Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katkeria"

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3851
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katkeria"

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Näin ex-vaimot Seiskassa:

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a53 ... o+haayona/
Tauskin ex-vaimot tilittävät: Saimme turpaan jo hääyönä!

Laulaja Tauski Peltosen ex-vaimot Virpi Kätkä ja Henna Peltonen ystävystyivät salaa viime kesänä.

Laulaja Tauski Peltosen, 50, ex-vaimot Virpi Kätkä, 43, ja Henna Peltonen, 30, ovat Tauskin tietämättä ystävystyneet keskenään jo viime kesänä.

- Meistä on tullut sydänystäviä kesän jälkeen. Halusimme auttaa toisiamme ja kaikkia niitä naisia, jotka joutuvat elämään Tauskin kaltaisen ihmisen kanssa. Tauski on jo vuosia valehdellut niin meille, sosiaaliviranomaisille kuin mediallekin. Nyt se loppuu, Virpi ja Henna kertovat.

18 vuoden painajainen

Virpi eli painajaismaisessa suhteessa 18 vuotta. Häitä tanssittiin vuonna 2003 ja ero astui voimaan 2011, jolloin Tauski oli jo kihlannut Hennan.

Henna ymmärsi tilanteen Tauskin kanssa vuodessa. He avioituivat elokuussa 2011, mutta Henna haki eroa jo helmikuussa 2012.

Hääyönä kaikki muuttuu

Sekä Virpi että Henna kuvailevat Tauskia suhteen alkuaikoina liiankin täydelliseksi mieheksi kaikkine romanttisine huomionosoituksineen ja lahjoineen, mutta naimisiin mentyä kaikki muuttui. Molemmat kertovat väkivaltaisista hääöistään.

- Samana päivänä, kun Henna meni naimisiin Tauskin kanssa, sanoin, että no niin, turpaan tulee, ja niinhän siinä kävi. Niin kävi minullekin, Virpi muistelee.
Tauski kontraa:

http://www.iltalehti.fi/viihde/20130103 ... 8_vi.shtml
Tauski ex-vaimojen pahoinpitelyväitteistä: He ovat vain katkeria

Torstai 3.1.2013 klo 12.59

Tauskin ex-vaimot Virpi ja Henna kertovat 7 päivää -lehden haastattelussa saaneensa turpaansa jo hääyönä. Iltalehden tavoittaman Tauskin mukaan edelleen rakastuneet naiset valehtelevat silkkaa katkeruuttaan.


Tauski sanoo nyt, ettei edes halunnut naimisiin kummankaan naisen kanssa. Ex-vaimoista vain ensimmäiseen, Tinaan, välit ovat hyvät.

Laulaja Tauski Peltosen ex-vaimot Virpi Kätkä ja Henna Peltonen kertovat torstaina ilmestyneen 7 päivää -lehden haastattelussa väkivaltaisista avioliitoistaan laulajan kanssa. Naisten mukaan väkivalta alkoi molemmissa liitoissa jo hääyönä.

- Molemmat morsiamet ovat nukkuneet koko hääyönsä. Minä olen juhlinut ihan muiden ihmisten kanssa. Virpi oli ihan eri mökissäkin nukkumassa, vietin sen hääyön toisten naisten kanssa, Iltalehden tavoittama Tauski vastaa 7 päivää -lehden väitteisiin.

Naiset kertovat 7 päivää -lehden haastattelussa, ettei väkivalta rajoittunut suinkaan hääyöhön.

- Ollessani viimeisilläni raskaana hän heitti minut portaat alas. Verta oli usein pitkin ovia ja seiniä, ja kerran hän oli tulossa lyömään jakoavaimen kanssa, Virpi sanoo lehdessä.

Mies kiistää, että olisi kertaakaan nostanut kättään kumpaakaan ex-vaimoaan vastaan. Myöskään mitään todisteita, rikosilmoituksia tai lääkärintodistuksia pahoinpitelyistä ei kuulemma ole.

- Jos joku oikeasti löisi tuollaista pientä blondia... jestas sentään, ei sellaista voisi kuvitellakaan tekevänsä.

