Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Supernova tuo sun ajatus on hyvä, ei kannata laittaa kaikkea shaissee vartaloon, mitä esim. ite oon laittanu. Kaikella ei todellakaan ole suurta merkitystä, osalla on paljonkin merkitystä. Kun se villitys iskee niin tulee fiilis "kunhan nyt jotain kuvaa äkkiä".
Paavo Arhinmäki on äijä!
Rattus
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 8:57 am

Viesti Kirjoittaja Rattus »

supernova kirjoitti:
Rattus kirjoitti: En ylipäätänsä ymmärrä, miksi tatuoinnilla itsellään on oltava jokin tärkeä sanoma.
Omasta mielestäni kun tatuoinnit ovat TAIDEtta, eikä mikään keino kertoa muille jotain itsestään.
Eikö taide kerro aina jotain taiteilijasta? Eikö tietynlaisen taideteoksen tilaaminen aina kerro jotain tilaajasta?
Kyllä, jos ei muuta niin huonon maun.
supernova kirjoitti:
Eikö silloin sanomaton tatuointi kerro tilaajastaan sen että "ei mulla tääsä ollu paljon paskaakaan sanomista niikun ei mulla yleensäkään mutta tää on kliffa juttu hei..."

No ei todellakaan, älä ajattele noin sisäänpäin. Kuva voi olla merkityksellinen ja henkilökohtainen ilman, että sen tarvitsisi pitää sisällään mitään sanomaa. Niin kuin pitäisikin olla. Sanoma, njääh.


Ok, olen huono ilmaisemaan itseäni. Sanoma tai ei, se on ihan miten kukin haluaa vedellä.
Viimeksi muokannut Rattus, Ti Loka 07, 2008 11:13 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

oon itse suunnitellut omat tatuointini. on niillä pieni merkityskin mut enimmäkseen pidän niistä vain kuvina, eivät suoranaisesti esitä mitään tai ovat niin tyyliteltyjä että aihetta on vaikea tunnistaa. paikatkin ovat sellaiset että kesällä saa näkyviin jos haluaa mut eivät tavan t-paidan alta vielä pilkistä. aika tyytyväinen olen näihin omiini ja mieli vois tehdä lisääkin.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Myran
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: To Elo 07, 2008 1:39 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Myran »

Kafira kirjoitti:Tatskat on vaan sellasia, että niihin tulee HIMO kun yhden menee ottamaan! Nytkin haaveilen taas, että josko ottaisin vielä tatuoinnin.. ehkä piankin..
So true. Itse mietin ekan tatskan ottamista todella pitkään kunnes päätin ottaa sen itselle kolmekymppislahjaksi. Toinen tulikin otettua sitten muutamia vuosia myöhemmin ja nyt tekis taas mieli uutta. Mies ei vaan oikein innostu ajatuksesta mutta mun nahkahan se on.
"I may be a bit peculiar." - George Joseph Smith
Dr.NecroPhil
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 10:19 pm
Paikkakunta: Suomen Sosialistinen Kansantasavalta

Viesti Kirjoittaja Dr.NecroPhil »

Tuo kyllä pitää paikkansa, että kuvat koukuttavat harvinaisen pahasti; itsellä nyt kohta jo 5kk aikaa kun viimeksi olin väritettävänä ja suorastaan pakonomainen tarve saada sleevet, rinta ja niska valmiiksi tämän syksyn aikana.

Toivottavasti jos ensiviikolla "hovihakkaajallani" on aikaa, saisi aloitettua pari uutta proggista, siinä sitten tuleekin aika reilusti ihoa peitettyä, ehkä sitten selviäisin taas n.1-2kk ennenkuin se on yksinkertaisesti pakko jatkaa taas=)

Yleisesti tatuoinneista puhuen, jumalauta että meni hermot entisessä kantakapakassa, jossa "hieman ikääntyneet työrajoitteiset alkoholin suurkuluttajat" tulivat joka saatanan kerta jotain mussuttamaan "mitä tommonenki nyt on? luuleks olevas kova jätkä vai? et oo ees linnassa istunu saatana." tai sitten allekirjoittanut koki olonsa lähinnä luonnonoikuksi tai UFO-olennoksi, jota ristikuulustellaan...

Minä kun luulin, että kun nykyään suunnilleen vähintään joka toisella vastaantulijalla on vähintään joku tribuska tai kinkkimerkki nahassa, väritettyjä ihmisiä ei enää katsottaisi luonnonoikkuina, mutta vähänpä tiesin.
So not, toisaalta olen tietyllä tapaa huvittuneen tyytyväinenkin tuohon ilmiöön, että kuvani herättävät kokoajan niin paljon huomiota; kuvastaa mitä parhaimmalla tavalla ihmisten henkistä jälkeenjääneisyyttä ja suvaitsemattomuutta.
Minutkin on n. pariin sataan kertaan leimattu "paskaksi, joka ei tule ikinä saamaan töitä" koska kämmenet on tikattu; yleensä aika pahasti muuttuu yrjöpetterin pärstän väri kun tuleekin se shokeeraava uutinen, että töitä riittää ja liksakin on hyvä.

