Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Johanilla ja Cheryllillä on mielestäni eroavaa käytös heilastelun suhteen sikäli, että Johan näyttää pusuttelevan ikäänkuin sen pusuttelun takia. Hän ei myöskään "anna ymmärtää", ei ripustaudu ja hylkää sitten, ei näytä kokeilevan vaikutusvaltaansa, eikä aseta pusuttelukumppaneita kilpailevaan asemaan. Juuri tuollainen toiminta ainakin minua ärsyttää C:ssa, kun hän nyt kuitenkaan ei ole iältään enää teini.

Andreas sanoi eilisessä lähetyksessä jotenkin näin: "Cheryllin huono itsetunto oli todellinen yllätys."
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Juliet Jonesilta hyvää pohdintaa. Eihän Cheryllkään mitään elämänpituista rakkaustarinaa kenellekään ole tuolla luvannut, mutta Johan antaa kyllä selkeästi kuvan siitä, että tämä on peliä ja tekee virityksiä joka suuntaan. Johan on pienempi paha kuitenkin kuin Cheryll, joka yrittää vaikuttaa viattomalta, mutta kuitenkin käyttäytyy hyväksikäyttävästi miehiä kohtaan. Johan on kiinnostunut lihasta, kun Cheryll tuntuu vievän sydämenkin ja pistää miehen mielen paskaksi :D
Paavo Arhinmäki on äijä!
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Jahas. Ensi sunnuntaina siis tapahtuu taas jotain odottamatonta. Liittyisikö siihen, että eilenhän netissä pyöri se ilmainen pokeriturnaus ja voittaja pääsee BB-talon sviittiin yhden kaverinsa kanssa. Tuoko on se jymy-yllätys? Jos on, olen pettynyt. Menisipä vanhoja, edellisten kausien asukkaita taloon, tulisi jotain actionia. Riitta, Kaki, Olli, Niko, Kadi jne.. Olis loistavaa. Alkaa olla kohta niin tylsä BB, ettei jaksa katsoa. Miten ihmeessä hakijoista onkin valittu kaikista tylsimmät ihmiset taloon?
Ghostface Killah
Lauri Hanhivaara
Viestit: 125
Liittynyt: Ke Helmi 27, 2008 10:30 am

Viesti Kirjoittaja Ghostface Killah »

Aariel kirjoitti:Alkaa olla kohta niin tylsä BB, ettei jaksa katsoa. Miten ihmeessä hakijoista onkin valittu kaikista tylsimmät ihmiset taloon?
Kuitenkin tämä kausi on ollut katsotuin kausi. Viikkotehtäviin voisi tuotanto hiukan panostaa.. on olleet aikas tylsiä.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Seitsemäntenä Big Brother -talosta häädetty Andreas ymmärtää vasta nyt mitä kiusaaminen sai aikaan.

- Tulen käsittelemään tätä todella pitkään. Morkkis tuli, kun näin videopätkiä talosta. Käyttäytymiseni on järkyttävää. Ehkä mä olen sokea tai tyhmä, en tiedä, Andreas kertoo Iltalehden haastattelussa.

Mies poistui talosta ristiriitaisissa tunnelmissa. Esimerkiksi Cheryll oli asiasta helpottunut, koska joutui Andreaksen kiusaamaksi useaan otteeseen.

- Itsessäni tuli esille sellaisia luonteenpiirteitä, mitä olen aina itse kammoksunut. Tavallaan minusta tuli sen peilikuva. Se on hirvittävä shokki, henkisesti todella järkyttävää ja raskasta.

- Mikään ei ole oikeuttanut minua tekemään niin. Haluaisin pyytää kaikilta anteeksi. Se oli tahatonta henkistä väkivaltaa ja kiusaamista, Andreas sanoo.

- Big Brother talossa eläminen on täysin toinen maailma. Siellä mennään niin vahvasti tilanteen mukana. Hirvittävä lopputulos minun kannaltani.

"Miesten kanssa seksiä"

Pudotettu risteilyisäntä ehti hämmentää soppaa myös seksuaalisuuttaan koskevilla asioilla. Mennessään taloon hän ilmoitti olevansa biseksuaali, eikä menoa haittaa edes kihlasormus. Myöhemmin kävi ilmi, että näkemys oli kotona raskaana odottavalle avovaimolle lievähkö yllätys.

- Mielestäni kerroin siitä hänelle ennen taloon lähtöä. Hän on hirveän vapaamielinen ja puolisollani on paljon biseksuaaleja ystävinä.

- Se on mulle ihan normaalia, osa minua. Olen biseksuaali ja voin harrastaa seksiä miesten kanssa, mutta en seurustella. Minulla ei ole rakkaudenkiintymystä miehiin. Toki jos olen ollut pitkään selibaatissa ja mulle tarjoutuisi mahdollisuus, niin totta kai harrastaisin seksiä miestenkin kanssa. Ei se ole iljettävää.