Myös Tauskin Jarno-poika kertoo, ettei ole koskaan nähnyt isänsä olevan väkivaltainen ketään kohtaan. Jarno asui isänsä kanssa lapsesta asti aina viime syksyyn asti.

- Jos olisin nähnyt jotain tuollaista, mitä naiset väittävät, en puolustelisi. Olen nähnyt kaikenlaista, mutta en mitään tällaista, nuorimies kertoo Iltalehdelle.

"Pitäisi olla ylpeä"

Tauskin mukaan ex-vaimot valehtelevat silkasta katkeruudesta.

- Heidän menestyksensä on päättynyt siihen, kun olen heidät jättänyt. Kummallakaan ei ollut mitään julkisuusarvoa ennen minua. Molemmat naiset rakastavat minua edelleen aivan suunnattomasti. Kumpikaan heistä ei tule enää saamaan Tauskia takaisin, ja sitä sitä he eivät halua hyväksyä. Minulla ei ole heitä kohtaan enää mitään muita tunteita kuin sääliä.

- Minua tämä juttu ei satuta, enkä aio nostaa mitään syytteitä, vaikka kaikki on valetta. Mutta uskon, että naisiin tämä saattaa jälkeenpäin sattua ja lujaa. Sitä en ymmärrä, miksi he haluavat lastensa isästä kertoa tällaisia valeita. Pitäisi olla ylpeä, että lapsilla on tällainen isä.

Tauskilla on liitosta Virpin kanssa kaksi lasta, joista mies on käynyt ex-vaimonsa kanssa katkeraa huoltajuuskamppailua. Lyhyestä liitosta Hennan kanssa hänellä on syyskuussa syntynyt Jake-poika, jonka mies kertoo nähneensä viimeksi sunnuntaina Hennan luona. Vielä tuolloin välit tuoreimman ex-vaimon kanssa olivat miehen mukaan mutkattomat.
Oikein kunnon loanheittoa vai tositarinoita? Nähtäväksi jää poikiiko tämä tutkintaa. Nämähän eivät liene asianomistajarikoksia eli tutkinta voidaan käynnistää vaikkei kukaan mitään rikosilmoituksia tekisikään.

Mahdotonta näillä tiedoilla sanoa kuka puhuu totta. Vain se on varmaa että joku ei sitä tee.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

Tauskihan lausuntoineen on jo aivan legendaarinen persoona mediassa. En yhtään epäile tätä Tauskin väitettä hääyön viettämistä muiden naisten kanssa, mutta mikähän tuohon erillisiin nukkumispaikkoihin on johtanut? Uskon kyllä Tauskin olleen paikoin uhkaava, saattanut töniä yms. (kännissä tai selvinpäin), mutta jotenkin ajattelen "turpaan tullessa" olisi viimeistään tuo lööppejä rakastava Henna tullut esille mustien silmien kera. Ja kai nyt jossakin vaiheessa edes toinen olisi jotakin alustavaa rikosilmotusta poliisille kaavaillut, vaikka asia olisi sittemmin haudattu...? Varsinkin, kun nyt niin tarmokkaasti väkivaltaa vastaan liputtavat.
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Ottamatta suoraa kantaa Taukkiin ja hänen tekemisiinsä,sanon kokemuksesta sen,että ei ole niin yksioikoisia asiat,että mennään tekemeen rikosilmoitus tms. Usein takana on jo pitkää nöyryyttämistä ja syyllistämistä. Toisaalta taas naisenhakkaaja voi olla todella hellyyttävä ja katuva turpakäräjien jälkeen, anella,maanitella,lupailla,hyvitellä. Näissä ihmisissä on jotakin,mikä saa uskomaan ja yrittämään kerta toisensa jälkeen.

Itse olin tilanteessa pari vuotta,kun sain poistuttua suhteesta,näki tilanteen selvemmin ja ihmetteli itsekin,miksei mennyt poliisille.Itse kävin kyllä lääkärissä näytillä,poliisit kävi jonkun kerran,mutta en kai sitten uskaltanut tehdä sitä rikosilmoitusta.
Uskoin,suhteessa,omaan huonommuuteeni ja siihen,että suorastaan ansaitsin kohtaloni.Enää en ajattele niin,kadun vaan,etten hakenut oikeuksiani sitä rottaa vastaan.

