :D Olet monessa asiassa hyvin kansalaisaktiivinen ja se on hyvä, tämä nyt lähinnä hymyilytti.

cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

jaa ehkä se elovena on sitten kauniimpi kuin se lakupötkön musta...herää kysymys että mikä loukkasi ketä: kuva pötköä vai pötkö kuvaa siis tässä laku asiassa...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"

Lizzie B.
Martin Riggs
Viestit: 618
Liittynyt: Ma Heinä 30, 2007 12:41 am

Viesti Kirjoittaja Lizzie B. »

Kuva

Postasin tämän muinoin jo tuonne toiseen ketjuun, näyttää olevan taas ajankohtainen.
I´m the weirdo in your bedroom
and I can see you in the dark

markja
Adrian Monk
Viestit: 2911
Liittynyt: La Elo 18, 2007 3:44 am
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Loka kirjoitti:^Olin kuolla nauruun kun luin linkkisi. Loukkaako Elovena, Markja Sinua?
Saman verran kuin lakupatukan neekeri loukkaa neekeriä. ;)
Pitääkö jokaisesta asiasta, josta on mahdollista valittaa -valittaa? :D [/i] Olet monessa asiassa hyvin kansalaisaktiivinen ja se on hyvä, tämä nyt lähinnä hymyilytti.
Heh, valittamalla viranomaistahoihin on oma hupinsa siinä mielessä, että paitsi että saa aiheutettua kuormaa mokomille tyhjäntoimittajille - niin myöskin saa erilaista hupiarvoa kun lukee heidän epätoivoisia selittelyitään heidän poliittisesti korrekteista vastauksistaan. Zäkällä joku heistä voi jopa tehdä oikean päätöksen valituksesta johtuen.
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Loistavaa taidetta :)

jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

markja kirjoitti:
Loka kirjoitti:^Olin kuolla nauruun kun luin linkkisi. Loukkaako Elovena, Markja Sinua?
Saman verran kuin lakupatukan neekeri loukkaa neekeriä. ;)
Pitääkö jokaisesta asiasta, josta on mahdollista valittaa -valittaa? :D [/i] Olet monessa asiassa hyvin kansalaisaktiivinen ja se on hyvä, tämä nyt lähinnä hymyilytti.
Heh, valittamalla viranomaistahoihin on oma hupinsa siinä mielessä, että paitsi että saa aiheutettua kuormaa mokomille tyhjäntoimittajille - niin myöskin saa erilaista hupiarvoa kun lukee heidän epätoivoisia selittelyitään heidän poliittisesti korrekteista vastauksistaan. Zäkällä joku heistä voi jopa tehdä oikean päätöksen valituksesta johtuen.
No ni nyt mulle selvis vihdoin ja viimein sun elämäs tarkoitus, valittaa turhanpäiväsistä asioista vaan hupias.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.

Kratanghar
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 11:02 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kratanghar »

Lizzie B. kirjoitti:Kuva

Postasin tämän muinoin jo tuonne toiseen ketjuun, näyttää olevan taas ajankohtainen.

Eihän tämä ollenkaan ole huono kuva, rasistisessa kuvassa tuo naikkonen ei hymyilisi.
Olisinko tehnyt toisin?

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

^ Onko tuo musta mies raiskannut Eloveenan ja varastanut tämän vaatteet ja viljat?
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Loka kirjoitti:^Olin kuolla nauruun kun luin linkkisi. Loukkaako Elovena, Markja Sinua? Pitääkö jokaisesta asiasta, josta on mahdollista valittaa -valittaa? :D
Etenkin kun tuossa annetaan ymmärtää että valitusosoite on väärä.
Tämä Janssonin poika varmaan soittaa verovirastoon jos talo palaa ja tekee siitä sitten 50-sivuisen blogin miten viranomaisia ei kiinnostanut hänen talonsa palaminen...

murhatutkija
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:31 pm
Paikkakunta: HELSINKI <

no johan on

Viesti Kirjoittaja murhatutkija »

no johan on
my sweet lord who lord....i really wanna see you..

Kratanghar
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ma Helmi 11, 2008 11:02 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Kratanghar »

Jack the Ripper kirjoitti:^ Onko tuo musta mies raiskannut Eloveenan ja varastanut tämän vaatteet ja viljat?
Onks toi mies? No sittenhän tuon hymyn ymmärtääkin. Paljon sorretut somalimiehet haluavat vihdoin pinnalle suomessa. Katsotaan mikä myy, raiskataan nykyinen "malli" ja virnuillaan uhrin vaatteet päällä boxin kannessa. Täts tö meininki
Olisinko tehnyt toisin?

Vastaa Viestiin