Poliisikoiran hyökkäyksen torjuminen?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Poliisikoiran hyökkäyksen torjuminen?

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

PiikkiSika kirjoitti:
To Loka 10, 2019 9:22 pm
Goran hoitais Kabarilla noi kaikki alle 30s. - ihan sama montako koiraa tai SAS tyyppiä vastassa, etenkin jos sais us/finnin jeesaamaan ni menis kaikilta letkut auki 15s.
Voisin ottaa näin vapaapäivänä samaa mitä Piikkis olet ottanut. Hell Yeah! 8) 8) 8) 8) 8)
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Avatar
fraxinus
Susikoski
Viestit: 38
Liittynyt: Ke Syys 25, 2019 12:43 pm

Re: Poliisikoiran hyökkäyksen torjuminen?

Viesti Kirjoittaja fraxinus »

Kalistinpää kirjoitti:
Ke Loka 09, 2019 7:10 pm

Itse asiassa tuosta tapauksestahan olisi johdettavissa laajemminkin käyttökelpoinen toimintamalli. Sijoitetaan elämäm koululaiset ym. elämäm kallut asustelemaan poliisien naapurustoihin. Poliisille toki täysi voimankäyttöoikeus vapaa-ajallakin. Kallut saavat harjoitella kurkipotkuja poliisikoirien kirsuihin, poliisi ampuu kallut pois. Nämä eivät täten ennätä olla aiheuttamassa esteettistä-, melu-, tai hajuhaittaa paremmalle ainekselle. Kaikki voittavat.
:mrgreen:
Loistava idea. Ehkä sitten saisin kouluttaa omia koiriani rauhassa, ilman yli-innokkaiden poliisikoirien häiriköintiä; sikakoirien energia menisi viattomien laitapuolenkulkijoiden raateluun.

Olen ajatellut ottaa yhteyttä sekä poliisiylijohtajaan että eduskunnan oikeusasiamieheen tämän asian tiimoilta. Nimimerkillä: järkyttynyt kymenlaaksosta

CPO
Remington Steele
Viestit: 213
Liittynyt: To Maalis 18, 2010 1:23 pm

Re: Poliisikoiran hyökkäyksen torjuminen?

Viesti Kirjoittaja CPO »

Sivustamulkoilija kirjoitti:
Ti Syys 24, 2019 7:43 am
sikakoira kirjoitti:
Su Syys 22, 2019 7:12 pm
Nyt ihmiset unohtaa että poliisikoiran hyökkäyksen kyllä saa loppumaan kuin seinään jos hermot pelaa eikä ruveta pakenemaan.Aivan turhaa täälä joidenkin huudella koiran ylivoimaisuutta kun se ei sitä todellakaan ole jos hallitsee tilanteen.
Tähänkin avautumiseen,että harvassa ovat ne jotka sen koiran "hyökkäyksen" lopettaa.onhan se nyt vitun selvä että varsinkin ampumalla pysäyttää minkä tahansa.ja tosta ylivoimaisuudesta,niin kuka täälä huutelee sen koiran ylivoimaisuutta?ja niin sillä kyttäkoiralla on kyllä itseasiassa melkonen ylivoima vaikka kuinka joku luulee hallitsevansa tilanteen,sekun kuuluu niitten kyttien joukkueeseen.
Ne jotka palveluskoiria kouluttavat, tietävät kyllä missä on koiran heikot kohdat. Tuo on vähän sama juttu kaikessa tekemisessä, kun harjoittelee jotain tarpeeksi kauan, niin se alkaa onnistumaan. Ei tuossa mitään haulikkoa tai muuta asetta tarvitse, pari harjoiteltua liikettä ja koiran saa pois pelistä. Esim. tuohon koiran kiinniottohypyn tehoon pystyy vaikuttamaan itse paljon, ja jos tuossa kohdassa koiralle saa huonon otteen, niin homma alkaa muuttumaan kiinniotettavan eduksi. Toki omatkin kourat ovat kovilla, ja jotain vammoja tulee ihan varmasti. Itse olen hävinnyt koirille joka erän, olen saanut kunnian olla maalina aika monta kertaa, mutta osaavan kanssa koira on ollut vaikeuksissa(toki lopuksi koira saa aina voittaa pelin).

Se on sitten ihan eri tarina, miten perusrosvo onnistuu koiran kanssa, kun se tulee käskettynä päälle.

Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Poliisikoiran hyökkäyksen torjuminen?

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Itse tekisin näin: katsoisin tiukasti hauvelia silmiin. Yleensä ne väistää katsettani ja kipittävät häntä koipien välissä pois.
Mutta teille kaikille muille: olkaa paikoillanne ja antautukaa.
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Poliisikoiran hyökkäyksen torjuminen?

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Lieneekö joku saanut täältä hyviä vinkkejä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006356522.html
Sekavasti käyttäytynyt mies puukotti poliisikoiraa Vihdissä
Koira on leikattu ja jää henkiin.

LÄNSI-UUDENMAAN poliisi sai perjantaina aamupäivällä ilmoituksen sekavasti käyttäytyvästä miehestä Vihdissä. Poliisin saavuttua veitsellä aseistautunut mies pakeni maastoon.

Kun mies saatiin kiinni, tämä piilotteli jotakin selkänsä takana, eikä suostunut näyttämään käsiään. Koska mies ei totellut käskytystä, poliisi päästi koiran irti. Kiinniottotilanteessa mies puukotti poliisikoiraa kaulan alueelle.

Koira kuljetettiin saamaan kiireellistä hoitoa Helsinkiin, missä se leikattiin.

Poliisi tutkii tapahtunutta virkamiehen väkivaltaisena vastustamisena ja törkeänä eläinsuojelurikoksena.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Vastaa Viestiin