Miss Suomi 2010?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

Ei jaksa laittaa eri ketjua, saako noilta misseiltä muut ku mä?
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
tyyppi85
Martin Beck
Viestit: 847
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 2:37 am
Paikkakunta: Turku

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja tyyppi85 »

gravedigger kirjoitti:Ei jaksa laittaa eri ketjua, saako noilta misseiltä muut ku mä?
siehän sälli oot :) :wink: :P
pienikin hetki on arvokas
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Kuva
2 ja 5 on hyviä...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
esmes-
Javier Pena
Viestit: 1817
Liittynyt: Ke Tammi 23, 2008 10:28 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja esmes- »

aika tavallisennäkösiä tyttöjä ilman meikkiä, tollasiin törmää siwan kassajonossa tai pankkiautomaatilla harvasen päivä. naapurin irmelille ku lisättäis pakkelit ja glitterit naamaan ja numerolappu käteen ni ei mitenkään erottuis tuolta missien joukosta.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

esmes- kirjoitti:aika tavallisennäkösiä tyttöjä ilman meikkiä, tollasiin törmää siwan kassajonossa tai pankkiautomaatilla harvasen päivä. naapurin irmelille ku lisättäis pakkelit ja glitterit naamaan ja numerolappu käteen ni ei mitenkään erottuis tuolta missien joukosta.
Totta. Noiden tyttöjen erikoisuus on vaan halu osallistua tuollaisiin kisoihin.
Perus kissoja, joita on vaan ihan tuskassa meikattu jne...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Alice Cullen
Roger Murtaugh
Viestit: 884
Liittynyt: Ma Kesä 29, 2009 5:40 pm

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja Alice Cullen »

Voi pyhä yksinkertaisuus.
Missi mittelöt ei ole oikein mun juttuni ja tässä yksi syy:
Missifinalistit tietovisassa: Talvisota käytiin 1902–1917, H1N1 liittyy ydinpommiin
http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1033651

En kopioi nyt koko juttua, sen verran pitkäksi venyisi.
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Alice Cullen kirjoitti:Missi mittelöt ei ole oikein mun juttuni ja tässä yksi syy:
Missifinalistit tietovisassa: Talvisota käytiin 1902–1917, H1N1 liittyy ydinpommiin
http://www.mtv3.fi/missit/uutiset.shtml?1033651
Noh noh noh, hyvin tytöt veti! :? :lol: :lol: :lol:
Numero 6, Viivi Pumppanen on suurin tietäjä tuosta porukasta... :D
H1N1 sikainfluenssa - "Ööö, varmaan se (ydin)pommi…" wot? :shock:
Milloin käytiin Suomen talvisota? - "1939-40 (tai -44)" ok. :wink:
Kuinka monta astetta on kolmion kulmien summa? - "30 astetta, heh :)" Geometria uusiksi? :|
Mikä on Yhdysvaltain pääkaupunki? - "Ei ole pääkaupunkia, koostuu osavaltioista" Aaa, ok, ei sitten mitään... :roll:
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^ Tästä löytyy syy miksi he ovat siellä eikä esim. "naapurin Heli" joka on mielestäni huomattavasti kauniimpi kuin yksikään heistä mutta myös älykkäämpi...
(no ulkoinen kauneus on kyllä katsojan silmissä mutta ei noista yksikään ole mitenkään hätkähdyttävä,ihan normaalin näköisiä)
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Severin A
Jack Bauer
Viestit: 987
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:09 pm

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja Severin A »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ihan niin fiksuja kuin arvata saattoi 8)

Koska nämä kisat oikeasti ovat tulleet tiensä päähän???
Älä oleta
Mike Manner
Jessica Fletcher
Viestit: 3149
Liittynyt: Ke Touko 28, 2008 10:37 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Severin A kirjoitti:Koska nämä kisat oikeasti ovat tulleet tiensä päähän???
10v. sitten?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Toi H1N1 -kömmähdys nyt oli vähän koominen, mutta voisihan sitä laittaa minfolaiset yleistietotestiin samalla lailla ja katsoa kuinka viisaita me ollaan. En minä usko missien olevan sen tyhmempiä lopulta kuin muutkaan, kysymykset tehdään juuri sillä tavalla, että kömmähdykset ovat hyvin noloja. En minäkään tiedä kolmien kulmien summaa vai mikä se nyt oli :lol:
Paavo Arhinmäki on äijä!
Avatar
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viestit: 1504
Liittynyt: Pe Helmi 22, 2008 7:12 pm
Viesti:

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

loneliness kirjoitti:Toi H1N1 -kömmähdys nyt oli vähän koominen, mutta voisihan sitä laittaa minfolaiset yleistietotestiin samalla lailla ja katsoa kuinka viisaita me ollaan. En minä usko missien olevan sen tyhmempiä lopulta kuin muutkaan, kysymykset tehdään juuri sillä tavalla, että kömmähdykset ovat hyvin noloja. En minäkään tiedä kolmien kulmien summaa vai mikä se nyt oli :lol:
Se on 180 astetta. : )
Hyvä pointti. Kun katselin noiden vastauksia, joku oli vielä vastannut H1N1:n olevan "joku kansainvälinen juttu", mutta olivat ne melkein kaikki vastanneet oikein. Itse osaisin vastata kysymyksiin 1, 2, 5, 6, 7, 8 ja 10. En näe tolkkua kysymyksessä 3, mihin sitä tietoa muu kuin Virpi Kuitunen itse tarvitsee... Ja nuo missit tietävät varmasti jotain, mitä minä en tiedä.

Mitä täällä keskustelua on heidän ulkonäöstään käyty, olen samaa mieltä. Eivät ole mitenkään erityiset kauniita. Sori missit :'--(
aga
Adrian Monk
Viestit: 2755
Liittynyt: Pe Elo 01, 2008 11:21 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja aga »

Mä olen #2 ja #8 kannalla.. eli Viivi Suominen ja Viktoria Sinjakova. Viivi S. nyt on turkulainen, mistä tulee plussaa ja jotenkin muutenkin aidomman oloinen, oma heleä itsensä, siksi tykkään.
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Viivi Pumpala menis ihan fitness -mallistakin. Sillähän oli fat percent lower than Jutta Gustafsberg. Oli jossai iltikses joku rasvaprossaprojekti niil.
Paavo Arhinmäki on äijä!
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Miss Suomi 2010?

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

nyt ku näin televisiosta,niin Riina Seise voittaa ja jos kuutiopää,hörökorva Nikkilä voittaa niin se on antanu persettä ja rahaa Makuselle.paljon.
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
Vastaa Viestiin