Johanna Tukiaisen ihmeellinen elämä

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Chopper kirjoitti:Joo :D oon joskus kuullukkin ton mut en vaan muistanu....

Jokohan tuksu on maalannut esim. asuntonsa oveen vihreän t-kirjaimen???
(täsäkin piilee blondi vitsi)
Oikeita vastauksia eli Blondii voi kusetta puh., koiraa ei :!: :)
Noh...mikäs tää T-KIRJAIN blondi vitsi on??
Silti vaihdossa yksi:Mitä Blondi sanoi avoautosta :?: :)
Child Of Scythe
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

No blondi maalasi sen vihreän t-kirjaimen oveensa kun kuuli että vihreä tee laihduttaa :lol:
eli lienee löytyy jo siis tuksun ovesta :lol:
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Chopper kirjoitti:No blondi maalasi sen vihreän t-kirjaimen oveensa kun kuuli että vihreä tee laihduttaa :lol:
eli lienee löytyy jo siis tuksun ovesta :lol:
Heh...tota blondi-läppää en ollut ennen kuullukkaan, mut lisätään seKIN tuonne HUUTONETIN=>SEKALAISET=>VITSIKETJUUN :!: :D
Mut mistäs blondi sanoi avoautosta :?: :!: :)
Child Of Scythe
Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

Ei jumalauta.
Pitääkö tämäkin ketju vetää sivuraiteille?
Laittakaa ne vitsinne sinne vitsiketjuun (tai vaihtoehtoisesti sinne toiseen paikkaan minne aurinko ei paista) ja jättäkää EDES yksi ketju raiskaamatta.
Jooko?

Kiesus...
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

Siru kirjoitti:Ei jumalauta.
Pitääkö tämäkin ketju vetää sivuraiteille?
Laittakaa ne vitsinne sinne vitsiketjuun (tai vaihtoehtoisesti sinne toiseen paikkaan minne aurinko ei paista) ja jättäkää EDES yksi ketju raiskaamatta.
Jooko?

Kiesus...
ootko blondi??
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Siru
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Ma Heinä 23, 2007 7:12 pm

Viesti Kirjoittaja Siru »

kakojootti kirjoitti:ootko blondi??
Ikävä tuottaa pettymys, mutta ihan kuule brunette olen.
Eikä se ole tässä asiassa olennaista.
Jospa pysyttäisiin aiheessa, ok?
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kuva
Avatar
PinkCatz
Harjunpää
Viestit: 338
Liittynyt: To Maalis 27, 2008 9:58 pm
Paikkakunta: Desperation

Viesti Kirjoittaja PinkCatz »

Siis OMG WTF!? noita tanssivideoita... Voiko jäykempää esiintymistä olla ja kaikki tytöt eri aikaan...

BTW, Chopper toi pätkä on helvetin hauska! :lol:
"Tits are for fucking, not for breastfeeding" -Rose West-
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

pakko kyllä sanoa ketjun avaajana, että vaikka aihe onkin kevyempi niin ne OT:t voisi tyrkätä niille kuuluviin paikkoihin. on nimittäin vittumainen lukea ketjuja, jotka ei pysy edes hiukkaakaan niihin viittaavissa aiheissa.

mutta palatakseni aiheeseen Johanna on kirvoittanut nettiin jos jonkinlaista kommentointia

http://hikipedia.info/wiki/Johanna_Tukiainen

toukokuussa neitokainen kertoi julkaisevansa elämänkerran...
Johanna Tukiainen: Elämäkerrastani ei tule paljastuskirjaa
Julkaistu: 6.5.2008 12:48

Päivitetty: 7.5.2008 08:42

helsingin sanomat


Johanna Tukiainen

Tanssija Johanna Tukiainen on kirjoittamassa omaelämäkertaa. Kirjasta ei kuitenkaan tule paljastuskirjaa, vaikka hänen ja Ilkka Kanervan välejä kirjassa käsitelläänkin.

"Kyseessä ei todellakaan ole mikään mun ja Kanervan paljastuskirja, enkä kirjoita skandaalin takia, vaikka yhteydenottoja satelikin paljon sen jälkeen. Olin pyöritellyt kirjaideaa mielessäni jo kolmisen vuotta", Tukiainen sanoo Iltalehdessä.

