Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Judge Dredd
Hetty Wainthropp
Viestit: 481
Liittynyt: Ma Kesä 23, 2008 9:14 pm

Viesti Kirjoittaja Judge Dredd »

Rautalangasta, menetät vähäisenkin uskottavuutesi mikäli käppäilet jonkun firman logo tatuoituna itseesi eli mieti, harkitse, punnitse asiaa ja tee kielteinen päätös.
On vaikea katsoa, kun Stalin makaa vain murtuneena sohvalla.
"Ovatko suomalaiset pystyneet tekemään niin suuria tuhoja kunniakkaalle puna-armeijalle? Selittäkää minulle," vaatii Stalin.

suke
Susikoski
Viestit: 49
Liittynyt: To Syys 25, 2008 2:07 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja suke »

Itsekin kyllä taputtaisin vain surullisena olkapäälle, jos joku tuttu menisi jonkun yhteisön logon itseensä ottamaan :) Sama koskee näitä teinijööttejä, jotka hakkaavat itseensä jonkun bändin nimen tai solistin naaman. No mikäs siinä...

Itse omistan vain arpitatuointeja. Nilkoissa on yhdet, ylempänä oikeassa jalassa kaksi, oikeassa rinnassa yksi ja vasemmassa kädessä yksi. Teen ne omalla ultimate-tekniikallani, jolloin ne haalistuvat melko nopeasti. Kätevää, jos kuva menikin pilalle tai se jo vuoden päästä kyllästyttää. Rintaan tullut turhan kliseinen kuva tulikin liian ylös, jolloin se kurkkaa puoliksi paitojen alta. Välillä vähän hävettää esim hienoissa tilaisuuksissa, näkyisi edes kokonaan tai ei ollenkaan.

Tatuointisuunnitelmia on ollut vuosien varrella monia. Joskus halusin jopa ihastukseni nettinickiä niskaan ( enkä näe sitä vieläkään mahdottomuudeksi, onhan se hieno nick, ja kuvastaa minuakin hyvin ) ja seuraavaksi halusin jo binäärikoodia selkään.

Nyt olen kuitenkin varma, että jos sellainen tapaturma käy, että joudun naimisiin ja otan mieheni sukunimen, tatuoin tyttönimeni itseeni. Nykyinen sukunimeni on minulle hyvinkin tärkeä, ja vaikka se ei kirjoitusasultaan ole kaunis, mitään itselleni sopivampaa en osaa kuvitellakaan. Tottakai se ei olisi tylsä tikkukirjaimilla kirjoitettu koulusuttaus, vaan suunnittelisin sen hienommaksi, ja laittaisin johonkin mistä se näkyy vain jos haluan sen näkyvän. Jep.

Ultimatehaaveeni on hakkauttaa itseeni jokin Audrey Kawasakin teos.
It's getting harder to believe in anything

aamu
Sofia Karppi
Viestit: 414
Liittynyt: Ti Loka 21, 2008 10:11 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja aamu »

3kpl, harkittuja, samaa teemaa, yksi kuvastaa sen hetkistä elämäntilannetta,ja kaksi mun luonnetta. Yhdestäkään en luopuisi,vaikka ekan otin 17-vuotiaana.

Joskus on harmittanut,kun juhlapuvut ei oikein sovi tatskojen kanssa, siis jos sellaista klassista tyyliä koittaa hakea :) Asian voi onneksi ratkaista esim. hartiahuivilla tai bolerolla.

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Katkaisen tauon siksi aikaa, että ilmoitan hankkineeni ensimmäiseni.

Miltä se tuntui? Välillä ei miltään, toisella hetkellä samalta kuin viillettäisiin tulikuumalla veitsellä.

Kieltäydyin kiroilemasta tai mitään muutakaan ja vajaassa kahdessa tunnissa oltiinkin valmiita. Olen ylpeä. Niin oli myös tatuoija.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


Donhothiel
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: To Touko 01, 2008 10:01 pm
Paikkakunta: Poste Restante
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Donhothiel »

Tiistaina tuli jatkoa täyshihaan, väriteltiin puolet elikkä tuo haukkari/sisähaukkari-osio :P Silti vielä ihan jumalattoman paljon on tekemättä.. mielenkiinnolla odotan käsitaipeen tatuoimista! Kyynerpää oli jo mielenkiintoisen tuntuinen joten niin taitaa tuo taivekin olla. Kokemuksia otetaan vastaan!
Hoping, praying that I'll find a way to turn back time. Can I turn back time?

Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4911
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Donhothiel kirjoitti:Kyynerpää oli jo mielenkiintoisen tuntuinen joten niin taitaa tuo taivekin olla. Kokemuksia otetaan vastaan!
Taive tuntuu lähinnä siltä niin kuin viilleltäisiin kylmällä veitsellä. Ei liian tuskaista, mutta tuntuvaa. Helposti sen kuitenkin kestää, ei ollut edes sen tuntuista, että olisi ärräpäitä päässyt.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.


loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Ei kyynärtaive ole kovinkaan paha. Kyllä se vähän kipeetä tekee, mutta luun kohdat yleisesti ottaen pahoja, joten kyynärpää useimmille käsittääkseni pahempi kuin kyynärtaive.

vilja
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Syys 10, 2008 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja vilja »

Kaks kuvaa löytyy jo entuudestaan ja helmikuussa ois tavoitteena saada otettua pari lisää. Vanhat olen valinnut tatuoijan albumeita katselemalla, molemmat kuvat ovat olleet "rakkautta ensisilmäyksellä", eikä vieläkään ole kaduttanut.
Ensi vuoden puolella olisi tarkoitus ottaa selkään lapaluiden väliin jonkinlainen kuvio, kuvaa en tiedä vielä, mutta eiköhän sekin löydy kuvia selaamalla. Tavoitteena olisi saada tingattua toinen samalla kertaa alennuksella, vasempaan olkapäähän (selkäpuolelle) pieni yksinkertainen risti. Sehän on joku vanha uskomus, että kuolema vaanii vasemman olkapän takana ja nyt kun terveys reistailee, niin on hyvä jotenkin haistattaa kuolemalle pitkät :D

Se vaan mietittyttää, että jos niitä omia mukuloita joskus kerääntyy, niin miten niitä sitten kieltää ottamasta niitä omasta mielestäni järkyttäviä kuvia.
"Äiti, mä haluun sen ihkun Idols-voittajan kuvan otsaan, muillaki on!"
Kaikkea sanomaanne voidaan käyttää teitä vastaan.

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Vilja, ei ole kohteliasta tinkiä tatuoinnin hinnasta. Päinvastoin vähän ylimääräistä on joillakin tapana heittää. Tatuointi on kuitenkin taidetta, eikä tatuoija välttämättä hirveästi koe mieltäylentäviä fiilareita jos hänen taiteestaan kovasti tingitään. "Hei pliis, voiks tehä samaan hintaan toisen?"

serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Tämä aihe on minulle hyvinkin ajankohtainen.. Pitäisi jouluun mennessä päättää minkälaisen otan (eka tatuointi nääs). On niin monta vaihtoehtoa etten osaa päättää.:D Tribaalit ja kiinalaiset merkit on kyllä ehdottomia EI EI.

Haluaisin jonkun minulle tärkeän asian symbolin (luonto, eläimet yms.) ja olen kuumeisesti etsinytkin mutta ei ole löytynyt mitään hyviä.. Koitin etsiä jotakin suomalaiseen mytologiaan liittyviä symboleja, mutta googlekin antoi vain jotai poroja. :/ Kenelläkään hyviä ehdotuksia? :)
Niskaan otan kyllä tekstiä, muutama nimi vain. Se on ihan oma juttuni eikä sen tarvitsekaa näkyä muille..
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Serialist, pari sivuvinkkiä sulle...www.tattoojohnny.com, www.tattoo-art.com tuhansia kuvaideoita noilla sivuilla, joista varmasti jotain apua on.

Noista löytyy teemoittain erilaisia kuvia, joista sitten saat ehkä ideaa omaan kuvaan. Jos ei suoraan löydy, niin näytä kuvaa tatuoijalle ja sano mitä siinä haluaisit muutettavan. Muista kuitenkin, että mitä persoonallisempi tatuointi, sitä parempi. Suoraan kuvastosta joku kuva voi olla vähän laimea, varsinkin jos teema on yleinen ja samantyylisiä ihmisillä paljonkin. Joo älä mitään kinuskimerkkejä tai tribaaleja ota, nounou :D

serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

loneliness kirjoitti:Serialist, pari sivuvinkkiä sulle...www.tattoojohnny.com, www.tattoo-art.com tuhansia kuvaideoita noilla sivuilla, joista varmasti jotain apua on.

