15v. tytön raaka pahoinpitely - Riihimäki 5.12.2013

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
corazone
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Joulu 10, 2013 2:54 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja corazone »

https://secure.flickr.com/photos/111183 ... 310678035/


Siinä nämä sankarit, kaksi pariskuntaa.

Pahoittelut epäselvistä kuvista, paremmat ovat työn alla.
TaikaJim
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Elo 29, 2012 4:55 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja TaikaJim »

Toi Sami näyttää ihan nuorelta Mika Häkkiseltä.
THG
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Su Joulu 09, 2012 2:01 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja THG »

ask.fm kirjoitti: K: oliks siellä joku muukin paikan päällä kun sinä ja ne 4 aikuista? joku toinen nuori? kun facebookissa jossain ryhmässä lukee jotain sellasta... koita jaksaa! <3
V: sielä oli 4 muuta..
ja myöhemmin


K: siis niiden hakkaajien lisäks? :O Ja ne ei auttanu!? Vai oliks neki jotain narkkareita :O
V: juu ja ei ne uskaltanu ja ei ollu narkkeei


K: vittu mitä kusipäitä ne neljä muutaki jotka ei auttanu
V: Kaks aikuita ja kaks mun ikästä.. ja ne ties/tuns mut koska viereises koulus ja tällee.. mut ne ei vaan uskaltanu ku ne oli shokissa!
Miten tämä ei ole noussut esille täällä? Vai missasinko sen? Paikalla asunnossa siis yhdeksän henkilöä?

Ja mitä jo (suurella todennäköisyydellä) kumottuihin huhuihin tulee, niin 15-vuotias ei kyllä niin paljoa pahaa ole ehtinyt tekemään, että ansaitsisi lähellekkään vastaavaa kohtelua. Huume- ja muissa rikollispiireissä kostaminen on yleistä, protokollan mukaista ja usein toimivaa, mutta eihän kukaan täysjärkinen sekaannu 15-vuotiaan kanssa sellaisiin asioihin, että lopputulos voisi olla vastaavanlainen.
Maverick
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Touko 04, 2012 12:13 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja Maverick »

TaikaJim kirjoitti:Toi Sami näyttää ihan nuorelta Mika Häkkiseltä.
Näyttää ehkä siksi että tuo ON Mika Häkkisen kuva. http://www.mtv.fi/viihde/muut.shtml/onn ... /09/721839
TaikaJim
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Elo 29, 2012 4:55 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja TaikaJim »

Maverick kirjoitti:
TaikaJim kirjoitti:Toi Sami näyttää ihan nuorelta Mika Häkkiseltä.
Näyttää ehkä siksi että tuo ON Mika Häkkisen kuva. http://www.mtv.fi/viihde/muut.shtml/onn ... /09/721839
Ihmekkään jos oli niin tutun näköinen. :roll:
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2844
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Niin tuosta karman laista sen verran kun nousi puheksi, niin tarkoitin sillä sitä, että melko usein juuri sellaiset uhria enempi kiusaavat saavat jostain syystä itse usein jossain vaiheessa kohtalon oikusta sitä omaa lääkettään ollessaan sitten itse uhrin asemassa.
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
vandt
Jack Bauer
Viestit: 917
Liittynyt: La Heinä 05, 2008 10:00 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja vandt »

SYLWAR kirjoitti:Niin tuosta karman laista sen verran kun nousi puheksi, niin tarkoitin sillä sitä, että melko usein juuri sellaiset uhria enempi kiusaavat saavat jostain syystä itse usein jossain vaiheessa kohtalon oikusta sitä omaa lääkettään ollessaan sitten itse uhrin asemassa.
Kyllä minä tajusin pointtisi, mutta toin esiin sen vaihtoehdon, että kuvanmuokkausten suhteen olisi ehkä jo karman laki käynyt. Mikäli siis tyttö itse on tehnyt jotain vastaavaa, minkä takia on sitten tullut erotetuksi koulustakin.
(ei liity hakkaamiseen varsinaisesti mitenkään)
Kuusamon kutsuma jo kohta seitsemättä vuotta
McPanty
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Kesä 19, 2013 12:05 am

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja McPanty »

Vaikka täällä on monesti jo kumottukin tuo spekulaatio, että uhrilla olis ollut mitään tekemistä tekijöiden kanssa, velkoja tms.