Mitä Hennaan tulee,oli hänestä mustasilmäkuva seiskassa.
Virpi ei kerro asioista ensikertaa ja esim. tämän rappusiltatönäisyjutun on siskonsa Katja jo aiemmin kertonut julki.
Taukkia saa epäilemään se,ettei hän muka "viitsi" haastaa oikeuteen kunnianloukkauksesta. Kyllä kai syytön mies puolustaisi kunniaansa naistenhakkaajaväitöksistä.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Avatar
Luupää
Perry Mason
Viestit: 3851
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 10:03 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Luupää »

Julkinen sanailu jatkuu. Kumpikin nainen haluaa yksinhuoltajuuden, lähetymiskieltoa ollaan hakemassa, Tauski uhkailee ja niitä lääkärintodistuksiakin väitetään löytyvän.

http://www.iltalehti.fi/viihde/20130103 ... 0_vi.shtml
"20 vuotta olin hiljaa, enää en ole"

Torstai 3.1.2013 klo 15.25

Tauskin ex-vaimot seisovat pahoinpitelysyytöstensä takana. He eivät enää aio olla hiljaa.

Tauski Peltosen ex-vaimot Virpi Kätkä ja Henna Peltonen puhuivat torstaina ilmestyneessä 7 päivää -lehdessä väkivaltaisista avioliitoistaan laulajan kanssa. Naiset seisovat sanojensa takana, ja sanovat, että pahoinpitelyistä on olemassa lääkärintodistuksia.

- 20 vuotta olen ollut hiljaa ja kuunnellut kaikki valheet. Ensimmäistä kertaa olen aukaissut suuni. Minunkin kärsivällisyyteni alkaa vähitellen loppua, Virpi Kätkä sanoo Iltalehdelle.

- En olisi millään halunnut kertoa, mutta tässä alkaa olla jo aika voimaton välillä. Haluaisin olla lasten takia hänen kanssaan ystävä, mutta se ei hänelle riitä. Hän uhkailee, ja pelkään ihan oikeasti.

Virpi aikoo hakea kahden lapsensa yksinhuoltajuutta sekä Tauskille lähestymiskieltoa. Asian käsittely jatkuu oikeudessa. Myös Henna haluaa Jake-poikansa yksinhuoltajuuden.

- Jake on niin pieni vielä, että haluan tehdä nämä kuviot selviksi nyt. Joko isä on läsnä tai ei ole, mutta tämä pelaaminen saa loppua, Henna sanoo päättäväisesti.

"Lapset kärsivät"

Virpi kertoo uskoneensa pitkään, että vika oli hänessä. Sattumalta hän löysi netistä kohtalotovereita, ja toimii nyt sanojensa mukaan tukihenkilönä monelle saman kokeneelle. Omaa avioliittoaan hän pitää elämänkouluna, joka kasvatti henkisesti.

- Tauskin olisi nyt aiheellista tehdä jotain itselleen, koska lapset tarvitsevat isäänsä. Me naiset emme kyllä tarvitse! Virpi naurahtaa ja kumoaa Tauskin väitteet, joiden mukaan hän olisi edelleen rakastunut ex-mieheensä.

- Kun lapset kärsivät, meidän huumori alkaa loppua, Henna sanoo.

Tauski Peltonen kiistää Iltalehdelle naisten kaikki pahoinpitelysyytökset. Hänen mukaansa ex-vaimot valehtelevat silkkaa katkeruuttaan.

Sarjassamme "Mitä yhteistä?":
Virpi kertoo uskoneensa pitkään, että vika oli hänessä.
Destiny kirjoitti: Uskoin,suhteessa,omaan huonommuuteeni ja siihen,että suorastaan ansaitsin kohtaloni.
Taitaa kuulua usein kuvioon perheväkivallan yhteydessä tuo tuollainen mielenvinksahdus.
Kun linkität niin kopioi ainakin olennaiset, tapaukseen liittyvät osat tekstistä samalla ketjuun, koska monet linkit lakkaavat ajan mittaan toimimasta ja asia katoaa bittiavaruuteen.
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Tauski sanoo nyt, ettei edes halunnut naimisiin kummankaan naisen kanssa. Ex-vaimoista vain ensimmäiseen, Tinaan, välit ovat hyvät.
...

