Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

ASYLUM kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 4:28 pm
Kitarisa kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 4:10 pm
ASYLUM kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 2:21 pm Harvinaisen huono muisti eräillä ja harvinaisen huono käsitys mitä tällä passilla ylipäätään haettiin. Kertauksen vuoksi se rokotuspassi joka käytössä oli oli kenraaliharjoitus tulevasta passi /henkilötodistus viritelmästä jolla sitten tulevaisuudessa Kiinan tyyliin tullaan ohjailemaan ihmisten käyttäytymistä.

Kyseessä on niin sanottu elektorinen kaulapanta ja kyse ei ole mistään salaliittoteoriasta vaan karusta todellisuudesta jota EU:ssa parasta aikaa valmistellaan.

https://www.zerohedge.com/political/eus ... s-citizens

Tämän ymmärtäminen näyttää tuottavan vaikeuksia usealle vaikka "kaulapantaa" parasta aikaa jo sovelletaan useassa maassa kokeilumielessä.

Kiinassahan tuo otettiin siis ensimmäisenä käyttöön ja alettiin soveltamaan koronaviruksen varjolla.
Tää on tätä. Kun ei se korona saanutkaan nyt uhkakuvia toteutettua, niin siirretään se foliolla päällystetty maalitolppa jonnekin hamaan tulevaisuuteen ja sen jälkeen voidaan taas jatkaa tätä samaa säveltä ja ”olla oikeassa”.
Mitä tätä tämä nyt on. EU on aivan avoimesti kertonut toimistaan.

https://digital-strategy.ec.europa.eu/en
Shaping Europe’s digital future

Luonnollisesti EU ei tietenkään mainitse että kyseessä on vastaava viritys kuin Kiinassa koska se saattaisi aiheuttaa eripuraa. Asiaa myydään ihmisten arkea helpottavana sovelluksena aivan kuten tehtiin Kiinassakin. Sosiaaliset luokitukset sisällytettiin sitten ohjelmaan ja samaan pyritään muuallakin.

Ihan globaalisti siis samaa asiaa ajetaan.
Niin on, tiedän tuon EU:n suunnitelman kyllä. Mutta mistä sinä tiedät, että EU ajaa nimenomaan takas tuota sosiaalista luottoluokitusta? Etkö ole seurannutkaan EU:ssa käytävää keskustelua aiheesta, jossa lainsäädännöllisin keinoin pyritään estää sellaisten tilanteiden mahdollistaminen. Ei kannata uskoa joka asiaa, joka löytyy syvästä päädystä.
qurqo
Rico Tubbs
Viestit: 1225
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 1:25 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja qurqo »

*pltmtxtvp*tm
Avatar
Taakibörsta
Harjunpää
Viestit: 311
Liittynyt: To Touko 11, 2017 3:21 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Taakibörsta »

Kitarisa kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 12:30 pm En kyllä muista, että rokotepassilla olisi kenenkään perusoikeuksia rajoitettu, korjatkaa jos olen väärässä.
Esimerkiksi helsingissä ei rokottamattomat vanhemmat päässeet omien lapsiensa joulujuhliin kouluissa.
En nyt tiedä kuuluuko tuo mielestäsi perusoikeuksiin, veikkaisin että ei. Monet ovat kuitenkin kanssasi erimieltä tuosta asiasta.
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

Taakibörsta kirjoitti: Ma Joulu 18, 2023 9:56 pm
Kitarisa kirjoitti: Su Joulu 17, 2023 12:30 pm En kyllä muista, että rokotepassilla olisi kenenkään perusoikeuksia rajoitettu, korjatkaa jos olen väärässä.
Esimerkiksi helsingissä ei rokottamattomat vanhemmat päässeet omien lapsiensa joulujuhliin kouluissa.
En nyt tiedä kuuluuko tuo mielestäsi perusoikeuksiin, veikkaisin että ei. Monet ovat kuitenkin kanssasi erimieltä tuosta asiasta.
No, ei se varsinaisesti perusoikeuksiin kuulu, mutta kyllähän se selkeää vittuilua on. Täytyy toivoa, ettei vastaavaan sekoiluun enää lähdetä, tosin mihin se raja taas vedetään jos astetta ikävämpi pöpö pääsee vapaalle jalalle.
Ymmärrän myös heitä, joiden omat lapset kuuluvat riskiryhmään, sellaisessa tilanteessa tuskin itsekään herkästi lottoaisin. Omien vanhempien osalta toki vähän sama tilanne. Ne on helppoja päätöksiä silloin, kun ne eivät koske itseä. Ymmärtääkseni korona-ajan vaikutuksia tutkitaan ja toivottavasti se tehdään kunnolla. Ei se ihan helppo työ ole, muuttujia on todella paljon. Itseäni ei ehkä maskin käyttö tai käyttämättömyys niin paljon kiinnosta, kuin esim. hoitovelka ja vaikutukset hoiva-alalle hakeutuviin, kuten myös nykyiseen lääkäripulaan vaikuttaneet syyt. Luulen että vaikutusten analysointiin menee vuosia.
Samira
Theo Kojak
Viestit: 1132
Liittynyt: Pe Marras 22, 2019 1:33 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Samira »

