Homot yleisissä pesutiloissa, nainen vai mies?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10643
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: Homot yleisissä pesutiloissa, nainen vai mies?

Viesti Kirjoittaja damfin »

^ Osittain trollausta, mutta ei täysin.
Kun asiassa on sellainen seikka, että jos heteromiehellä ei saa olla mitään sitä vastaan että homomies tulee alasti samaan pesutilaan ja se on siis täysin luonnollista, niin miksi sitten on epäsopivaa se että mies menisi alasti naisten pesutiloihin, keksiikö joku nyt hyvän perustelun sille mikä noissa tilanteissa on moraalisesti erona?
Avatar
Lassie
Jessica Fletcher
Viestit: 3045
Liittynyt: Ma Syys 14, 2015 10:10 pm

Re: Homot yleisissä pesutiloissa, nainen vai mies?

Viesti Kirjoittaja Lassie »

^ Ajan tasalla oleva kysymys, kun asiaa tarkemmin mietitään näinä aikoina. Unisex-käymälöiden lisäksi siirrytäänkö yleisissä saunoissa ns unisex-saunomiseen.

Sekvitän tähän samaan yhteyteen että kun kirjoitin ajankohtaisen osaston puolella, miten intoni saunoa yleisissä naisten saunoissa lopahti naisten makaamiseen lauteilla ja ettei löylynheitosta ollut tietoakaan, niin se ei tarkoita että olisin vaivaantunut naisten makaamisesta siellä vaan puhtaasti tarkoitin saunomisen kannalta, kun sinne usein naiset menevät alhaiseen lämpötilaan pelkästään makaamaan niin se menee ristiin sellaisen saunomistyylin kanssa, jossa oikeasti saunotaan heittäen löylyä ja on punaa poskilla ja sitten kylmään suihkuun ja takaisin ja on energiaa. Jos haluaa mennä löhöämään ilman saunomista, menee vaikka patterin viereen kotona pitkin pituuttaan.

Että oikeastaan nyt kun tätä alkaa miettimään, pitäisikö saunat jakaa eri saunomistyylin eikä sukupuolen mukaan? :mrgreen:

Löylyjä heittämättömät laimean saunomisen kannattajat yhteen paikkaan ja muut toiseen paikkaan. Ensimmäiseen paikkaan menisi luultavasti aika paljon naisia (vai onko miehissä paljon lauteilla matalassa löllyydessä makaajia, voi olla, ei tietoa) ja ulkomaalaisia. Suomessa kyllä pitäisi osata saunoa, mutta jaa-a. Enkä tarkoita hc-saunomista kivun rajoille vaan nyt ihan normijärjellä ajateltuna saunomista saunomisena.
☀︎☾✧☄︎☙○➣❊
Y-boksista: Vain 100% ystävät. Old school heart on. Ei paskaa, fake ass toimintaa, tietojenkalastamisia, piirien pyörintää, testaamisia, huvipuistokokemuksen hakemista tai vääriä motiiveja.
Avatar
Dortmunder
Hetty Wainthropp
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Tammi 25, 2016 12:15 pm
Paikkakunta: New York

Re: Homot yleisissä pesutiloissa, nainen vai mies?

Viesti Kirjoittaja Dortmunder »

Lassie: itsekin olen sitä mieltä että sauna on nimenomaan saunomista varten. Seksi- tai jonkun ihmisen seksuaalisuuntautumisen miettiminen ei sinne sovi. Sen sijaan sekasaunominen on ihan jees...pientä vipinää ja silmänoloa ;) ;) ;) näin ainakin minun mielestä...
ihan jo runosuonikin alkoi kuplimaan:

Kovat löylyt
viina ja terva

Siinä suomalaisten
eväät Pohjolan
tuiskuja
vastaan
'JOHN DORTMUNDER, a free man, not even on parole, walked into the O.J. Bar & Grill on Amsterdam Avenue that Friday night.'
örkki
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Su Touko 30, 2010 10:59 am

Re: Homot yleisissä pesutiloissa, nainen vai mies?

Viesti Kirjoittaja örkki »

Kyllä minua raivostuttaisi, jos homo mies katselisi minua sillä silmällä, että se kiihottuisi.
Miehen kuuluu katsoa naista, vain naista kiihottumis mielessä.
Jotkut miehet suuttuu varmasti siitä, jos niitä homomies ryhtyisi hipelöimään.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Homot yleisissä pesutiloissa, nainen vai mies?

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Kyllä tästä voidaan johtaa myös sellainen kuvio, että miehet ovat tervetulleita naisten osastoille, jos homot miesten? Emme me suomalaismiehet yleensä ole kuitenkaan mitään petoja, vaikka joku alaston tai vähäpukeinen nainen kiihottaisi kovastikin.

Toinen vertauskohta voisivat olla kaapuämmät omine vuoroineen, joita on ainakin haluttu ja ehdoteltu, en muista toteutuiko. Sillä voisimmehan mekin alkaa yhtä herkäksi ja vaatia oma rauha, missä ei edes anneta mahdollisuutta himokkaille miessilmille nuolla kehoja, kuten hekin vaativat?

Itse olen joutunut nuorempana kun baareissa kävi enemmän joitain kertoja homojen lähentelemäksi. Yleensä ne olivat harmittomia ja kuittasin kiitos, mutta ei kts, koska ei mun juttu. Kerran oli joku jästipää, joka tunki iholle ja kun ei sana tehonnut niin tönin muualle. Olisi kai voinut haastaa mut pahoinpitelystä oikeuteenkin, kun saattoi kolauttaakin itseänsä kompuroidessaan? Koko elämäni joukkueurheilulajeja ja äijähommia harrastaneena en ole havainnut mitään homoeroottisia tuijotteluja tai muita fiboja. Oletan, että olisin huomannut, jos tällaista näkyvästi olisi ollut ja taatusti tästä olisi puhuttu, jos yleistä olisi. Pakostakin armeijassakin homoja oli, mutta on siellä muutakin tekemistä kuin kyrpiä katsella, kun niitä oli liian monen harteillakin päivisin.

Pentuna olen uimahallissa nähnyt paikkakunnalla tunnetun sarjarunkkarin, mutta silloin siinä kävi niin, että me pojanmullit naurettiin ja osoiteltiin sormella ukko ulos saunasta, varmaan ainakin 60+. Mitä lie tänä pvänä tuollaiselle tehtäisiin ja oltaisiinko me syyllistytty johonkin kunnianloukkaukseen tai peräti seksuaaliseen ahdisteluun, koska naurettiin äijän munille ja runkkuudelle? Emme tuolloin kuulleet, että olisi ikinä tehnyt kenellekään mitään, mutta toisaalta eipä noista yleensä tuohon aikaan puhuttukaan. Onkohan määrä lisääntynyt vai puhe? Omien lasten pahoinpitelyhän oli pitkään ainakin tabu, eikä sitä voitu edes ajatella syyksi, ei poliisi, ei lääkärit. Sama ilmiö ainakin Usassa. En tietysti puhu selvistä tapauksista, mistä esimerkki vaikkapa tässä, missä äiti vähän kuritti lapsiaan 50-luvulla:
https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... 4#p1008206
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.
Vastaa Viestiin