- Molemmat morsiamet ovat nukkuneet koko hääyönsä. Minä olen juhlinut ihan muiden ihmisten kanssa. Virpi oli ihan eri mökissäkin nukkumassa, vietin sen hääyön toisten naisten kanssa, Iltalehden tavoittama Tauski vastaa 7 päivää -lehden väitteisiin.
...

- Jos joku oikeasti löisi tuollaista pientä blondia... jestas sentään, ei sellaista voisi kuvitellakaan tekevänsä.
...

Tauskin mukaan ex-vaimot valehtelevat silkasta katkeruudesta.
...

- Heidän menestyksensä on päättynyt siihen, kun olen heidät jättänyt. Kummallakaan ei ollut mitään julkisuusarvoa ennen minua. Molemmat naiset rakastavat minua edelleen aivan suunnattomasti. Kumpikaan heistä ei tule enää saamaan Tauskia takaisin, ja sitä sitä he eivät halua hyväksyä. Minulla ei ole heitä kohtaan enää mitään muita tunteita kuin sääliä.
...

- Pitäisi olla ylpeä, että lapsilla on tällainen isä.
Aika läpinäkyväähän tuo on, että mikä se todellinen tilanne siellä taustalla on kun lukaisee varsinkin tuon jälkimmäisen, puolustuspuheenvuoron, läpi. En edes oikeastaan tiedä miksi luin tämän ketjun kun ei nuo julkimoiden elämät jaksa oikein kiehtoa, mutta luinpa kuitenkin. Minusta vastausten perusteella Tauski on ollut väkivaltainen, mikä ei sinällänsä ihme tuolla statuksella minkä hän on elämänsä aikana hankkinut. Viinaa on kai kulunut ja näemmä sitä ei olla oltu kaikkein uskollisinta sorttia joka tapauksessa? Ex-vaimojen kertoessa totuuden julkisuudessa alkoi sitten loanheitto myös Tauskin suunnilta. Hän nimittelee vaimojaan katkeriksi, ainakin toista typeräksi (blondiviittaus on mielestäni harkittu piilokettuilu) ja ylistää itseään, yrittäen loukata molempia naisia haastattelun aikana mahdollisimman paljon piikeillä, joita kuka tahansa suhteesta katkeroitunut lähtee heittämään niin herkästi: "En halunnut edes naimisiin", "oot vain katkera", "sä oot säälittävä", "menetit kunnon saaliin", "petin sinua heti kun mahdollista". Viimeisen ei edes tarvitse olla totta (vaikka todennäköisesti se on), sillä on vain niin helppo yrittää loukata (ex)kumppania vertaamalla tätä toisiin ja sanomalla sanattomasti huonoksi kumppaniksi joko yleisesti tai sängyn puolella.

Mikähän tässä Suomessa on yhteiskuntana vialla, kun huonot kuuluisuuksien suhteet on pakko tuoda kymmeniä vuosiakin jälkikäteen esille koko kansan riepoteltavaksi ja mikäli molemmat suhteessa olleet ovat vielä elossa, alkaa tuo julkinen loanheitto puolin ja toisin. Ei sillä, ihan samaahan näin Facebookin aikana katkerasti eronneet ex-pariskunnat harrastavat omissa naamakirjoissaan ja tuovat ne loukkaukset ja pilkan kaikkien ystäviensä ja sukulaistensa tietoon omissa päivityksissään sitten.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Destiny »

Mikä on Taukin julkisuusarvo sitten?Viinahuuruiset kuvat sieltä täältä.Salasuhteita,pika-avioliittoja,lapsia,väkivaltaväitteitä,Yhteiskeikkailu Nykäsen ja Tukiaisen kanssa sikajuhlilla,vain yksi muistettava biisi "Sinä vain" (vai muistaako joku jonkun muun?)

