Janette Jokela - Jaana Hietamäki

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

janita87 kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:
Bambinos kirjoitti:Eikö siitä olisi kuvaa tarjota? :) Olisi hauska nähdä kuuluisan puukkokuningattaren pärstä
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... c&start=75
Sivu 6, ihan alin texti.
Kovin on suosiossa tuo kuvan saanti. :o
OK.Koitan kaivaa kuvaa tässä joku päivä, kunhan löydän sen, nyt jo legendaarisen laatikkoni, jonka kyljessä lukee "BANNATUT"!
Sen lisäksi pitää juoda itteni 3 promillen känniin, ei sitä akkaa jaksa selvinpäin etsii ja katsoa kuvista.:=D
Etkö ole lukenut esim. ALIBI, RIKOSOSLEHTI/POSTI tms lehtiä :?:
Kyllähän ko rvan pärstä on "komeillut" mm. 7-päivää lehdessä, ja muistaakseni viimeksi silloin kun Juha otti "omat lomat" sieltä avovankilasta.
Janette riensi puolustaan exäänsä, että saa taas julkisuutta siinäkin lehdessä, ja molemmat jauhoivat paskaa yhteisestä tyttärestä, joka ei pidä alkuunkaan paikkaansa-ja se on faktatietoa, ei MuTu-tietoa :!:


3 promillen känniin :D
nooh tossa oot oikeessa, ei sitä akkaa kattelis selvinpäin xD
Onneks ny muuten VISSII on loppunu toi juoru et se Valjakkala ois muka mun ''faija'' ... Seiskallekkin piti tehä tosta valitus sillo, kun mun nimi sinne oli laitettu tost vaa!! :shock:
Aivan oikein teit :!:
Munkin mielestä niillä ei oo mitn oikeutta retostella sun koko nimellä, puhumattakaan valokuvistasi, jotka on koreillut myös eräissä lehdissä.
Saat itse kertoa, jos tahdot, että missä lehdissä :?: :!:
Siis kaikkea se crazee fuckin' bitch, onkin valmis tekeen :!: :evil:
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Bambinos kirjoitti:En pysy kärryillä sen Valjakkalan vaimojen kanssa. Siis 2006 oli Janette, nykyään joku toinen?
Luen tosi vähän Alibi -lehtiä, koska täältä saa kaiken tarvittavan informaation:) Seiskaa varmaan vielä vähemmän.. en muista puukkokuningattaren tilityksiä.

Noo Criss ilmottele sitte ennakkoon millon aiot laittaa sen kuvan tänne, niin mäkin otan varalta kännit enneku katson sitä kuvaa :)

Muuten, oletko CrissAngel joku sukulainen tms. kun tiedät rouvan touhuiluista "sisäpiiritietoa"? Olen lukenut ketjun läpi suunnilleen, on saattanu tuo tieto mennä ohi
Valjakkalan nykyisen vaimon nimee en muista, vaik' sekin koreili lehdissä, kera pärstän, kun Valjakkala hässäköi sen koevapautensa ihan vituralleen.
[Muistan et sen nyk. vaimo ainakin käy inttiä!:=O]
Mut se jätkähän on sössinyt muuteskin koko vankeusaikansa, niin että vartijoilla yms, ja jopa vangeilla on ollut pinnat kiriällä sen tampion takia :!:
Mikäs se tempaus nyt olikaan kun päättivät että Valjakkalan takia kaikkien EK-vankien lomia yms juttuja kiristetään, niin Valjakkalalle oli luettu jo kuolemantuomio, ja tämä "Katto-Kassinen"["Valtsun" lempinimi vankilassa ko niin monesti yrittänyt paeta/paennut] on ihan löysät housuissa, et "MIHIN VANKILAAN VOIN MENNÄ ET OON TURVASSA" :?: :!: :)
Mie kyllä ilmoitan kun pystyn katsoon banni-lootaani ja kaivaa jonkun suht tuoreen kuvan, OK :?: :!: :)
Käy ostaan jo flinda valmiiksi, joka on tarpeeksi tehokasta, et saavutat ton maagisen 3 promillen rajan :!: :D
En ole sukulainen, thank god, mutta muuten vain satun tietään asioita hänestä, hyvinkin tarkkoja.
Jopa sellaisiakin, joita en taida koskaan esim. täällä julistaa ilmoille :!: :wink:
Child Of Scythe
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

