Kuinka se olisin voinut olla minä - enhän ollut edes paikalla kun hänet murhattiin

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17111
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Kuinka se olisin voinut olla minä - enhän ollut edes paikalla kun hänet murhattiin

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Taposta tuskin tuomitaan, jos ei ole itse paikalla, mutta murhasta se on mahdollista.

Jätetään pois "tuntemattomat murhan tehneet henkilöt" ja katsotaan ne tapaukset, joissa henkilö sai tuomion murhasta, vaikka ei ollut itse paikalla kun uhri tai uhrit surmattiin.

Keitäs heitä sitten onkaan...

Heinojen murhien pääarkkitehti Markus Österman
Turkkilaisen rikollisen murhan suunnittelija Leopoldo Gonzales Garmona
Turkkilaisen rikollisen murhasta etukäteistietoinen Jari Aarnio - lainvoimaista päätöstä odotellessa
Persian maut Ouluun tuonut, Bobby Dashti aka Ramin Mansouri
Poikapuolestaan mustasukkainen isäpuoli Jari Häkki

ei_paikalla_mutta_tietoisia.jpg
ei_paikalla_mutta_tietoisia.jpg (48.44 KiB) Katsottu 1454 kertaa
Onko lista sittenkin näin lyhyt?

Melkein paikalla - siis oman kertomansa mukaan murhan tapahtuessa sopivasti murha-asunnon ”parvekkeella” - oli Janne Raninen.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Chikatilo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1517
Liittynyt: Ke Huhti 27, 2011 12:06 am

Re: Kuinka se olisin voinut olla minä - enhän ollut edes paikalla kun hänet murhattiin

Viesti Kirjoittaja Chikatilo »

Kyllä syyttömyyden taakka on raskas! Harva sen jaksaa kantaa, mutta yllättävän moni kuitenkin.
Kaikki sanomassa esitetty on mielikuvituksen tuotetta eikä sillä ole yhteyttä todellisiin tapahtumiin tai henkilöihin. Mahdolliset samankaltaisuudet ovat pelkkää sattumaa. Kirjoittaja on poliittisesti täysin korrekti.
Avatar
LENI
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 116
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2019 5:06 pm

Re: Kuinka se olisin voinut olla minä - enhän ollut edes paikalla kun hänet murhattiin

Viesti Kirjoittaja LENI »

Sörkassa kun olin siellä oli ne 3 irakilaista, jotka yritti polttaa vakuutuksen piikkiin ravintolan, joista tosin vain 2 oli oikeita tekijöitä, päätuomion saanut pikkuveli joka oli tapauksen aikaan helsingissä, ei ilmeisesti liittynyt tapaukseen kuitenkaan mitenkään. Suht avoimesti vanki vangille kertoi asiaa ja uskon että oli syytön. Tuomio tuli, syytä epäillä.
On se erikoinen homma....
Vastaa Viestiin