15v. tytön raaka pahoinpitely - Riihimäki 5.12.2013

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

THG kirjoitti:
WalkingDisaster kirjoitti: Se kävi jo ilmi, että asunto oli aiemmin näillä kusipäillä vuokralla ja kuvittelivat, että uudet asukkaat olivat syypäitä häätöön.
Mistä tälläinen tieto? Ei ainakaan vaikuta mitenkään todelliselta.

Ja kyseinen tyttö sanoi ask.fm:ssä, että tekijät pelkäsivät itse niin paljon, että meinasivat ilmiantaa itse itsensä, eli on varmaan tullut heidänkin tietoonsa, että uhri olikin tutun tuttu. Niinkuin "kaikki" Riihimäellä yms. pienemmissä paikoissa.
Kannattais lukea tämä ketju kokonaisuudessaan. Täältä se tieto aiemmista vuokralaisista löytyy.

Haluan nähdä sen jutun, missä uhri sanoo tekijöiden pelänneen. En sellaista löydä.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

McPanty kirjoitti: Ymmärrettävästi vituttaa. Mut eikös sivuston tarkoitus ole spekuloida? Eikä missään väkivalta tilanteessa mielestäni ole väärin spekuloida ja jopa kyseenalaistaa molempien osapuolten tarinoita niin kauan ennenkun nuija kopsahtaa pöytään. Vituttaisko yhtä paljon, jos uhrina olisi ollut yhtä sivullinen, hampaaton vanha(yhtä puolustuskyvytön kuin 15v) juoppoakka?
Tietysti jos itselläsi on sellaista faktaa asioiden kulusta, mitä minulla ei, niin ymmärrän vitutuksen vielä paremmin.
Ei tän palstan ainoa tarkotus ole spekulointi. Järkeä saa myös käyttää.

Kyllä vituttaisi.
Maverick
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Touko 04, 2012 12:13 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja Maverick »

WalkingDisaster kirjoitti:
THG kirjoitti:
WalkingDisaster kirjoitti: Se kävi jo ilmi, että asunto oli aiemmin näillä kusipäillä vuokralla ja kuvittelivat, että uudet asukkaat olivat syypäitä häätöön.
Mistä tälläinen tieto? Ei ainakaan vaikuta mitenkään todelliselta.

Ja kyseinen tyttö sanoi ask.fm:ssä, että tekijät pelkäsivät itse niin paljon, että meinasivat ilmiantaa itse itsensä, eli on varmaan tullut heidänkin tietoonsa, että uhri olikin tutun tuttu. Niinkuin "kaikki" Riihimäellä yms. pienemmissä paikoissa.
Kannattais lukea tämä ketju kokonaisuudessaan. Täältä se tieto aiemmista vuokralaisista löytyy.

Haluan nähdä sen jutun, missä uhri sanoo tekijöiden pelänneen. En sellaista löydä.
Tässä
Kuva
Sid79
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 11:19 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja Sid79 »

Ihmettelijä kirjoitti:
Joo, mut eikös siellä ollut yhteensä 9 henkeä ollut? Luulisi,että joku olisi voinut mennä esim. vessaan soittamaan hätäkeskukseen..
Semmoinen tieto itselle luotettavalta taholta olisi, että on soitettu jo kun likkaa tönittiin pihalla. Toki tämän voitte ottaa huhuna, mulle aivan sama.

Joskus tuon sämpyn tunsin jotenkin. Pitää sanoa et ei yllätä, mutta totta helvetissä järkyttää et minkä menit tekemään..
Maverick
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Touko 04, 2012 12:13 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja Maverick »

2810 kirjoitti:
Maverick kirjoitti:
TaikaJim kirjoitti:Toi Sami näyttää ihan nuorelta Mika Häkkiseltä.
Koska sen on yhden hakkaajan profiilikuvissa. Ilmeisesti erehdytty luulemaan että se on hänen oma kuvansa. https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
Roy Riviera
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: La Syys 15, 2012 5:28 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja Roy Riviera »

Löytyyhän tuolta netistä hieman tuoreempikin kuva tekijöistä...
Wiltsu
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Ke Joulu 04, 2013 8:48 pm