Yksilön oikeudet eivät ole koskaan ehdottomia. Ei ole mikään ihmisoikeus levitellä tauteja. Muiden ihmisten oikeus turvalliseen olemiseen on katsottu olevan suurempi kuin taudin kontrollikeinoilta kieltäytyneiden. Tietysti yhteisistä talkoista kieltäytyminen johtaa toimenpiteisiin. Seuraava pandemia saattaa olla 100x vaarallisempi kuin korona, jolloin rajoitustoimia tulee voida tehdä.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Samira kirjoitti: Ti Joulu 19, 2023 6:12 pm Yksilön oikeudet eivät ole koskaan ehdottomia. Ei ole mikään ihmisoikeus levitellä tauteja. Muiden ihmisten oikeus turvalliseen olemiseen on katsottu olevan suurempi kuin taudin kontrollikeinoilta kieltäytyneiden. Tietysti yhteisistä talkoista kieltäytyminen johtaa toimenpiteisiin. Seuraava pandemia saattaa olla 100x vaarallisempi kuin korona, jolloin rajoitustoimia tulee voida tehdä.
Olen samaa mieltä jos tauti on 100x korona. Mutta mielestäni tuo boldaamani kohta on helvetin vaarallinen ajatusmalli. Se on fakta että kontrollointi ja valvonta on lisääntynyt. Jos kaikki purematta nielee tuon sinun ajattelun, se varmasti lisää riskiä lisätä ja väärin käyttää tuota valvontaa ja kontrollia. Mihin vedetään se raja milloin sitö tautia saa ja ei saa levitellä? Mikä on se raja kun voi painostamisen sijaan pakoittaa rokotuksiin? Mikä on se raja että vastaavat rajoitukset on oikeutettua ottaa käyttöön? Oletko lukenut arvioita (kattavia tutkimuksia ei kai vielä ole mutta työn alla) kuinka tämän koronan rajoitukset vaikuttivat lasten ja nuorten sosiaaliseen kehitykseen ja elämään? Onko mielestäsi näin vaarallisen taudin kohdalla oikein pilata/vaikeuttaa/tuhota/heikentää niiden elämää jotka sitä ovat vähiten ehtinyt elää? He joutuvat elämään niiden vaikutusten kanssa pisimpään, paljon pidempään kuin ne joita tässä eniten suojeltiin.

Edit.
"Muiden ihmisten oikeus turvalliseen olemiseen on katsottu olevan suurempi kuin taudin kontrollikeinoilta kieltäytyneiden."

Tätäkään en ymmärrä. Mikä on ongelma jos ne rokotukset on ottanut? Teillä on suoja vakavaa muotoa vastaan suurella prosentilla. Pitääkö rokottamattomien oikeuksia vähentää sen takia että rokote ei ole 100% varma? Rokotteen saanutkin voi sitä levittää. Tilannehan on reilu ja win win. Älä ota rokotetta, tartutat ja saat suuremmalla todnäkösyydellä vakavan muodon. Ota rokote, tartutat mutta saat pienemmällä todnäkösyydellä vakavan muodon. Onko sinun ja minun oikeudet, pelot ja terveys tärkeämpi kun lasten ja nuorten?
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Kitarisa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1300
Liittynyt: La Tammi 09, 2021 7:31 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kitarisa »

