Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

^Googleta tatuointikuvia, löysin tuhansia (hienoja?) tällä keinoin. :D
DonHessu
Rico Tubbs
Viestit: 1204
Liittynyt: Pe Touko 18, 2007 11:43 pm
Paikkakunta: City 17, Eastern Europe.

Viesti Kirjoittaja DonHessu »

Loka kirjoitti:^Googleta tatuointikuvia, löysin tuhansia (hienoja?) tällä keinoin. :D
Yksinkertaisen nerokasta, pitääpä heti kokeilla :)
What you do... Makes you who you are.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

mullla on musta lohikäärme tuossa navan vieressä ja isohko aurinko selässä. kauheasti haluaisin vielä yhden, feeniks-linnun tuonne nilkkaan, mutta se on toistaiseksi jäänyt vain haaveiluksi. mies urputtaa jo pelkästä ajatuksesta, mutta ehkä jonain päivänä sen vielä sinne hakkautan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Jääkiekkoseuran voisi tosiaankin tatuoida (tietysti Jokerit). Naisia, perheitä jne. tulee ja menee, mutta mies on uskollinen valitsemalleen jalkapallo-/jääkiekkoseuralle kuolemaansa asti.

Toisaalta, voisihan sitä vanhan vitsin mukaan myös tatuoida "kolmanteen jalkaan" ...
Normaalisti siinä näyttäisi lukevan "Wendy", mutta kun ohjelma alkaa ja antenni kohoaa niin todelliseksi viestiksi paljastuukin "Welcome to Andalucia and have a nice day"
Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

DonHessu kirjoitti:Apua apua, isäni antoi luvan tatuointiin, samoin liikkeen omistaja sanoi että saan tatuoinnin jos isäni tulee liikkeeseen mukaan :)

Nyt iski epävarmuus - kuvan haluan - mutta minkä?

Äh typerä kysymys tiedän... Tribaali on erittäin käytetty ja sitä en ehkä haluakaan.

Tuo Suomi Leijona teksteineen houkuttelee vielä, samoin teksti "I Want To Believe" -teksti.

Kellään ideoita?
Se Leijona ei oo sinänsä rasistinen mut rasistit ottaa semmosia :P homma säki pentagrammi
I am an African!
alisa
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 7:16 pm
Paikkakunta: Etelässä

Viesti Kirjoittaja alisa »

Jos sulla on joku tuttu joka on hyvä piirtämään niin voisi suunnitella sulle jonkun sellaisen kuvan mitä ei kenelläkään muulla ole ja joku mikä kuvaisi sua tai asiaa joka on sulle tärkeä.
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Jos mä olisin tässä nyt leimaa ottamassa, niin en vitussa ettis ainakaan mistään Googlesta.. Hoho!

Kyllä mun mielestä tatuointi on semmonen juttu että sen ois paree olla yksilöllinen ja kantajaansa jollain tapaa liittyvä. Itse näen näin, mutta mikäs siinä jos joku haluaa ottaa "where is mill, there is road"-tekstin mahaansa..

Esim ex-muija halusi delfiinin olkapäähänsä koska "Se on makee koska tosi monella on sellanen". Vittu mikä puupää.
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

EuroJR kirjoitti: Toisaalta, voisihan sitä vanhan vitsin mukaan myös tatuoida "kolmanteen jalkaan" ...
Normaalisti siinä näyttäisi lukevan "Wendy", mutta kun ohjelma alkaa ja antenni kohoaa niin todelliseksi viestiksi paljastuukin "Welcome to Andalucia and have a nice day"

*reps*mä joskus mietin ihan vakavasti että tatuoisin dnr(=do not resuscitate), johonkin käden syrjään, että tietäisivät olla elvyttämästä, jos käy oikein huonosti mutta se ajatus sitten onneksi jäi. onneksi tajusin että hoitotestamentinkin voi tehdä ja koneesta voi irrottaa myöhemminkin.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Loka
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5207
Liittynyt: Ti Kesä 12, 2007 10:28 pm
Paikkakunta: On The Edge

Viesti Kirjoittaja Loka »

Kelju K. Kojootti kirjoitti:Jos mä olisin tässä nyt leimaa ottamassa, niin en vitussa ettis ainakaan mistään Googlesta.. Hoho!
No mutta, mun tarkotus oli vain ja ainoastaan antaa kuvamalleja aloittajalle, ei kehottaa ottamaan juuri sieltä sitä kuvaa.
alisa
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 7:16 pm
Paikkakunta: Etelässä

Viesti Kirjoittaja alisa »

Kelju K. Kojootti kirjoitti:Jos mä olisin tässä nyt leimaa ottamassa, niin en vitussa ettis ainakaan mistään Googlesta.. Hoho!

