Päihteet ja käyttäjät

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kuinka moni käyttää päihteitä?

Nikotiini (tupakka)
39
29%
Heroiini
3
2%
Kokaiini
2
1%
Alkoholi
42
31%
Kofeiini
23
17%
Kannabis
15
11%
En käytä mitään edellämainituista
10
7%
 
Ääniä yhteensä: 134

Annie W
Harjunpää
Viestit: 325
Liittynyt: Pe Loka 12, 2007 5:58 pm

Viesti Kirjoittaja Annie W »

Mun päihteet: Olen nikotinisti ja kofeinisti (pakko saada joka päivä).
Kaljaa otan harvakseltaan, joko yhden silloin tällöin ja/tai pari kertaa vuodessa reilusti.
Misery is almost always the result of thinking.
A.Keskin
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 8:30 pm
Paikkakunta: Ulkomaat

Viesti Kirjoittaja A.Keskin »

Mulla on pahanlaatunen addiktio kahviin ja tupakkaan,10 kuppia ja kaks askia paivassa..ilman niita en pysy hengissa. Alkomahoolia harvakseltaan,kolmen kuukauden valein armoton kanni.
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Kahvia aamukäynnistykseen ja päiväpiristykseen, alkoholia saunaoluena tai -siiderinä ja tietysti joskus juhlatuulella ja yömyssynä stressiin. Tupakkaa en ole polttanut sitten teinivuosien.

Synnytyksissä oli kiva saada pää sekaisin ilokaasusta. :wink:
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Primavera kirjoitti:Synnytyksissä oli kiva saada pää sekaisin ilokaasusta. :wink:
Mun mielestä se oli vain ahdistavaa ja haisi pahalle. Heitin sen maskin seinään niin monta kertaa että ne uskoivat ettei sitä tarvi mulle tuputtaa.
Mulla on tosin on lievää maskikammoa, kaasunaamari ja esim. maalausmaskit aiheuttaa sellaista lievää tukalaa oloa, samoin töissä raitisilma(hitsaus)maski. Varmaan siksi ilokaasukin oli ahdistavaa; tunge nyt kauheissa tuskissa joku kumiläppä naamaasi ja hengitä pahanhajuista juttua, ei ei.
Kuulemma tuota ilokaasua jotkut käyttävät ihan huvikseen, mutta meikälle ei toimi.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

^ Voi perkele, oon aina luullut että ilokaasu tuoksuu jotenkin makealle ja olisi oikein herkullisentuoksuista imppailla siinä synnytyksen lomassa.

Kloroformin kanssa mennyt varmaan sekasin. Hitto. Vihaan pahanhajuisia juttuja :D
Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

joey kirjoitti:^ Voi perkele, oon aina luullut että ilokaasu tuoksuu jotenkin makealle ja olisi oikein herkullisentuoksuista imppailla siinä synnytyksen lomassa.
Muistaakseni ilokaasu ei maistunut tai haissut millekään, mutta pään sillä sai sekaisin. Karvaisempi puolisko tarkkaili monitorista supistuskäyrää ja sanoi aina mulle, milloin kannatti alkaa vetämään kaasua keuhkoihin ennakkoon. Jos liikaa otti, oksetti. Jos liian vähän, supistukset tuntui "läpi". Siis olo oli ainakin mulla täysin sama, kuin olisi ollut päissään. Jos otti liikaa, oli ympäripäissään. :wink:

Kaikille se ei toimi, mulle toimi jopa liian hyvin. Oli ainoa apuväline esikoisen synnytyksessä.
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Kahvia ja tupakkaa.. Addiktio.
Alkoholi joskus kyllä ja se riittää tällä hetkellä sekoittamaan pään, joten ei huumeille.. Onhan tuo jo nähty mihin ne vie :?
Torakkatar
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja Torakkatar »

Kahvi, alkoholi ja nikotiini, niillä mennään. Kahvin ja tupakan kanssa sais vähän hillitä itseään. :)

Kannabis ollut kuvioissa aikoja sitten, mutta mulla ei ole mitään mielenkiintoa sekoittaa päätäni yhtään enempää, kuin se valmiiksi on ja lain mukaan sallittu :wink:
cicero
Michael Knight
Viestit: 4160
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 2:40 pm
Paikkakunta: ulkomaat

Viesti Kirjoittaja cicero »

onhan siinä ilokaasussa sellainen "makea" sivumaku...vaikea kuvailla mutta ihanaa ainettahan se on :D joskus kun on ollut kunnon darra aamulla niin on miettinyt että lähtiskö synnärille vähän haukkaamaan sitä ilokaasua...mahtaiskohan toimia????

en tupakoi mutta kahvia juon aamulla pakosti...karkkia syön ihan tuhottomasti...päivittäin ja runsaasti......
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Kumma ettei tuo heroiininkäyttäjä ole sen kummemmin kertonut tunnoistaan :D
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Mulla meni ilokaasu kummasti päähän, siis pyörrytti ja oksetti. Se ei sopinut mulle, tuli sellainen leijuva olo. Mies tykkäs enemmän kun synnytyslaitoksella kokeili (mun kehotuksesta tietysti :D)
Nothing is quite what it seems
Rousku
Jane Marple
Viestit: 1095
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 11:29 pm

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kofeiinia ja alkoholia kuluu. Kofeiinista olen muutaman kerran koettanut päästä eroon, onnistumatta. Kauhea riippuvuus! Alkoholia käytän epäkansallisesti tissutellen ja jokseenkin päivittäin. Siitä tulee hyväntuulinen, keskittynyt ja tuottelias olo. Käyttäisin enemmänkin, jos kroppa kestäisi.

Pamit on turhaa tavaraa, ei tunnu missään. Psykedeelit ei kiinnosta, maailma on tarpeeksi värikäs ja hullu ilmankin. Opiaateista kerran vahingossa kokemus, taisin saada vain sivuvaikutukset, ei mitään kivaa, ei tarvetta toistaa. Onneksi en ole nikotiinikoukussa. Amfetamiinia voisin mielenkiinnosta kokeilla, mutta ei niin paljon kiinnosta että näkisin hankkimisen vaivan.
susse
Poliisikoira Rex
Viestit: 255
Liittynyt: La Marras 10, 2007 5:04 pm
Paikkakunta: turku

Viesti Kirjoittaja susse »

kahvi on ainut addiktio.tupakkaakaan ei mene ku seurassa.alkoa normaalisti/aika harvoin.huumeita vihaan koska lähipiiri niistä niin paljon kärsinyt.ja mulle on siis aivan turha puhua mistään huumeitten vaarattomuudesta.surullisinta on ehkä se kun nuorella ihmisellä menee pää piloille,psykoosit ja muut.sillon on parempi kuolla kuin olla potilas loppuikänsä ja kärsiä hirveistä pelkotiloista.
Tilda
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Ke Huhti 02, 2008 2:37 pm
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tilda »

kahvin suurkuluttaja ja tupakoitsija..alkoholiakin käytän viikottain..
Hunajavohveli
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: To Maalis 20, 2008 1:15 pm
Paikkakunta: Käpälämäki

Viesti Kirjoittaja Hunajavohveli »

Kofeiinin ja alkoholin tunnustan paheikseni. Kahvia kuluu välillä turhan paljon töissä ollessa, kotona tulee keiteltyä teetä.
"Inside me I'm screaming, nobody pays any attention. If I had arms, I could kill myself. If I had legs, I could run away. If I had a voice, I could talk and be some kind of company for myself. I could yell for help, but nobody would help me."
Vastaa Viestiin