Mikä sitten lasketaan "julkisuusarvoksi"?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Aida
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: To Heinä 17, 2008 11:49 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Aida »

Huh tota Tauskia. :roll: Ainakin tais olla Maria Showssa silloisen vaimonsa Hennan kanssa selittelemässä Hennan mustaa silmää laivalla. Itse kyllä olen pitänyt Tauskia väkivaltaisena narsistisena alkoholistina sen ajan, kun muistan hänet. Bonuksena tulee pettäjäluonne. Oisko alussa ns. unelmamies kunnes kaikki murenee: väkivalta kuvioihin yms.
Nooruska
Michael Knight
Viestit: 4108
Liittynyt: La Maalis 13, 2010 2:57 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Nooruska »

^ Luin iltalehden-sivuilta Tauskin olevan tekemässä "Keskiset" ja uus muikkeli olis katottunu Gambiasta! :mrgreen:
Jumalauta kakarat me ollaan televisiossa!
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Tuo on aikalailla normisettiä julkkisten parissa, ja enemmän kuin miehet sitä harrastaa naiset, että kumppanin vioilla aletaan rahastaa sekä mediassa että oikeudessa korvausten muodossa vasta sitten, kun kumppani on kuuluisa ja vahingosta sitä kautta voi tehdä hänelle todellista suuremman, ja kun kumppani on ekana kerännyt maksukykyä niin että erilaisilla vaatimuksilla voi lyödä rahoiksi. Järjestelmien olessa niin hyvin valjastettu palvelemaan naisten tarpeita, on vaikea uskoa (tässäkin tapauksessa) syytä tällaisessa vaikeassa suhteessa roikkumiseen.

Kyllä naisellakin joku vastuu omiin ongelmiinsa on, vaikka tässä kyllä näyttäisi taas alkaneen se standarti iltalypsy, jossa naiset julistaa vahvuuttaan silloin kun se on heille hyvä, ja heikkouttaan silloin kun sen julistamisesta on heille hyötyä. Tätä pelleilyä on, näiden samojen henkilöiden kesken, jatkunut jo niin kauan että jos ne naiset olis halunneet tehdä oman osansa touhun lopettamiseksi ja käyttäneet kaikki järjestelmän avun/lain suomat keinot, tämä olisi jo loppu.
Tämä on aika lailla malliesimerkki tapauksesta, jossa molemmissa osapuolissa on vikaa.
elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Eikös se ole aina ollut tiedossa julkisesti että Tauski on naistenhakkaaja, minulle ainakaan asia ei tullut mitenkään yllätyksenä. Ehkä Tauskin olisikin hyvä muuttaa pysyvästi sinne Gambiaan, siellä naisetkaan eivät vielä tiedä minkä ihanan miehen Tauskista saisi.

Tuo on totta mitä Destiny kirjoitti. Itse en ole kokenut väkivaltaa, mutta läheltä olen sitä joutunut seuraamaan. Yleensä siinä vaiheessa kun fyysinen väkivalta alkaa, on psyykkistä väkivaltaa ollut jo pitkään ja sen toisen osapuolen itsetunto on poljettu maan rakoon. Ja jos toinen osapuoli on narsisti, niin hänpä osaa tehdä sen niin harkitusti ja pitkällä ajalla, uhria on poljettu maanrakoon niin pahasti että irtipääseminen on todella vaikeaa.
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Ei kannata hutkia ennen kuin tutkittu :)
Itseä ihmetyttää tuo kun molemmat daamit varsinkin Henna olleet paljon julkisuudessa miksei heistä ole sitten kuvia missä ollaan piestynä vaikka hakkaamista on ollut jatkuvasti?
Tohon kun vielä lisää sen että huoltajuusriita käynnissä' niin en ainakaan minä ihan pelkkien juttujen perusteella tuomitsisi ketään..

TV: Syyttömänä syytetty pahoinpitelystä/ pettämisestä/ sadasta muusta asiasta oleva narsistisen persoonallisuushäiriön omaava sika :mrgreen:
Destiny
Adrian Monk
Viestit: 2582
Liittynyt: La Huhti 14, 2012 2:11 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Destiny »

"Exät syyttivät Tauski Peltosta pahoinpitelystä: Tauskin erikoinen puolustuspuhe!

3.1.2013

Laulaja Tauski Peltosen ex-aviovaimot Henna Peltonen ja Virpi Kätkä syyttivät laulajaa tänään ilmestyneessä Seiskassa muun muassa väkivallasta. Henna aikoi hakea lähestymiskieltoa ja molemmat existä yksinhuoltajuutta.

