Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

Ryder kirjoitti: Su Loka 15, 2023 10:58 pm - Niin kyllä ihmeellistä ettei voinut kertoa, mitä se myyjä oli sanonut.
▪︎
Hmm.? Ehkä parempi olla kertomatta julkisesti, jos aikoo vetää jutun juridiseen käsittelyyn.
Ryder
Olivia Benson
Viestit: 731
Liittynyt: To Marras 23, 2017 1:59 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Ryder »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ma Loka 16, 2023 12:24 am
Ryder kirjoitti: Su Loka 15, 2023 10:58 pm - Niin kyllä ihmeellistä ettei voinut kertoa, mitä se myyjä oli sanonut.
▪︎
Hmm.? Ehkä parempi olla kertomatta julkisesti, jos aikoo vetää jutun juridiseen käsittelyyn.
Suomi24Espoo oli kerrottu, mitä tuo kyseinen myyjä oli tuolle asiakkaalle sanonut"No jos ei nää meidän sähkösopimukset kiinnosta, niin jatka sitten vaan ihan rauhassa matkaasi sen kampurajalkasi kanssa," Eli sanasta sanaan näin ja tuo asiakas teki aivan oikein, kun teki asiasta valituksen ja otti asian esiin ilta-päivä lehdissä.
Avatar
Scarlett
Sofia Karppi
Viestit: 420
Liittynyt: La Joulu 13, 2008 10:42 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Scarlett »

Jos tuo Suomi24-juttu pitää paikkaansa, niin voi luoja! Just ja just ymmärrän, että soittaa esimiehelle, mutta ihan lehtijuttu ja rikosilmoitus...? Tämmöisellä pelleilyllä tukitaan poliisi ja kaupan päälle metelöidään iltapäivälehdessä. Semmoista se on. Öykkäreitä on aina ja kaikkialla. Jokainen meistä on saanut joskus inhottavan kommentin ja sen tullessa asiakaspalvelijalta, voi siitä toki soittaa sinne firmaan.
Järki Käteinen
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Pe Elo 21, 2020 1:31 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Järki Käteinen »

Helen on paska firma, katkaisi minulta sähköt vahingossa ( ? ) koska joku muutti samasta taloyhtiöstä pois ??
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Collie »

Scarlett kirjoitti: Ma Loka 16, 2023 10:39 pmÖykkäreitä on aina ja kaikkialla.
Öykkäri tässä tapauksessa on myyjä joka oli alkanut häiriköimään ja solvaamaan ohikulkijaa.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Kyllä se niin on että jos aletaan vammasta tekemään pilaa tai arvostelemaan en jättäis itekkään juttua siihen,ketään ei tarvitse mennä mollaamaan minkään henkilökohtaisuuden vuoksi ja vähiten jos on vamma joka näkyy selvästi.
Jos? kaikki tuo pitää paikkansa mitä on julkisuuteen kerrottu...
siiantaika
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1387
Liittynyt: Su Loka 18, 2020 6:58 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja siiantaika »

Peni kirjoitti: Su Loka 15, 2023 5:26 pm Mistä ne saa sinun puhelinnumeron? Luuletko että ne keksii päästä numeroja joihin soittelee? Ei keksi.

Olet jossain palvelussa,omassa neroudessasi,ruksannut kohdan "puhelinnumeroa saa käyttää telemarkkinointiin",koska minulle ei ole ikinä soiteltu vaikka ihan julkinen numerokin on. Voi olla että olet antanu luvan vaikka kaupungin vuokra-asunto toimistolle että saa soitella,ihan vaikka muutenki vaan.Antaa tulla vaan.

No,joskus sitä sitten saattaa alkaa tulemaan.

Sinun numero voidaan vaikkapa myydä toiselle firmalle,olethan halukas ottamaan vastaan telemarkkinointia,sulle saa soitella ja tekstata mielinmäärin.
Itsehän sinä vastasit omaan kysymykseesi: firmat myyvät numeroita toisilleen ja häiriköivät sen jälkeen pyytämättä ja ilman mitään suostumusta. Tietysti jos elät digipimennossa jossain kiven alla, eikä sinulla ole mm. sähkösopimusta, nettiyhteyttä eikä pankkitiliä, niin saatat juuri ja juuri välttyä puhelinmyyjien huomiolta... Paitsi jos puhelinnumerosi on joskus aiemmin kuulunut toiselle henkilölle ja se on listoilla sitä kautta.

