Tyhmiä kysymyksiä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
luukkomi
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:26 am
Paikkakunta: Keskusta

Tyhmiä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Eli kai tänne voi tälläsenkin laittaa, niinku pakkiksellaki :roll:

Nyt olis kova hätä, tarvis sermin, sellanen mitä myytiin hobby hallissa viime kesänä.. Japanilaistyylinen kolmiosainen. Soitellu illan eri paikkoihin eikä mistään oo löytynyt, palautusvarastosta löyty vaan valkonen :( ei oo enää myynnissä.. Tummaa puuta, alaosa yhtenäistä puuta, keskikohasta ylöspäin sellasia säleitä. Pitbullerin kanssa oli vähän samanlainen vkl niin se meni siinä sit ja muuta :? täytyis sellanen löytää mut ei myynnissä, jos jollain olis myyntihaluja tai tietää mis sellanen olis niin enemmän kun kiitollinen =)

Ja siis ketjun tarkotus on että jos tulee mieleen esim. miks rynkyssä on 7.62mm kaliiberi tai että miks auto köhii kun bensa loppuu tai vastaavaa.. Tyhmiä kysymyksiä sun muuta =)
Born to raise hell!!
PaulaDrew
Jack Bauer
Viestit: 960
Liittynyt: Ti Joulu 18, 2007 11:49 am
Paikkakunta: Teurastamo 5

Viesti Kirjoittaja PaulaDrew »

Haluaisin stalkata erästä vanhaa vihamiestä Facebookissa, mutta näkeekö se jostain, jos olen käynyt sen sivulla, kun olen rekisteröitynyt omalla nimellä? En tajua koko Facebookista mitään. :roll:
luukkomi
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:26 am
Paikkakunta: Keskusta

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Voit kyllä stalkata sitä jos pystyt, mut eikö siinä pidä olla se niinkun "ystävänä", muuten ei näy sen profiilia :oops:
Born to raise hell!!
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Miksi miesten pyörissä on se ylätanko? Mikä järki?

Lisäksi, miten muumitalossa ne huoneet on neliöitä, vaikka talo on pyöreä?

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

luukkomi
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:26 am
Paikkakunta: Keskusta

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Muumitalossa on laitettu koolaukset siihen pyöreeseen seinään :roll:
Born to raise hell!!
poison
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 12:59 pm

Viesti Kirjoittaja poison »

VoDKa kirjoitti:Miksi miesten pyörissä on se ylätanko? Mikä järki?
Olen aina ajatellut, että se fillari on helppo nostaa siittä ylätangosta olkapäälle, jos ei voi ajaa tai taluttaa. Tämä siis omaa järkeilyä, olisi kiva tietää olenko oikeassa. :D
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

poison kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Miksi miesten pyörissä on se ylätanko? Mikä järki?
Olen aina ajatellut, että se fillari on helppo nostaa siittä ylätangosta olkapäälle, jos ei voi ajaa tai taluttaa. Tämä siis omaa järkeilyä, olisi kiva tietää olenko oikeassa. :D
No hei: mä kuulin tästä kerran juttua, olikohan se YleX:n vai silloisen Radio Mafian ohjelma, jossa sai kysyä ihan mitä vaan ja ne selvitti asian. Tää oli siellä ja syy on yksinkertainen:

Miesten pyörässä on se tanko ihan teknillisestä syystä: se on tukevin silloin. Niin se olisi pitänyt alunperin ollakin, mutta kun vanhoihin hyviin aikoihin kaikki naiset käytti hameita aina, niin eihän ne voi ajaa pyörää jos siinä on se tanko. Siksi naisten pyörässä taivutettiin se tanko alas. Tässä syy :) Kysyttävää? 8)
Nerot hallitsevat kaaoksen
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Mariella kirjoitti:
poison kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Miksi miesten pyörissä on se ylätanko? Mikä järki?
Olen aina ajatellut, että se fillari on helppo nostaa siittä ylätangosta olkapäälle, jos ei voi ajaa tai taluttaa. Tämä siis omaa järkeilyä, olisi kiva tietää olenko oikeassa. :D
No hei: mä kuulin tästä kerran juttua, olikohan se YleX:n vai silloisen Radio Mafian ohjelma, jossa sai kysyä ihan mitä vaan ja ne selvitti asian. Tää oli siellä ja syy on yksinkertainen:

Miesten pyörässä on se tanko ihan teknillisestä syystä: se on tukevin silloin. Niin se olisi pitänyt alunperin ollakin, mutta kun vanhoihin hyviin aikoihin kaikki naiset käytti hameita aina, niin eihän ne voi ajaa pyörää jos siinä on se tanko. Siksi naisten pyörässä taivutettiin se tanko alas. Tässä syy :) Kysyttävää? 8)
Olet masentava. Mitä minä nyt mietin yöt pitkät?

