Ei nyt ihan ole kyseessä pelkästään keltaisen journalismin keksittyjä juttuja, mutta puolet on tietenkin shittiä. Jos nyt ajatellaan yleensäkin Atlantia. Mainitsin jo aiemmin siitä, että kyseessä on kuin merenalainen vuoristo. Yritäppä etsiä kenkälaatikkoa Alpeilta?Rocket kirjoitti: No mitäs tässä minä en nyt ymmärrä? Joko ne kerkesi hukata sen kertaalleen löytyneen boksin vai onko kyseessä eri koneet? Vai onko tämä taas sitä keltaista journalismia, keksitään juttuja jos niitä ei muuten tule?
Toukokuussa 2010 julkaistiin raportti, jossa oli analysoitu tarkemmin ranskalaisen sukellusveneen kesällä 2009 tekemiä etsintöjä. Niiden perusteella etsintäalueeksi muodostui 5x5km alue, josta niitä laatikoita ei kuitenkaan löytynyt.
Tietoja kolmannesta etsintävaiheesta löytyy täältä.
http://www.bea.aero/en/enquetes/flight. ... hase.3.php
Periaatteessa kaikki ed. mainittu on aika pitkälle spekulaatiota, sillä mustia laatikoita ei ole löydetty ja näinollen fakta puuttuu. Kaikki on vielä siis tässä vaiheessa mahdollista, kun se totuus on siellä mustissa laatikoissa.Dr. Sloan kirjoitti:En ymmärrä, miksei tuo voisi selittää koneen putoamista. Jos kaasu säädetään esim. huonojen sääolojen/ihan-muuten-vaan pienemmälle kesken lennon, ja mittari näyttää väärin, niin miksei koneen nopeus voisi alittaa sakkausnopeutta ja kone täten lähteä putoamaan aika rajustikin? Kuulostaa sinällään vähän epätodennäköiseltä, ettei pilotit olisi saaneet mitään varoitusta, mutta kenties se tuli liian myöhään, jotta tilannetta olisi ehtinyt enää pelastaa tai sitten sitä ei otettu vakavasti. Jos yhtälöön lisätään vielä kapteenin poissaolo ohjaamosta ja kokematon perämies, joka meni paniikkiin, niin kuulostaa mielestäni jo varsin uskottavalta skenaariolta.