Andreas myöntää, että hän oli kiinnostunut talossa useammastakin asukkaasta, varsinkin Johanista.

"Pidennetyt polttarit"

Tuleva isä sanoo, että tieto avopuolison raskaudesta sai hänet miettimään poistumista talosta.

- Mietin sitä useaan kertaan. Mutta nyt oli mahdollisuus voittaa rahaa. Minulle se oli viimeinen mahdollisuus viettää vapaata poikamieselämää, sellaiset pidennetyt polttarit, Andreas filosofoi.

Andreas palaa arkeen pelonsekaisin tuntein. Samalla hän tunnustaa, että selvitettävää on paljon.

- Menen takaisin töihin laivalle risteilyisännäksi. En tiedä miten ihmiset siellä suhtautuu. Se pelottaa tosi paljon.

- Haluan myös tietää miten perhe on nämä asiat kokenut. Siellä pitää selvittää tätä kanssa ja katsoa, että lähipiiri on kunnossa. On järkytys huomata täällä ulkomaailmassa mitä olen saanut aikaan.

http://www.iltalehti.fi/bigbrother/2008 ... 8_bb.shtml

Itse täytyy sanoa, etten ihan usko miehen vilpittömyyteen tuossa pahoillaanolossa jne. Ehkä tavoitteena on antaa vähän sympaattisempaa kuvaa, jotta työtarjouksia tv:stä tulisi enemmän. Toki eihän ilkeiden paskiastenkaan huono menestys ole taattu. Martina oli perseestä viime vuonna talossa, mutta kyllä juorulehdistö hänet lööpeissä ja leivässä pitää.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Bambinos
Agentti Scully
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 11:36 am

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Aariel kirjoitti:Jahas. Ensi sunnuntaina siis tapahtuu taas jotain odottamatonta. Liittyisikö siihen, että eilenhän netissä pyöri se ilmainen pokeriturnaus ja voittaja pääsee BB-talon sviittiin yhden kaverinsa kanssa. Tuoko on se jymy-yllätys? Jos on, olen pettynyt.
Vappu taisi käyttää sanaa ennennäkemätön.. Eli vanhoja asukkaita ei voi tulla, koska se on jo nähty. Joskus viime viikolla oli Iltalehdessä juttu "Äänestysskandaali BB talossa", eli pohdittiin sitä voiko BB kieltää kilpailijoilta heidän kansalaisoikeutensa eli äänestämisen kuntavaaleissa. Olisiko tämä ennennäkemätön asia se, että BB taloon viedään virallinen valvoja, pari äänetyskoppia, kunkin kilpailijan kotikunnan ehdokaslistat ja porukka pannaan äänestämään? :D Ennakkoäänestyshän alkaa keskiviikkona jä päättyy muistaakseni ti 21.pvä. Ens sunnuntai osuu tolle aikavälille..
Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

loneliness kirjoitti: Itse täytyy sanoa, etten ihan usko miehen vilpittömyyteen tuossa pahoillaanolossa jne. Ehkä tavoitteena on antaa vähän sympaattisempaa kuvaa, jotta työtarjouksia tv:stä tulisi enemmän. Toki eihän ilkeiden paskiastenkaan huono menestys ole taattu. Martina oli perseestä viime vuonna talossa, mutta kyllä juorulehdistö hänet lööpeissä ja leivässä pitää.
Minäkään en kyllä usko hetkeäkään, että tuo Ade olisi mitenkään pahoillaan. Itselle tulee hänestä sellainen mielikuva, että yrittää kaikin keinoin esittää mukavaa ja symppistä tyyppiä mutta todellisuus pinnan alla on kyllä jotain ihan muuta. :shock:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Maikkarin tekstikanavalla Niko puhuu romahtamisesta ja ihmettelee käytöstään. Tuntuu vähän, että tänä vuonna taloon on valittu epävakaampia ihmisiä, enkä oikein usko, että kaikki ovat hakuvaiheessa olleet rehellisiä psyykkisestä tilastaan. Siellähän käsittääkseni kysytään, onko psyykeongelmia tms...
Paavo Arhinmäki on äijä!
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Uudenmaan työsuojelupiirille on tehty tutkintapyyntö tositv-ohjelma Big Brotherista. Kirjailija Rainer Granit vaatii, että työsuojelupiiri tutkisi Big Brother -talon asukkaiden kohtelun.

Granitin mukaan BB-talon asukkaat ovat työsopimuslain tarkoittamassa työsuhteessa tuotantoyhtiöön. Heillä tulee työntekijöinä olla siis oikeus lepotaukoihin, vapaa-aikaan sekä muihin työsuhteen normaaliehtoihin.

