Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Kuuleeko kuuro skitsofreenikko ääniä päässään?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

kyllä kuulemma sokeatkin näkee unia et veikkaisin myös kuurojen kuulevan ääniä, oli skitsoja tai ei.

oletko pelannut spiritismiä? lasi pöydälle tms.? itseä kiinnostais kovasti ja kun tää kämppäkin tuntuu elävän omaa elämäänsä.. en oo kuitenkaan uskaltanu, kaverin mutsi sano et siitä voi seota pää ja joutua helvettiin :shock:
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

esmes- kirjoitti:kyllä kuulemma sokeatkin näkee unia et veikkaisin myös kuurojen kuulevan ääniä, oli skitsoja tai ei.
Muistaakseni tuo koskee vain elämänsä aikana sokeutuneita henkilöitä, ei syntymäsokeita. Olen lukenut kuurojen kertovan aistivansa ääniä ja voisin ajatella saman pätevän kuuroihin skitsoihin.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

esmes- kirjoitti:oletko pelannut spiritismiä? lasi pöydälle tms.? itseä kiinnostais kovasti ja kun tää kämppäkin tuntuu elävän omaa elämäänsä.. en oo kuitenkaan uskaltanu, kaverin mutsi sano et siitä voi seota pää ja joutua helvettiin :shock:
Olen harkinnut tietyissä paikoissa sen koittamista, mutta toistaiseksi olen jättänyt sikseen. Käsittääkseni tuo sekoaminen on urbaani legenda, mutta toisaalta taas, toisilla psyyke kestää ja toisilla ei, joten mikäs minä olen sanomaan.

Lisäksi joidenkin meedioiden mukaan kokematon spiritismin pelaaja voi parhaillaan avata jonkinlaisen portin tämän ja henkimaailman välillä, jonka avulla sitten jotkin pahantahtoiset henget voivat tulla riehumaan tälle puolelle.

Sen mitä olen oppinut spiritismistä ja mitä ei moni tiedä, niin peliä ei voi lopettaa kesken milloin tahtoo. Lupa täytyy pyytää siltä hengeltä, keneen nyt yhteys onkin saatu. Mikäli henki vie lasin sanan "ei"-kohdalle, peli ei ole vielä päättynyt. "Kyllä"-vastauksella saa luvan lähteä. Ennen spiritismiä on myös hyvä rukoilla suojelusta itselleen ja muille piiriin osallistujille, uskoi sitten Jumalaan tai ei - suojaus tuollaisissa tapauksissa kun ei koskaan voi mielestäni olla liikaa.

Kaikki piiriin osallistujat pitäisi lisäksi olla ihmisiä, joihin pystyy luottamaan - et pelkästään vain sinä, vaan muutkin osallistujat. Jokaisen pitää pystyä luottamaan jokaiseen niin, ettei kukaan esimerkiksi kepulikonstein yritä saada sitä lasia liikkumaan. Lisäksi jos tulee paha tilanne, henki yrittää vallata tai jotain (uskoi siis tähän tai ei, joskus kyseessä voi olla myös sairas- tai muu kohtaus), on hyvä että ympärillä on ihmisiä, jotka voivat tarvittaessa soittaa vaikka ambulanssin. Tämän vuoksi olisi hyvä myös tietää tarkka osoite missä pelaatte (jos jonkun kodin sijasta pelaatte ulkona vaikkapa hautausmaalla tai hylätyssä talossa), jotta sen voi antaa hälytyskeskukselle ongelmatilanteessa.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Valoviikate kirjoitti:
esmes- kirjoitti:kyllä kuulemma sokeatkin näkee unia et veikkaisin myös kuurojen kuulevan ääniä, oli skitsoja tai ei.
Muistaakseni tuo koskee vain elämänsä aikana sokeutuneita henkilöitä, ei syntymäsokeita. Olen lukenut kuurojen kertovan aistivansa ääniä ja voisin ajatella saman pätevän kuuroihin skitsoihin.
Eiköhän tuo ole niin, että kuurot voivat nimenomaan aistia ääniä. Ääni on värähtelyä, ja kyllähän esim. kovan bassoäänen tuntee kuulevakin ilman sen kummempaa erityisaistimista. Ja aistivammaisille on tyypillistä toisten aistien vahvistuminen.
Eli summa summarum - en usko että syntymäkuurot skitsofreenikot (sen enempää kuin syntymäkuurot yleensäkään) voivat kuulla ääniä päässään. Heidän aivonsa kun eivät tiedä mitä ääni on.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Miten ruumiinavauksessa erotetaan raiskauksen ja normaalin seksin jättämät fyysiset jäljet toisistaan?