Itse olen aikanaan lisännyt numeroni sille jollekin kieltolistalle netti-ilmoituksella ja hyvin vaikutti toimivan. Kielto vanheni ymmärtääkseni muutamassa vuodessa mutta soittojen määrä ei juurikaan lisääntynyt.
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

Ryder kirjoitti: Ma Loka 16, 2023 9:15 am
Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ma Loka 16, 2023 12:24 am
Ryder kirjoitti: Su Loka 15, 2023 10:58 pm - Niin kyllä ihmeellistä ettei voinut kertoa, mitä se myyjä oli sanonut.
▪︎
Hmm.? Ehkä parempi olla kertomatta julkisesti, jos aikoo vetää jutun juridiseen käsittelyyn.
Suomi24Espoo oli kerrottu, mitä tuo kyseinen myyjä oli tuolle asiakkaalle sanonut"No jos ei nää meidän sähkösopimukset kiinnosta, niin jatka sitten vaan ihan rauhassa matkaasi sen kampurajalkasi kanssa," Eli sanasta sanaan näin ja tuo asiakas teki aivan oikein, kun teki asiasta valituksen ja otti asian esiin ilta-päivä lehdissä.
▪︎
Aha.? Ihmeen hyvät hermot oli tuolla pilkan kohteella, lapsuudestaan asti rammalla miehellä, ettei jo läväyttänyt vitsiniekkaa kepillä ohimoon. :?
Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

Birch Tree Headland kirjoitti: La Loka 14, 2023 5:30 pm Ko. myyjästä saisi muutamankin artikkelin tehtyä aikaisemmista duuneista. Ei muuta kuin hakemusta sarjapaiskaajan firmaan, jos se nyt vielä on pystyssä 8)
Täällä ohitetaan nyt potentiaalinen tietäjä ja sen sijaan länkytetään turhia.

Kerro lisää, kiitos 8)

P.s. Itse en kyllä katsoisi tuollaista, että kauppareissuani häiriköivä myyjä alkaisi vielä solvaamaan ja hyvinkin voisin valittaa kyseistä paikkaa hallinnoivalle. Ei olisi minun asiani ruveta chattailemaan tai jonottamaan puhelimessa ilmoittaakseni Helenille heidän paikasta työntekijästään, kun kauppakeskuksessa on luultavasti kaikkien alueellaan toimivien yritysten yhteyshenkilöiden nimet ja puhelinnumerot ihan siinä hollilla ja kauppakeskusten henkilökunta on lisäksi siellä töissä ja heidän kuukausipalkkansa juoksee koko ajan. Infoon tai vartijoille menisin sanomaan ja jättäisin puhelinnumeroni ja sitten takaisin radalle.
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

siiantaika kirjoitti: Ti Loka 17, 2023 5:36 am
Itse olen aikanaan lisännyt numeroni sille jollekin kieltolistalle netti-ilmoituksella ja hyvin vaikutti toimivan. Kielto vanheni ymmärtääkseni muutamassa vuodessa mutta soittojen määrä ei juurikaan lisääntynyt.

Mulla oli myös kiinteän telefoonin numero vastaavanlaisella listalla. Nykyään jos jonkun firman hanslankari soittaa, vastaan vain: "Sori, mulla on just ruoka hellalla.. klikk". Tosin jotkut muut bussissa saattavat ihmetellä, mutta jos joku jää möllöttämään, niin sillehän voi vihjaista "Oli puhelinmyyjä". Ei oo kyllä tarvinnut. :D
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Collie »

Yrjö Yrjönsuuri kirjoitti: Ke Loka 18, 2023 12:31 am
siiantaika kirjoitti: Ti Loka 17, 2023 5:36 am
Itse olen aikanaan lisännyt numeroni sille jollekin kieltolistalle netti-ilmoituksella ja hyvin vaikutti toimivan. Kielto vanheni ymmärtääkseni muutamassa vuodessa mutta soittojen määrä ei juurikaan lisääntynyt.