Tutkintapyynnön mukaan televisio-ohjelmassa ei noudateta ylityösäännöksiä ja työntekijöitä kuvataan lainvastaisesti peseytymis- ja wc-tiloissa.

Granit pitää BB-taloa ihmisarvoa alentavana ja huonona esimerkkinä. Hän toivoo, että viranomaiset sulkevat sen mahdollisimman pikaisesti.

Aamulehti
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa ... sta/109568
Viimeksi muokannut Chopper, Ti Loka 14, 2008 4:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Mielestäni Suomen Big Brother voisi seurata siinä mielessä jenkkien vastaavan esimerkkiä, että suihkuun pääsee ihan rauhassa suihkukaappiin, jossa ei ole kameroita. En näe myöskään järkeä, että wc-tiloissa on kamera. Kyllä se mielenkiinto pitäisi jostain muusta saada kuin siitä, kun joku on alastomana suihkussa tai istuu paskalla (jota näytettiin Suomen beebeessä).
Paavo Arhinmäki on äijä!
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Big Brother -talosta väkivaltaisen käytöksen takia häädetty Niko syyttää riehumisestaan BB-talon uusia asukkaita, Annaa ja Kassua.

- Uusien asukkaiden tuloa ei olisi saanut tapahtua. Se oli viimeinen tikki kaikkeen pahaan olooni. Se tylsyys, mikä niistä huokui... Ei tuommoista, Niko puhisi Janne Katajan haastattelussa Big Brother Extrassa.

Viime torstaisessa välikohtauksessa Niko raivostui Mariannelle niin, että heitti tätä viinilasilla ja energiajuomatölkillä.

- Marianne kävi mun hermoille koko talossaoloajan. Silloin torstaina hän vain sattui seisomaan väärässä paikaksi. Kohteeksi olisi silloin voinut joutua kuka vain, Niko kertoi ja myönsi, että hänelle on ennenkin tapahtunut vastaavia sekoamisia humalassa.

IS
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1602220

Olisiko Nikon nyt vain aika aikuistua, eikä syyttää muita ihmisiä omasta riehumisestaan? Jos joku ihminen on tylsä, niin ei se oikeuta ketään yrittämään pahoinpitelyä. Nikon onneksi lasi tai tölkki eivät osuneet Marianneen ja tuloksena olivat vain henkiset traumat Mariannelle. Mariannekin kyllä järkyttyi ihmeen paljon kyseisestä episodista.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Missä se Harri oli ollut tän ajan?
Nerot hallitsevat kaaoksen
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Mariella kirjoitti:Missä se Harri oli ollut tän ajan?
Sairaalassa hoidossa ja pääsi kai joku aika sitten pois, mutta joutuu silti pyrähdellä sairaalassa hoidossa vähän väliä.

Voi tuota Kaisa-Reettaa. :roll: Tämä ei todellakaan johdu hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan vaan koko olemus. Phuuh.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Muistanko oikein, että Suomen beebeehen tulee ulkomailta joku asukki lähipäivinä? Lisäksi talosta lähtee ulkomaille joku. Huhu kertoo, että Johan menisi Espanjan Big brotheriin käymään?
Paavo Arhinmäki on äijä!
Solmu
Adrian Monk
Viestit: 2521
Liittynyt: Ti Heinä 22, 2008 2:19 pm

Viesti Kirjoittaja Solmu »

loneliness kirjoitti:Muistanko oikein, että Suomen beebeehen tulee ulkomailta joku asukki lähipäivinä? Lisäksi talosta lähtee ulkomaille joku. Huhu kertoo, että Johan menisi Espanjan Big brotheriin käymään?
Juu. Kansainvälinen asukasvaihto, vai mikä se hieno sanamuoto nyt olikaan. Eli suomen BB:sta lähtee yksi vaihtoon viikoksi(?) muun maan BB-taloon. Vastaavasti sieltä sitten tulee vaihtoasukas suomen taloon siksi aikaa.

Onhan noita maavaihtoehtoja peräti seitsemän, mutta tuosta Espanjasta minäkin huhuja lukenut.
Tällä hetkellä Big Brother -tuotanto on käynnissä seitsemässä maassa.

Bulgariassa on meneillään neljäs Big Brother -kausi. Israelissa on käynnissä ensimmäinen ja Afrikassa kolmas tuotantokausi.

Intiassa julkkis-BB:ssa tehdään toista tuotantokautta. Intiassa formaatin nimi on Big Boss. Sekä Kroatiassa että Kanadassa on meneillään viidennet tuotantokaudet. Kanadan Big Brother -ohjelman versio on nimeltään Loft Story.

Espanjassa on meneillään peräti kymmenes BB-kausi. Espanjassa ohjelma kulkee nimellä Gran Hermano.
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008 ... tml?733057
"Yöperho on koteloitunut"
Vastaa Viestiin