Viikonloppuna lähetetyssä Murha tunnissa -jaksossa mainittiin eräällä edesmenneellä havaitun jonkinnäköisiä seksuaalisen väkivallan merkkejä ulkosynnyttimissä. Mitä nämä seksuaalisen väkivallan merkit esimerkiksi ovat ja kuinka kummassa ne voidaan erottaa rajusta seksistä?
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

joey kirjoitti:Miten ruumiinavauksessa erotetaan raiskauksen ja normaalin seksin jättämät fyysiset jäljet toisistaan?
Kaipa siinä puntaroidaan sitä, että miten kyseiset vammat ovat voineet syntyä, eli miten rajun sen aktin on pitänyt olla...
Sitten aletaan miettimään todennäköisyyksi sille, että onko kroppa tykännyt niin rajusta seksistä.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

Vastentahtoisessa yhdynnässä ei ole mukana luonnon liukasteita. Kudokset eivät myöskään veny, vaan usein stressitilanteessa menevät jännitystilaan. Tällöin syntyy nirhaumia, repeämiä ja mustelmia. Merkit voivat olla myös muualla kuin itse sukuelinten alueella, esim. ranteissa ja reisien sisäpinnoilla (kiinnipitovammat).
Every ship must sail a world.
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

En tiedä onko yleisesti käytössä, mutta Dr.G kertoi jonkun tapauksen yhteydessä, että vauriot genitaalialueella kello kuuden tienoilla viittaavat väkisin suoritettuun yhdyntään, kun taas kello 12 alueella ihan vapaaehtoiseen aktiin.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Oi hyvä ihme..^ :D Täytynee peilin kera tarkkailla mihin "kellotaulussa" on tullut rubor, tumor, calor & dolor :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

^
Kannattaa varmaan satsata ennemmin vaikka videokameraan :lol:

Lähinnä tais olla limakalvovaurioita, mutta väkisinmakaamisessa sitten myös mustelmaa.
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
jackal
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: La Loka 18, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: Chicago

Viesti Kirjoittaja jackal »

Tuli nyt mieleen "Tyhmistä kysymyksistä" eräs tarina.
Tiedän, menee OT. Mutta otan riskin.

Istuttiin iltaa ystävien kesken paikallisessa kuppilassa, telkkarista tuli jalkapalloa ja olut maistui. Kunnes yhtäkkiä meidän pöytään tuli humalassa oleva mies, kaveri esittäytyi Jariksi.

Noniin, hetken siinä istuttiin kunnes Jari päätti päteä ja heittää pulman ilmoille.

-Ootteko jätkät miettiny, kun pyörä laitetaan auton perälle (Siis koukkuun), ja lähdette ajaan. Niin miks se etupyörä aina pyörii?

- Luonnollisesti vastattiin että, No emme tiedä. Kerroppas Jari.

-No se johtuu maan vetovoimasta! Vastasi tämä humalassa oleva ydinfyysikko.

No hetken siinä pidätettiin naurua. Kunnes eräs porukamme sankareista päätti kysyä Jarilta että ,
- Mihin se maan vetovoima katoaa kun auto pysähtyy? Eihän se rengas enää silloin pyöri!

-Hämmentyneenä Jari otti kiinni tuopistansa, katsoi meitä kaikki pöydässä olijoita silmiin ja vastasi. - Tuota mä en ookkaan sitte miettiny.

En valehtele jos sanon että siinä meni 10 sekunttia ja Jari oli jo poissa kuppilasta.


Parempi kysyä turvallisesti kaikki täällä foorumilla. Ettei tule ylilyöntejä sitten muualla.
"Kun sydän itkee minä hymyilen, kun tuska polttaa minä laulelen"
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Mikä tarina tähän kuvaan liittyy, eli oletteko törmänneet tähän missään? Löysin kyseisen kuvan randomilta kuvasivustolta, jossa ei siis selitystä ollut.

Kuva

Ihan hirveän hyvältähän tuo tilanne ei näytä, mutta onko kuva edes aito? Törmäävän auton perävalot näkyvät viiveheijastumana, mutta mikään muu valo ei. Toisaalta se voi myös tarkoittaa sitä, että törmäävä auto on ajanut ihan tolkutonta kyytiä, kamera ei ole ihan kerennyt mukaan kuvaan sen vuoksi. Nopeasti yrittääkseen sittenkin pelastautua, vai nopeasti tehdäkseen törmäyksestä rekkaan totaalituhoisan?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Olen nähnyt kuvan aiemminkin mutta siinäkään ei ollut siitä mitään spekulaatiota. Aika nopeasti on saatu kamera käteen, päälle ja otettua kuva jos auto on kuvasta päätellen hurjaa vauhtia ajanut. Kenellä edes tulisi mieleen ottaa kuvaa? Onhan tuossa valokuvausauton väkikin vaarassa.
Nanika ga tooku matteiru to
villivadelma
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 8:14 am

Viesti Kirjoittaja villivadelma »

Miksi avatareni aina häviää???
Lukittu