Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Valvoja: Moderaattorit

Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Olisi kiva ollut nähdä kyseinen kuva, mutta sen on jo joku poistanut. Linkkikään ei siihen enää toimi. On se niin surullista että nuori ihminen pilaa elämänsä huumeilla ja lopulta päätyy näin radikaaliin ratkaisuun. Osanotot kaikille sukulaisille ja ystäville.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Pinkkis kirjoitti:Olisi kiva ollut nähdä kyseinen kuva, mutta sen on jo joku poistanut.
Mitä kivaa tässä kuvassa on joka tekee sen katsomisesta kivaa?

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... 20#p338837
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

En mä tarkottanu sitä kivaa siinä kivalla. Vaan olen utelias. Anteeksi väärä sanan valintani. Olisin vain kyseisen kuvan halunnut nähdä, olen joko sairas tai liian sairas.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja John Doe »

Sairaille tai liian uteliaille:
http://kohsantepheapdaily.com.kh/articl ... 14650.html

Eikä todellakaan jää epäilystä kuolinsyystä.......RIP.
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Pinkkis
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Ti Huhti 22, 2008 3:31 pm
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja Pinkkis »

Noi kuvat mä näin jo. Joku oli vaa linkannu jonku kuvan joka ei toimi enää. Kyl se on vaan niin väärin että nuoret ihmiset ajautuu väärille poluille. RIP.
On vain yksi ja oikea Dead Unicorn Queen ja se olen minä
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Pinkkis kirjoitti:Noi kuvat mä näin jo. Joku oli vaa linkannu jonku kuvan joka ei toimi enää. Kyl se on vaan niin väärin että nuoret ihmiset ajautuu väärille poluille. RIP.
Samat kaksi kuvaa on koko ajan vain pyörinyt, ei mitään uusia.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Mielenkiintoista lukea näistä itsari jutuista sun muista kaunistelevista kirjoituksista. Jani siis yöllä yksin kävellessään päättääkin yhtääkkiä vetäistä ittensä kiikkuun, kun ei enään jaksa? Huomattavasti helpompaa olisi yksinkertaisesti ollut vetää ne överit. Totuus kumminkin taitaa olla hieman karumpi, tuolla länkkärillä ei ole minkäänlaista arvoa kun rahat loppuvat varsinkaan niiden kauppiaiden silmissä joita pojat siellä käyttävät. En usko mitenkään janin tehneen itse moista ratkaisua. minkä takia silminnäkijä ei mennyt väliin? tuolla päin kauppiailla on myös tapana tehdä karuja esimerkkejä muille maksuvaikeuksissa oleville asiakkaille ja faktaa kumminkin on se,että pojat ovat olleet tuohon aikaan kipästi rahan tarpeessa, on kyselty kavereilta ja vanhemmilta jeesiä. noh jokainen tehköön omat päätökset tapauksesta.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Magenta
Poliisikoira Rex
Viestit: 253
Liittynyt: Ke Elo 18, 2010 7:40 pm

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja Magenta »

Jos niin olisi käynyt niin tuskin olisi paikallisella virkavallalla paljoakaan viitseliäisyyttä tutkia juttua?
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

jamppa kirjoitti: Totuus kumminkin taitaa olla hieman karumpi, tuolla länkkärillä ei ole minkäänlaista arvoa kun rahat loppuvat varsinkaan niiden kauppiaiden silmissä joita pojat siellä käyttävät. En usko mitenkään janin tehneen itse moista ratkaisua. minkä takia silminnäkijä ei mennyt väliin? tuolla päin kauppiailla on myös tapana tehdä karuja esimerkkejä muille maksuvaikeuksissa oleville asiakkaille ja faktaa kumminkin on se,että pojat ovat olleet tuohon aikaan kipästi rahan tarpeessa, on kyselty kavereilta ja vanhemmilta jeesiä. noh jokainen tehköön omat päätökset tapauksesta.
Samaa mieltä. Mikä olisi parempi opetus, kuin ripustaa näkyvälle paikalle varoitukseksi, että velat on hyvä hoitaa ajoissa. On näitä ennenkin nähty, kuinka isot pojat opettaa laumaansa...

ps. Magenta, poliisi on erittäin korruptoitunut maailmalla. Voivathan ne ns. tutkia tässä vaiheessa, mutta suoraan sanottuna, ei tämä tapoksi paljastu ikinä...valitettavasti.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
jamppa
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1328
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 4:05 pm
Paikkakunta: Korpi pohjoisessa