CrissAngel kirjoitti:
Bambinos kirjoitti:En pysy kärryillä sen Valjakkalan vaimojen kanssa. Siis 2006 oli Janette, nykyään joku toinen?
Luen tosi vähän Alibi -lehtiä, koska täältä saa kaiken tarvittavan informaation:) Seiskaa varmaan vielä vähemmän.. en muista puukkokuningattaren tilityksiä.

Noo Criss ilmottele sitte ennakkoon millon aiot laittaa sen kuvan tänne, niin mäkin otan varalta kännit enneku katson sitä kuvaa :)

Muuten, oletko CrissAngel joku sukulainen tms. kun tiedät rouvan touhuiluista "sisäpiiritietoa"? Olen lukenut ketjun läpi suunnilleen, on saattanu tuo tieto mennä ohi
Valjakkalan nykyisen vaimon nimee en muista, vaik' sekin koreili lehdissä, kera pärstän, kun Valjakkala hässäköi sen koevapautensa ihan vituralleen.
[Muistan et sen nyk. vaimo ainakin käy inttiä!:=O]
Mut se jätkähän on sössinyt muuteskin koko vankeusaikansa, niin että vartijoilla yms, ja jopa vangeilla on ollut pinnat kiriällä sen tampion takia :!:
Mikäs se tempaus nyt olikaan kun päättivät että Valjakkalan takia kaikkien EK-vankien lomia yms juttuja kiristetään, niin Valjakkalalle oli luettu jo kuolemantuomio, ja tämä "Katto-Kassinen"["Valtsun" lempinimi vankilassa ko niin monesti yrittänyt paeta/paennut] on ihan löysät housuissa, et "MIHIN VANKILAAN VOIN MENNÄ ET OON TURVASSA" :?: :!: :)
Mie kyllä ilmoitan kun pystyn katsoon banni-lootaani ja kaivaa jonkun suht tuoreen kuvan, OK :?: :!: :)
Käy ostaan jo flinda valmiiksi, joka on tarpeeksi tehokasta, et saavutat ton maagisen 3 promillen rajan :!: :D
En ole sukulainen, thank god, mutta muuten vain satun tietään asioita hänestä, hyvinkin tarkkoja.
Jopa sellaisiakin, joita en taida koskaan esim. täällä julistaa ilmoille :!: :wink:
kerro kaikki! huomiohuoran salat julki! :lol: onhan noita juttuja tullut kuultua valjakkalasta tutuilta. aika paskahousu se loppu peleis on. :lol:
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

[quote="CrissAngel"]En ole sukulainen, thank god, mutta muuten vain satun tietään asioita hänestä, hyvinkin tarkkoja.
Jopa sellaisiakin, joita en taida koskaan esim. täällä julistaa ilmoille :!: :wink:[/quote

*poistettu lautamiestekstiä*tm

Laita CrissAngel janita87:lle yksityisviestiä mikäli haluat tehdä häneen vaikutuksen. Tää on mennyt ihan sättäämiseksi. Vai haluatko kenties kertoa meille kaikille nuo saatanan hölynpölyt mitä tämä ketju on täynnä?

Ketju on ehkä minfon kaikkien aikojen paskin ketju.
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

kakojootti kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:
Bambinos kirjoitti:En pysy kärryillä sen Valjakkalan vaimojen kanssa. Siis 2006 oli Janette, nykyään joku toinen?
Luen tosi vähän Alibi -lehtiä, koska täältä saa kaiken tarvittavan informaation:) Seiskaa varmaan vielä vähemmän.. en muista puukkokuningattaren tilityksiä.

