Onko kuolema viihdettä?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

jsamu84
Lauri Hanhivaara
Viestit: 142
Liittynyt: La Heinä 07, 2007 9:49 am

Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja jsamu84 »

Minkä takia kuolemista saa lukea lehtien viihde palstalta?Mautonta mun mielestä.
Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen.
v-a-45
Javier Pena
Viestit: 1873
Liittynyt: Su Helmi 08, 2009 12:40 pm

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja v-a-45 »

No ei ole ja olen miettinyt sitä monasti itsekkin. Viihdeuutisiin on ehkä siksi laitettu kun on julkkis, mut kyllä itse viihde on siitä kaukana.
Myös ohjelma mikä piti alkaa, mut on nyt jäissä, kun ei löydetty tarpeeksi kuolevia, on älytön. Eikö surua ja murheita ole jo lehdissä tarpeeksi, en ainakaan itse koe mitään mielenkiintoa katsoa kuinka joku esim. lapsi kamppailee elämästään.
kohtalo sekoittaa kortit ja me vain pelaamme
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja Howler »

v-a-45 kirjoitti:Myös ohjelma mikä piti alkaa, mut on nyt jäissä, kun ei löydetty tarpeeksi kuolevia, on älytön.
Sarja on Viimeinen sanani, ja ymmärtääkseni ei ole jäässä koska ei löydetty tarpeeksi kuolevia, vaan ihmiset jotka mukaan ilmoittautuivat eivät ole vielä kuolleet. Lisää ohjelmasta täällä.
Antoine

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja Antoine »

Voisiko aloittaja kerrata vielä, missä lehdessä viihdepalsta ilmoittaa uutisia kuolemista? Minä en ole moista ainakaan pahemmin huomioinut.

Ainahan kuolema ja muu tragedia on viihdettä ollut. Mitä olisi hyvä elokuva ilman murhaa ym? Nämä tosielämään tuodut viihdehömpötykset ovatkin sitten asia erikseen. Koetellaan vähän, kuinka moni vielä katsoo, kun tarpeeksi lähelle tuodaan. Eikä sellaista tositv:tä varmasti kukaan popcorn-kulho hyppysissään katsokaan, mielenkiinnosta pikemminkin kuin huvituksesta.

Mikä muuten on se aasialainen elokuva, jossa tehdään televisiotähtiä itsemurhaajista? Venäläinen ruletti se on seurapelien aatelia, tietenkin 8)
Kosminen
Nikke Knakkertton
Viestit: 182
Liittynyt: La Elo 02, 2008 7:55 pm
Paikkakunta: Pellon laita

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja Kosminen »

v-a-45 kirjoitti: Myös ohjelma mikä piti alkaa, mut on nyt jäissä, kun ei löydetty tarpeeksi kuolevia, on älytön. Eikö surua ja murheita ole jo lehdissä tarpeeksi, en ainakaan itse koe mitään mielenkiintoa katsoa kuinka joku esim. lapsi kamppailee elämästään.
Tuota ohjelmaa on tuskin tehty viihdetarkoituksessa...
Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla huonona esimerkkinä.
*Pygmi*
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja rimma »

Oletko koskaan laskenut kuinka monta murhaa keskimäärin näet televisiosta viikossa? Ja kuinka moni niistä oli viihteenä ulos lähetetty. Tarkoitan siis lähinnä perus tv-sarjoja kuten C.S.I. jne.

Kyllä, kuolema on viihdettä suurimmassa osassa tapauksista niin lehdissä kun tv:ssä.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Antoine kirjoitti:Voisiko aloittaja kerrata vielä, missä lehdessä viihdepalsta ilmoittaa uutisia kuolemista? Minä en ole moista ainakaan pahemmin huomioinut.
Minä käsitin että kyse on Goodystä joka tuli julkisuuteen Big Brotherin kautta.
Nanika ga tooku matteiru to
Antoine

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja Antoine »

Clyde kirjoitti:Minä käsitin että kyse on Goodystä joka tuli julkisuuteen Big Brotherin kautta.
Selvä. Kiitos tästä.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

eikös tämä brittien bb-goody itse halunnut kuolemallaan valokeilaan kerätäkseen rahaa lapsilleen?

ja kyllä, kuolema on viihdettä, kun se esitetään viihdeohjelmassa (esim. se CSI), jos kyse on uutispätkästä ni sillon se ei ole viihdettä, vaan uutinen. yksinkertaista.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
rimma
Christopher Lorenzo
Viestit: 1513
Liittynyt: Ma Marras 19, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: Pripyat

Re:

Viesti Kirjoittaja rimma »

esmes- kirjoitti:eikös tämä brittien bb-goody itse halunnut kuolemallaan valokeilaan kerätäkseen rahaa lapsilleen?
Kyllä halusi. Nimenomaan kerätäkseen rahaa lapsilleen koska tiesi kuitenkin kuolevansa. Mielestäni hienosti tehty. Jotkut puhuvat että Goody antoi kasvot kohdunkaulan syövälle ja oli rohkea, toiset taas pitivät turhana kuuluisuuden kalasetuluna.
Jos ihmiselle maksetaan siitä että seurataan häntä kuolemaan asti, ostetaan häät yksinoikeudella jne niin kyllä ottaisin ainakin itse kaiken mahdollisen vastaan. Hyvällä mielellä sitten ummistaisin silmäni viimeistä kertaa miettien ettei lapsilla ainakaan ole rahasta pulaa. Tosin sehän ei takaa onnea koskaan.
Kumpi on pahempi: totuus joka saa itkemään vai valhe joka saa hymyilemään?
век живи, век учись.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Riippuu kenen kuolema, hahah. Kyl mä pystysin heittää heti tässä ja nyt muutaman henkilön nimen joiden kuoleman seuraaminen ois mitä parasta viihdettä.

Mut nää Big Brother kilpailijat ynnä muut sais kyl mun puolesta delaa ihan itekseen. Eihän niillä oo kellään ees mitään sanottavaa. Mut media tekee massia noilla kuolemilla, joten ne on uutisia, jotka "kiinnostaa kaikkia".
tiikeritär85
Susikoski
Viestit: 37
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 6:22 pm

Re: Onko kuolema viihdettä?

Viesti Kirjoittaja tiikeritär85 »

ON. Kuolema,seksi ja väkivalta myy. Näkeehän se esim kuinka paljon sarjamurhaajat on saanu julkisuutta,on tehty kirjoja ja elokuvia, ja lehidistö saattaa olla monesti murhapaikalla ennen poliisia ja sitten lehdet kilpailee kellä on parhaimmat ja raaimmat kuvat rikospaikalta . Esim Charles Mansonin oikeudenkäynnistä tehtiin mediataphtuma aikoinaan
Vastaa Viestiin