1lpo kirjoitti: Ke Joulu 20, 2023 2:39 pm
Samira kirjoitti: Ti Joulu 19, 2023 6:12 pm Yksilön oikeudet eivät ole koskaan ehdottomia. Ei ole mikään ihmisoikeus levitellä tauteja. Muiden ihmisten oikeus turvalliseen olemiseen on katsottu olevan suurempi kuin taudin kontrollikeinoilta kieltäytyneiden. Tietysti yhteisistä talkoista kieltäytyminen johtaa toimenpiteisiin. Seuraava pandemia saattaa olla 100x vaarallisempi kuin korona, jolloin rajoitustoimia tulee voida tehdä.
Olen samaa mieltä jos tauti on 100x korona. Mutta mielestäni tuo boldaamani kohta on helvetin vaarallinen ajatusmalli. Se on fakta että kontrollointi ja valvonta on lisääntynyt. Jos kaikki purematta nielee tuon sinun ajattelun, se varmasti lisää riskiä lisätä ja väärin käyttää tuota valvontaa ja kontrollia. Mihin vedetään se raja milloin sitö tautia saa ja ei saa levitellä? Mikä on se raja kun voi painostamisen sijaan pakoittaa rokotuksiin? Mikä on se raja että vastaavat rajoitukset on oikeutettua ottaa käyttöön? Oletko lukenut arvioita (kattavia tutkimuksia ei kai vielä ole mutta työn alla) kuinka tämän koronan rajoitukset vaikuttivat lasten ja nuorten sosiaaliseen kehitykseen ja elämään? Onko mielestäsi näin vaarallisen taudin kohdalla oikein pilata/vaikeuttaa/tuhota/heikentää niiden elämää jotka sitä ovat vähiten ehtinyt elää? He joutuvat elämään niiden vaikutusten kanssa pisimpään, paljon pidempään kuin ne joita tässä eniten suojeltiin.

Edit.
"Muiden ihmisten oikeus turvalliseen olemiseen on katsottu olevan suurempi kuin taudin kontrollikeinoilta kieltäytyneiden."

Tätäkään en ymmärrä. Mikä on ongelma jos ne rokotukset on ottanut? Teillä on suoja vakavaa muotoa vastaan suurella prosentilla. Pitääkö rokottamattomien oikeuksia vähentää sen takia että rokote ei ole 100% varma? Rokotteen saanutkin voi sitä levittää. Tilannehan on reilu ja win win. Älä ota rokotetta, tartutat ja saat suuremmalla todnäkösyydellä vakavan muodon. Ota rokote, tartutat mutta saat pienemmällä todnäkösyydellä vakavan muodon. Onko sinun ja minun oikeudet, pelot ja terveys tärkeämpi kun lasten ja nuorten?
Ihan aiheellisia kysymyksiä toki kaikki. Ehkä me seuraavalla kerralla olemme viisastuneet edes jossain määrin. Iltapäivälehdet toki lietsovat pelkoa, joka myy lehteä, mutta siinä moni herkkänahkainen sitten alkaa vapisemaan enemmän kuin olisi tarvis.
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

Kyllä sitä ihmiselle tulee aina silloin tällöin varsin outoja ajatuksia mieleen, kuten mulle tässä just. Poika nimittäin sairastui viime viikon lopulla koronaan ja onkin ollut aika perkeleen kipeä. Jäätävä yskä, pahimmillaan liki 40 asteen kuume, eikä parina päivänä jaksanut kunnolla vessaan laahustaa. No nyt ollaan jo voiton puolella. Ja sairastunpa mäkin sit tuossa alkuviikosta. Pari päivää oli kohtuullinen yskä ja jonkin verran nuhaa.

Ja mulle tuli sitten ihan oikeasti mieleen, että mitäs jos sain pojalta tuon koronan, mutta selvisin näin vähällä kun olen noita rokotteita keräillyt. Aatelkaa miten järjettömiä ajatuksia ihmisen mieleen aika ajoin tunkee...
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
1lpo
Neuvoja-Jack
Viestit: 586
Liittynyt: Su Marras 14, 2021 2:48 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja 1lpo »

Hank Voight kirjoitti: To Joulu 21, 2023 3:55 pm Kyllä sitä ihmiselle tulee aina silloin tällöin varsin outoja ajatuksia mieleen, kuten mulle tässä just. Poika nimittäin sairastui viime viikon lopulla koronaan ja onkin ollut aika perkeleen kipeä. Jäätävä yskä, pahimmillaan liki 40 asteen kuume, eikä parina päivänä jaksanut kunnolla vessaan laahustaa. No nyt ollaan jo voiton puolella. Ja sairastunpa mäkin sit tuossa alkuviikosta. Pari päivää oli kohtuullinen yskä ja jonkin verran nuhaa.