Noo Criss ilmottele sitte ennakkoon millon aiot laittaa sen kuvan tänne, niin mäkin otan varalta kännit enneku katson sitä kuvaa :)

Muuten, oletko CrissAngel joku sukulainen tms. kun tiedät rouvan touhuiluista "sisäpiiritietoa"? Olen lukenut ketjun läpi suunnilleen, on saattanu tuo tieto mennä ohi
Valjakkalan nykyisen vaimon nimee en muista, vaik' sekin koreili lehdissä, kera pärstän, kun Valjakkala hässäköi sen koevapautensa ihan vituralleen.
[Muistan et sen nyk. vaimo ainakin käy inttiä!:=O]
Mut se jätkähän on sössinyt muuteskin koko vankeusaikansa, niin että vartijoilla yms, ja jopa vangeilla on ollut pinnat kiriällä sen tampion takia :!:
Mikäs se tempaus nyt olikaan kun päättivät että Valjakkalan takia kaikkien EK-vankien lomia yms juttuja kiristetään, niin Valjakkalalle oli luettu jo kuolemantuomio, ja tämä "Katto-Kassinen"["Valtsun" lempinimi vankilassa ko niin monesti yrittänyt paeta/paennut] on ihan löysät housuissa, et "MIHIN VANKILAAN VOIN MENNÄ ET OON TURVASSA" :?: :!: :)
Mie kyllä ilmoitan kun pystyn katsoon banni-lootaani ja kaivaa jonkun suht tuoreen kuvan, OK :?: :!: :)
Käy ostaan jo flinda valmiiksi, joka on tarpeeksi tehokasta, et saavutat ton maagisen 3 promillen rajan :!: :D
En ole sukulainen, thank god, mutta muuten vain satun tietään asioita hänestä, hyvinkin tarkkoja.
Jopa sellaisiakin, joita en taida koskaan esim. täällä julistaa ilmoille :!: :wink:
kerro kaikki! huomiohuoran salat julki! :lol: onhan noita juttuja tullut kuultua valjakkalasta tutuilta. aika paskahousu se loppu peleis on. :lol:
En kerro ihan intiimimpiä asioita tai kohta mullon keklua keuhkossa, kuten v. 1988, ko rvan toimesta oli, tai sit tavataan ko rvan kaa rosiksessa kun syyttää kunnianloukkauxesta jne :!: :(
Joo.
Mun yks kaveri on ollut yhtä aikaa "RIKSUSSA", ja se oli putsarina, ja just moppasi lattiaa ko näki "Valtsun"!!
"Valtsu" käveli kengät jalassa, putsatulta alueelta niin kaverini poltti päreet ja heitti mopin hevon6.seen ja pyöräytti "Valtsun" ylösalasin ja rupesi moppaan lattiaa "Valtsun" fledalla, ja totesi että:TÄÄHÄN ON PALJON PAREMPI MOPPI KO TOI OIKIA!!
TEKEE OIKEIN SIISTIÄ JÄLKIÄ, MUT MAHTUUKOHAN TÄÄ TOHON PESUSOIKKO-HÄSSÄKKÄÄN, ET VOIS HUUHDELLA :!: :lol:
Se oli sit heittänyt "Valtsun" lattialle ja sanonut:ANNA OLLA VIKA KERTA KO KÄVELET TOLLEEN, KO MÄ PUTSAAN TAI MÄ V*TTU KOKLAAN TOSIAAN TOTA PESUSOIKKOA :!: :D
"Valtsu" oli kipittänyt tuhatta ja sataa selliinsä ja siellä tärissyt :!: :lol:
Sit se oli aina elvistellyt uusille tulokkaille, varsinkin sakkolaisille et:HEI!EKSÄ TIEDÄ KUKA MÄ OON JNE..., ja nää uudet tulokkaat vapisee ja pelkää, et ei hemmetti-nyt oon kusessa-toi on se Valjakkala :!: :shock:
Noh...aina on hommat päättynyt siihen et tuloo joku Vanhan Liiton Äijä tai joku ns. nimimies paikalle ja sanoo "Valtsulle" et:SUKSIPPA NYT SELLIIS JA TUHANNEN LOIKKAA TAI ALKAA SATTUA JA TAPAHTUA :!:
Yhen kerran oli joku vanki napannut vain "Valtsua" pitkästä fledasta kiinni ja raahannut selliin sen ja heittänyt punkkaan ja sanonut:PAIKKA
:!:
:)
Taas oli "Valtsu-boy" 'vähän' tärissyt ja hikoillut kuin hutsu kirkossa :!: :lol:
Child Of Scythe
romu
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 1:52 pm