Johanna Tukiainen kertoo tanssiryhmänsä nettisivuilla saaneensa tavallisilta ihmisiltä paljon kannustusta teoksen kirjoittamiseen.
lisäksi ennen median julmaa riepottelua Johanna kutsui koko kansan huippujournalismia edustavan Seiskan kotiinsa jota mainostetaan näin;"Videolla nähdään niin seksipommin vaatekaappi kuin makuuhuonekin... Ja päästään ihastelemaan Tukiaisen hurjan kalliita merkkivaatteita -ja asusteita! "

sivuilla on toki maininta, että katsothan videon omalla vastuullasi, joten itse en sitä tohtinut tehdä.


http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a81 ... a+kotiini/

http://www.seiska.fi/seiskatv/_a81818/j ... e+kotinsa/
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Apua...erehdyin kattomaan pari ekaa minuuttia,sit pikakelauksella eteenpäin...

Siis en oikeesti jaksa ymmärtää miten voi sanoo "eilen" että haluaa julkisuudesta pois ja blaa blaa blaa ja seuraavassa sekunnissa jo esittelee kotiaan....
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kovasti vetoaa tää tuksuketju ihmisiä. Eikös monella suvussakin ole vastaavia wannabe-tanssityttöjä, jotka ovat hieman lihonneet ja meikkaavat tökerösti? Jos tämä olis jostain poliitikosta, niin kansa älähtäisi hyvinkin pian. Kyllä, Tuksu vaikuttaa hieman ylpeältä ja elää jossain unimaailmassa, mutta repii elantonsa siitä, mistä sattuu saamaan, eikä käsittääkseni ainakaan rikollisella polulla viihdy.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Ingrid
Harjunpää
Viestit: 315
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:57 pm

Viesti Kirjoittaja Ingrid »

:lol: :lol:

Voi pyhä lehmä, että sain mainiot naurut tästä ketjusta! Omalla erittäin merkillisellä tavallaan Tukiainen on uskomattomassa naiviiudessaan ja yksinkertaisuudessaan jopa herttainenkin, en minä sille pysty ilkeät mielessä nauramaan, on se sen verran öh...eksentrinen viihdehenkilö :D

Mistä ihmeestä kirjotettaisiin kaikkiin soopalehtiin, ellei tätä ja Nykäs-Masaa olisi?
suke
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: To Syys 25, 2008 2:07 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja suke »

Tuksu! <3

http://www.city.fi/artikkeli/Johanna+Tukiainen/2789/
Aivan kuten talojakin kunnostetaan, niin naisiakin voidaan kunnostaa.


Voi Tukiainen, sinä fiksu fiksu nainen :lol: En mä mikään feministi ole, mutta tuo lausahdus sai kyllä aikaan pienen hymähdyksen.

On se Tuksu kyllä oivaa viihdettä, kunpa ei nyt vaan toteuttaisi niitä miljoonia uhkauksiaan julkisuudesta poistumisesta!
It's getting harder to believe in anything
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5188
Liittynyt: Su Huhti 01, 2007 8:18 pm

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Katsoin videota hetken. Säälittävä näky. Yrittääkö syödä sen mikrofonin, vai miten... :shock:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Viesti Kirjoittaja Clyde »

city.fi kirjoitti:Mä oon nähtävästi niin mielenkiintonen henkilö, että mediaa kiinnostaa hirveästi. Ne, jotka väitti tähdenlennoksi, ovat olleet väärässä.
:lol:
city.fi kirjoitti: "Mulla on paljon tosi hyviä mielipiteitä ja..."
Sano kolme hyvää mielipidettäsi.
"Öö...no huh huh...mä tarviin lisää viiniä, että juttu lähtee lentää..."
:lol: Ei vissiin taida tuksu tietää miksi media on "kiinnostunut" hänestä. Sääliksi käy jo tuota, onko hän oikeasti noin naiivi?
/edit, lainaus heitti häränpyllyä

Vielä muutama upea lainaus
city.fi kirjoitti:Mä kirjoitin kolme eximiaa ja lukion päättötodistuksen keskiarvo oli 9.1. Lisäksi ei pidä paikkaansa, että minulla olisi porttikielto johinkin Helsingin hotelleihin tai että minulla viime vuonna ei olisi ollut ollenkaan tuloja. Eikä suurin summa, joka illasta minun kanssani tarjottiin ollut 7 senttiä, vaan pari tuhatta euroa. Summa on maksettu, mutta treffit on käymättä."
Eiköhän Tuksun kannattaisi olla jo hiljaa noista kouluarvosanoista? Vai että ei ollutkaan seittemän sentin huuto vaan muka pari tuhatta euroa? Kas kummaa, miksiköhän sitten puhutaan seittemästä sentistä? Varmaan Tukiainen on laskenut nyt mukaan kaiken samppanjan mitä juo treffeillä myös. Kysyyhän Tuksu haastattelijaakin biffaamaan hänelle samppanjaa ja myöntää sen että miehen tulisi hänet elättää :roll:
Viimeksi muokannut Clyde, Su Loka 19, 2008 5:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nanika ga tooku matteiru to
Lukittu