Muuta keskustelua

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

odottelen, että Dexter alkaisi ja väsyttää ihan kauheasti...tai ei oikeastaan väsytä, mutta on sellainen tyhjiin rutistettu olo, joten harmittaa katsoa sarjaa, kun ei siitä jää kuitenkaan mitään mieleen ja canalin ohjelmapolitiikka on ihan perseestä. dexter ja heroes tulee vaan muutamaan kertaan ja aina sellaisina aikoina, kun olen töissä eikä mulla ole tallentavaa digiboksia, kun taas joku saatanan paska "ladies in lavender"-elokuva tulee miljoona kertaa päivässä ja satabiljoonaa kertaa viikossa ja se on niin paskan paska, että oikein vituttaa maksaa 29euroa kuussa siitä, ettei sieltä tule koskaan mitään sellaista mitä mä haluaisin nähdä, tai sitten se tulee kerran tai kaksi ja sitten ei enää ikinä...perkele....

töissä oli tosi rankka päivä, potilaat tosi huonokuntoisia eli veivät voimat niin fyysisesti kuin psyykkisestikin. mun oloa kuvaa hyvin sellainen silkkiperhosentoukan kotelo, siis niin , että mä olen se pelkkä kotelo. tyhjiin imetty ja ontto sisältä...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Puolikas perhepizza nassussa... Vittu ku turvottaa.
What's up, fuckers?
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Ai ni... Galleriasta löyty murha.info yhteisö. :)
What's up, fuckers?
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

ihme sunnuntai, kukaan ei ole kotona ja itselläkin hirvee kiire ollut :shock:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

silmät harittaa...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Romanovin kivet on ihan paska. Voiko näin huonosti näytellä?
What's up, fuckers?
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Setä kirjoitti:Romanovin kivet on ihan paska. Voiko näin huonosti näytellä?
helposti, voin jopa laittaa huonommaksi :D
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

No ekana tulee mieleen iron horseman mut sen surkeudesta osa kuuluu tekstitykselle. :)
What's up, fuckers?
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Tulipa katottua sellainen leffa kuin Paid in Full, Vaikka kuvasikin mustaa rotua mutta pirun hyvä leffa, Sanotaan näin että katon toisenkin kerran :shock:

Mutta mistä saisin Rambo 4:sen 8)
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Elephant kirjoitti:Hei te tatuoidut, millaisia tatuointeja hankitte?
Ajattelin ihan vain sitä, että kun se sitten on kiinni itsessään sen loppuelämän, niin onko niillä jotain tarinaa, tunne arvoa etc?
Näin nimittäin kerran kun yhdelle lähelle keski-ikää olevalle naiselle tökittiin Nalle Puhin kuva nilkkaan.. :o Outo valinta, minusta..
Kivusta puheen ollen, kielikorun tekeminen tuntuu vallattoman hauskalta! (mutta olenkin hieman sairas näiden suhteen) 8)
No joo itselläni on jokainen kuva ollut muutakin kun vaan tatuointi. Sen on parasystäväni piirtänyt ja ennekun sen menin ottamaan niin harkitsin tarkkaan että mihin sen otin ja kenellä sen teetin. Siihen tais mennä yli vuosi kun sitten sen päätin ottaa ja en ole kertaakaan katunut. Nyt sen tekemisestä on kaks vuotta ja voin sanoa että rakastan sitä edelleen kun omaa lastani :lol: Tatuointini on trebalimainen lohikäärme niskassa ja se tuntu aika ikävälle kun sitä porattiin selkärangan päälle mutta sen kestää.
Lävistyksiä oon taas itselleni tehnyt ihan vaan ostamalla neuloja apteekista ja sterilointiainetta reilusti käyttäen tällännyt napakorun ja huulikoruja ainakin tähän mennessä.
Kipu on mielestäni aika suhteellinen asia. Sellaset joitten sitä ei oo tarttenu kestää ei sitä kestä ja tämmönen jolla on jalka menny poikki reidestä niin se on kun itikan pisto kun tekee lävärin 8)
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Musta Nuoli
Frank Drebin
Viestit: 387
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 1:17 am
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Musta Nuoli »

PitBull kirjoitti:Tulipa katottua sellainen leffa kuin Paid in Full, Vaikka kuvasikin mustaa rotua mutta pirun hyvä leffa, Sanotaan näin että katon toisenkin kerran :shock:

Mutta mistä saisin Rambo 4:sen 8)
Rambon saat menemällä elokuvateatteriin.

Kannattaa ehdottomasti katsoa se niin suurelta valkokankaalta kuin vain mahdollista. Turun Kinopalatsin ykkössalissa on yksi Suomen suurimmista valkokankaista, siinä veri, aivonpalaset ja ihmisliha suorastaan ryöppysivät silmille, kun Rambo antoi mennä. Leffahan on brutaalein ja väkivaltaisin Rambo koskaan, siinä kuolee peräti 236 ihmistä noin 90 minuutin aikana.

Elokuvia kuuluu muutenkin, jos vain mahdollista, katsoa valkokankaalta, elokuvateatterissa. TV-sarjat ja tv-elokuvat ovat erikseen, mutta kunnon elokuvat ovat visuaalisia elämyksiä, jotka vaativat kunnon puitteet.