Viesti Kirjoittaja romu »

Eiköhän tuo janetten kunnianimitys olie vähän liijoiteltua. "vaarallisin " jos ei ole edes keltää saanut ilmoja ulos. paremminkin suomen turhamaisin........
Cicciolina
Neuvoja-Jack
Viestit: 522
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 1:17 am

Viesti Kirjoittaja Cicciolina »

Heiiiih! Nää jutut alkaa olee ihan samaa luokkaa kuon "mun sikä on parempi kun sun iskä"... :lol:

Aikuiset ihmiset, mikä helvetin ajatusmaailma ajaa väittelemään kuka tuntee kenetkin, ja kuinka hyvin, ja varsinkin näis rikoksiin liittyvis jutuis..... :roll:
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

romu kirjoitti:Eiköhän tuo janetten kunnianimitys olie vähän liijoiteltua. "vaarallisin " jos ei ole edes keltää saanut ilmoja ulos. paremminkin suomen turhamaisin........
Näinhän noi ALIBI&RIKOSPOSTI/RIKOSLEHTI yms ovat antaneet näitä kyseenalaisia "kunnianosoituksia" :!: :lol:
Janette on itse kommentoinut että Suomen vaarallisin hän kyllä voi olla, mut tota puukkokuningatar nimeä hän ei sulata ja hyväksy.
Se oli kuulema hieman liioiteltu :!: :D
Ilmeisimmin RVA haluaa olla vain pelkkä "joku" kuningatar :!: :?:
Child Of Scythe
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

CrissAngel kirjoitti: En ole sukulainen, thank god, mutta muuten vain satun tietään asioita hänestä, hyvinkin tarkkoja.
Jopa sellaisiakin, joita en taida koskaan esim. täällä julistaa ilmoille :!: :wink:

Ahaa, ex-lover.
No oishan tuo pitänyt arvata. :mrgreen:
jaguaari1
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: To Loka 09, 2008 4:34 am

"nainen"

Viesti Kirjoittaja jaguaari1 »

Tässäpä meillä oiva neitonen, en ole väkivaltainen (paitsi tarvittaessa) ja olutta en juo kuin hätätapauksessa, (se on silloin kun sitä on) mutta tätä ihmisen irvikuvaa voisin huoletta hieman kouluttaa..uskomatonta millainen ihminen on, ja tuo omien lapsien kohtelu yms... huh huh.. pakkosterilisaatiohan sille pitää saada. :twisted:
kakojootti
Olivia Benson
Viestit: 707
Liittynyt: Ti Kesä 24, 2008 5:07 pm
Paikkakunta: karu pohjola

Viesti Kirjoittaja kakojootti »

horo hirteen :twisted:
Viimeksi muokannut kakojootti, Ke Loka 15, 2008 10:59 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä skitskofrenia aina yksin olemisen voittaa.
romu
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Su Elo 31, 2008 1:52 pm

Viesti Kirjoittaja romu »

Eikö tämä kyseinen naishenkilö, vankilassa ollessaan antanut jonkunlaisen haastattelun teeveessä. tästä ohjelmasta on kumminkin aika kauan kun se tuli ulos. onko teistä kukaan nähnyt tätä ohjelmaa vai muistanko itse väärin. "kakojootti on pistänyt tanssiksi"
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

Tiina kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti: En ole sukulainen, thank god, mutta muuten vain satun tietään asioita hänestä, hyvinkin tarkkoja.
Jopa sellaisiakin, joita en taida koskaan esim. täällä julistaa ilmoille :!: :wink:
Ahaa, ex-lover.
No oishan tuo pitänyt arvata. :mrgreen:

