Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja putsari »

Monkki kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 5:42 pm
Te olette kyllä ihan hirveitä ja todella ilkeitä ihmisiä.

Kiitos ja hyvästi.
Kuinka sairas mahtaa olla sitten henkilö, joka tuntee sairaanloista kiinnostusta itsemurhan tehneeseen, hänen nimeensä ja kuvaansa, sekä millaista elämää hän on viettänyt? Onko tullut mieleen, että ihan syystä itsemurhan tehneiden henkilötietoja ei julkaista?

Nuppivikaisia naisia kyllä piisaa,heitä on muuten oikeasti paljon. Jos jonkinlaista nuppivikaa, paljon enemmän mielenterveysongelmia kuin miehillä. Nuppivikaisille naisille sopiva paikka on äitylit, vauvafoorumit ja vastaavat.
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Jeffy
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2020 12:35 am

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Jeffy »

Nyt saatana oikeesti 😂😂 ihan naurettavaa tekstiä täälä. Se, että ihmisiä kiinnostaa onnettomuudet/rikokset, niiden uhrit, motiivit yms ei tee ihmisistä mitään mielisairaita 😂 miettikää nyt saatana kuinka moni suomalainen kuuntelee rikospodcastejakin ja kuinka paljon suomessa tehdään ohjelmia rikoksista - eiköhän se jo kerro kuinka paljon ne kiehtoo ja se on ihan tervettä, että ihmisiä nää asiat kiinnostaa. Se että esim. mua kiinnostaa kuka on kyseessä ja voisin nähä vaikka ruumiistakin kuvan - ei tarkota sitä että mä kyttään päivät pitkät mun naapureita ja murtaudun niitten koteihin koska oon psykopaatti jolla ei oo omaa elämää 😂

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja putsari »

Jeffy kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 7:33 pm
. Se että esim. mua kiinnostaa kuka on kyseessä ja voisin nähä vaikka ruumiistakin kuvan - ei tarkota sitä että mä kyttään päivät pitkät mun naapureita ja murtaudun niitten koteihin koska oon psykopaatti jolla ei oo omaa elämää 😂
Ei kuulosta ollenkaan normaalilta ja terveeltä. Miksi sinulla on moisia omituisia haluja?
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Avatar
Elpram
Neuvoja-Jack
Viestit: 510
Liittynyt: Su Syys 20, 2015 10:12 am

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Elpram »

Monia kiinnostaa lähinnä syyt ja seuraukset, jotka tässä tapauksessa ovat saaneet äärimmäisen surullisen lopputuleman. Ei näin poikkeuksellisen itsemurhan tehneen henkilöllisyyden ja taustojen selvittäminen välttämättä tarkoita empatiakyvytöntä haudalla tanssimista, vaan etsitään yksinkertaisesti jonkinlaisia vastauksia siihen, mikä ajaa kahden pienen lapsen tamperelaisäidin ampumaan itsensä yökerhon saniteettitiloihin. Ihmisten hauskanpidon keskelle.

Se on normaalia, että pyrkii selvittämään asiaa itselleen jollain tasolla. Tällainen teko voi jäädä mieleen myllertämään. Tapaus voi myös toimia varoittavana esimerkkinä tulevaisuutta ajatellen. Olipa syynä mielenterveysongelmat taikka päihteet. Kun uhri saa kasvot, voi sille olla myös helpompi osoittaa hiljaisen hetkensä. Toki mulkkuja löytyy aina, jotka haluavat päästä kylän akkojen kanssa juoruamaan puolitotuuksia, miksi Iida ampui itsensä. Mutta, jos tapauskokonaisuus ei kiinnosta ja haluaa antaa totaalisen rauhan uhrille, niin miksi ylipäätään lukea, kommentoida tai vatvoa asiaa täällä ketjussa? Aikamoista jeesustelua.
Rationaalinen tieto nojautuu luonnonlakeihin, mutta intuitiivinen tieto antaa selityksen sille, mihin luonnonlait lopulta perustuvat.

Jeffy
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2020 12:35 am

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Jeffy »

putsari kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 7:45 pm
Jeffy kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 7:33 pm
. Se että esim. mua kiinnostaa kuka on kyseessä ja voisin nähä vaikka ruumiistakin kuvan - ei tarkota sitä että mä kyttään päivät pitkät mun naapureita ja murtaudun niitten koteihin koska oon psykopaatti jolla ei oo omaa elämää 😂
Ei kuulosta ollenkaan normaalilta ja terveeltä. Miksi sinulla on moisia omituisia haluja?
Mieti esimerkiks sitä et olisko tässä maailmassa yhtäkään rikospoliisia jos ketään ei sais nää asiat kiinnostaa? Onko nekin hulluja kun niitä kiinnostaa tutkia tällasia juttuja?

putsari
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4718
Liittynyt: Su Loka 22, 2017 8:04 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja putsari »

