Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Heh, ajattelin toimisiko tämä.

Itse olen päissäni, ja jos tänne sitten vain päissään saisi postailla. Mutta ei mitään murha.info-juttuja vaan mitä vaan muuta mieleen tulee. Vaikka että kun oli nätti kassatyttö Alepassa tai että kun taksikuski kertoi järkyttävän hyvän vitsin! Go for it!

Itse otan viskipaukun. Pakko ottaa ennenkö loppuu..

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

en oo päissäni, mutta kirjoitan silti. ajatelkaa miten miellyttävä on ottaa sitä viskiä ja nauraa kakkaisesti mulle joka olen töissä :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Mimosa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 03, 2007 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

^Niih ja jos olet töissä niin MITÄ SINÄ TÄÄLLÄ TEET? :evil:
Häh? Eikö hoitajille riitä hommaa?

:lol: :lol: :lol:

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Mimosasta ainakin näköjään tulee kännissä rähjä....




:lol: :lol:

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Mimosa kirjoitti:^Niih ja jos olet töissä niin MITÄ SINÄ TÄÄLLÄ TEET? :evil:
Häh? Eikö hoitajille riitä hommaa?

:lol: :lol: :lol:
näköjään tulee rähjä niin kuin suurimmasta osasta suomalaisia.... ehkä se ei ole sun asiasi, mimosa, onko mulla töitä vai ei ja toisekseen, kun olen töissä niin työaikaan kuuluu lakisääteiset tauot, jotka ovat minun omaa aikaani, jotka saan viettää vaikka päälläni seisten tai vaihtoehtoisesti netissä. eli luulisi se olevan työnantajankin mielestä parempi, että olen paikanpäällä, tarpeen tullessa käytettävissä kuin röökillä ja talon ulkopuolella, eikö? jos haluat asiaa vielä kommentoida, niin mieti kuitenkin ensin ennen kuin alat mulle huutaa.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Mimosa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 03, 2007 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

^Anteeksi, se oli vitsi. Olen pahoillani ja pyydän nöyrimmiten anteeksi.

Luulin että hymiöt selventävät asiaa.

Niin ja selvinpäin ollaan, aina.

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

ah....sori... :lol: tää hikeenty ihan turhaan :oops: mulle vaan jossain toisessa voorumissa kuittailtiin e.m aiheesta ja silloinkin oli tauolla ja alkoi nyppiä ihan kauheasti. mutta tottahan on, että töitä riittää, omassa yksikössä on se onni, et kone on lähellä potilasta, et vaikkei tauolla olisikaan niin potilaan luo pääsee muutamassa sekunnissa. onneksi tää yö on ollut *kops kops* rauhallisempi kuin viime yö... :wink: pahoitteluni vielä hikeentymisestä :oops: :)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Nyt sitten ollaan sotkettu tää Kelju.K.Kojootin hieno kännisaitti ja vielä ihan selvipäin.
Kyllä nyt hävettää :lol: :lol:

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

niin...ollaanpa me ajattelemattomia...kiljua varmaan ahistaa, jollei ole jo sammunut :lol: 8)
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Mimosa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 03, 2007 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

^No katsos, itse hoitoalaa myös lukeneena ja töissä käyneenä ajattelin että toi on just sitä mitä saa kuulla, jos on tauolla/toimistossa. :lol:
Jos ei kokoajan paahda letti putkella niin sitte saa kuula vaikka mitä.
Itseasissa lehdessä oli just tänään tuosta kirjoitus. Muistu taas vanhat ajat mieleen.

Mä tosin vaihdoin alaa myöhemmin. Hyvä että sä jaksat!