Ehkä olin, ehkä en ollut, mutta miksi laitoit hymilön, josta päättelin että olet vihreä kateudesta :!: :lol:
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

romu kirjoitti:Eikö tämä kyseinen naishenkilö, vankilassa ollessaan antanut jonkunlaisen haastattelun teeveessä. tästä ohjelmasta on kumminkin aika kauan kun se tuli ulos. onko teistä kukaan nähnyt tätä ohjelmaa vai muistanko itse väärin. "kakojootti on pistänyt tanssiksi"
Kantsisi lukea aiempiakin juttuja.
Itse kirjoitin että on antanut haastiksen sille Matts Dumell, vai miten se kirjoitetaan :!: :?:
Mulla se on "narulla" :!:
Sitä kun katsoo niin enoani lainatakseni:Tostahan tulee mieleen Andy McCoy :!: :D
Mulla oli ihan sama fiilis, kun veti röökiä ja lässytti hieman kuin Hra McCoy, ja oli sellainen ylimielinen ja vähätteli tekojaan jnpp.
Tyyliin:Sitä saa, mitä tilaa-don't fuck with me :!:
Just oli sattunut se jutska kun se oli "vähän" antanut moraa Oulussa, Valmerin alakerrassa, niin kun Matts kysyi asiasta, että kun mies makaa nyt teholla, letkuissa, niin Janette totesi:Hän ei tiedä koko jutusta yhtään mitn, missä lie kyntänyt :?: :!:
Voi pyhä jysäri mikä bitch :!: :x
Child Of Scythe
CrissAngel
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 9:12 am
Paikkakunta: Tajukankaalla, Pannuhuoneessa, Iisakin Kirkossa!

Viesti Kirjoittaja CrissAngel »

apollo kirjoitti:
CrissAngel kirjoitti:En ole sukulainen, thank god, mutta muuten vain satun tietään asioita hänestä, hyvinkin tarkkoja.
Jopa sellaisiakin, joita en taida koskaan esim. täällä julistaa ilmoille :!: :wink:[/quote

*poistettu lautamiestekstiä*tm

Laita CrissAngel janita87:lle yksityisviestiä mikäli haluat tehdä häneen vaikutuksen. Tää on mennyt ihan sättäämiseksi. Vai haluatko kenties kertoa meille kaikille nuo saatanan hölynpölyt mitä tämä ketju on täynnä?

Ketju on ehkä minfon kaikkien aikojen paskin ketju.
En laita YV.tä :!:
Miksi laittasin :?:
Kait oma tytär osaa mutsistaan kertoa faktaa, ei MuTua. :)
Ai hölynpölyä oon kirjottanut :!: :?:
Noh...näkemyksensä kullakin, mutta satunpa vain, ikävä kyllä, tietään *MYÖS FAKTAA* ko rva.sta :!:
Ja eikös tämä topic käsittele juuri ko RVA.a, niin onko mielestäsi jokin ns.sapluuna että mitä hänestä voi/saa kirjoittaa ja mitä ei :!: :?:
Jos ketju on mielestäsi koko hässäkän paskin, niin skippaa koko ketju and that's it :!: :lol:
Välillä tämä oli "sättäämistä", miunkin mielestä, mutta sitten palattiin taas oikeille raiteille, ja mielestäni niillä oikeilla raiteilla ollaan vieläkin :!:
Itse kun nääs inhoan ylikaiken kaiken maailman "sättejä", "mesejä" yms turhanpäiväsyyksiä. :!:
Mutta nyt kun joudun tähän vastaamaan niin tuli joteskin olo et: "sättäänköhän" mä nyt sinun kanssasi :!: :?: :shock:
Noh...So fuckin' what :!: :?:
Enpä ainakaan aloittanut :!: :lol:
-"You know it smells like shit, goddamn"-
By THE OFFSPRING
Child Of Scythe
Vastaa Viestiin