Päivän Naurut

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Tapani.T
Alokas
Viestit: 7
Liittynyt: La Heinä 18, 2009 2:14 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Tapani.T »

Täältä osoitteesta löytyy hauskoja asennepaitoja... tähänkin sivustoon liittyen. Linkitän muutamia omia suosikkeja. http://www.pahis.fi/product/650/kirkonpolttaja
http://www.pahis.fi/product/2485/vinetto
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Toi on paha. Ja mehän emme koskaan ole ilkeitä rakkaalle naapurille, emmehän? :roll: :D
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Yavanna kirjoitti:Toi on paha. Ja mehän emme koskaan ole ilkeitä rakkaalle naapurille, emmehän? :roll: :D
Emme sen enempää, kuin länsinaapurimmekaan... :D
Ruotsalainen mediahan julkaisi kuvia Suomen "lohdutus mitallista", joka oli kasattu lakritsinauhasta ja ananaksesta Torinon jälkeen.
Hieno tunteisia nuo Ruotsalaiset. Saavat nyt mitä tilasivat! Toivottavasti Suomi voittaa kultaa, niin voidaan nauraa Ruotsalaisille seuraavat 10v. asiasta.
Lisäksi Ruotsalaiset taktikoi viime olympialaisissa niin, että hävisivät yhden matsin tahallaan, että saavat helpomman vastustajan välieriin jne... Reilua.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Avatar
Yavanna
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 1:16 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Yavanna »

Hmm... Nyt alkoi jostakin syystä soida päässä kappale Den Glider in Suomi-Ruoti 95 jollon Suomi voitti. :D :mrgreen:
Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Clyde »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010022 ... 0_uu.shtml
Poliisi taltutti vaimoaan kananmunilla heitelleen

:lol: Nää otsikot on joskus hassuja
Nanika ga tooku matteiru to
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Clyde kirjoitti: :lol: Nää otsikot on joskus hassuja
No on ja ei paljoa paremmin lähde itse juttukaan...
Vaimonsa asuntoon tunkeutuneella ex-miehellä
Vaimonsa ex-mies tunkeutui... Kertoo kaiken. Ja miten voi olla "vaimo" sekä "ex-mies" samassa lauseessa?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

MissHolmes kirjoitti:Bodomilainen ruletti:

laitetaan telttaa neljä tyyppiä, suljetaan vetoketju ja neljä ''sekoittuvat'' ympäri telttaa.
Viidennelle annetaan mora ja kivi ja kolme iskua molemmilla.
Väistely sallittu.
:lol: Tää oli oikeasti hyvä! :D Paitsi, että - Eikös sinne telttaan menijöitä pitäis olla kolme ja neljännelle annetaan mora ja kivi? :wink:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kuva
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
SharQ
Hetty Wainthropp
Viestit: 454
Liittynyt: Su Heinä 26, 2009 7:11 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja SharQ »

Siirretäänpä tämä tuolta Lautiksesta tänne...
Mike Manner kirjoitti:Ylläpidon lemmikki nro.1 ja nuorison villihtijä.
Juuripa niin, nuorison villitsijä numero 1 :) Tuli niin mieleen Tabun kyläkäräjät... Sen lisäks, että nuorison villitsijä numeron 1, niin samalla oot pannu meijän Annellii ja polttanu vielä sen naapurin liiterinki :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=kaBmRrw2Nok
-Huominen on haaveita, tämä päivä realismia ja eilinen... no, se meni jo...-
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

SharQ kirjoitti:Siirretäänpä tämä tuolta Lautiksesta tänne...
Mike Manner kirjoitti:Ylläpidon lemmikki nro.1 ja nuorison villihtijä.
Juuripa niin, nuorison villitsijä numero 1 :) Tuli niin mieleen Tabun kyläkäräjät... Sen lisäks, että nuorison villitsijä numeron 1, niin samalla oot pannu meijän Annellii ja polttanu vielä sen naapurin liiterinki :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=kaBmRrw2Nok
:mrgreen: :D
Toi "kyläkäräjät" on kyllä legenda...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Re: rakkaus

Viesti Kirjoittaja VoDKa päivämäärä La Helmi 27, 2010 11:09 am
Rakkaus on sitä, että on 60 vuotta naimisissa, eikä oksenna kertaakaan.
:D :D :D
Nothing is quite what it seems
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja kaia »

Viisivuotiaan käsikirjoitukseen perustuva eeppinen tarina:

Axe Cop

http://www.youtube.com/watch?v=4ZquaoUMfIc
kaia
Neuvoja-Jack
Viestit: 583
Liittynyt: La Helmi 07, 2009 8:27 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja kaia »

Celeste
Poliisikoira Rex
Viestit: 264
Liittynyt: Ma Loka 19, 2009 10:47 pm

Re: Päivän Naurut

Viesti Kirjoittaja Celeste »

Varsin arvokas lihanpala. :mrgreen:

Miesten jalkojen välissä roikkuvan, epämääräisen ruumiinosan hinta on selvitetty ja arvokkaaksi havaittu. Pääosan ajasta toimettomana riippuva hassunkurisen näköinen uloke on uusimpien tutkimusten mukaan kultaakin kalliimpi. Palkkaeroselvityksessä on käynyt ilmi, että työmarkkinoiden "munalisä" on 10%. Tämän on selvittänyt tohtori Juhana Vartiainen. Kymmenys on reilut 2000 euroa keskimääräisestä vuosiansioista.
Keskimääräisen suomalaisen työikä on 35 vuotta, joten miehisen roikottimen arvoksi tulee kaikkinensa n. 70 000 euroa. Kilohinta on miljoonan euron verran.
kallooni on pultattu tahto,
se tahtoo häpeästä ylpeyteen.
Olen luovuttanut ainakin puoli kertaa,
eikä sitä edes puoliksi lasketa.
Lukittu