Big Brother 2008

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

BB:n sivuilla on pätkä illan lähetyksestä, missä Henna kertoo ottaneensa isoimmat mahdolliset silikonit, mutta koko ei vieläkään miellytä. Eikös hän jossain sanonut ottaneensa silikonit, kun rintoja pienennettiin...siis mitä ihmettä?

Big Brother on menossa alaspäin ja lujaa. Missä ovat ne taviskansalaiset, jotka eivät olleet pahimman luokan narsisteja? Nykyään taloon otetaan turhia julkkiksia ja sellaiseksi haluavia. Kiinnostavampaa olisi, että siellä olisi enemmän tavallisia ihmisiä ja erilaisia persoonallisuuksia. Osa sellaisia hissukoita ja tapahtumiin eri tavalla reagoivia ihmisiä. Ihmisten koko kirjo siis. Nyt tuntuu etusijalla taloon pääsyssä olevan kuuluminen seksuaaliseen vähemmistöön tai liialliset luulot itsestä. Väkivaltaan taipuvaisia ihmisiä pistetään taloon jatkuvalla syötöllä...viime kaudella Aki uhkaili 3 kertaa häntä pienempää naista ja tällä kaudella Niko hyökkäsi Mariannen kimppuun. Tämä uusi turhake Henna on pahoinpidellyt poikaystäväänsä. Hienoa BB-tiimi, hienoa.
aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

Yök. Onneks se Henna tipahtaa varmaan tänä sunnuntaina=) Talon sisällä on varmaan samat fiilarit kun ulkopuolella...Ja TOIVONMUKAAN ei pysy otsikoissa BB:n jälkeen pitkään. Kuvottaa ajatuskin jokapäiväisestä lööppisaasteesta.

Eikä muuten enään kiinnosta pätkääkään, mitä joku "BB-Minna-Niko-Cheryl" puuhaa, mutta ei oikein voi selailla lehtiä sitä näkemättä.
miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

otus kirjoitti:
- A, mä oon hyvä panee, B, mä oon hyvän näköinen siinä videossa. Mulla on hyvä ura edessä, jos se lähtee leviämään.[/u]
Kuva

Kuinka tyhmä voi ihminen oikein olla, jos tarvii kaikki Kuva -jutut kertoa julkisuuteen...

Ääliö mikä ääliö, mutta voi tätä myötähäpeän määrää...
Quis custodiet ipsos custodes?
Anna
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: To Loka 18, 2007 1:17 pm

Viesti Kirjoittaja Anna »

aamu kirjoitti:
Anna kirjoitti:Ei se Chipa mihinkään tipu. Se nyt tuo edes jotain taloon mutta toi Anna on kyllä ihan väritön/hajuton/mauton..
Sinne se vaan meni :)

Aika yllätys tosin. Että se Tuulikin osaa olla ärsyttävä, awwwhhh. En tosiaan oo viime aikoina seurannut BB:tä,mutta luoja kun nyt kuunteli sen muijan juttuja..Yööök, tyhjäpää ,teennäinen ja ärsyttävä jauhaja.
Pitiki mennä sanoon :roll:
Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Ei jaksa katsoa enää BB:tä, kun tuo vetypedoksidibimbo laitettiin taloon. Ihan äärettömän rasittava ihminen. Huomion pitäisi olla koko ajan hänessä. Hänen hiuksissaan, hänen tekotisseissään, hänen ongelmissaan ja panopuuhissaan. Kaiken kukkuraksi Henna on ruma (ja itse kuvittelee olevansa kovinkin kaunis). Onneksi laitettiin vasta tässä vaiheessa, muutoin olisi koko tuotantokausi ollut pilalla :D
Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

loneliness kirjoitti:
Tänään iltiksessä Cheryll tunnustaa tekevänsä pimeitä töitä ja kertoo saaneensa perintöä. Olisi kyllä ollut mielenkiintoista nähdä millainen pissiskämppä sillä on. Kai siellä oli paljon pinkkiä ja koruja?
Mä todella yllätyin siitä asunnosta. Ajattelin kanssa ensin,että jotain yhtä järkyttävää kuin tukiaisella. Mutta muutamaa naurettavaa yksityiskohtaa lukuunottamatta (mallinukenpäitä rivissä :lol: ja "missikisojen palkinto pokaaleja) tosi tyylikkäästi sisustettu. Värimaailma taisi olla jotain valkoista ja ruskeaa ja kultaa suurimmaksi osin. Jotain antiikkia ja afrikkalaishenkisiä koriste-esineitäkin olin sieltä bongaavinani. Vähän sellainen wannabe-miljonääri vaikutelma siitä kämpästä jäi. Ihan hyvä "halpis kopio" kuitenkin. Ei siellä noin pikaisella silmäyksellä mitään niin älyttömän arvokasta näyttänyt olevan vaikka tyylikäs olikin.


