Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tuhkala
Susikoski
Viestit: 43
Liittynyt: To Heinä 01, 2021 12:33 am

Re: Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

Viesti Kirjoittaja Tuhkala »

Hienosti jäi (tarkoituksella?) mainitsematta, että pari oli jo eronnut ja nukkuivat eri huoneissa. Näille wää huora ämmä -jutuille on aika ja paikka, ja se on Ylilauta, ei Minfo.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Tuhkala kirjoitti:
To Heinä 01, 2021 3:54 pm
Hienosti jäi (tarkoituksella?) mainitsematta, että pari oli jo eronnut ja nukkuivat eri huoneissa. Näille wää huora ämmä -jutuille on aika ja paikka, ja se on Ylilauta, ei Minfo.
Oli jo eronnut? Miksi tällöin jutussa puhutaan aviomiehestä?

Hanks
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Helmi 05, 2021 10:07 pm

Re: Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

Viesti Kirjoittaja Hanks »

Llk
TuskaistaTietoa kirjoitti:
To Heinä 01, 2021 4:23 pm
[quote=Tuhkala post_id=<a href="tel:1178257">1178257</a> time=<a href="tel:1625144095">1625144095</a> user_id=56618]
Hienosti jäi (tarkoituksella?) mainitsematta, että pari oli jo eronnut ja nukkuivat eri huoneissa. Näille wää huora ämmä -jutuille on aika ja paikka, ja se on Ylilauta, ei Minfo.
Oli jo eronnut? Miksi tällöin jutussa puhutaan aviomiehestä?
[/quote]
    Tämä nyt on hiusten halkomista, ilmeisesti rouva laittanut eropaperit menemään ja ilmoittanut se on loppu nyt. Yleensä tuo ilmoitus, vaikka yksipuolinen päätös olisi, tarkoittaa että varsinainen parisuhde on ohi. Valtio ottaa aikansa virallisen statuksen muutokseen, pakolliset harkinta- ja käsittelyajat, mitä näitä on eli puoliso virallisesti voi olla vielä aviomies. Kokonaan oma lukunsa kauanko puolisolta menee aikaa hyväksyä tuo asia, jotkut ei tunnu antavan periksi koskaan.
    Vaimo nyt sattunut jatkamaan elämäänsä ennen virallista tuomiota ja sekös v*tuttaa kuin pientä oravaa.

    TuskaistaTietoa
    Axel Foley
    Viestit: 2312
    Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

    Re: Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

    Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

    Hanks kirjoitti:
    To Heinä 01, 2021 4:45 pm
    Tämä nyt on hiusten halkomista, ilmeisesti rouva laittanut eropaperit menemään ja ilmoittanut se on loppu nyt.
    Ja mennyt tämän jälkeen nukkumaan aviomiehensä asunnolle? Eikö uusi mies ole tarjonnut ylläpitoa?

    Jos jättää ja on se uusi ihana mies, niin sitten on. Silloin sopii kantaa ne kamansa ulos sillä sekunnilla. Täysin kuvottavaa salata suhteensa ja jäädä homehtumaan nurkkiin.

    tutkijax
    Agentti Scully
    Viestit: 664
    Liittynyt: To Heinä 14, 2016 1:47 pm

    Re: Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

    Viesti Kirjoittaja tutkijax »

    TuskaistaTietoa kirjoitti:
    To Heinä 01, 2021 5:03 pm
    Hanks kirjoitti:
    To Heinä 01, 2021 4:45 pm
    Tämä nyt on hiusten halkomista, ilmeisesti rouva laittanut eropaperit menemään ja ilmoittanut se on loppu nyt.
    Ja mennyt tämän jälkeen nukkumaan aviomiehensä asunnolle? Eikö uusi mies ole tarjonnut ylläpitoa?

    Jos jättää ja on se uusi ihana mies, niin sitten on. Silloin sopii kantaa ne kamansa ulos sillä sekunnilla. Täysin kuvottavaa salata suhteensa ja jäädä homehtumaan nurkkiin.
    Joo, vittuako sit enää pyörii nurkissa.

    Varvikello
    Poliisikoira Rex
    Viestit: 264
    Liittynyt: Ke Elo 26, 2009 11:26 pm

    Re: Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

    Viesti Kirjoittaja Varvikello »

    Hankin aikoinaan silloiselle naiselle ja itselleni handsfree-sarjat. Tais olla puhelimetkin mun hankkimia kun samanlaiset oli. Minä olin kuitenkin se joka tienas opiskelijankin puolesta. Anyway, ei ollut kerta eikä kaksi kun mun olis pitänyt kaivaa naisen puhelin laukusta jostain takajalkatilasta sen soidessa. Ei ole minun asia kun olin kuitenkin ajoon tarvittavat värkit hommannut.
    Partioleirille/muulle matkalle lähdettyään, hänelle tuli tietysti postia. Niitä-näitä jutellessa saatoin mainita et tuli kirje. "No avaa se". Enpä kertaakaan avannut. Vetosin kirje/viestinäsalaisuuteen. Jos minä olen rikkomatta sitä niin en joudu missään tilanteessa epäillyksi ja toisaalta odotan samaa luottamusta toisinpäin.

    Hanks
    Alokas
    Viestit: 4
    Liittynyt: Pe Helmi 05, 2021 10:07 pm

    Re: Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

    Viesti Kirjoittaja Hanks »

    tutkijax kirjoitti:
    To Heinä 01, 2021 5:05 pm
    TuskaistaTietoa kirjoitti:
    To Heinä 01, 2021 5:03 pm
    Hanks kirjoitti:
    To Heinä 01, 2021 4:45 pm
    Tämä nyt on hiusten halkomista, ilmeisesti rouva laittanut eropaperit menemään ja ilmoittanut se on loppu nyt.
    Ja mennyt tämän jälkeen nukkumaan aviomiehensä asunnolle? Eikö uusi mies ole tarjonnut ylläpitoa?

    Jos jättää ja on se uusi ihana mies, niin sitten on. Silloin sopii kantaa ne kamansa ulos sillä sekunnilla. Täysin kuvottavaa salata suhteensa ja jäädä homehtumaan nurkkiin.
    Joo, vittuako sit enää pyörii nurkissa.
    Eihän me tiedetä mitään kenenkään nurkkien omistajuussuhteista, voihan se olla että asunnon pääomistaja onkin tämä nainen, joka jättäjänä on solidaarisuuttaan antanut toisen asua luonaan kunnes mies saa asiansa järjestettyä. Edelleen, varsinainen parisuhde on jo päättynyt, nainen jatkaa elämäänsä, miehelle se nyt vaan ei käy.

    Tuhkala
    Susikoski
    Viestit: 43
    Liittynyt: To Heinä 01, 2021 12:33 am

    Re: Vaimo jätti puhelimen yöksi sängyn viereen - avio­mies kertoi lukeneensa viestit

    Viesti Kirjoittaja Tuhkala »

    TuskaistaTietoa kirjoitti:
    To Heinä 01, 2021 5:03 pm
    Ja mennyt tämän jälkeen nukkumaan aviomiehensä asunnolle? Eikö uusi mies ole tarjonnut ylläpitoa?
    Tiedät asunnon olevan miehen? Suomessa naisilla on oikeus omistaa esim. maata ja kiinteistöä.

    Vastaa Viestiin