äiti pesee lastansa pesurilla!!!

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

jannekkk
Alibin satunnaislukija
Viestit: 58
Liittynyt: Su Elo 19, 2007 2:17 pm
Paikkakunta: pietarsaari

äiti pesee lastansa pesurilla!!!

Viesti Kirjoittaja jannekkk »

I don't play icehockey, I ride motorcycles you pussies!
Eppu74
Hetty Wainthropp
Viestit: 492
Liittynyt: Ke Elo 29, 2007 2:41 am
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Eppu74 »

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Ai saakeli! Varmaan sattunu ihan sikana ku tossa on kauhee paine. Ainaki mitä ite pessy lapsi... siis autojani niin kyllä sitä vettä tulee aika lujaa.
Lieköhän kotona ollu vesilasku maksamatta niin pitäny mennä autopesulaan lasten kanssa..
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Saahan noista aika hienoakin suihkua aikaiseksi. Näin viimekesänä koiran joka oli ihan hulluna painepesuriin ja se hyppi sen eteen vaikka se oli melkeinpä täysillä eikä ollu moksiskaan. Videossa mielestäni toi oli enemmänkin sumu toiminnolla, eihän se kersa ees hirveesti ollu moksiskaan koko hommasta. Näytti enemmänkin että ei tykännyt kastua. Mikä toi vesilasku juttu oli? Se meni pikkasen ohi, entäpäs jos ne asukin kerrostalossa sillon harvemmin meillä suomessakaan pestään autoja painepesurilla himassa.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Luulis lian lähtevän
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

jamppa kirjoitti:Mikä toi vesilasku juttu oli? Se meni pikkasen ohi
No se oli lähinnä heitto et äiti on lähtenyt suihkuttamaan lapsiaan autopesulaan kun on kotona vesilasku maksamatta. Eli täysin turha huomautus tähän väliin mutta tulipahan kirjotettua kuitenki :lol:
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

en katsonut mistä oli kyse mutta eihän sitä niin kovalla paineella tarvitse pestä :lol: mun täti pesi useasti matot pihalla pesurilla ja kun sillä oli kolme pikkupoikaa niin ne halus kanssa pestäviksi ja hauskaa oli...entisessä elämässä koira tykkäsi ottaa pesut yhtä aikaa auton kanssa...hyppi ihan intsinä vettä päin :lol:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
debbie

Viesti Kirjoittaja debbie »

Luulin jo, että tämä on yhtä makaaberi tarina kuin ne mikroaaltouunijutut, joten en katsonut enkä katso videota. Muistan lapsena lukeneeni Valituista paloista amerikkalaispojasta, jota omat vanhemmat pesivät pesukoneessa ja kiduttivat sitten lopulta kuoliaaksi. Se oli niin hirveä tarina, että jäi mieleeni, ei olisi ehkä pitänyt sen ikäisenä lukea sellaista, mutta olin aika utelias. :x
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Tässä maailmassa kohdellaan lapsia aika kaltoin. On aika lyhytnäköistä nostaa juttu siitä että kersaa pestään painepesurilla kun otetaan huomioon mitä monet lapset joutuvat kokemaan. Ja kun sanon monet, tarkoitan miljoonat.

Sitäpaitsi se vesisuihku on toki läheltä voimakas mutta hidastuvuus on melko lailla suurta. Vesi hajoaa sumuksi joka ei sitten enää olekkaan mitenkään kivuliasta. Ihan toista luokkaa kun vesitykeillä hajotetut mielenosoittajajoukot ovat joutuneet kokemaan.

Enkä nyt tarkoita että itse alkaisin nassikkaa painepesurilla pesemään.
teppo
Perry Mason
Viestit: 3959
Liittynyt: La Heinä 21, 2007 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja teppo »

supernova kirjoitti:Tässä maailmassa kohdellaan lapsia aika kaltoin. On aika lyhytnäköistä nostaa juttu siitä että kersaa pestään painepesurilla kun otetaan huomioon mitä monet lapset joutuvat kokemaan.
Ero on siinä, että kohtelusta saatiin turvakamerakuvaa ja lapsen äiti saatiin tv-studioon kertomaan olevansa hyvä äiti ja rakastavansa lastansa "till death". Kyse oli hänen mukaansa yrityksestä rauhoittaa lasta. Aina kiinnostavaa eksploitaatiota.
supernova kirjoitti: Enkä nyt tarkoita että itse alkaisin nassikkaa painepesurilla pesemään.
Itse olen yleensä hiekkapuhaltanut.
pretty-teddy
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2008 5:26 pm

Viesti Kirjoittaja pretty-teddy »

Kauanko mami mahtoi tätä harrastaa?
Vastaa Viestiin