Humalaisten oma keskustelu. (vain kännissä olevat)

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

sori herkkis, ja kiljulle kanssa anteeksipyynnöt kaappauksesta:) mut miksei se nätti venttityttö ole sun kanssa siellä kirjoittamassa meille? :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Viesti Kirjoittaja groot »

Paissaan on hyva olla.Itse asiassa olen jo tyon puolestakin ollut ymparipaissaan puolet elemastani. Nyt krapulassa. Ei hyva.
---------
Allekirjoitus.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

groot kirjoitti:Itse asiassa olen jo tyon puolestakin ollut ymparipaissaan puolet elemastani. .

Onko Groot koemaistajana viinatehtailla? :lol:
Moni jäbä varmaan kade sun duunista 8)
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mieto hiprakka päällä, hieman Glengoynea ja bisseä nautiskelen :)
Avatar
Blues
Rico Tubbs
Viestit: 1223
Liittynyt: Ti Heinä 17, 2007 3:11 pm
Paikkakunta: Aurinkoinen Etelä

Viesti Kirjoittaja Blues »

Mä olen nauttinut Karhun antimista koko illan, mutta ei vaan nouse huppuun :? Ärsytys... :evil:
Mä voin tehdä mitä vaan, mitä haluan mä saan, mitä haluan mä voin.
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Haaha suomiviinaa ja siiterii rok rok...kotikännit roks :D lol
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Mother_North kirjoitti:Haaha suomiviinaa ja siiterii rok rok...kotikännit roks :D lol
Nimenomaan! Sen jälkeen ku tuli tuo röökikielto baareihin niin olen tajunnu miten hyvää (ja halpaa) on vetää kalsarit :)
Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Mä oon tehny tätä jo pitemmän aikaa..En jaksa istuu paarissa humalaisten tyyppien iskuyritysten kohteena..Ihan kuin ne ois ainoita miehiä maailmassa ja luulevat että jokkainen akka lakoo jalkoihin samontein.noup mä oon turvassa kotona :lol: Miten se ei voi mennä jakeluun,että siel paarissa voi tosiaanki olla vaan viettämässä hauskaa aikaa eikä hakemassa petikaveria.. :twisted:
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2646
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Kyllä Suomessa on jo sellainen hoitajapula että voi valita semmoisen vähän rennomman työn missä kerkee taukoja pitää. Ymmärrän kyllä jos on asuntolainaa ym. niin ei sitä vakiduunia mielellään jätä. Jotkut taas tykkäävät hektisestä menosta Meilahden päivystyksen tyyppisissä paikoissa. Itse hain sitä hektisyyttä aikoinaan maaseudun ambulanssista ja sain pahenevan alkoholiongelman ja mukavia hirvikolariunia junajuttuja unohtamatta. Nyt pystyy yökkönä pitämään noin 6h taukoa 10h työvuorosta. Tosin on öitä jolloin ei taukoja ehdi pitää mut pitää nyt nauttia kun on kerrankin rauha maassa. Alanvaihto tosin pyörii mielessä viikoittain, jos alkais vaikka asfalttimieheksi. Palkka on nykyisellään pieni eikä alaa arvosteta...tai ihmiset sanovat arvostavansa mutta aika sylkykuppiolo on välillä.
Mut nyt kotiviintä kitusiin ja pulinat pois!!! :D
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

viiltäjä-sedällä on vahva pointti asiassaan, koska ihan vastaavat tuntemukset on täälläkin. harkittiin joskus että perustetaan baari ja sille nimeksi delirium, sit vois aina vaan todeta, et:"oon menossa delikkaan" :lol: sisustuksesta voisi tulla sellainen pinkki niin kuin eräs nimeltämainisematon mikstuura. mutta kyllä sitä mieluummin on akuuttiyksikössä töissä, kuin jossain terkkarin vuodeosastolla kääntämässä mummoja. tuntee että saa edes jotain aikaiseksi, kun näkee edes joskus potilaiden paranevan.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
C-Bane
Lauri Hanhivaara
Viestit: 122
Liittynyt: To Huhti 26, 2007 3:31 pm

Viesti Kirjoittaja C-Bane »

Mother_North kirjoitti:Mä oon tehny tätä jo pitemmän aikaa..En jaksa istuu paarissa
Ooks sellainen kaappijuoppo? :lol:

Ps. Oli vaan pakko. X)
Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

tää on ainakin nyt monitorijuoppo :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
karra
Sofia Karppi
Viestit: 412
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 2:16 pm

Viesti Kirjoittaja karra »

Sis mitä WIttt...saahss tänn ihgan oikest oikezti kizojtaa ghännish?
teltta puukko ja viimeinen erhe.
katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Viesti Kirjoittaja katupoika »

Mä oon tällä hetkellä aika vitun kuoseissa. Dokattu on riittävästi ja muitakin vaikuttavia aineita vedetty sopivasti. On se elämä ihmeellistä.
Spider
Olivia Benson
Viestit: 723
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 5:31 pm

Viesti Kirjoittaja Spider »

Kohtako alkaa valua känniläiset baarista? :wink:
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
Lukittu