Noista löytyy teemoittain erilaisia kuvia, joista sitten saat ehkä ideaa omaan kuvaan. Jos ei suoraan löydy, niin näytä kuvaa tatuoijalle ja sano mitä siinä haluaisit muutettavan. Muista kuitenkin, että mitä persoonallisempi tatuointi, sitä parempi. Suoraan kuvastosta joku kuva voi olla vähän laimea, varsinkin jos teema on yleinen ja samantyylisiä ihmisillä paljonkin. Joo älä mitään kinuskimerkkejä tai tribaaleja ota, nounou :D
Kiitos sivuvinkeistä! Täytyy tänää surffailla huolella.

Persoonallisen aionkin ottaa. Haluan jonkun pohjan kuitenkin jota muokata (koska itse en osaa piirtää, tikku-ukkonikin näyttävät jotenkin vinoilta) mutta onneksi isosisko on lahjakas. :D Kun menen ottamaan sitä kuvaa niin aion vaatia oikeudet kuvasta itselleni niin ettei sitä saa tehdä kellekään muulle. Kyllä, näin voi tehdä. Onneksi. :)

Niskaan otan sitten myöhemmin ja nilkkaan haluaisin jonkun otuksen roikkumaan messissä. :D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -

ns_
Sofia Karppi
Viestit: 430
Liittynyt: Ma Marras 10, 2008 1:27 pm
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja ns_ »

Onhan noita kuvia itsellekin kertynyt, pohkeet & chestpiece on tehty, kohta pitäisi sleeveä aloittaa.

Muttanuttam itse ainakin pidän rudy Fritschin jäljestä, kolahtaa tuollainen oldschool-meininki kovaa:

http://www.originalclassictattoo.com/

Toinen josta pidän, ei niinkään oldschool, päivastoin, on Robert Hernandez:
http://www.rhernandeztattoos.com/
Viimeksi muokannut ns_, Ke Joulu 03, 2008 10:26 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Rattus
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: To Helmi 21, 2008 8:57 am

Viesti Kirjoittaja Rattus »

serialist kirjoitti:Tämä aihe on minulle hyvinkin ajankohtainen.. Pitäisi jouluun mennessä päättää minkälaisen otan (eka tatuointi nääs). On niin monta vaihtoehtoa etten osaa päättää.:D Tribaalit ja kiinalaiset merkit on kyllä ehdottomia EI EI.

Haluaisin jonkun minulle tärkeän asian symbolin (luonto, eläimet yms.) ja olen kuumeisesti etsinytkin mutta ei ole löytynyt mitään hyviä.. Koitin etsiä jotakin suomalaiseen mytologiaan liittyviä symboleja, mutta googlekin antoi vain jotai poroja. :/ Kenelläkään hyviä ehdotuksia? :)
Niskaan otan kyllä tekstiä, muutama nimi vain. Se on ihan oma juttuni eikä sen tarvitsekaa näkyä muille..
Saanko udella että missäkä liikkeessä käyt ottamassa? Siellä teillä päinhän toimii tää yks tositaituri, joka myös suunnittelee uniikkeja kuvia toiveiden mukaisesti. Tiedät varmaan, mutta et ole sellaista miettinyt :) ?

loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

serialist kirjoitti:
Kiitos sivuvinkeistä! Täytyy tänää surffailla huolella.

Kun menen ottamaan sitä kuvaa niin aion vaatia oikeudet kuvasta itselleni niin ettei sitä saa tehdä kellekään muulle. Kyllä, näin voi tehdä. Onneksi. :)
Eipä kestä, noista on itelle ainakin ollut apua. Hyviä sivustoja. Jos sulla on luottokortti, niin niistä saa ihan kunnon mallitkin itelleen, muuten on vähän työlästä. Joo se on hyvä ettei muilla tule vastaan sitten samanlaisia kuvia. Uniikkikuvaa vaan ihoon. Kun puhuit niskasta mm. niin muista että voi joissain työpaikoissa olla vähän haitaksi, esim. jos olet palvelualalla. Näähän on nyt selviä juttuja, mutta muistutuksena vaan. Äläkä ota ennen kuvaa kun varmasti on löytynyt hieno ja merkityksellinen kuva, ettei sitten ala harmittamaan. Pitkällä tukalla saa kyllä niskakuvan hyvin peittoon jos liuhuletti on.

Vastaa Viestiin