Kyllä mun mielestä tatuointi on semmonen juttu että sen ois paree olla yksilöllinen ja kantajaansa jollain tapaa liittyvä. Itse näen näin, mutta mikäs siinä jos joku haluaa ottaa "where is mill, there is road"-tekstin mahaansa..

Esim ex-muija halusi delfiinin olkapäähänsä koska "Se on makee koska tosi monella on sellanen". Vittu mikä puupää.
Oon ihan samaa mieltä. Mulle ei olisi tullut mieleenkään ottaa jotain ruusua persuuksiin. Mikä idea siinä on??? Harva sen näkee ja ruusuja on varmaan jokatoisella naisella.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

alisa kirjoitti:
Kelju K. Kojootti kirjoitti:Jos mä olisin tässä nyt leimaa ottamassa, niin en vitussa ettis ainakaan mistään Googlesta.. Hoho!

Kyllä mun mielestä tatuointi on semmonen juttu että sen ois paree olla yksilöllinen ja kantajaansa jollain tapaa liittyvä. Itse näen näin, mutta mikäs siinä jos joku haluaa ottaa "where is mill, there is road"-tekstin mahaansa..

Esim ex-muija halusi delfiinin olkapäähänsä koska "Se on makee koska tosi monella on sellanen". Vittu mikä puupää.
Oon ihan samaa mieltä. Mulle ei olisi tullut mieleenkään ottaa jotain ruusua persuuksiin. Mikä idea siinä on??? Harva sen näkee ja ruusuja on varmaan jokatoisella naisella.
No mutta jos ottaa tuohon uuman kohalle niin voi kaikille kertoa omaavansa vyöruusun... :lol:

Ja Kalessinille: jos mä joudun onnettomuuteen niin mua pitää ihan kiusaksi pitää mahdollisimman kauan hengissä kaikissa kalliissa koneissa. Se on muille veronamaksajille ihan oikein se! :lol:
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

alisa kirjoitti:[
Mulle ei olisi tullut mieleenkään ottaa jotain ruusua persuuksiin. Mikä idea siinä on??? Harva sen näkee ja ruusuja on varmaan jokatoisella naisella.
Niin se on tarkoituskin, etta harva sen nakee...... :wink:

Menematta sen enempaa yksityiskohtiin, mutta minulla on juuri se ilo, etta naen kiva tatuoinnin naispuolisen ystavani "kivassa paikassa"

Hieno kuva, hienossa paikassa siis. (K18)
---------
Allekirjoitus.
alisa
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 7:16 pm
Paikkakunta: Etelässä

Viesti Kirjoittaja alisa »

Ymmärrän tonkin pointin. Mulla noi mun kuvat on enemmänkin muistoja joistan ihmisistä (ei mul oo mitään strippaavaa gigoloa kumminkaan :lol: )tai tapahtumista tai mun elämästä yleensä.
tzeer
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 5:20 pm

Viesti Kirjoittaja tzeer »

mulla on nyt yhteensä 5 kuvaa nahassa. käsissä,jalassa,olkapäässä :D
ja lisää tulee.niihen tulee himo :shock: :!:
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Kelju K. Kojootti kirjoitti: Kyllä mun mielestä tatuointi on semmonen juttu että sen ois paree olla yksilöllinen ja kantajaansa jollain tapaa liittyvä. Itse näen näin, mutta mikäs siinä jos joku haluaa ottaa "where is mill, there is road"-tekstin mahaansa..
musta se on tähän mennessä parhaita kahdeksanjalkaisen ketun ohella, ja kaikkein hulppeinta on, et ihminen menee esittelemään sitä seiskaan eikä tajua tekstin olevan viturallaan :lol:

ja niin JR:lle yksi tehohoitopäivä suomessa, ilman mitään erikoishoitoja esim. dialyysiä, viilennystä tms. maksaa n. 10000e:)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Vastaa Viestiin