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

on se alan vaihto täälläkin käynyt mielessä... :) mutta tosi on, että fraasi;"siellä ne hoitajat vaan istui kahvilla" nostaa alkukantaiset vaistot pintaan, kun miettii et eihän kaupankassoillekaan mennä kuittailemaan et siellä sä vaan istut tauolla...yhdelle asiakkaalle olen sanonutkin, kun totesi et;" ai onko sulla muka noin kiire tauolle, ettet viiti mulle kaukosäädintä tuoda", että se on mun lakisääteinen oikeus ja se alkoi just nyt! jurputti asiasta vielä osastonhoitajallekin, joka oli miekkoselle sanonut, että meidän hoitajilla on oikeus pitää taukonsa ihan niin kuin kaikilla muillakin työpaikoilla. oli vielä yrittänyt halpamaisesti vedota siihen, et entäs jos olisi ollut kyse kipulääkkeestä tms. niin oh vastannut, että kaukosäätimen hakeminen ei ole tärkeysjärjestyksessä ensimmäinen, jonka takia, jo lykkääntynyttä taukoa (olin aamuvuorossa joka loppuu klo 15, pääsin aamukahville vasta klo 13, jolloin alkoi olla sokerit jo aika alhaalla ja pinna lyhykäinen) lykätään entisestään, kun sen pystyy hoitamaan sen 20min tauon jälkeen. jos hoitaja tuupertuu matalien sokerien takia,vain siksi et haki kaukkaria niin työnantaja on aika nesteessä, kun ei pysty takaamaan lakisääteisiä taukoja. :)

mut sairaalassa huomaa sen, et mitä korkeammin koulutettu ihminen (yleensä) on hoidettavana sitä enemmän sitä pitää "hoitaa", kun yhtäkkiä ei osata enää edes housuja pukea jalkaan tai sängystä nousta kyljen kautta ylös. sitten nää laitapuolen kulkijat on taas ei juurikaan rutise eikä kitise, ovat asiallisia ja KIITOLLISIA saamastaan hoidosta, mun kokemuksen mukaan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Mimosa
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Touko 03, 2007 5:18 pm

Viesti Kirjoittaja Mimosa »

Mun on pakko pilata tätä keskustelua vielä sen verran, että kerron; mä olen kerran pyörtynyt...ja just leikkaussaliin... :oops:
En ollut ehtinyt syömään ja verensokerit teki tepposet.

EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Mulla on paljon ystäviä ja sukulaisia hoito-alalla. Kyllä niin uskomattomia juttuja kuulee. Olisivat potilaat tyytyväisiä, että meillä ylipäänsä hoitajia enää on. Itse lähtisin viivana Norjaan/Ruotsiin tienaamaan paremmin ja tekemään leppoisampaa työtä (Härmässä juustohöylä on leikannut sen verti, että jotuu ihan bryggarena juoksemaan siellä töissä).

Sitäpaitsi halpa viina on lisännyt spurgujen ja muitten ihanien sekakäyttäjien määrää pilviin (jos ilmaisu sallitaan). Monella on empaattisuus kadonnut.

Itse olen kerran ainoastaan *koputtaa puuta* tarvinnut hoitoa (leikkaus). Tämä oli Herttoniemen sairaalassa. Menköön sinne kiitos aivan erinomaisesta toiminnasta kaikin puolin. Palvelu ja muu pelasi niin hyvin, että ihan alkoi jo hävettää olla riesana.

edit: palatkaa juoppokeskusteluun, mä oon nyt selvinpäin sorry
Viimeksi muokannut EuroJR, Su Heinä 15, 2007 1:58 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Herkkis
Jane Marple
Viestit: 1068
Liittynyt: Ke Huhti 18, 2007 3:07 pm

Viesti Kirjoittaja Herkkis »

PRKl luulin etäää tänne kirjotetaa vaan känissä! HijakersQ!

Tulin just paarista, siellä oli nätti tyttö venttipydässä ahhh<3<33<
I am an African!

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

Mimosa kirjoitti:Mun on pakko pilata tätä keskustelua vielä sen verran, että kerron; mä olen kerran pyörtynyt...ja just leikkaussaliin... :oops:
En ollut ehtinyt syömään ja verensokerit teki tepposet.
nimimerkillä "itsekin instrumenttihoitajan kupsahtanut". se on aika härski tunne, kun tulee kuuma ja alkaa ahdistaa, sitten vaan huomaa et nyt mennään. kerkesin kuulemma sanoa, et ottakaa kiinni... :P musta tulee vielä nälkäisenä hyvin äkkipikainen ja anti-asiakaspalveluhenkinen, joten potilaat asettuvat tietentahtoen vaaravyöhykkeelle, kun tulevat nälkäiselle hoitsulle kuittailemaan :twisted:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Lukittu