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja jamppa »

Magenta kirjoitti:Jos niin olisi käynyt niin tuskin olisi paikallisella virkavallalla paljoakaan viitseliäisyyttä tutkia juttua?
OLetko jostain uutisesta saanut sellaisen kuvan, että paikalliset olisivat innolla asiaa tutkineet? tuhkaus melkein heti kai siellä kylmiöitä kumminkin on, kylmää olutta sieltä saa ainakin. Tuollainen tapa ei vaan sovi kuvaani janista.


edit. niinpä rosamarine
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
DollariExpress
Christopher Lorenzo
Viestit: 1683
Liittynyt: Ti Heinä 01, 2008 9:05 pm

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja DollariExpress »

jamppa kirjoitti: Jani siis yöllä yksin kävellessään päättääkin yhtääkkiä vetäistä ittensä kiikkuun, kun ei enään jaksa? Huomattavasti helpompaa olisi yksinkertaisesti ollut vetää ne överit. .
miten vedät overit, kun ei ole ruplaakaan,länkkäri ei saa tuolla taatusti velaksi kamaa,vaikka kaukoidässä onkin alkeellista ja köyhää, niin ei ne ole silti idiootteja.

olen melko varma että jani on yli kymmenvuotisella narkki urallaan miettinyt itsemurhaa tuhansia kertoja jos ei jopa kymmeniätuhansia,niin että tuskin tämä "yhtäkkinen päähänpisto" oli,tilanne vaan meni siihen,että ei nähnyt muuta vaihtoehtoa enään.

pahat reflat,kaverit kauan hukassa,ei majapaikkaa,ei ruplaakaan rahaa,ei passia,ei lentolippuja,toisella puolen maapalloa kielitaidottomana kutakuinkin (varsinkin kun tuolla paikalliset puhuu murto osan englantia siitä mitä suomalaiset täällä..) epätoivo...
kun linkität,niin kopioi asia samalla ketjuun,koska linkit kuolevat joskus jopa muutamassa viikossa ja asia katoaa bittiavaruuteen
rosamarine
Adrian Monk
Viestit: 2645
Liittynyt: Ma Huhti 30, 2007 10:03 am

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja rosamarine »

DollariExpress kirjoitti:pahat reflat,kaverit kauan hukassa,ei majapaikkaa,ei ruplaakaan rahaa,ei passia,ei lentolippuja,toisella puolen maapalloa kielitaidottomana kutakuinkin (varsinkin kun tuolla paikalliset puhuu murto osan englantia siitä mitä suomalaiset täällä..) epätoivo...
Saksan suurlähetystöön vaan. Phnom Penhissä siis suomalaisten asioita hoitaa Saksan suurlähetystö. Jos kotiin tekee mieli, niin kyllä sieltä apua saa.
A winner listens, a loser just waits until it is their turn to talk...
Magenta
Poliisikoira Rex
Viestit: 253
Liittynyt: Ke Elo 18, 2010 7:40 pm

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja Magenta »

Eiköhän se tutkinta ole ollut koko ajan siellä vähän hurlumheitä,kävi niin taikka näin,lähti oman tai toisten käden kautta.En epäile laisinkaan etteikö paikallisviranomaiset ole enemmän paikallisten huumehemmojen kanssa kimpassa kuin jonkun Suomen poliisin kun ei välttämättä edes tiedä missä koko maa sijaitsee.Ja 'viralliset' paperit tulee tänne poliisille sitten joskus kun joku jaksaa ne postittaa.
Ruumis tuhkaksi niin ei selviä Suomen poliisillekaan siitä enää mitään.
nevermind
Nikke Knakkertton
Viestit: 172
Liittynyt: Ma Heinä 02, 2007 12:03 am
Paikkakunta: JKL

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja nevermind »

Pinkkis kirjoitti:Noi kuvat mä näin jo. Joku oli vaa linkannu jonku kuvan joka ei toimi enää. Kyl se on vaan niin väärin että nuoret ihmiset ajautuu väärille poluille. RIP.
Tossa ok kunnossa fyysisesti, http://img836.imageshack.us/img836/1205/12841169265.jpg
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Huumedokumentin päähenkilö kuoli

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Milloin tuo äskeinen kuva otettu? Äijä näyttää kuvassa kuin Gigantin myyjältä joka käy kuntosalilla kolme kertaa viikossa. Kontrasti "hirttäytymiskuviin" räikeä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
Vastaa Viestiin