Ja mulle tuli sitten ihan oikeasti mieleen, että mitäs jos sain pojalta tuon koronan, mutta selvisin näin vähällä kun olen noita rokotteita keräillyt. Aatelkaa miten järjettömiä ajatuksia ihmisen mieleen aika ajoin tunkee...
Ihan mielenkiinnosta (ymmärrän jos et halua kertoa liikoja) onko skidit rokotettuja? Kyllähän näitä miettiä kannattaa mutta muistaa aina ettei se oma otanta ole totuus. Minä en ottanut rokotteita, sain koronan kaksi kertaa. Ensimmäinen meni top 5 rankimpiin lenssuihin (lähinnä ensimmäisen yön luonnottoman kovan selkäkivun takia), kuumetta oli muutaman päivän sen 38. Muuten tuntui perusflunssalta paitsi hajuaisti lähti kuukausiksi. Kyllähän se pisti viimeistään miettimään että olisinko niitä rokotteita tarvinnut niin kuin väitettiin. Mutta eipä näitä oikein voi yleistää "omalla otannalla".
Sikakoira: "Välillä on melkein itkua tihrustettu aamukuudelta kun on tullut väsy vastaan"
Hank Voight
Christopher Lorenzo
Viestit: 1644
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2023 9:34 pm

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Hank Voight »

1lpo kirjoitti: To Joulu 21, 2023 4:05 pm [quote="Hank Voight" post_id=1555156 time=1703163311 user_id=63052

Ihan mielenkiinnosta (ymmärrän jos et halua kertoa liikoja) onko skidit rokotettuja? Kyllähän näitä miettiä kannattaa mutta muistaa aina ettei se oma otanta ole totuus. Minä en ottanut rokotteita, sain koronan kaksi kertaa. Ensimmäinen meni top 5 rankimpiin lenssuihin (lähinnä ensimmäisen yön luonnottoman kovan selkäkivun takia), kuumetta oli muutaman päivän sen 38. Muuten tuntui perusflunssalta paitsi hajuaisti lähti kuukausiksi. Kyllähän se pisti viimeistään miettimään että olisinko niitä rokotteita tarvinnut niin kuin väitettiin. Mutta eipä näitä oikein voi yleistää "omalla otannalla".
Toki voin kertoa niin tarkkaan kuin vain haluat tietää. Poika on saanut rokotteen joskus vuosi tai kaksi sitten, ei sen jälkeen, eivät nimittäin ole suostuneet antamaan. Tuossa viimeksikin rokotetta ottaessani kyllä kysyin, mutta ei onnistunut.

Eikä tietenkään omalla otannalla voi päätellä paskaakaan, eikä edes muutaman tutun otannalla. Mun pointti vaan oli se, että kun foliot yhdistää kivuttomasti jokaisen rokotetun kuoleman siihen rokotteeseen, niin tokkopa tämä mun pähkäily sen enempää kaukaa haettua on. Tässä kolmen vuoden aikana on lähipiirissä ja omassa perheessäkin ollut koronaa moneen kertaan, enkä ole sairastunut oireellisesti kuin kerran tätä ennen. Mut kuten sanottua, saattaa se olla tuuriakin.

Siinä missä mä en suinkaan väitä tietäväni varmuudella, että vähällä selviämiseni olisi rokotteen ansiota, niin ei eiköhän tänne pian tule pari hupiukkoa tiedottamaan, että varmuudella ei ollut rokotteen ansiota.
possu kirjoitti: To Maalis 21, 2024 1:29 am HANK the hunk
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

*pltmtxtvp*tm

Noh, minun läheiseni kuolivat koronaan triplapiikitettyinä heti rokotusten joten ei se injektiokaan kauheen tehokas ollut :/
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

Samira kirjoitti: Pe Joulu 15, 2023 1:57 pm
VäärinMeni kirjoitti: Ti Joulu 12, 2023 3:31 pm
Hank Voight kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 8:44 pm Suodaan nyt folioiden iloita tuosta labrateoriasta sekä Hunterin MacBookista. Ne kuitenkin molemmat kuuluu ihan kiistatta siihen muutamaan promilleen salaliittoteorioista jotka osoittautuukin todeksi, tai edes sinne päin.
Pitääkin julkaista tänne lista niistä salaliittoteorioista jotka ovat paljastuneet todeksi pandemian aikana :D se on aikas pitkä lista

Rokotepassi
Rokotteen aiheuttamat sydänlihastulehdukset
Rokotteen hyödyttömyys lapsille ja terveille nuorille
Valvonnan lisääntyminen

Siinä ekat mitä tuli mieleen..
Ja mikä vika on jossain rokotepassissa? Vuosituhannen alussa matkustaessani Venäjälle oli samanlainen ”passi”, eli tietokannnasta katsottiin onko mulla rokotukset voimassa.