Mutta JOS olis jotakin, vaikka pientäkin, niin en kyllä nää mitään syytä miks ei tuollaset tuplasti vanhemmat "kokeneet" tyhjäpäät aineissaan saa päähänsä jonkun olemattoman uskottavuutensa olevan uhattuna ja pistää kauniin nuoren tytön "ruotuun"...

Ja tuo kun kovin moni päivittelee, että miten tuollasta voi tehdä lapselle. Tottakai tuollaista voi tehdä vaikka kelle kun päässä se herne etsii toista ja siihen otetaan vielä vähän kaikenlaista päihdettä päälle. Kyllähän tässä maailmassa ihmiset tappaa jopa omia lapsiaan ja selvinpäin, niin yksi sivullisen, ikään ja sukupuoleen katsomatta, hakkaaminen nyt lienee melko normaalia tuollaisten "ihmisten" keskuudessa.

EDITTIÄ: Suoli24:ssä joku kirjoitti, että yksi noista tekijöistä on tuon uhrin isän FB-kaverina... Niin näyttäis olevan.
Ihmettelijä
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: La Heinä 23, 2011 6:10 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja Ihmettelijä »

Itse mietin,että mistä nämä ihmiset ovat asuntoon tulleet ja miksi, mitä nää muut 15v ja muut tyypit siellä on tehnyt, miksi he hyökkäävät tuntemattoman 15v tytön kimppuun tollaisella aggressiolla? Ja miksi helvetissä muut asunnossa olleet ei ole puuttuneet tähän silmittömään väkivaltaan ihan vaan, vaikka soittaneet poliisin, kun ei itse ole uskaltaneet väliin mennä.. ja mitä nää muut tyypit siel kämpäs oli? Asuiko siellä vai mitä. outo ja aika sairaskin juttu kaikin puolin..
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

McPanty kirjoitti: EDITTIÄ: Suoli24:ssä joku kirjoitti, että yksi noista tekijöistä on tuon uhrin isän FB-kaverina... Niin näyttäis olevan.
So? Riksu on pieni paikka.
Ihmettelijä kirjoitti:Itse mietin,että mistä nämä ihmiset ovat asuntoon tulleet ja miksi, mitä nää muut 15v ja muut tyypit siellä on tehnyt, miksi he hyökkäävät tuntemattoman 15v tytön kimppuun tollaisella aggressiolla? Ja miksi helvetissä muut asunnossa olleet ei ole puuttuneet tähän silmittömään väkivaltaan ihan vaan, vaikka soittaneet poliisin, kun ei itse ole uskaltaneet väliin mennä.. ja mitä nää muut tyypit siel kämpäs oli? Asuiko siellä vai mitä. outo ja aika sairaskin juttu kaikin puolin..
Se kävi jo ilmi, että asunto oli aiemmin näillä kusipäillä vuokralla ja kuvittelivat, että uudet asukkaat olivat syypäitä häätöön. Ei se muuta tarvitse, kun yläkerta on kaikilla neljällä tyhjää täynnä.
Se, olivatko nuo silminnäkijät talossa, on mielestäni auki. Ja mikäli olivatkin, niin siinähän oli vain 2 aikuista neljää täysin sekopäistä vastassa.
McPanty
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Kesä 19, 2013 12:05 am

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja McPanty »

WalkingDisaster kirjoitti:
McPanty kirjoitti: EDITTIÄ: Suoli24:ssä joku kirjoitti, että yksi noista tekijöistä on tuon uhrin isän FB-kaverina... Niin näyttäis olevan.
So? Riksu on pieni paikka.
Mielestäni lisää sitä mahdollisuutta, että oliskin tunteneet tämän tytön ja ei ehkä ollutkaan ihan vaan satunnainen sivullinen?
Toki voi myös olla, että isänsä ja tuo tekijä ovat vaan "facebook kavereita" niinkun itsellänikin monia sellaisia on, eivätkä toistensa mahdollisisa lapsia ole edes nähneet tai olleet keskenäänkään tekemisissä.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

McPanty kirjoitti:
Toki voi myös olla, että isänsä ja tuo tekijä ovat vaan "facebook kavereita" niinkun itsellänikin monia sellaisia on, eivätkä toistensa mahdollisisa lapsia ole edes nähneet tai olleet keskenäänkään tekemisissä.
Niih. En tohon silti missään nimessä uhria sotkisi. Nyt alkaa jo oikeesti vituttaa tytön puolesta, kun tää ei näemmä lopu koskaan. :roll:
Alkaa liikaa joka puolelta tulemaan näitä "..lantamaisia" spekulaatioita.
Ihmettelijä
Susikoski
Viestit: 31
Liittynyt: La Heinä 23, 2011 6:10 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja Ihmettelijä »