Tauski Peltonen tilittää nyt Hymylle omat näkökantansa asiasta. Hän pitää väitteitä perättöminä ja syyttää exiä valehtelusta. Tauski toteaa myös olevansa huolissaan lapsistaan.

-Olen itkenyt lasteni puolesta. Osa heistä käy koulua, osa on kerhoissa ja osa töissä. Kaikki he tulevat kärsimään näiden ajattelemattomien puheiden takia paljon. Myös heidän vapaa-aikansa kärsii. Olen joutunut tekemään erityisjärjestelyjä heidän arkeensa, kun se alkaa.

Tauski oli vielä päivällä sitä mieltä, että antaa puheiden jäädä omaan arvoonsa, mutta nyt on toinen ääni kellossa.

-Tulen ehdottomasti vastuullistamaan heidät puheistaan, mies toteaa.

Hän kiistää myös hääöiden pahoinpitelyt ja toteaa asioista olevan kivenkovaa näyttöä."

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/exat- ... lustuspuhe

Hymy-lehteä en osta,joten koko juttua en ole lukenut.Toivottavasti Taukki nyt tuo ne "kivenkovat" todisteet esille.
Aika kornia on,jos Taukkia nyt itkettää ja huolettaa lasten puolesta, oikein niin,että lehdessä nyyhkii,jos on niin,että herraa ei ole huvittanut näitä edes tavata (Gambiassa ollessaan varmaan vielä enempi).
"Olen joutunut tekemään erityisjärjestelyjä heidän arkeensa, kun se alkaa."= muutan Gambiaan?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Kainonsorttinen
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:22 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Juujaa kirjoitti:Itseä ihmetyttää tuo kun molemmat daamit varsinkin Henna olleet paljon julkisuudessa miksei heistä ole sitten kuvia missä ollaan piestynä vaikka hakkaamista on ollut jatkuvasti?
Niin, sinä meinaat että se olisi naiselle jotenkin simppeliä tulla julkisuuteen häpäistynä ja piestynä? Kuten Destinykin kertoi, on tuollaista elämää helpompi katsella jälkeenpäin kun tunteet ovat hiipuneet. Silloin ei enää ole mustelmia mitä näyttää.

"Sarjassamme 'mitä yhteistä?´"

Yhteistä on se, että kummassakin tapauksessa miehet ovat olleet narsisteja. Jos ei ole sellaisen kanssa elänyt, on hyvin hankalaa asettautua sellaiseen asemaan. Enkä nyt tarkoita mitään trendikästä "kamala itsekäs narsistisika!" -tyyppistä miestä, vaan ihan oikeaa narsistia, jonka manipulointi, syyllistäminen, uhkailu, kehut ja kauniit sanat ovat aivan omaa luokkaansa.
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Ei kun meinaan vaan että tuo on naisille yksi helpoimmista tavoista aiheutta miehille ongelmia :D Ja tuntuu olevan aika yleisessä käytössä..
Lisäksi meinasin sitä että kumma kun Hennakin on "paparazzien" ulottuvilla tyyliin 24/7 ettei kukaan sitten ole napsinut niitä kuvia joissa hänet on pahasti häpäisty hakattu ja nöyryytetty..
Mustat silmätkään ei ihan päivässä kahdessa katoa..

Kyseinen aihealue tuntuu olevan naisille niin kova punaiunen vaate että tuomioon riittää se että vaan sanoo että turpaan on tullut, todisteita ei tarvita syyllinen olet samantien..
Omassa jutussa tosin riitti se että sanoin jos kuulen vielä kerrankin vastaavaa paskaa mistään nostan syytteen, siihen loppui.
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Re: Tauski pahoinpitelyväitteistä:"Ex-vaimot ovat vain katke

Viesti Kirjoittaja joey »

Mutta uskon, että naisiin tämä saattaa jälkeenpäin sattua ja lujaa.
Jos joutuisin itse puolustamaan itseäni mediassa pahoinpitelysyytöksiä vastaan, valitsisin ehkä sanani hieman toisin.
Vastaa Viestiin