Re: 15v. tytön raaka pahoinpitely,Riihimäki 5.12.2013

Viesti Kirjoittaja Wiltsu »

https://www.facebook.com/groups/1677545 ... 0/?fref=ts

Tuossa FB-ryhmässä ainakin tietoa siitä, että kämppä, missä pahoinpitely tapahtui, oli kahden tekijöistä entinen kämppä. Lisäksi maininta, että paikalla oli muitakin, jotka eivät uskaltaneet mennä väliin. Merkillinen tapaus kaikenkaikkiaan. Tuntuu, että aineet vaan laittaneet päät niin sekaisin, että oikean ja väärän raja todella pahasti hämärtynyt.
Avatar
reijoreipas
Jack Bauer
Viestit: 907
Liittynyt: Ti Helmi 26, 2013 7:11 pm

Re: 15v. tytön raaka pahoinpitely,Riihimäki 5.12.2013

Viesti Kirjoittaja reijoreipas »

Naisen hakkaaminen kuulostaa Jolli-sedän lempipuuhalta. Oliko mukana?
gravedigger
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1314
Liittynyt: La Marras 17, 2007 8:50 pm
Paikkakunta: Rairairailaamassa

Re: 15v. tytön raaka pahoinpitely,Riihimäki 5.12.2013

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

reijoreipas kirjoitti:Naisen hakkaaminen kuulostaa Jolli-sedän lempipuuhalta. Oliko mukana?
Melko luotettavien lähteiden mukaan yleensä aina mukana, jos yleisillä pääsee perille.
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: 15v. tytön raaka pahoinpitely,Riihimäki 5.12.2013

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Wiltsu kirjoitti:https://www.facebook.com/groups/1677545 ... 0/?fref=ts

Tuossa FB-ryhmässä ainakin tietoa siitä, että kämppä, missä pahoinpitely tapahtui, oli kahden tekijöistä entinen kämppä. Lisäksi maininta, että paikalla oli muitakin, jotka eivät uskaltaneet mennä väliin. Merkillinen tapaus kaikenkaikkiaan. Tuntuu, että aineet vaan laittaneet päät niin sekaisin, että oikean ja väärän raja todella pahasti hämärtynyt.
Siellä oli myös kuva toisesta pariskunnasta ja täytyy sanoa, että toi Sami on nykyään kaukana ulkonäöltään noissa omassa fb:ssään julkaisuista kuvista.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... t=1&ref=nf
THG
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Su Joulu 09, 2012 2:01 pm

Re: Joukkio raahasi teinitytön asuntoon ja pahoinpiteli raju

Viesti Kirjoittaja THG »

WalkingDisaster kirjoitti:
Kannattais lukea tämä ketju kokonaisuudessaan. Täältä se tieto aiemmista vuokralaisista löytyy.

Haluan nähdä sen jutun, missä uhri sanoo tekijöiden pelänneen. En sellaista löydä.
Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Tarkennetaan sen verran, että mistä tämä tieto on peräisin?
kuvittelivat, että uudet asukkaat olivat syypäitä häätöön.
Pyydän etukäteen, että et kehota lukemaan koko ketjua kun olen sen kertaalleen tehnyt, jos ja kun olet sieltä tämän löytänyt niin löydät varmasti minua helpommin uudestaan. :)
Avatar
SYLWAR
Adrian Monk
Viestit: 2841
Liittynyt: La Elo 20, 2011 1:24 am
Paikkakunta: Västernorrland SWE

Re: 15v. tytön raaka pahoinpitely,Riihimäki 5.12.2013

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

Tuossa ylla mainitussa FB:n ryhmässä saataa olla infoa, mitä nämä sekopäät olivat tunkeneet ennen tapahtunutta kitaansa.


Sxxxx Dxxxx
Olen tässä miettiny että mikä päihde saa 4 aikuista tekemään tämmösen teon?huom neljä Aikuista?! En ymmärrä.en ole tällaisesta alkoholista tai pillereistä kuullut aikasemmin,!
9. joulukuuta kello 10:05 via matkapuhelin
12 henkilöä tykkää tästä.

