Homoseksuaalisuus

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Onko homous sinun mielestäsi hyväksyttävää

Kyllä
125
83%
Ei
14
9%
En voi sietää hinttejä
11
7%
 
Ääniä yhteensä: 150

rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Niin, miksi ihmisen joka on täysin hetero täytyy edes vaivata päätään miettimällä miten rumaa homoseksi on ja miten ällöjä on kaks suutelevaa naista on. Jos ei satu ulkonäkö miellyttämään.
Jos minua ei joku asia kovin kiinnosta en edes mieti sitä välttämättä. Miksi sitten ne ihmiset jotka ovat täysin heteroita niin jaksavat edes välittää? Vai kiinnostaako sittenkin...
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

"Meillä lääke on,
mikstuura verraton,
Se homon parantaa,
ja halun sammuttaa,
Lyijy-Burana on,
ysimilli-verraton"
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Mata Hari
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:06 pm

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

kyllähän sitä tietysti komeissa homomiehissä menee monta metriä hyvää munaa ihan hukkaan. :wink:
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Miks tuolla ei ole vaihtoehtona esim. "Ei kiinnosta pätkääkään. Kunhan he antavat minun olla rauhassa, niin minä annan heidän olla rauhassa."
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Huomasin, että olette aika epäsuvaitsevia. Munusta se on aivan samaa, kenen kanssa haluaa harrasta seksiä- tärkein on, minkänläinen on ihminen. Ei kä ratkaise, mitä hänellä on jalkojen välillä, mutta mitä ajattelee. Voi olla, että on väärässä ruumiissa. Esim. on naisvartalo, mutta miehen ajattelu, ja tuntee itseensä pojaksi. Tai päin vastoin.
Itse en tykä perinteisista sukupuoli-rooleista, mies-nainen.
Pitää vain olla oma itseensä.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mun puolesta saa homot tehdä mitä huvittaa, eikä niitä suutelevia homopariskuntia paljon kylillä yleensäkään näy. Kai jokaisella on oikeus olla mitä on. Jos itse olisin homo, olisi raskasta jos kaikki ihmiset tuomitsisivat ja olisivat kimpussa. Homouttaan korostavat ja neitimäiset homot ovat kyllä rasittavia, mutta eipä ole sellaisia tuttavapiirissä.
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Mun puolesta saa homot tehdä mitä huvittaa, eikä niitä suutelevia homopariskuntia paljon kylillä yleensäkään näy.

Se nyt vielä puuttuisi että pitäisi katsella ja suvaita suutelevia homopariskuntia, kun heteropariskuntienkin suutelun näkeminen ällöttää. Minusta kenen tahansa, oli hetero tai homo, pitäisi käyttäytyä ja pitää tunteenilmaisunsa poissa muita rasittamasta.
Nothing is quite what it seems
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

En tiedä vietänkö liikaa aikaa kotona neljän seinän sisällä vai kiinnitänkö liian vähän huomiota ympärilläni oleviin ihmisiin, mutta en ole eläessäni nähnyt yhtään julkihomostelevaa paria (saatika sitten niin paljon että olisin osannut häiriintyä siitä). Sen vuoksi en koe että minun pitäisi olla mitään 'mieltä' homoista sen paremmin, kuin hekään ovat minusta.
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
etsijä
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 4:50 pm
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja etsijä »

Olen samoilla linjoilla kuin Mike Manner. Ei kiinnosta onko joku homo vai ei. Mua kiinnostaa ihmisissä ihan muut jutut kuin niiden seksuaalinen suuntautuminen.
raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

Milloinkahan joku vetää ässän hihasta ja sanoo, että Luonto teki miehistä homo-/biseksuaaleja, koska miehen g-piste sijaitsee bakteerikolossa.
John Smith
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ke Kesä 11, 2008 7:06 pm

Viesti Kirjoittaja John Smith »

Mietinpä pitkään tätä aihetta, ja päädyin lopulta siihen tulokseen etten oikeastaan voi äänestää mitään yllämainituista vaihtoehdoista. Muistelen, että kun olin pieni, oli äiteellä tapana naureskella ja yökötellä paikkakunnalla asuvaa julkihomoparia. Varmaan tästä johtuu, että koko aihe tuntuu musta jotenkin vastenmieliseltä. Joten en voi oikeastaan sanoa - tuskin koskaan voinkaan - että se olisi musta ok. Tai voisin, mutta silloin valehtelisin. Toisaalta ymmärrän, että tämä on pelkkä tunnepohjainen asenne, jota en oikein järjellä voi perustella. Joten jätän äänestämättä. Nykyään on viisaampi yrittää kätkeä tuollaiset tuntemukset niin hyvin kuin pystyy joka tapauksessa. Eli ei mulla ole mitään homoja vastaan, ehdottomasti ei mitään - ne vaan aiheuttaa mulle puistatuksia. Sori.
"Vain fakiiri kusee tumppeja."
- Vanha viidakon sanonta
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Itse en pidä tuosta adoptio-ajatuksesta ja olen sen verran vanhanaikainen että en oikein *oikeaa* avioliittoakaan papin aamenin hyväksy... Muuten sitten ei ole mitään vastaan...heh... :D
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
suhmuri
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 11:25 pm
Paikkakunta: Syvä-Etelä

Viesti Kirjoittaja suhmuri »

Kaappihomous kunniaan! Homot eivät ehkä voi muuttaa halujansa, mutta saisivat ainakin pitää pervoutensa omana tietonaan ja jättää heterot rauhaan. Eipä silti heterojenkaan seksuaalisuutta kaivata joka paikkaan. Vituttaa kaikenlaiset runkkarit ja väärässä paikassa tissejään esittelevät nartut. :evil:
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

^Tismalleen samalla kannalla. Sanoinkin jo aiemmin että ällöttää esim. bussissa toisiaan nuolevat heterot. Ihmiset on nykyään kuvottavia. :roll:
Nothing is quite what it seems
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Viesti Kirjoittaja rimma »

Tiettyyn rajaan asti tunteitaan voi näyttää julkisella paikalla kuten pitää kädestä taikka muuta pientä. Ei kuitenkaa tarvitse nuoleskella räkä poskella tai muuta vastaavaa.
En usko että homot on yhtään sen pervompia kun heterotkaan viitaten suhmurin tekstiin. Homoista saattaa olla yhtä vastenmielistä katsoa heteroparin nuoleskelua ja hiplailua.

Liika seksuaalisuus alkaa muutenkin ärsyttää kun sillä myydään ja se herättää liikaa huomiota nykyään. Ei joka paikassa tartteis olla.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Vastaa Viestiin