Treffi-Ilmoitukset

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

Onkai sitä kukkapuskia ja monenlaista tullut naisille annettua.. mutta kerran tein poikkeuksen.
Vein kukkapakettiin naamioituna koivuvihdan (ihan itse tekemä vihta vielä).
Kyllähän se toimi, ja saunomiseksi meni ne treffit.
Toki olin tehnyt huolellista taustatutkimusta ko. ihmisestä.. Tuskin ihan kaikille kannattaa vihtaa ojentaa.. :lol:
"Yöperho on koteloitunut"
Avatar
ABC
Michael Knight
Viestit: 4320
Liittynyt: To Touko 31, 2007 2:23 am

Viesti Kirjoittaja ABC »

sorsake kirjoitti:
ABC kirjoitti:^ Taitaa ne kukat mennä aina samoille naisille.

Eipä ole vielä ikinä tullut kukkia ekoilla treffeillä. Eikä toisilla, kolmansilla tai n:nsilläkään. :roll:
Olen ihmetellyt samaa... Ei sillä, oikeasti en kaipaa kukkia treffeillä ollenkaan ja minulla ei esim. kotona ole hyviä maljakoita koskaan, kun en krääsää keräile, joten kimpusta olisi enemmän harmia, kun sitä ei haluaisi poiskaan heittää. Mutta mistä ihmeestä ne mokomat sen tietävät...
Juuh. Olen paljon miettinyt tuota, kumpi on pahempi, sellainen mies joka ostaa kukkia, vai sellainen joka ei osta. Ensiksi mainittu voi olla ns. pelimies, kun taas toinen asperger-nörtti, eikä näiden tunne-elämissä ole loppujen lopuksi suurtakaan eroa. Ehkä tämä on taas niitä elämän suuria kysymyksiä... :P
Every ship must sail a world.
sorsake
Neuvoja-Jack
Viestit: 592
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 11:06 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja sorsake »

Joo, kukkien ostaminen on aivan liian ilmeinen tapa yrittää tehdä vaikutus (sellaisella liioittelevalla tavalla, kaikkihan hiukan yrittää tehdä vaikutusta). Siis sellainen, jonka voi oppia leffoista... Kun ei itse yhtään osaa tai halua havainnoida, mikä naisista tuntuu kivalta.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Juliet Jones kirjoitti:
Lahjominen voi olla teennäistäkin, jos ei ole muuta annettavaa.. mutta juttujesi perusteella epäilen sinun pystyvän antamaan paljon muutakin kuin lahjoja. Tietystikään ei aina tarvitse lahjoa, toivottavasti minun jutuistani ei sitä kuvaa saanut. Sitäpaitsi olen naisena yksilö, pidän oman mieheni tavasta ilahduttaa, mutta meillä on paljon muutakin kuin lahjomista tavaroilla.
Tuntuu toimivan oikein hyvin, kun molemmat muistamme toisiamme jollakin tavalla. Huomioimme vaikkapa rapsutuksilla, silityksillä, hieronnalla.. kuuntelemme toisiamme. Ja ne ovatkin sitten tärkeämpiä kuin mitkään lahjat.
Joo en todellakaan vetänyt mitään johtopäätöksiä jutustasi negatiiviseen suuntaan tai ottanut itseeni. En ole mikään lahjojenostaja, enkä yritä itsestäni väkisin sellaista tehdä, kun se ei tule itsestään tai ole minulle ominaista. Tuliasiksi voin jonkun herkun viedä, jos vaikka tiedän, että joku pitää siitä jne.

Parempi yrittää sitten muilla avuilla mennä, kun ne lahjat eivät kuitenkaan lopulta suhteessa pitkälle vie, jos ei muuten toimi. En osaa selittää :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Joko loneliness on löytänyt sussun? 8)
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Bambinos kirjoitti:Joko loneliness on löytänyt sussun? 8)
Ei ole löytynyt. Niskat kipeenä, kun pää vaan pyörii ja kyttää :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
HBIC
Remington Steele
Viestit: 244
Liittynyt: Ti Kesä 26, 2007 5:06 am
Paikkakunta: Blue Ridge Mtns

Viesti Kirjoittaja HBIC »

Kukkien saamisessa/antamisessa on kyllä ollut nykyaikoina hankaluutensa. Kai siinä yhä säilyy se menneisyyden seksistinen riippa (jostain ~50-luvun jenkki-esimerkeistä). Itsekin aikoinaan nuorempana, ja mustavalkoisempana, mietin kukkien päälleliimausta tapaamisessa tahi suhteessa, mutta kieltämättä ainahan se on tuntunut kivalta saada vihreitä lahjoja - etenkin kukkien ystävänä.