Itse asunto ollut varmaan ihan hyvän hintainen;ullakkohuoneisto hkin arvostetulla alueella ja ilmeisesti ei mikään kovin vanha talo...jos oikein ymmärsin, ja tietysti oma, säästämällä hankittu :wink:
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
tmk666
Neuvoja-Jack
Viestit: 554
Liittynyt: Pe Syys 07, 2007 9:37 pm

Viesti Kirjoittaja tmk666 »

Kai sen uuden blondin tyhjäpäisyyden huomaa jo siitäkin että ei ole tajunnut ottaa silikonia leukaan,siihen se sitä olis eka tarvinnu eikä daisareihin.
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Ei kai Cheryll missään ole sanonut että olisi asuntonsa säästämällä hankkinut?? (Vai mennyt mulla ohi...) Jossakin kuitenkin maininnut saaneensa perintöä....
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

tmk666 kirjoitti:Kai sen uuden blondin tyhjäpäisyyden huomaa jo siitäkin että ei ole tajunnut ottaa silikonia leukaan,siihen se sitä olis eka tarvinnu eikä daisareihin.
Juuri eilen mietin, että miksi ei ottanut silikonirintojen kanssa yhtä aikaa rasvaimua leuan alle. Se olisi hieman tasapainottanut profiilia, eikä varmaan olisi ollut kovin iso juttu.

Onneksi meillä on nämä kaikki tyhjäpäiset tai tekotäytteiset pikkujulkimot.. saa sentään joskus tuntea olevansa ylpeä jostakin mitä on jättänyt tekemättä :roll:
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Juliet Jones kirjoitti:
Onneksi meillä on nämä kaikki tyhjäpäiset tai tekotäytteiset pikkujulkimot.. saa sentään joskus tuntea olevansa ylpeä jostakin mitä on jättänyt tekemättä :roll:
Jep...Ainoa ohjelma, jota katsoessa (yhteensä noin 10min) olen tuntenut itseni suorastaan neroksi.
Itsetunnon kannalta ihan hyvä ohjelma. :)
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Neiti Etsivä kirjoitti: ***Mä todella yllätyin siitä asunnosta. Ajattelin kanssa ensin,että jotain yhtä järkyttävää kuin tukiaisella. Mutta muutamaa naurettavaa yksityiskohtaa lukuunottamatta***
Löyytköhän tää esittely vielä jostain netistä?
miinushka
Olivia Benson
Viestit: 700
Liittynyt: La Elo 23, 2008 1:13 am
Paikkakunta: valtatie 12. varrella

Viesti Kirjoittaja miinushka »

Tiina kirjoitti: Jep...Ainoa ohjelma, jota katsoessa (yhteensä noin 10min) olen tuntenut itseni suorastaan neroksi.
Itsetunnon kannalta ihan hyvä ohjelma. :)
Hei, mäkin tahtoisin tuntea itseni neroksi, edes hetken. Joten komppaan Lokaa ja kysyn myös, että löytyykö vielä jostain ?? :)
Quis custodiet ipsos custodes?
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

käytiin jkl:ssä paikallisessa baarissa lauantaina, oli waltari esiintymässä. bb-harrikin oli siellä. käveli coolisti jonon ohi ja selkääntaputtelijoita riitti. aika staramaista oli käytös, vähän ku ekan bb:n kathylla, mut kathy ei onneks enää huutele ja mesoa ympäri kaupunkia. joku tais tiputtaa sen jossakin vaiheessa takas maan pinnalle..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Neiti Etsivä
Frank Drebin
Viestit: 385
Liittynyt: Pe Elo 15, 2008 2:02 pm
Paikkakunta: Ihmemaassa

Viesti Kirjoittaja Neiti Etsivä »

Loka kirjoitti: Löyytköhän tää esittely vielä jostain netistä?

Noita bb extran lähetyksiä ei taida netistä jälkeenpäin näkyä.
Tuksun koti löytyy täältä. Jos jotain kiinnostaa :lol: http://www.mtv3.fi/koti2006/sisustamine ... olli.shtml
Ihminen on ainoa eläin, joka osaa pysyä ystävällisissä väleissä syötäväkseen tarkoittamiensa uhrien kanssa ennen kuin syö ne.
mareritt
Remington Steele
Viestit: 230
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2008 12:21 pm

Viesti Kirjoittaja mareritt »

miinushka kirjoitti:
Kuinka tyhmä voi ihminen oikein olla, jos tarvii kaikki Kuva -jutut kertoa julkisuuteen...

Ääliö mikä ääliö, mutta voi tätä myötähäpeän määrää...
jossain kolumnissa oli väännetty neitokaisen sukunimestä lemppari "kalunainen". Tuntui varsin osuvalta, mitä nyt valitettavasti haluamattaankin on joutunut saamaan tietoisuuteen tämän nuoren ihmisen elämästä...
Vastaa Viestiin