Video: Järkyttävä sotku McDonald’sissa

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Conan
Harjunpää
Viestit: 349
Liittynyt: To Elo 11, 2011 4:08 pm

Re: Video: Järkyttävä sotku McDonald’sissa

Viesti Kirjoittaja Conan »

Solttuetsivä kirjoitti: Su Touko 08, 2022 1:12 am Minä en ainakaan missään paikassa vie roskia itse jos olen maksanut ostokseni/ruokani.

Perkele ! Se on ruokapaikan ja työnanatajan homma hankkia ne roskien ja pöytien siivoojat, ei sitä voi ulkoistaa
maksaville asiakkalille.

Sitten vien jossain pikaruokapaikassa itse roskat jos on kaksi eri hintaa ostoksilla ja saan tavallaan palkkion siitä kun siivoan ravintolassa.
- hinta siitä etten siivoa ravintolan puolesta
- halvempi hinta kun siivoan ravintolan pöytiä
Ollaanpas sitä nyt isoa herraa kun ei roskiaan jaksa viedä.

Kyse on pikaruokalasta, jossa konseptiin kuuluu, että roskat viedään pois.

Hauskaa kun nää persaukiset aina möyhöö tosta ja seuraavaksi itketään bensan hinnasta. Eikä ikinä ole oikeassa ravintolassa käytykään.

Istuuko ne siellä pöydässä ja odottaa, että tarjoilija tulee ottamaan tilauksen. Pitäishän senkin kuulua hintaan. Ja kankaiset käsipyyhkeet.
Suomalainen sosialismi ruokkii valkoroskan syntymistä ja siten luo väkivaltaa. Valtio on arvokas, veronmaksaja ei. Henki- ja omaisuusrikoksilla ei ole merkitystä. Rikoksilla valtiota vastaan on (talous/huume). Uhri ja omaiset eivät saa oikeutta.
Solttuetsivä
Axel Foley
Viestit: 2457
Liittynyt: La Maalis 19, 2016 1:22 pm

Re: Video: Järkyttävä sotku McDonald’sissa

Viesti Kirjoittaja Solttuetsivä »

Mitä seuraavaksi.
- Sillä aikaa kun odotat tilaustasi niin tässä olisi moppi ja sanko. Luuttua lattiat odotellessasi
- Tässä ainekset, paista itse pihvisi hampurilaiseen tuolla keittiössä
Vastaa Viestiin