Naapurihelvetti Vantaalla.

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Hannu_1
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Huhti 10, 2009 2:51 am

Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja Hannu_1 »

Jouduin muuttamaan edellisestä asunnostani pois mm perättömien valitusten ja naapurin jatkuvan häirinnän takia.

Kerrosnaapurini yritti mm humalapäissään tappaa minua, kun olin nukkumassa. -Väitti minun huutavan.

Isännöitsijä oli päättänyt, että minä lähden asunnosta häädön saatuani. Sain kaksi vaihtoehtoa: Muuttaa
vapaaehtoisesti pois isompaan asuntoon tai saada häädön ja tuskallisen oikeusprosessin jälkeen huonomman asunnon puukolla postiluukusta uhanneen naapurin kerätessä nimiä pääni menoksi.

Fiksun ratkaisun mielestäni tein muuttaessani pois asunnosta, jossa kokoajan sai pelätä, että mitä se hullu taas keksii.

Nyt on taivaallinen rauha ja mieli lepää.
KarmanLaina

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja KarmanLaina »

Mies joka kirjoittaa murha.info- sivulla että naapuri yrittää tappaa ei nyt tsori vaan kuulosta kauheen uskottavalta, mut miten vaan :) hienoa että pääsit pois.
elwira
Armas Tammelin
Viestit: 81
Liittynyt: La Huhti 21, 2007 8:23 am
Paikkakunta: Oulu

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja elwira »

Avohoito on hieno asia :roll:
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

itse olen kokenut lahes samanlaista naapuri kayttaytymista. naapuri tuli valilla pesarin kanssa oven taakse uhkailemaan ja vaittamaan et olin metelia pitany, vaikken ollut.
lopulta meni hermo ja pieksin naapurin. mentiin karajille ja naapuri sai haadön seka sakkoja uhkailemisesta ja mina pahoinpitelysta ehtoollista. mutta sainpa jaada asumaan. :twisted:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

KarmanLaina kirjoitti:Mies joka kirjoittaa murha.info- sivulla että naapuri yrittää tappaa ei nyt tsori vaan kuulosta kauheen uskottavalta, mut miten vaan :) hienoa että pääsit pois.

niin sullekkin. kylla naita sekopaita riittaa, jotka haluaa hiillostaa naapureita ilman mitaan syyta!!!
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja Canaris »

Omassa naapuristossani riehuu mummo, jonka elämäntehtävä on valvoa ympäristöä ja tehdä / uhata tekevänsä ilmoituksia naapurien toimista viranomaisille. Kuvioissa ovat mukana poliisit, lastensuojelu sekä ympäristöviranomaiset, ainakin. Käsitykseni mukaan ilmoitukset ovat ilmeisen aiheettomia.

Omista toimistaan mummo on minulle itse kertonut. Olen yrittänyt rauhoitella häntä, mutta turhaan. Olen joskus miettinyt, että missä tuollaisen mummon kaltainen ihminen, jonka elämä tuhoutuu esim. naapuritalon takan polton vuoksi tai jonka mielestä 6-vuotias lapsi voi hyppiä niin, että naapuriasunnossa lasit hyppivät hyllyllä :roll: , voisi elää. Mieleeni ei tule muuta kuin ikkunaton, foliolla päällystetty, bunkkeri 100 kilometrin säteellä lähimmästä ihmisasutuksesta.


Onneksi en ole itse joutunut itse hänen uhrikseen. Taidan olla nykyään ainut, joka sietää häntä. :P

Ensimmäistä ilmoitusta odotellessa :mrgreen:
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

ha käräjille tollanen naapuri tai sitten kunnolla turpaan onneksi asun syrjäseudulla täällä ei naapureitani haittaa vaikka ampuilee aseilla keskellä omaa pihaa aamu yöstä tai ajelee rossipyörällä rinksaa
Damien
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5197
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:26 pm
Paikkakunta: Karvatunturi aka käpykumpu
Viesti:

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja Damien »

Hannu_1 kirjoitti:Kerrosnaapurini yritti mm humalapäissään tappaa minua, kun olin nukkumassa. -Väitti minun huutavan.
Ei taas tämänkään ketjun vastaajille herättänyt lainattu lause kysymyksiä? :mrgreen:
"Aika kulkee, kellot laukkaa. Monta raukkaa, hauta haukkaa.
Ennen iltaa, siis kulje siltaa mut varo murhamiesten kiltaa.
Varo liittymästä heihin jotka usko eivät enää mihinkään."
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Damien kirjoitti:
Hannu_1 kirjoitti:Kerrosnaapurini yritti mm humalapäissään tappaa minua, kun olin nukkumassa. -Väitti minun huutavan.
Ei taas tämänkään ketjun vastaajille herättänyt lainattu lause kysymyksiä? :mrgreen:
Mä en jaksanut aiemmin kommentoida koko ketjuun mutta nyt kiinnostaisi tietää millä naapuri oli tullut sisään ja miten oli yrittänyt tappaa?
Siis oliko murtautunut ovesta sisään? Parvekkeen kautta?
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja esmes- »

näistä naapuririidoista vois alottaa ihan oman ketjunsa jonnekin (eivät välttämättä täytä rikoksen tunnuspiirteitä).. just tässä eräs päivä skannasin talteen naapurien kaverille lähettämiä valituskirjeitä. oli aikas hupaisaa luettavaa :D on niillä naapureilla ollu varmaan syynsä valittaa ja tästä on kulunu jo sen verran aikaa et nää ehkä uskaltais julkasta ku pyyhkii nimet niistä pois.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja Justi »

Joo itellekki sanottii asuntovälitys toimistosta että uusi asunto sijaitsee rauhallisella lapsiperhe alueella...
no näin sit kävi ekana yönä:

Jyskä: joukkotappelu kerrostalorapussa
6.1.2009 11:28 (Päivitetty 6.1.2009 11:49) Juha Luomala

Jyskäläisessä kerrostalorapussa sattui useamman nuoren mieshenkilön välinen joukkotappelu maanantain ja tiistain välisenä yönä noin kello neljän aikaan. Yhdellä tappelun osapuolella oli aseenaan noin puolimetrinen kumipatukka. Kenelläkään tappelun osapuolista ei kuitenkaan todettu vakavia vammoja.

Tapahtumat saivat alkunsa kun kahden kerrostaloasunnon isännät ja vieraat ottivat muuttopuuhien lomassa yhteen. Yhteensä asunnoissa oli kymmenen henkeä, mutta varsinaiseen tappeluun osallistui neljä henkilöä. Jyväskyläläiset tekijöistä nuorin on syntynyt vuonna 1989 ja vanhin vuonna 1985.
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
Justi
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 2:20 am
Paikkakunta: Päkälä

Re: Naapurihelvetti Vantaalla.

Viesti Kirjoittaja Justi »

Ja tosiaa vittu toho aikaa enää mitää muuttoo kyllä tehty
On helppoa olla samaa mieltä, on helppoa olla mieletön. Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä ja oikaisee läpi metsikön
Vastaa Viestiin