Lxxxx Rxxxx mietin ihan samaa...tämä on todella järkyttävä tapaus...
9. joulukuuta kello 10:12

Jxxx Txxxx Eipä juur tarvii miettiä kun kattelee esim matkakeskuksen liepeil pyörivää porukkaa mistä aineesta,aineista on kyse.
9. joulukuuta kello 10:29

Lxxx Kxxxx Xanoreita ja viinaa.
8 tuntia sitten sovelluksesta mobile
Parsan imeskely on portti kohti kovempien huumeiden käyttöä.
Parsakaalia kannabiksena myyneelle kaksikolle ja sitä ostaneelle miehelle tuomiot huumausainerikoksesta Jyväskylässä
Kat_Revolver
Harjunpää
Viestit: 321
Liittynyt: Su Joulu 02, 2012 11:32 pm

Re: 15v. tytön raaka pahoinpitely,Riihimäki 5.12.2013

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

Niin käsittämätön tapahtumakulku kuin onkin ja ymmärrän pienellä paikkakunnalla tunteiden kuumenevan, niin suositan ihmisiä lukemaan juurikin tuon "Parenthood Riihimäki" -ryhmän kommentteja. Kyseessä siis avoin ryhmä, eli pääsee lukemaan vaikkei kuuluisikaan kyseiseen ryhmään. Etenkin kommentit kuvassa, jossa kaksi epäiltyä pussaavat, ovat huumoriarvoltaan melko kultaisia :roll:
Sanotaan nyt vielä sekin, että itse tapahtuneessa ei mitään hauskaa ole. Huvittaa vain näiden random "elämän kovan koulun" käyneiden Riksulaisten rehaaminen Facessa.
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: 15v. tytön raaka pahoinpitely,Riihimäki 5.12.2013

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

V.V.82 kirjoitti:Osoitteesta päätellen luultavasti samaa roskaväkeä kuin tässä?... http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=& ... GE&cad=rja

31.5.2011
¨Miestä ammuttiin vakavasti vatsaan Riihimäellä - kaksi pidätetty
Aamulehti

Poliisi on pidättänyt vuonna 1973 ja 1982 syntyneet miehet epäiltyinä osallisuudesta Riihimäen aamulliseen ampumavälikohtaukseen. Tapausta tutkitaan tapon yrityksenä.

Miestä ammuttiin tänä aamuna hieman ennen kuutta vatsaan Herajoen alueella, ja hän sai vakavia vammoja. Poliisin mukaan 28-vuotiasta miestä ammuttiin yhden kerran pienikaliberisella aseella Karjapiianpolku 2 - 4:n asuntojen sisäpihalla.

Poliisi otti kaksi miestä kiinni tapahtumapaikalta. Toisen epäillyn asuntoon tehdyssä kotietsinnässä on löydetty käsiase, jota mahdollisesti käytettiin ammuskelussa. Uhrin löytymispaikan kohdalta on löydetty luoti, jonka epäillään olevan peräisin kyseisestä Mauser-käsiaseesta.

Uhri on viety sairaalahoitoon Helsinkiin.¨
Vaikka tämä kumottiin aiemmin ketjussa, niin ainakin tuolla parenthood fb ryhmässä joku kertoo yhden tekijöistä päässeen veljensä ampumisesta, kuin koira veräjästä. Eli saattaapi sittenkin olla sama veijari kyseessä.
THG kirjoitti:
WalkingDisaster kirjoitti:
Kannattais lukea tämä ketju kokonaisuudessaan. Täältä se tieto aiemmista vuokralaisista löytyy.
Kiitos asiallisesta vastauksesta :)
Tarkennetaan sen verran, että mistä tämä tieto on peräisin?
kuvittelivat, että uudet asukkaat olivat syypäitä häätöön.
Pyydän etukäteen, että et kehota lukemaan koko ketjua kun olen sen kertaalleen tehnyt, jos ja kun olet sieltä tämän löytänyt niin löydät varmasti minua helpommin uudestaan. :)
Kaikin mokomin, se tieto aiemmasta vuokrauksesta löytyy sivulta 4. Ja tuo "kuvitelma" oli ihan mun omasta näppiksestä. :)
Roy Riviera
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: La Syys 15, 2012 5:28 pm

Re: 15v. tytön raaka pahoinpitely,Riihimäki 5.12.2013

Viesti Kirjoittaja Roy Riviera »

Ei taida olla sama ampumistapaus.
Vastaa Viestiin