Itse päädyin sattumoisin kahden eri kaveriporukan kanssa Ramboa katsomaan, olen siis nähnyt leffan jo kahdesti viikon sisällä. Erinomainen toiminta/sotaelokuva!

Herättää samalla ihmisten mieleen myös Burman tilanteen - maassa on käyty veristä sisällissotaa ja tehty hidasta kansanmurhaa jo 60 vuotta, mutta eipä ketään kiinnosta maan tilanne, koska siellä ei ole öljyä. Burmalaiset vapaustaistelijat ovat kuuleman mukaan ottaneet Rambo-leffan omakseen ja ottaneet leffan repliikkejä iskulauseikseen. Burman hallitus toki kielsi koko elokuvan myynnin tai esittämisen.
"Let each note I now play
be a black arrow of death
sent straight to the hearts
of all those who play false metal"
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Setä kirjoitti:Ai ni... Galleriasta löyty murha.info yhteisö. :)
No sitä oon jo miettiny että miks siellä ei oo..eli nyt on..okei.
Täytyy jopa harkita sitä :wink:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Musta Nuoli kirjoitti:
PitBull kirjoitti:Tulipa katottua sellainen leffa kuin Paid in Full, Vaikka kuvasikin mustaa rotua mutta pirun hyvä leffa, Sanotaan näin että katon toisenkin kerran :shock:

Mutta mistä saisin Rambo 4:sen 8)
Rambon saat menemällä elokuvateatteriin.

Kannattaa ehdottomasti katsoa se niin suurelta valkokankaalta kuin vain mahdollista. Turun Kinopalatsin ykkössalissa on yksi Suomen suurimmista valkokankaista, siinä veri, aivonpalaset ja ihmisliha suorastaan ryöppysivät silmille, kun Rambo antoi mennä. Leffahan on brutaalein ja väkivaltaisin Rambo koskaan, siinä kuolee peräti 236 ihmistä noin 90 minuutin aikana.

Elokuvia kuuluu muutenkin, jos vain mahdollista, katsoa valkokankaalta, elokuvateatterissa. TV-sarjat ja tv-elokuvat ovat erikseen, mutta kunnon elokuvat ovat visuaalisia elämyksiä, jotka vaativat kunnon puitteet.

Itse päädyin sattumoisin kahden eri kaveriporukan kanssa Ramboa katsomaan, olen siis nähnyt leffan jo kahdesti viikon sisällä. Erinomainen toiminta/sotaelokuva!

Herättää samalla ihmisten mieleen myös Burman tilanteen - maassa on käyty veristä sisällissotaa ja tehty hidasta kansanmurhaa jo 60 vuotta, mutta eipä ketään kiinnosta maan tilanne, koska siellä ei ole öljyä. Burmalaiset vapaustaistelijat ovat kuuleman mukaan ottaneet Rambo-leffan omakseen ja ottaneet leffan repliikkejä iskulauseikseen. Burman hallitus toki kielsi koko elokuvan myynnin tai esittämisen.
Ai se on jo ilmestynyt? :shock:
täytyykin huomenna suunnata elokuviin :D
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Aurinko nousee täällä Saigonissa, keitin harvinaisen hyvää aamukahvia, kuuntelen suosikkibändiäni ja...rakastan teitä kaikkia!!! :oops:
Ihana aamu!. :P

Tatskoihin palatakseni, itselläni on yksi tribaalitatska ja se ei otettaessa merkinnyt mitään, eikä se merkitse mitään vielä kymmenenkään vuoden päästä; se on vain tribaali. Otin sen kun halvalla sai, kaveri halusi kokeilla tehdä sellaisen. :lol:
On sitten muutakin tatskaa, jotka ovat jotain merkinneet alunperinkin ja kun ne tuossa ovat kymmenen vuotta killuneet, merkitys on hiljalleen muuttunut, sitä on tullut lisää...tatuointi on vähän sellainen jatkokertomus. Sen tarina ei lopu siihen kun se siirtyy paperilta iholle.
Osa mun tatskoista on menossa piiloon, syystä tai toisesta. Se ei silti poista niitä mihinkään; siellä ne ovat alemmassa kerroksessa ja nyt on elämässä tullut uusia juttuja siihen päälle.
Mutta sanotaan nyt silleen yksinkertaistettuna; se on vaan tatska, mustetta ihossa, not SO big deal. Kuitenkin jos sulla on tapana katua sanojasi ja poistella tekstejäsi messulaudoilta, älä ota tatskaa, koska kättä on vähän ikävä sahata sitten poikki tai saattaahan se hiomalaikka pakarassakin vähän kurjalta tuntua. :wink:

Mitäs vielä. Kauhea puhetulva päällä.
Avatar
maija turjukka
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4942
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 8:58 pm

Viesti Kirjoittaja maija turjukka »

Miltähän tää mun avatar-kuvani näyttäis tatskana? Onko kenelläkään ehdotusta sopivimmasta paikasta?

Kuva
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Vastaa Viestiin