Mulla oli myös kiinteän telefoonin numero vastaavanlaisella listalla. Nykyään jos jonkun firman hanslankari soittaa, vastaan vain: "Sori, mulla on just ruoka hellalla.. klikk". Tosin jotkut muut bussissa saattavat ihmetellä, mutta jos joku jää möllöttämään, niin sillehän voi vihjaista "Oli puhelinmyyjä". Ei oo kyllä tarvinnut. :D

Hyvä keino telefoonarihanslankareiden karkottamiseen on kysyä, että lähettävät tarjoussopimusehdotuksen postissa kirjallisesti jotta siihen ja ehtoihin voi ensin perehtyä ennen sopimuksen allekirjoittamista. Tässä vaiheessa suurin osa myyjäkoirista luovuttaa. Sattumoisin tämä on muuten nyt tulossa myös lainsäädäntöön. 'Huippunopean' 5G nettiyhteyden myyjät voi karkottaa kun kysyy mikä se teidän taattu miniminopeus onkaan, jolloin joutuvat lopulta myöntämään että se voikin olla hitaimmillaan ihan yhtä hidas kuin se ikivanha 2G koska miniminopeutta ei ole kännykkäliittymissä.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Syskon S
Jane Marple
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe Touko 08, 2015 9:45 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Syskon S »

Minä en ymmärrä, miksi ihmeessä ihmiset keksivät syitä ja tekosyitä, miksi eivät voi puhua puhelinmyyjän kanssa tai jos puhuvat, sille, miksi eivät tilaa :shock: Ette te ole mitään velkaa heille, edes sitä selitystä, päin vastoin he tuhlaavat teidän aikaanne! Itse sanon "Kiitos ei" ja suljen puhelimen, kun kuulen, mikä yritys siellä on. Yhdestä lehdestä ja puhelinliittymästä otan puhelintarjouksen vastaan ja heille voin sanoa, etten pysty nyt puhumaan, jos tilanne on huono ja he soittavat sitten uudestaan parin päivän sisällä. Jos puhelinmyyjälle valehtelee, että ei nyt ehdi puhumaan, niin totta kai hän soittaa uudestaan metsästäen sitä asiakkaan hyvää hetkeä ja tuossa suttaantuu turhaan kummankin aikaa, kun vaihtoehtona olisi sanoa, ettei kiinnosta.
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

Syskon S kirjoitti: To Loka 19, 2023 12:17 am . . Jos puhelinmyyjälle valehtelee, että ei nyt ehdi puhumaan, niin totta kai hän soittaa uudestaan. . .

No, eipä soita sama. Jos sanon että "sapuskat nyt tulella.. ja klikk", niin eipä ole soittanut. Kuukauden päästä voi joku soittaa ihan toisesta putiikista, ja silloinkin "oon just syömässä". Jos sanon että "ei kiinnosta", niin taas joku soittaa ens kuussa, ja taas jostain toisesta lafkasta. Ihan sama mitä niille sanoo. Ei haittaa mua vaikka soittaa. Jostain syystä lehtimyyjät, edes HS, ei mulle soita.
Yrjö Yrjönsuuri
Rico Tubbs
Viestit: 1213
Liittynyt: Pe Elo 04, 2023 10:05 am

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Yrjö Yrjönsuuri »

Collie kirjoitti: Ke Loka 18, 2023 12:56 am
Hyvä keino telefoonarihanslankareiden karkottamiseen on kysyä, että lähettävät tarjoussopimusehdotuksen postissa kirjallisesti...

No joo... kivahan niille olis vähän antaa runtua, mut enpä tiedä.. kun ei oikein jaksa niihin tuhlata happea.
Jannes
Hetty Wainthropp
Viestit: 468
Liittynyt: La Heinä 23, 2016 3:22 pm

Re: Helenin myyjä käyttäytyi kauppakeskuksessa epäasiallisesti – Työvuoro keskeytettiin

Viesti Kirjoittaja Jannes »

Onhan se kivaa kun on puhelinmyyjiä, saa toivotella narunjatkoa ja kevyitä multia.
Vastaa Viestiin