Olisiko miehistä epämukavaa saada kukkia?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ei nyt epämiellyttävää, mutta ei kovin käytännöllistä, koska allekirjoittanut ei omista kukkavaasia, mihin kukkia laittaa. Ne jäisi pöydälle kuivumaan. Mikä ei palvele tarkoitusta :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Solmu kirjoitti:Onkai sitä kukkapuskia ja monenlaista tullut naisille annettua.. mutta kerran tein poikkeuksen.
Vein kukkapakettiin naamioituna koivuvihdan (ihan itse tekemä vihta vielä).
Kyllähän se toimi, ja saunomiseksi meni ne treffit.
Toki olin tehnyt huolellista taustatutkimusta ko. ihmisestä.. Tuskin ihan kaikille kannattaa vihtaa ojentaa.. :lol:
Hienosti keksitty! Naturelli, käsintehty lahja, joka on hyödyllinen. Tuoksuu hyvältä ja sitä käyttämällä saa hyvää oloa.
mice
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 2:42 pm

Viesti Kirjoittaja mice »

Tässä mun treffi-ilmoitus.

Lisätietoja saatavana yksityisviestillä. ;)
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

nyt niitä kunnon treffi-ilmoituksia kehiin! aina säntään tänne katsomaan ku uutta viestiä pukkaa mut sit täällä puhutaankin vaan jostain kukkien tuomisista, pyh!
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
hemuli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 117
Liittynyt: La Elo 16, 2008 4:48 pm
Paikkakunta: Hki

Viesti Kirjoittaja hemuli »

Itsekin olen kukkia saanut lähinnä silloin kun on ollut tarvetta anteeksipyyntöön tai muuten vaan jonkun törttöilyn lepyttelynä. Ei se silloin ole yhtään kivaa. Että kukkapuskako kaiken korjaa. :roll:
Kerran sitten huomautin siitä että eipä olisi tarvinnut viimesiä pennosia kukkiin tuhlata kun eipä ne tehtyjä mokia korjaa, niin siinä lensikin sitten kukat vaaseineen päivineen komeassa kaaressa kadulle.. Ja aika pian lensi myös kukkien tuoja. Eli se siitä sitten... :?
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

esmes- kirjoitti:nyt niitä kunnon treffi-ilmoituksia kehiin!
Tästä tuli muuten mieleen, että se on hassua jos kertoilet itsestäsi turhia kehumatta itseäsi jne. treffi-ilmoituksessasi, niin kukaan ei kiinnostu, koska olet tavis.
MUTTA: kun pistät siihen asiat niin kuin ne on (pähkinänkuoressa esim. komea, fiksu, sisäsiisti, karismaattinen, huumorintajuinen jne...), niin oot puolestaan erittäin potenttiaalinen leuhka paska ja ketään ei kiinnosta senkään vertaa...
Suomalainen alemmuuskompleksi :D
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
mice
Lauri Hanhivaara
Viestit: 133
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 2:42 pm

Viesti Kirjoittaja mice »

esmes- kirjoitti:nyt niitä kunnon treffi-ilmoituksia kehiin! aina säntään tänne katsomaan ku uutta viestiä pukkaa mut sit täällä puhutaankin vaan jostain kukkien tuomisista, pyh!
Mikähän vika mun ilmoituksessa on ;) Millainen on kunnon treffi-ilmoitus eli sellainen johon vastaat?
Multa ei kukaan saa kukkapuskaa.
Viimeksi muokannut mice, Pe Elo 29, 2008 8:30 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

No terve!

Täällä reilu 30v ukonretale, ulkonäöllisesti muistutan ihmistä.. pituutta on 188 ja painoa kertynyt 90kiloa suunnilleen.
Olen yksityisyrittäjä.. tai jotain sen suuntaista ainakin.
Osaan laittaa ruokaa, siivoan.. pesen ikkunat, ajan nurmikot.. korjaan aidat ja putsaan rännit. Kauluspaidan silityskin onnistuu.
Teen muuten perkeleen hyviä sämpylöitä.
Tupakoimaan en ole oppinut, vaikka joskus harjottelin sitäkin.. Kaljaa menee sopivasti.
Osaan retkottaa sohvalla epäergonomisesti samalla seuraten kun autot ajaa rinkiä radalla.
Harrastan autojen ropaamista ja valokuvausta.
Tulen toimeen omillani.

Jaamut perkele.. mihin mä naista tarvitsisin? Vierihoitoa löytyy tarvittaessa.. ja useemminkin...


Joten kiitos ja anteeksi.. unohtakaa tämä :lol:
"Yöperho on koteloitunut"
Vastaa Viestiin