Jeffy kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 8:26 pm


Mieti esimerkiks sitä et olisko tässä maailmassa yhtäkään rikospoliisia jos ketään ei sais nää asiat kiinnostaa? Onko nekin hulluja kun niitä kiinnostaa tutkia tällasia juttuja?
Enpä usko, että rikospoliiseja ihmeemmin kiinnostaa nähdä itsemurhan tehneitä vainajia ja stalkata heidän mennyttä elämäänsä. Sairaita persoonia tuollainen varmaan kiinnostaa. Miksi et muuten ole rikospoliisi tai ehkä objuktioapulainen olisi sinun kiinnostuksen kohteisiin sopiva ammatti?
Karvasvarvas kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 3:55 pm
Mc Mafia kirjoitti:
Ke Joulu 28, 2022 8:43 am
Ei, 4 000 000 000 x 0,022 = 88 000 000
Lasket 2,2 % todennäköisyydellä.

Jeffy
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2020 12:35 am

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Jeffy »

putsari kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 8:36 pm
Jeffy kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 8:26 pm


Mieti esimerkiks sitä et olisko tässä maailmassa yhtäkään rikospoliisia jos ketään ei sais nää asiat kiinnostaa? Onko nekin hulluja kun niitä kiinnostaa tutkia tällasia juttuja?
Enpä usko, että rikospoliiseja ihmeemmin kiinnostaa nähdä itsemurhan tehneitä vainajia ja stalkata heidän mennyttä elämäänsä. Sairaita persoonia tuollainen varmaan kiinnostaa. Miksi et muuten ole rikospoliisi tai ehkä objuktioapulainen olisi sinun kiinnostuksen kohteisiin sopiva ammatti?
En edes vaivaudu vastaamaan sulle yhtään mitään kun vaikutat olevan niin yksinkertanen ihminen :) hyvää yötä, kauniita unia ja pilvilinnojen kuvia

Makunsamenettäjä
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 21, 2017 9:12 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Makunsamenettäjä »

Happinaamari kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 6:29 pm
Äiti oli kommentoinut Facebookissa iltalehden uutista tapauksesta. Hän oli kirjoittanut yhteen haukkuvaan kommenttiin ”haista pas......kyseessä oli minun tyttäreni. Äidin profiilissa näkyy julkisen tytön nimi, vaikkei tyttö facessa ollutkaan.
Siis kommentoinut Iltalehden Facebookissa vai omassaan? Koska ensimmäisestä en ainakaan löytänyt tuollaista kommenttia.

Vuosi2020
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2020 2:18 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Vuosi2020 »

JH65 kirjoitti:
Su Tammi 05, 2020 10:46 pm
13.5.1990 syntynyt kahden pienen lapsen äiti Iida kyseessä. Ottanut aseen mukaan laukkuunsa baariin lähtiessään ja ampunut vessassa itsensä. Tämä on omaisten FB:ssakin kertoma fakta, sattuu olemaan kaverin FB-tuttava :cry:
Alkaako hänen sukunimi kenties myös I-kirjaimella? Jos alkaa, niin taidan tietää kenestä kyse. :(

Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1421
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

Ylilaudalla on nimi ja sukunimi alkaa K:lla

Vuosi2020
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2020 2:18 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Vuosi2020 »

Alex Smith kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 9:17 pm
Ylilaudalla on nimi ja sukunimi alkaa K:lla
OK

nassu76
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: To Marras 17, 2016 2:37 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja nassu76 »

Ylilaudalla väärä nimi, oikeat nimikirjaimet I.I

Surullista, mikä saa nuoren äidin tappamaan itsensä noin julkisella paikalla?

Vuosi2020
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Tammi 06, 2020 2:18 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Vuosi2020 »

nassu76 kirjoitti:
Ma Tammi 06, 2020 9:34 pm
Ylilaudalla väärä nimi, oikeat nimikirjaimet I.I

Surullista, mikä saa nuoren äidin tappamaan itsensä noin julkisella paikalla?
Nassu laitoin sulle yksäriä aiheen tiimoilta.

Nuffsaid
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: Su Tammi 05, 2020 2:37 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Nuffsaid »

Tää asehomma mua vaan ihmetyttää. Siitä ei oo mitään täyttä faktaa ilmenny. Ihan jokainen elämänkoululainen ei asetta kanna/saa,saatika yhtään ”isompi” kaveri luovuttais omaansa mimmille joka päihtyny baarissa. Ei ainutkaan.

Makunsamenettäjä
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Marras 21, 2017 9:12 pm

Re: Yökerhon WC-tiloista löytyi vainaja Tampereella 4.1.2020

Viesti Kirjoittaja Makunsamenettäjä »

Ylilaudalla kaivoivat väitetysti oikean henkilön nimen ja kuvan esiin. Täytyy sanoa, että herättää vaan enemmän kysymyksiä, mikäli tiedot pitävät paikkansa.

Mikä ihme tosiaan saa ihmisen päätymään näin järkyttävään ratkaisuun. Surullista ja hämmentävää.

Vastaa Viestiin