Sydänlihastulehdukset. Kyse ei ole mistään salaliittoteoriasta, vaan meillä on tieteellistä näyttöä aiheesta. Foliot tosin liioittelevat rokotteen vaarallisuutta. Koronatauti nostaa aidosti ja reilusti riskiä sydänlihastulehduksiin ja tukoksiin.
Tosissaan kysyt mikä vika on rokotepassissa?

Kyllä se sydänlihastulehdus oli salaliittoteoriaa kunnes toisin todistettiin.

Olen aikaisemmin liittänyt tänne tiedostot jossa selviää rokotuskamppanjan ja ylikuolleisuuden korrelointi (varsinkin alle 30-vuotiailla) joka vuosi rokotusten alettua.

Tässäkö syy?

"Eniten mRNA-rokotteen jälkeistä sydänlihastulehdusta on todettu toisen annoksen jälkeen nuorilla alle 30-vuotiailla miehillä, tyypillisesti viikon kuluessa "
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2858
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Hank Voight kirjoitti: To Joulu 21, 2023 4:22 pm
Eikä tietenkään omalla otannalla voi päätellä paskaakaan, eikä edes muutaman tutun otannalla. Mun pointti vaan oli se, että kun foliot yhdistää kivuttomasti jokaisen rokotetun kuoleman siihen rokotteeseen, niin tokkopa tämä mun pähkäily sen enempää kaukaa haettua on. Tässä kolmen vuoden aikana on lähipiirissä ja omassa perheessäkin ollut koronaa moneen kertaan, enkä ole sairastunut oireellisesti kuin kerran tätä ennen. Mut kuten sanottua, saattaa se olla tuuriakin.

Siinä missä mä en suinkaan väitä tietäväni varmuudella, että vähällä selviämiseni olisi rokotteen ansiota, niin ei eiköhän tänne pian tule pari hupiukkoa tiedottamaan, että varmuudella ei ollut rokotteen ansiota.
No itseasiassa mulla on ollut korona ensimmäisen rokotteen jälkeen ja vähällä pääsin, samoin puoliskolla ja sekin pääsi aika helpolla.
Siitähän rokotteesta nimenomaan kerrottiin, ettei se välttämättä edes estä saamasta tartuntaa, vaan lieventää oireita.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
VäärinMeni
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: Ma Loka 18, 2021 5:16 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja VäärinMeni »

SYLWAR kirjoitti: La Joulu 23, 2023 3:32 am Siitähän rokotteesta nimenomaan kerrottiin, ettei se välttämättä edes estä saamasta tartuntaa, vaan lieventää oireita.
Jos rokotteen antama suoja on 80%+ koko tartunnalta ja 100 prosenttinen vakavalta taudilta mistä johtuu että aina rokotuskampanjoiden jälkeen koronavirus / ylikuolleisuus raketoi?

Rokote antoi vielä lisäpotkua viruksen mutatoitumiselle (käytä maalaisjärkeä tai googlaa niin tämäkin selviää). Nyt ollaan sitten siinä tilanteessa että koronaa on enemmän liikkeellä kuin koskaan aikasemmin.

Rokotetut siis altistavat rokottamattomat yhä enemmissä määrin koronalle. Eli toisin kuin väitettiin että rokottamattomat sairastuttaa rokotetut niin asia onkin toisinpäin.

miten koronaan voi kuolla piikitettynä jos piti olla 100% teho vakavaa tautia vastaan?

https://www.taloustaito.fi/blogit/juha- ... /#03b5d673

"Ylikuolleisuudesta on jo niin paljon tietoa, ettei sitä voi likimainkaan selittää väestön ikääntymisellä. Asia on vakava, ja siitä pitää käydä yhteiskunnallista keskustelua, vaikka se olisi vaikeaa."
Päivän rokotettu : Suuryritys saa mielestäni valehdella, ja luotan heihin jatkossakin, koska valvonta toimii. ????????
Päivän THL : 20% sairaalahoitoon rokottamattomista
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä jokapäiväisessä elämässään
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2190
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Voi korona, jaksaisitko vielä kerran olla pandemia? Rajoitukset, sulkutila, kasvomaskit ja lakannut lentoliikenne. Ehkä upeinta, mitä olen kokenut.

Olipahan aikamoinen meininki!
Vastaa Viestiin