Janne Raninen avasi "raivoamishuoneen" Helsinkiin

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

iivili
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Ti Helmi 12, 2019 10:08 am

Re: Janne Raninen avasi "raivoamishuoneen" Helsinkiin

Viesti Kirjoittaja iivili »

Onpahan jotain laillista bisnestä murhamiehelle. Tai siis jos maksaa verot jne., niin on laillista. Ja miksei tuolle voisi riittää Helsingissä asiakkaita, kun riittää monen muunkin maan suuressa kaupungissa. Toistaiseksi olen itse tyytynyt purkamaan turhautumia ja aggressioita hakkaamalla ja potkimalla nyrkkeilysäkkiä, juoksemalla (liian) kovaa vauhtia (kuntosaliharjoittelu ei toimi mulle aggressioiden purkamiseen, eikä muutenkaan tuo kummoisia henkisiä hyötyjä, juokseminen tuo), kuuntelemalla äärimmäisen vihaista musiikkia ja huutamalla, mutta voisin kuvitella tuommoisen materiaalin hajoittamisen pesismailallakin olevan ihan toimiva keino purkaa patoutuneita vitutuksiaan. Jos ei satuteta eläviä olentoja mitenkään ja hoidetaan bisnekset lainmukaisesti, niin ei mulla ole mitään semmoista toimintaa vastaan.
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2949
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Janne Raninen avasi "raivoamishuoneen" Helsinkiin

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Murheli kirjoitti: Su Syys 12, 2021 6:42 am
Joosua kirjoitti: To Syys 09, 2021 11:14 am
aivoriihi kirjoitti: To Syys 09, 2021 11:06 am Ovatko Ihmiset, (niin naiset kuin miehetkin] jotka saavat jonkinlaista tyydytysta /terapiaa hakkaamalla seksinukkeja tai sekalaista elektroniikkaa, terveita yhteiskunnan jasenia? Mielestani ei :oops:
Vaikea sanoa. Kyllä ns normaaleihin ihmisiin kuuluu yksilöitä joilla on vaikka minkälaisia mielitekoja.
Joo, olisi paljon parempi että hakkaisivat vaikkapa muita ihmisiä, tai öisin autoja parkkipaikoilla. Vakavasti sanottuna, jos joku haluaa omilla rahoillaan maksaa elottomien esineiden hakkaamisesta, mitä se muille kuuluu, ja miksi se yleensäkin häiritsee muita? Varmasti voisi paljon pahempaakin tehdä? Vai onko tässä taustalla se sama, "koska minä en tee niin, niin muutkaan eivät saa niin tehdä-ajattelu"?
Toki on parempi että purkaa aggressiota raivoomossa hajottamalla jotain joka on hajotettavaksi tarkoitettukin, eikä pura aggressiota ihmisiä hakkaamalla. Ihmiset eivät useimmiten ole hakattavaksi tarkoitettu.
Seksinuket taas ovat tarkoitettu seksin harrastamiseen, eivät hajottamista varten. Jos hakkaa seksinuken rikki, on se varsin samanlainen teko käytännössä kuin auton hakkaaminen rikki parkkipaikalla.

Itse ajattelen yleisesti ihmisten tekemisistä niin että jos joku toiminta tai tekeminen ei ole selvästi laitonta eikä tuota muille vaaraa, isompaa haittaa tai häiriötä niin sen kuin tekevät. Ei se minulta pois ole. Se, onko jossain järkeä tai ei, onkin sitten jo ihan toinen asia.
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2006
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Janne Raninen avasi "raivoamishuoneen" Helsinkiin

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Ne seksinuketkin joutuu kaiken järjen mukaan maksamaan, jos ne nyrkittää rikki. Ja jos siitä ei veloiteta, niin on kyllä huonosti suunniteltu business. Ja itse näkisin parempana hakata nukkea sekin yhteydessä, kuin siihen vastahakoisesti suhtautuvaa elollista partneria. Ja toki jos alkaa pohtia erilaisten tekemisten järkevyyttä, niin löytyy monia muitakin asioita, joissa en näe tolkkua, kuin esineiden rikkomisesta maksaminen. Mutta jos jollakin sellaiseen on varaa, ja tahtoa, niin siitä vain minun puolestani. Ja se kyllä on todella hienoa, jos Raninen pääsee tällä tavalla rikoksista irti, niin aina vain hienompaa. Aivan hyvin olisi voinut toimia samoin kuin esim Eikka, eli liivit päälle ja uutta rikosta kehiin
Voi voi, kun päättyi elämän koi
SatuSetä
Harjunpää
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Loka 29, 2018 6:35 pm

Re: Janne Raninen avasi "raivoamishuoneen" Helsinkiin

Viesti Kirjoittaja SatuSetä »

https://www.instagram.com/p/CXCM5sUtB6i/
janneraninen
Olipa taas erikoinen päivä 😀 Eka @helsinginsanomat jutussa yhtenä haastateltavana mm gangstarapin suunnasta 👊 Sitten rakkaani @mercedesvirallinen ❤️ avecina @inamikkola kirjajulkkarissa (Onnittelut uudesta kirjasta 🙌), jossa juhlimassa oli myös suomen pääministeri @sannamarin 🥂 En olisi heti uskonut tätä jos joku olisi vuosi sitten tämän sanonut 😀 #bookrelease #valtakirjani #primeminister #freedom #party #herewego #whatsnext
Linkin takaa kiva yhteiskuva Ranisesta ja nykyisestä pääministeristämme.
Vastaa Viestiin