No, entä sitten, miksi smurffilimppari on vihreää?

(Ja Spiderman-limukka oli sinistä?)

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Miksi standardipituus sängyissä on vain 200cm? Sen mittainen sänky on jo yli 180-senttiselle lyhyt, kukaan kun ei asettaudu nukkumaan siten että pää olisi aivan sängynpäädyssä kiinni. Miksei standardipituus voisi olla vaikka 220cm? Lähes 200-senttisiä tai sitäkin pidempiä on paljon, mutta 220-senttisiä kovin vähän. Luulisi että standardipituudeksi olisi valittu pituus, joka on kaikille varmasti sopiva.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

VoDKa kirjoitti: Olet masentava. Mitä minä nyt mietin yöt pitkät?

No, entä sitten, miksi smurffilimppari on vihreää?

(Ja Spiderman-limukka oli sinistä?)
No koska smurffit on vihreitä ja spiderman on sininen 8)

T:Neiti-näpsä-näsäviisas :D

Ole vain kiitollinen mulle että saat nyt yösi nukuttua paremmin ;)
Nerot hallitsevat kaaoksen
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Re: Tyhmiä kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

luukkomi kirjoitti:Eli kai tänne voi tälläsenkin laittaa, niinku pakkiksellaki :roll:

Nyt olis kova hätä, tarvis sermin, sellanen mitä myytiin hobby hallissa viime kesänä.. Japanilaistyylinen kolmiosainen. Soitellu illan eri paikkoihin eikä mistään oo löytynyt, palautusvarastosta löyty vaan valkonen :( ei oo enää myynnissä.. Tummaa puuta, alaosa yhtenäistä puuta, keskikohasta ylöspäin sellasia säleitä. Pitbullerin kanssa oli vähän samanlainen vkl niin se meni siinä sit ja muuta :? täytyis sellanen löytää mut ei myynnissä, jos jollain olis myyntihaluja tai tietää mis sellanen olis niin enemmän kun kiitollinen =)

Ja siis ketjun tarkotus on että jos tulee mieleen esim. miks rynkyssä on 7.62mm kaliiberi tai että miks auto köhii kun bensa loppuu tai vastaavaa.. Tyhmiä kysymyksiä sun muuta =)
Hei, pakkislainen! *huomaamaton Fight Club tervehdys*

Ja joo kysymys... Miksi aladdinilla oli apina? Miksei vaikka puhvelia?
What you do... Makes you who you are.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mariella kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: Olet masentava. Mitä minä nyt mietin yöt pitkät?

No, entä sitten, miksi smurffilimppari on vihreää?

(Ja Spiderman-limukka oli sinistä?)
No koska smurffit on vihreitä ja spiderman on sininen 8)

T:Neiti-näpsä-näsäviisas :D

Ole vain kiitollinen mulle että saat nyt yösi nukuttua paremmin ;)

Mariella Smurffit on kyllä sini valkoisia :) joten sen vihreen smurffilimun arvpoitus ei ole vielä ratkennut. Siinä kun neiti nyt mietiskelee niin mietippä samalla miks muumilimu on punasta :)
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

jamppa kirjoitti:
Mariella kirjoitti:
VoDKa kirjoitti: Olet masentava. Mitä minä nyt mietin yöt pitkät?

No, entä sitten, miksi smurffilimppari on vihreää?

(Ja Spiderman-limukka oli sinistä?)
No koska smurffit on vihreitä ja spiderman on sininen 8)

T:Neiti-näpsä-näsäviisas :D

Ole vain kiitollinen mulle että saat nyt yösi nukuttua paremmin ;)

Mariella Smurffit on kyllä sini valkoisia :) joten sen vihreen smurffilimun arvpoitus ei ole vielä ratkennut. Siinä kun neiti nyt mietiskelee niin mietippä samalla miks muumilimu on punasta :)
Heihei TE ootte masentavia.. :D

No joo, ehkä mulle tuli pieni tilapäinen muistikatko :oops: Mutta mä selvitän tän ja palaan heti asiaan!
Nerot hallitsevat kaaoksen
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Osaako norsut uida? Entäpä kanat?

Kaikkien nisäkkäiden ihmistä lukuunottamatta pitäisi osata uida.. Lammasta ei vaan huvita uida.
What's up, fuckers?
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Setä kirjoitti:Lammasta ei vaan huvita uida.
:D :D

Ehkä siks että se on niin pörrönen ettei se pääsis enää järvestä ylös kun villa kastuu...? Ei muakaan sillon huvittais uida.
Nerot hallitsevat kaaoksen
Lukittu