Taitaa olla liikaa kaikkein konservatiivisimmille retardeille moinen.
ODERINT DVM METVANT.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Kämmenselkien ja niskan, kaulan yms. paikkojen tatskaaminen on rohkea veto ja on aika iso kynnys ns. tavallisella kansalaisella. Itsekin kovasti haluaisin, mutta ehkä näin on hyvä toistaiseksi. Pitkä paita päällä kaikki peitossa.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Heartburn
Armas Tammelin
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 1:10 pm
Paikkakunta: BadCityCrew

Viesti Kirjoittaja Heartburn »

Pitäs löytää tilaa mihi iskee seuraava :lol:
Korvat vois vetästä, siis lehdet.
R.aven

Viesti Kirjoittaja R.aven »

Kolme löytyy, niskassa, alaselässä (ei tribaali :D ) ja olkapäässä.
Lisää tulossa, todennäköisesti jatkan selkäkuvaa ylöspäin.

Edit: kirjoitusvirheet
Howler
Axel Foley
Viestit: 2291
Liittynyt: Ti Syys 04, 2007 10:42 am

Viesti Kirjoittaja Howler »

Nyt olen saanut päähäni, että jossain välissä otan nilkkaani jotain. Ainoa vain, että hirveästi löytyy vaihtoehtoja, 2 tällä hetkellä pyörii kovemmin mielessä. Argh, valinta vaan on vaikea, mutta pakkohan sen on ollakin ettei ole vain hetken mielijohteesta otettu!
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Heti kun saan nuo raha-asiat järjestykseen, otan lisää mustetta. Sitten on jo "T-Sleeve" toisessä kädessä. Työhommiakin on ohjailtu siihen suuntaan, että eihän sitä tiedä vaikka joskus ois koko hihatkin.
What's up, fuckers?
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Viesti Kirjoittaja esmes- »

pakko sanoa tähän väliin: tiiättekö mitkä on tatuoinneista törkeimpiä? ei kinkit ja tirbaalit viel mitään.. mut se että kuva on liian pieni! se jos mikä alkaa ennenpitkää kaduttaa (ainakin allekirjoittanutta). tatuoinnin pitäisi olla selkeä ja suuri, koska väri kuitenkin muuttuu ja levahtaa ajan kanssa. pienistä kuvista tulee loppupeleissä vaan tumma suttuinen läntti. onneks tuo kuvan suurentaminen/korjailu jälkeenpäin ei ole vaikeaa, mut sellasen postimerkin kokoisen fiaskon vois jättää ottamatta alunperinkin.

ei vaan näytä hyvältä.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
supernova
Martin Beck
Viestit: 762
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 9:15 am

Viesti Kirjoittaja supernova »

Rattus kirjoitti:
supernova kirjoitti:
Eikö silloin sanomaton tatuointi kerro tilaajastaan sen että "ei mulla tääsä ollu paljon paskaakaan sanomista niikun ei mulla yleensäkään mutta tää on kliffa juttu hei..."

No ei todellakaan, älä ajattele noin sisäänpäin. Kuva voi olla merkityksellinen ja henkilökohtainen ilman, että sen tarvitsisi pitää sisällään mitään sanomaa. Niin kuin pitäisikin olla. Sanoma, njääh.

Omat tatuointini ovat kaikki minun nahkaan varta vasten suunniteltuja eri henkilöiden toimesta ja ne on käyty pitkin väliajoin ottamassa jonkin kunniaksi, mm. läheisen kuoleman. Niissä on mulle itselleni merkitys ja etenkin muistoja, vaikka ne muille onkin tylsiä kuvia, jotka kertoo mun yksinkertaisuudesta, kun en edes sanomaa ole saanut niihin sisällytettyä.

Ok, olen huono ilmaisemaan itseäni. Sanoma tai ei, se on ihan miten kukin haluaa vedellä.
Eikös se sanoma voi olla myös sanoma itselleen. Käytin hiukan huonoa sanaa, kun puhuin sanomasta.

Merkitys, sana jota itse käytit on lähempänä sitä mitä myös itse tarkoitin.
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Judge Dredd kirjoitti:
Howler kirjoitti:^ Miksi tässä elämässä jää ottamatta se? *utelias*
Vanhemmat ja sukulaiset ei kato hyvällä mitään maallisia juttuja.
Ei minunkaan. Puolisokin on välillä nyrpeänä. Välillä on vaan hyvä tehdä niinkuin juuri sinä itse haluat ja nakata paskat muiden mielipiteistä.
What's up, fuckers?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Setä kirjoitti:Heti kun saan nuo raha-asiat järjestykseen, otan lisää mustetta. Sitten on jo "T-Sleeve" toisessä kädessä. Työhommiakin on ohjailtu siihen suuntaan, että eihän sitä tiedä vaikka joskus ois koko hihatkin.
Sullahan on hyvä suunnitelma. Hyvä, että pystyy kuvaa ottamaan, eikä tarvitse pelätä monoa perseelle :lol:

Allekirjoittanutta joskus harmittaa pitkähihaisilla lämpiminä päivinä duunailu.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

loneliness kirjoitti:
Setä kirjoitti:Heti kun saan nuo raha-asiat järjestykseen, otan lisää mustetta. Sitten on jo "T-Sleeve" toisessä kädessä. Työhommiakin on ohjailtu siihen suuntaan, että eihän sitä tiedä vaikka joskus ois koko hihatkin.
Sullahan on hyvä suunnitelma. Hyvä, että pystyy kuvaa ottamaan, eikä tarvitse pelätä monoa perseelle :lol:

Allekirjoittanutta joskus harmittaa pitkähihaisilla lämpiminä päivinä duunailu.
Rupee sinäkin pomoks itelles hommiin, jossa leimat voi olla jopa plussaa. Tämä on mun (vielä hatara) suunnitelma. :)
What's up, fuckers?
Vastaa Viestiin