WalkingDisaster kirjoitti:
McPanty kirjoitti: EDITTIÄ: Suoli24:ssä joku kirjoitti, että yksi noista tekijöistä on tuon uhrin isän FB-kaverina... Niin näyttäis olevan.
So? Riksu on pieni paikka.
Ihmettelijä kirjoitti:Itse mietin,että mistä nämä ihmiset ovat asuntoon tulleet ja miksi, mitä nää muut 15v ja muut tyypit siellä on tehnyt, miksi he hyökkäävät tuntemattoman 15v tytön kimppuun tollaisella aggressiolla? Ja miksi helvetissä muut asunnossa olleet ei ole puuttuneet tähän silmittömään väkivaltaan ihan vaan, vaikka soittaneet poliisin, kun ei itse ole uskaltaneet väliin mennä.. ja mitä nää muut tyypit siel kämpäs oli? Asuiko siellä vai mitä. outo ja aika sairaskin juttu kaikin puolin..
Se kävi jo ilmi, että asunto oli aiemmin näillä kusipäillä vuokralla ja kuvittelivat, että uudet asukkaat olivat syypäitä häätöön. Ei se muuta tarvitse, kun yläkerta on kaikilla neljällä tyhjää täynnä.
Se, olivatko nuo silminnäkijät talossa, on mielestäni auki. Ja mikäli olivatkin, niin siinähän oli vain 2 aikuista neljää täysin sekopäistä vastassa.
Joo, mut eikös siellä ollut yhteensä 9 henkeä ollut? Luulisi,että joku olisi voinut mennä esim. vessaan soittamaan hätäkeskukseen.. Missä on ollut juttua, että nää hakkaajat olis mennyt sinne asuntoon sen takia, että oli saanut häädöt sieltä ja usko,että nää nykyset asukkaat olis siitä jollain tavalla vastuussa? Mennyt multa ainakin ohi..
THG
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Su Joulu 09, 2012 2:01 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja THG »

WalkingDisaster kirjoitti: Se kävi jo ilmi, että asunto oli aiemmin näillä kusipäillä vuokralla ja kuvittelivat, että uudet asukkaat olivat syypäitä häätöön.
Mistä tälläinen tieto? Ei ainakaan vaikuta mitenkään todelliselta.

Ja kyseinen tyttö sanoi ask.fm:ssä, että tekijät pelkäsivät itse niin paljon, että meinasivat ilmiantaa itse itsensä, eli on varmaan tullut heidänkin tietoonsa, että uhri olikin tutun tuttu. Niinkuin "kaikki" Riihimäellä yms. pienemmissä paikoissa.
McPanty
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 92
Liittynyt: Ke Kesä 19, 2013 12:05 am

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja McPanty »

WalkingDisaster kirjoitti:
McPanty kirjoitti:
Toki voi myös olla, että isänsä ja tuo tekijä ovat vaan "facebook kavereita" niinkun itsellänikin monia sellaisia on, eivätkä toistensa mahdollisisa lapsia ole edes nähneet tai olleet keskenäänkään tekemisissä.
Niih. En tohon silti missään nimessä uhria sotkisi. Nyt alkaa jo oikeesti vituttaa tytön puolesta, kun tää ei näemmä lopu koskaan. :roll:
Alkaa liikaa joka puolelta tulemaan näitä "..lantamaisia" spekulaatioita.
Ymmärrettävästi vituttaa. Mut eikös sivuston tarkoitus ole spekuloida? Eikä missään väkivalta tilanteessa mielestäni ole väärin spekuloida ja jopa kyseenalaistaa molempien osapuolten tarinoita niin kauan ennenkun nuija kopsahtaa pöytään. Vituttaisko yhtä paljon, jos uhrina olisi ollut yhtä sivullinen, hampaaton vanha(yhtä puolustuskyvytön kuin 15v) juoppoakka?
Tietysti jos itselläsi on sellaista faktaa asioiden kulusta, mitä minulla ei, niin ymmärrän vitutuksen vielä paremmin.
Vastaa Viestiin