Muuta keskustelua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Muuta keskustelua

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Tervetuloa takaisin Mike. Onpas ulkonäkö muuttunut sitten viime tapaamisen 8)
Nanika ga tooku matteiru to
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Muuta keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Clyde kirjoitti:Tervetuloa takaisin Mike. Onpas ulkonäkö muuttunut sitten viime tapaamisen 8)
Kiitos
Ja niin sitä vaan kasvetaan pojasta mieheksi, vaikka kyllä minussa asuu sisällä edelleenkin se pieni riiviö... :mrgreen:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Muuta keskustelua

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

http://meidanjengi.vuodatus.net/
30.12.2009 - 16:42
On tulossa uusi vuosi ja kaipaisin seuraa vapaa- ajalle ja niin varmasti moni muukin :D Olen perustamassa siis jengiä, joka toimii Tampereen seudulla, olisi hyvä, jos olisit 12-15 vuotias tyttö ja pääsisit Tampereen keskustaan n. kerran viikossa... Jengiin mahtuisi 4-10 henkilöä. Karsin hakemuksista kiinnostavimmat. Lupaan vastata kaikkiin hakemuksiin ja voit kysyä, myös minulta, jos jokin asia jäi epäselväksi... Toivon saavani kokoon hyvän porukan.

Voisimme käydä yhdessä elokuvissa, shoppailemassa, lenkkeilemässä ja tehdä kaikkea muutakin kivaa. Minä itse olen 13- vuotias tyttö Hervannasta. Harrastan näyttelemistä vuoltsulla aina tiistaisin ja rakastan sitä. Olen luonteeltani huolehtivainen puhelias ja avoin...

Jos kiinnostuit jengistä lähetä hakemuksesi ja mahdolliset kysymykset 10.01.09 mennessä osoitteeseen: ******@hotmailcom

Olis kiva, jos laittaisit mukaan pienen esittelyn itsestäsi, mitä haluisit tehdä jengillä, kuvasi, jos haluat, mutta ei todellakaan pakollinen ja kaikkea muuta kivaa... Kiinnostavimmat pääsevät mukaan :D Hauskaa vuotta 2010 kaikille!!<3

T: cherry<3
...Nuorison villihtijä numero 1!
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Waakku
Sabrina Duncan
Viestit: 375
Liittynyt: Pe Huhti 24, 2009 3:32 am

Re: Muuta keskustelua

Viesti Kirjoittaja Waakku »

Mike Manner kirjoitti:http://meidanjengi.vuodatus.net/
...Nuorison villihtijä numero 1![/quote]Hyvis versio MC Womens 1%:sta vai mikä ny olikaan :D
Nemesia
Neuvoja-Jack
Viestit: 574
Liittynyt: Su Loka 12, 2008 5:54 pm

Re: Muuta keskustelua

Viesti Kirjoittaja Nemesia »

Siellä sitä Hervannassa painetaanki menemään ku on jengi koossa :lol:
Vastaa Viestiin